abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54281759
Wie waren er ook alweer voorstander van dat afgelopen zomer Kluivert werd terug gehaald als "breekijzer"?

Knieblessure voor Lille-spits Kluivert
Geschreven door Franklin Stoker op woensdag, 31 oktober om 10:25

Opnieuw fysiek ongemak voor Patrick Kluivert. De 31-jarige spits van het Franse Lille kampt met klachten aan zijn knie, zo weet L’Equipe te melden. Hierdoor moet hij de komende competitieronde waarschijnlijk aan zich voor bij laten gaan.
De aanvaller werd afgelopen weekend in het duel tegen Racing Strasbourg (0-3 nederlaag) al na 32 minuten voetbal naar de kant gehaald. Nader onderzoek liet vervolgens zien dat Kluivert nog altijd last van het gewricht heeft, dat hem al aantal keer eerder in de weg zat tijdens zijn carrière.

De wedstrijd tussen Lille en AJ Auxerre, aanstaande zaterdag, kan de oud-international nu als een gepasseerd station beschouwen. Het elftal van Claude Puel bivakkeert momenteel op een dertiende plaats in de Ligue 1.
pi_54281786
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 11:59 schreef w00h00 het volgende:
Voor de mensen die de schriftelijke VI niet ontvangen:

- Uri Coronel is kandidaat om in de commisie te gaan die Ajax gaat doorlichten.
Dat verhaal is ook geweldig, een commisie die Ajax gaat doorlichten.
En dan? Als blijkt dat Jaakke het kut gedaan heeft, dan ??
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_54281876
Ajax probeert het nóg een keer met Aissati
31/10/2007 09:24
http://www.vi.nl

De ontwikkeling van Ismail Aissati stagneert. Bij PSV is hij slechts bankzitter, en ook voor Jong Oranje werd hij gepasseerd. Ajax ligt nog wel op de loer.

In de nieuwe Voetbal International wordt onthuld dat Ajax in januari een nieuwe poging waagt om het grote talent van de landskampioen over te nemen. De Amsterdamse club had eerder al 3,5 miljoen euro over voor de middenvelder, die nog tot medio 2009 bij PSV onder contract staat.

Aissati wil te zijner tijd via zijn huidige club zijn carrière in het buitenland vervolgen. Hij ondervindt als centrale middenvelder op dit moment echter grote concurrentie van Otman Bakkal en Kenneth Perez. Toch wil Ronald Koeman Aissati vooralsnog niet opnieuw verhuren.

De PSV-trainer uit in het Algemeen Dagblad wel kritiek op zijn speler: 'Ismail moet belangrijk zijn in de laatste fase van het veld. Ik heb niks aan een Aissati die op de middenlijn een bal breed legt. Hij moet meer rendement krijgen.'

'Op het moment dat je iemand terughaalt, heb je het idee dat hij meer aan spelen toekomt', vervolgt Koeman. 'Ook toen hij bij FC Twente speelde, zagen we dingen die we nu ook zien. Dat geeft ook niet, want waar hebben we het over? Ismail is negentien jaar, laten we geduld hebben. Hij moet een stap maken, dat weet hij zelf ook.'

De jeugdinternational weigert intussen een verbeterde offerte van de Eindhovense club te signeren. Hij acht speeltijd belangrijker dan geld. Hij stond dit seizoen vier keer in de basis, maar haalde maar één keer het eindsignaal. Verder kwam hij tot drie invalbeurten.

'Het is hier geen FC Twente', zegt Aissati in het AD, 'het is niet makkelijk een basisplaats te veroveren. De concurrentie is hier moordend. Het liefst laat ik het zien bij PSV. Maar als dat niet kan, moet het maar ergens anders.'

Volgens PSV-directeur Jan Reker gaat dat zó maar niet: 'Ismail is een jongen die bij ons zou moeten doorbreken. Mocht hij blijven weigeren zijn contract te verlengen, dan kan hij niet bij ons blijven. PSV kan het zich niet veroorloven spelers in wie we hebben geïnvesteerd uiteindelijk gratis te laten vertrekken.'
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  woensdag 31 oktober 2007 @ 12:40:30 #54
51286 w00h00
Digital man!
pi_54281990
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 12:18 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Inderdaad, ik had afgelopen zomer graag die roemeense houthakker van 2 meter erbij willen hebben.
http://www.mariusconstantin.ro/video.html
pi_54282437
quote:
Mols mag gewoon meedoen tegen Ajax
31/10/2007 11:37

Michael Mols kan voorlopig gewoon blijven spelen voor Feyenoord. De uitspraak in de beroepszaak van de Amsterdamse spits tegen zijn schorsing van drie duels is uitgesteld.

Pas op 13 november laat de commissie van beroep weten of de Feyenoord-aanvaller een schorsing krijgt en hoe groot die straf is. Op basis van de huidige verklaringen meent de commissie nog geen beslissing te kunnen nemen. Meer onderzoek is vereist.

Mols kreeg 11 oktober een rode kaart in het duel met Jong AZ voor vermeend slaan van Milano Koenders. Volgens zijn Jong Feyenoord-trainer Raymond Verheijen was er echter niets aan de hand en speelde de AZ'er toneel.

Door de uitgestelde uitspraak kan Feyenoord-coach Bert van Marwijk zondag in De Kuip tegen De Graafschap een beroep doen op Mols. Ook in de duels met Ajax en FC Groningen is de 36-jarige aanvaller speelgerechtigd.
Neeeeee! Nu winnen we natuurlijk nooit van Feyenoord

Feyenoord 3 - 2 Ajax
16' Suarez
62' Huntelaar
88' Mols
90' Mols
90+3' Mols
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_54282457
Vanavond 2-1
pi_54282651
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 12:23 schreef patrickt37 het volgende:
Wie waren er ook alweer voorstander van dat afgelopen zomer Kluivert werd terug gehaald als "breekijzer"?

Knieblessure voor Lille-spits Kluivert
Geschreven door Franklin Stoker op woensdag, 31 oktober om 10:25

Opnieuw fysiek ongemak voor Patrick Kluivert. De 31-jarige spits van het Franse Lille kampt met klachten aan zijn knie, zo weet L’Equipe te melden. Hierdoor moet hij de komende competitieronde waarschijnlijk aan zich voor bij laten gaan.
De aanvaller werd afgelopen weekend in het duel tegen Racing Strasbourg (0-3 nederlaag) al na 32 minuten voetbal naar de kant gehaald. Nader onderzoek liet vervolgens zien dat Kluivert nog altijd last van het gewricht heeft, dat hem al aantal keer eerder in de weg zat tijdens zijn carrière.

De wedstrijd tussen Lille en AJ Auxerre, aanstaande zaterdag, kan de oud-international nu als een gepasseerd station beschouwen. Het elftal van Claude Puel bivakkeert momenteel op een dertiende plaats in de Ligue 1.
Ik was niet per definitie voorstander, maar als je mag kiezen tussen Urzaiz en Kluivert wist ik het wel. Kluivert had bij ons sowieso helemaal fit kunnen worden, omdat Huntelaar toch altijd speelt. Daarnaast kan ie goed met jonkies overweg.
pi_54282758
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 13:23 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ik was niet per definitie voorstander, maar als je mag kiezen tussen Urzaiz en Kluivert wist ik het wel. Kluivert had bij ons sowieso helemaal fit kunnen worden, omdat Huntelaar toch altijd speelt. Daarnaast kan ie goed met jonkies overweg.
Wat betreft je redenering moet ik je wel gelijk geven. Hij kan natuurlijk belangrijk zijn, net zoals Davids ook belangrijk is in de kleedkamer.

Maar gezien zijn blessures,......................
pi_54282817
Qua salaris is Kluivert natuurlijk ook stuk duurder, want Urzaiz doet het natuurlijk gratis
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_54282972
Die Kluivert is toch altijd geblesseerd aan zijn knie. Al het kraakbeen is uit zijn knie, die knie van hem is maar 60% van wat het ooit geweest is dus geen wonder dat hij daar altijd aan geblesseerd is.
lollig
  woensdag 31 oktober 2007 @ 14:24:35 #61
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54283641
Ronald Koeman weg bij PSV, zal je zien dat zij Martin Jol halen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 31 oktober 2007 @ 14:30:31 #62
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_54283764
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 14:24 schreef M0NTANA het volgende:
Ronald Koeman weg bij PSV, zal je zien dat zij Martin Jol halen.
En dan hebben wij er straks San Marco tegenover staan.
pi_54283888
Of we krijgen Koeman terug

Waar de fuck slaat het op wat ik zeg

[ Bericht 70% gewijzigd door De_Ananas op 31-10-2007 14:43:14 ]
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 31 oktober 2007 @ 14:39:52 #64
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54283946
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 14:30 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

lijkt me een prima idee
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_54284013
Koemand is per direct weg maar Jol wilde eerst rust dus opzich sluit dat niet lekker aan. Nu snel Aissati losweken voordat de nieuwe trainer het helemaal in hem ziet zitten.
pi_54284033
Mooi geen Jol .

Wij houden Koster gewoon.
pi_54284041
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 14:30 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Liever Rijkaard
  woensdag 31 oktober 2007 @ 14:47:45 #68
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_54284106
Ik word er niet echt blij van dat Jol straks bij PSV zit anders. Kiezen tussen Koster en Jol, dan gaat de voorkeur toch naar Jol.
  woensdag 31 oktober 2007 @ 14:47:48 #69
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_54284108
Co Adriaanse staat vast ook wel op hun shortlist. Dan kan je echt niet met een rookie als Van Basten aankomen.
  woensdag 31 oktober 2007 @ 14:48:37 #70
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54284121
Marco gaat de laatste doodssteek voor Ajax worden. Als die het wordt is het afgelopen met de club.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_54284184
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 14:48 schreef HeatWave het volgende:
Marco gaat de laatste doodssteek voor Ajax worden. Als die het wordt is het afgelopen met de club.
Dan is het dus afgelopen. Die gaat komen. Kan niet anders.
  woensdag 31 oktober 2007 @ 14:51:54 #72
82589 S-Two
barba macacu
pi_54284192
Verrassend dat hij nu al weg is dus, Koeman. Ben benieuwd of er nog een duel om een trainer komt.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_54284208
Damn, kan Koeman zijn aankopen in de winterstop niet doen.:-)
Verder denk ik dat dit geen goede zaak is voor Ajax. Waarschijnlijk kan er een streep door Jol gaan, en Aissati in de winterstop wordt hierdoor ook veel moeilijker. (In geval; dat de nieuwe trainer het WEL ziet zitten in Aissati )
pi_54284228
quote:
!
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_54284249
quote:
Welnee, Ajax heeft vast wel slechtere trainers gehad. Niet dat ik fan ben van van basten als coach, maar bij een club is het toch anders dan bij het NL elftal, en wat ik vanmorgen hoorde op de radio, is het allang rond met Ajax en v Basten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')