Dat verhaal is ook geweldig, een commisie die Ajax gaat doorlichten.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:59 schreef w00h00 het volgende:
Voor de mensen die de schriftelijke VI niet ontvangen:
- Uri Coronel is kandidaat om in de commisie te gaan die Ajax gaat doorlichten.
http://www.mariusconstantin.ro/video.htmlquote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:18 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik had afgelopen zomer graag die roemeense houthakker van 2 meter erbij willen hebben.
Neeeeee! Nu winnen we natuurlijk nooit van Feyenoordquote:Mols mag gewoon meedoen tegen Ajax
31/10/2007 11:37
Michael Mols kan voorlopig gewoon blijven spelen voor Feyenoord. De uitspraak in de beroepszaak van de Amsterdamse spits tegen zijn schorsing van drie duels is uitgesteld.
Pas op 13 november laat de commissie van beroep weten of de Feyenoord-aanvaller een schorsing krijgt en hoe groot die straf is. Op basis van de huidige verklaringen meent de commissie nog geen beslissing te kunnen nemen. Meer onderzoek is vereist.
Mols kreeg 11 oktober een rode kaart in het duel met Jong AZ voor vermeend slaan van Milano Koenders. Volgens zijn Jong Feyenoord-trainer Raymond Verheijen was er echter niets aan de hand en speelde de AZ'er toneel.
Door de uitgestelde uitspraak kan Feyenoord-coach Bert van Marwijk zondag in De Kuip tegen De Graafschap een beroep doen op Mols. Ook in de duels met Ajax en FC Groningen is de 36-jarige aanvaller speelgerechtigd.
Ik was niet per definitie voorstander, maar als je mag kiezen tussen Urzaiz en Kluivert wist ik het wel. Kluivert had bij ons sowieso helemaal fit kunnen worden, omdat Huntelaar toch altijd speelt. Daarnaast kan ie goed met jonkies overweg.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:23 schreef patrickt37 het volgende:
Wie waren er ook alweer voorstander van dat afgelopen zomer Kluivert werd terug gehaald als "breekijzer"?
Knieblessure voor Lille-spits Kluivert
Geschreven door Franklin Stoker op woensdag, 31 oktober om 10:25
Opnieuw fysiek ongemak voor Patrick Kluivert. De 31-jarige spits van het Franse Lille kampt met klachten aan zijn knie, zo weet L’Equipe te melden. Hierdoor moet hij de komende competitieronde waarschijnlijk aan zich voor bij laten gaan.
De aanvaller werd afgelopen weekend in het duel tegen Racing Strasbourg (0-3 nederlaag) al na 32 minuten voetbal naar de kant gehaald. Nader onderzoek liet vervolgens zien dat Kluivert nog altijd last van het gewricht heeft, dat hem al aantal keer eerder in de weg zat tijdens zijn carrière.
De wedstrijd tussen Lille en AJ Auxerre, aanstaande zaterdag, kan de oud-international nu als een gepasseerd station beschouwen. Het elftal van Claude Puel bivakkeert momenteel op een dertiende plaats in de Ligue 1.
Wat betreft je redenering moet ik je wel gelijk geven. Hij kan natuurlijk belangrijk zijn, net zoals Davids ook belangrijk is in de kleedkamer.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:23 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik was niet per definitie voorstander, maar als je mag kiezen tussen Urzaiz en Kluivert wist ik het wel. Kluivert had bij ons sowieso helemaal fit kunnen worden, omdat Huntelaar toch altijd speelt. Daarnaast kan ie goed met jonkies overweg.
En dan hebben wij er straks San Marco tegenover staan.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:24 schreef M0NTANA het volgende:
Ronald Koeman weg bij PSV, zal je zien dat zij Martin Jol halen.![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:30 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
En dan hebben wij er straks San Marco tegenover staan.
Liever Rijkaardquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:30 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
En dan hebben wij er straks San Marco tegenover staan.
Dan is het dus afgelopen. Die gaat komen. Kan niet anders.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:48 schreef HeatWave het volgende:
Marco gaat de laatste doodssteek voor Ajax worden. Als die het wordt is het afgelopen met de club.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:48 schreef HeatWave het volgende:
Marco gaat de laatste doodssteek voor Ajax worden. Als die het wordt is het afgelopen met de club.
Welnee, Ajax heeft vast wel slechtere trainers gehad. Niet dat ik fan ben van van basten als coach, maar bij een club is het toch anders dan bij het NL elftal, en wat ik vanmorgen hoorde op de radio, is het allang rond met Ajax en v Bastenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:48 schreef HeatWave het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |