abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 november 2007 @ 12:11:05 #226
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_54299101
quote:
Op donderdag 1 november 2007 10:38 schreef Nashje het volgende:
Jazeker is dit een Adrie effect. Hij heeft gekozen om niet 3 verdedigende middenvelders te gebruiken omdat er al zo weinig creativiteit is. In principe ziet iedereen dat in, behalve Ten Cate natuurlijk, die voet bij z'n eigen stuk houdt.
Dat is echt onzin, want Ten Cate speelde vaak heel anders. Met 'vleugelspelers' PLUS Suarez en Huntelaar. In principe dus aanvallender dan Koster, aangezien hij met een aanvaller minder speelt.
pi_54299167
Heitinga gister: IK heb bekerfinales gespeeld en ik vind dat prachtig . Moest gelijk aan die foto denken.
AFC AJAX
pi_54299175
quote:
Op donderdag 1 november 2007 10:24 schreef Nashje het volgende:
Elke sliding van Vertonghen gister was op de bal . En dat Vertonghen Urby mag vervangen van Koster vind ik ook wel geruststellend. Ten Cate zou voor Colin hebben gekozen.
Tegen AZ-uit stond Verthongen ook linksback, al was dat meer een noodoplossing.

Mooi ook dat Vertonghen vaak zo mooi reageert als er wat gebeurt in de wedstrijd. Die kerel staat meer te juichen op het veld dan de gemiddelde fan op de tribune.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_54299296
Van der Wiel had Alves in z'n zak gisteren.
pi_54299313
Gister na lange tijd Ajax weer positioneel goed zien staan.. dat is zeker het werk van A3.. ben benieuwd naar 11/11!
pi_54299659
A3 maakt ajax kampioen en krijgt een standbeeld voor de Arena.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_54299763
quote:
Op donderdag 1 november 2007 12:43 schreef Longmen het volgende:
A3 maakt ajax kampioen en krijgt een standbeeld voor de Arena.

A3 is de van Gaal van 2007
pi_54299978
En goed ook (en hier hoopte ik ook op) dat hij eigen jeugd inpast. Wiel speelde prima gisteren, de Jong aardig, etc. Daar zit genoeg potentie in.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  donderdag 1 november 2007 @ 13:43:47 #234
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_54299990
Er zijn nog maar een paar wedstrijden gespeeld, maar ik vind een nuchtere coach een grote verbetering dan een 'vingerwijzende' coach á Ten Cate. Plus.. het is natuurlijk een Zeeuw
Love will be my strongest weapon
pi_54300022
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_54300152
quote:
Op donderdag 1 november 2007 12:11 schreef twi het volgende:

[..]

Dat is echt onzin, want Ten Cate speelde vaak heel anders. Met 'vleugelspelers' PLUS Suarez en Huntelaar. In principe dus aanvallender dan Koster, aangezien hij met een aanvaller minder speelt.
Nee hoor. Ik noem even wat wedstrijden. De Graafschap (1-8) speelden we met Gabri, Heitinga en Emanuelson op het middenveld, Heerenveen (4-1) met Delorge, Heitinga en Maduro, az (2-3) Maduro, Gabri en Vertonghen. Dat is alles behalve aanvallend hoor . Het zijn enkele wedstrijden waar Suarez op het middenveld speelt, maar veelal was het dus gewoon met 3 verdedigende middenvelders. Koster heeft aangegeven het liefst met een 10 te willen spelen.
  donderdag 1 november 2007 @ 14:20:36 #237
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_54300231
f o k k i n g t r a a g . . .

Trouwens laat Koster maar lekker zitten als ze al met Van Basten bezig zijn. Ze hebben beiden affiniteit met jeugdspelers. Het grote verschil is dat Koster veel meer ervaring heeft, wel realistisch is, niet gauw rare capriolen uit zal halen en zich niet contactgestoord gedraagt in de media.

Van Basten heeft dan wel een Ajax-verleden, maar daar win je ook niet altijd de oorlog mee.

[ Bericht 2% gewijzigd door Trancelocator op 01-11-2007 14:33:17 ]
  donderdag 1 november 2007 @ 14:37:29 #238
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_54300314
quote:
Cornald Maas in gesprek met Barry Sneijder (42), spelersbegeleider, en Sylvia Sneijder-Thiele (43), huisvrouw, uit De Meern. Zij zijn de ouders van Voetballer Wesley Sneijder (23)

Moeder: Een ongelooflijk hectische periode was het. Toen Wesley besoten had om bij Ajax te blijven, viel er veel van me af. Ging kort daarna de transfer naar Real Madrid toch door. Ik weet dat er een jongensdroom voor Wesley is uitgekomen, maar ik heb er ook een dubbel gevoel over. Je raakt toch je kind kwijt. En je kleinkind.
Vader: Nou... Niet kwijt.
Moeder: Madrid is niet naast de deur.
Vader: Wesley loopt al sinds zijn 7de bij Ajax - hij was toe aan iets anders. In Nederland was er voor hem ná Ajax niks. En Real Madrid, de cultuur in Spanje: niet te geloven. Kom je daar aan, op dag één haal je je koffer van de band, staan er politieagenten klaar, gaan de schuifdeuren open, en dan is het net of je bij een Oscar-uitreiking aanwezig bent. Bij het hotel stonden dranghekken. Nog vóór hij zijn eerste wedstrijd gespeeld had, liepen ze op straat. Die mensen zijn gek, dacht ik, ze kénnen hem niet eens.
Moeder: Jessey, zijn zoontje, wordt op straat over zijn bolletje geaaid. Hele families, jong én oud, zijn enthousiast. Wesley weet zoiets wel op waarde te schatten. Hij staat met beide benen op de grond.
Vader: Wesley heeft bij Real Madrid een droomstart gemaakt. Als je in Nederland één wedstrijd slecht speelt, word je massaal uitgefloten. Kritiek zal er in Spanje ook wel zijn als het straks wat minder mocht gaan, maar daar komt het commentaar pas na een serie mindere wedstrijden. Hier heeft iedereen altijd meteen zijn mening klaar, vooral op tv. Al die commentatoren: ze zijn zuinig, zo chagrijnig. Kom gewoon 'ns met vreugde, denk ik dan. Jack van Gelder is wat dat betreft een uitzondering; die wist op de radio van een slechte wedstrijd nog een topwedstrijd te maken.
Moeder: Meestal kopen ze een talentvolle voetballer wel na een jaar of drie terug.
Vader: Dat hóóp jij. Maar ik zou dat geen goed idee vinden - als je het hoogste hebt bereikt, ga je toch niet een stap terug? Wesley blijft daar wel, ik maak me geen zorgen over hem: hij is gegroeid, ook mentaal, en hij heeft geleerd van de akkefietsje uit het verleden. Die aanvaring met Ronald Koeman bijvoorbeeld: ik kon wel door de tribune heen zakken. Maar zo werd Wesley wél met zijn neus op de feiten gedrukt. Misschien was de druk van de hoge verwachtingen soms te groot.
Moeder: Al vanaf zijn 7de wil Wesley profvoetballer worden. Hij kon best goed leren, maar deed toch de mavo, omdat hij zoveel mogelijk vrije tijd voor het voetbal wilden overhouden. Op een dag kwam hij, 18 jaar oud, thuis: 'Staat het al op teletekst?" En ik: 'Wat?' Bleek wesley geselecteerd te zijn voor het Nederlands Elftal. Daar klopt niks van dacht ik nog.
Vader: Hij heeft altijd in zichzelf geloofd. Hij staat als een driftkikker te boek, en als arrogant - nou, arrogant, is hij totaal niet, hij heeft altijd het beste met iedereen voor; dat van die driftkikker klopt wél. Hij is zo fanatiek dat hij niet tegen zijn verlies kan.
Moeder: Jeffrey, die twee jaar ouder is, was in het begin het grootste talent. Maar hij heeft heel veel pecht met blessures gehad.
Vader: Denk niet dat hij jaloers is op Wesley - integendeel. Hij geniet als hij zijn broer ziet spelen. Ook met Rodney, onze jongste, is het contact heel goed. Als die drie bij elkaar zijn, moet je maken dat je wegkomt. Dan breken ze de boel af.
Moeder: Drie voetballende zoons... We hebben er veel voor moeten laten. Harstikke zwaar was het soms. Hadden we nog maar 10 gulden om in de benzinetank te gooien, deden we het toch, want ze moesten naar een training worden gebracht. We hebben zelf een winter lang zonder verwarming in de auto gereden - handschoenen aan, het ijs stond op de ramen.
Vader: Ik was monteur bij wildwaterglijbanen, en ik verdiende daar goed mee., maar ik heb mijn baan opgezegd. Ik was te vaak te ver weg, ik wilde dichter bij de jongens zijn, en ben via uitzendbureaus nachtdienste gaan draaien, zodat ik overdag voor ze beschikbaar was.
Moeder: Toen Wesley op zijn 16de een contract bij Ajax kreeg, kocht hij een auto voor ons. Wij dorsten er in het begin niet eens in te rijden.
Vader: En nu heeft Real 27 miljoen euro voor Wesley betaald. Dat gun ik Ajax heel erg: Wesley is er opgeleid en opgevoed, hij heeft er discipline geleerd, het hield hem, tijdens de puberteit, van de straat.
Moeder: Het blijft vreemd. Wesley heeft nu zo veel geld dat hij kan doen wat hij wil doen, terwijl wij nog steeds over alle uitgaven moeten nadenken.
Vader: Maar nooit hebben we vroeger gezegd: het geld is er even niet. Je kan toch niet tegen je kind zeggen dat het moet stoppen met zijn grote passie? Misschien ben ik ook wel door mijn eigen verleden gevormd: ik moest op mijn 14de stoppen met voetballen, vanwege problemen met mijn vader, waarover ik verder niks wil zeggen. Ik heb toen al wel bedacht: dat zal mijn jongens later niet overkomen. Het was voor mij de grote drijfveer om hen te geven wat ik zelf niet gekregen heb.
Moeder: Ook Rodney gaat heel goed. Straks willen ze hem ook nog in Spanje hebben. Ik moet er niet aan denken.
Vader: Als Wesley van beroep pianospeler had willen worden zouden we een piano hebben gekocht, of we het geld hadden of niet. Waar het om gaat: dat je je kinderen de kans geeft om hun talenten te ontwikkelen. Als wij anders gehanddeld zouden hebben, zou Wesley nooit bij Real Madrid terecht zijn gekomen.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_54300345
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_54300359
quote:
Op donderdag 1 november 2007 01:11 schreef Jasza het volgende:
Wat deed Luque na ze wissel?
Jasza, mijn PM nog gelezen?
pi_54300398
Eindelijk een man met een dosis gezond verstand op de bank.
pi_54300435
quote:
Op donderdag 1 november 2007 14:40 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:

[..]

Jasza, mijn PM nog gelezen?
Ja man, waar woon je in Gelderland?
  donderdag 1 november 2007 @ 14:45:20 #243
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_54300438
quote:
Op donderdag 1 november 2007 14:40 schreef Ordinair het volgende:
FOK!ker van de week: Cyberia18

Cyberia.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  donderdag 1 november 2007 @ 14:47:05 #244
52871 Blight
Supersized.
pi_54300467
quote:

Cyberia.
.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_54300483
quote:

Cyberia.
Ai Gangster
  donderdag 1 november 2007 @ 14:48:16 #246
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_54300494
quote: