Dat is mijn oude Ibanez, nu in handen van MrManiak, en die vind het leuk de complete OP te verneuken...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:14 schreef Aresdreams het volgende:
hehe, dat duurde
ik wil ook GAS geven
Edit: en waaorm wel een foto van een of andere onbekende user er in?
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:19 schreef Deansensitized het volgende:
Meteen maar verwijderd, leek nergens op.
En dan moet er eerst een heel rijtje gevuld kunnen worden voordat er weer een paar in komen.
En meteen met de eerste week er al in willen
Er kunnen 7 in. Schrijf je hier in, dan regel ik dat van't weekend wel even.
1. Aresdreams
2. MrManiak
3.
4.
5.
6.
7.
En pas hem dan even aan Cynic
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:19 schreef Deansensitized het volgende:
En dan moet er eerst een heel rijtje gevuld kunnen worden voordat er weer een paar in komen.
1.MrManiak
2. Aresdreams
3. Pwny
4. Dribbozius
5. Drabbel_
6. Fop_Neger
7. _Grommit_
8. Sam_Dog
Ja hallo wie denk je dat ik ben? Bill Gates ofzo?quote:
Zet mij er ook maar in anders..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:19 schreef Deansensitized het volgende:
1.MrManiak
2.
3.
4.
5.
6.
7.
1.MrManiakquote:Er kunnen 7 in. Schrijf je hier in, dan regel ik dat van't weekend wel even.
Wat een kut smoes, wij hebben zelf een keer een gig gedaan terwijl iemand een verjaardag had van een van z'n ouders.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Pffff krijg ik een mail voor een optreden 1 dec, afijn ik kan niet helaas andere keer beter
Wat blijkt
Is witchfinder met z'n conorack op dezelfde dag daar ingeplanned
Als m'n ouders niet perse sinterklaas had moeten vieren hadden we onbewust samen moeten optreden![]()
Nah dat staat al een tijd vast familie en alles al afgesproken. Vieren nog sinterklaas omdat m'n nichtje er nog in geloofd allemaal leuk en aardig, bij m'n ouders dus in Assen dus ff op en neer rijden is ook geen optiequote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:32 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Wat een kut smoes, wij hebben zelf een keer een gig gedaan terwijl iemand een verjaardag had van een van z'n ouders.
Dan vier je sinterklaas maar een dag later of eerder!
sXe kan eruitquote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:34 schreef Deansensitized het volgende:
1. MrManiak
2. Doodkapje
3. AresDreams
4.
5.
6.
7.
Aanpassen:
1. Cynic
Doe ik van het weekend ook even voor je Cynic! Wat is je oude dan?
quote:
dupje en morgane er misschien bij?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:03 schreef Deansensitized het volgende:
Done Cynic!
Tot zover al:
[ afbeelding ] De vaste klanten ♪
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Sowieso de laatste 3 van de bovenste rij.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:08 schreef Deansensitized het volgende:
Zo? Wie kunnen er uit dan Brian??
Nee niet echt, het blijft rotwerk. Maar voorlopig weer zonder baard.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:06 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
hmmm, leuk fotoboek hangt er aan die ene... en ben je er al over uit of het laten van scheren meer voordelen dan nadelen heeft?
ziet er goed uit!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:32 schreef Deansensitized het volgende:
Zo
Straks even wat oude usericons vervangen door de huidige, en dan zijn we klaar.
Nieuwkomers moeten maar even wachten op de volgende keer
Ziet er puik uitquote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:55 schreef Deansensitized het volgende:
Zal me ook nog eens storten op het maken van een paar leuke banners voor erbij
Ja, dat bedoelde ik ook, voor wat meer afwisselingquote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:31 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ziet er puik uit
Er zat toch al zo'n randomizer banner boven? Misschien kunnen die nieuwe banners daarbij inj...
Het bier beviel je toch beter dan de Ian MacKaye idealen?quote:
Hehe, nee dat valt eigenlijk wel mee.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:41 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Het bier beviel je toch beter dan de Ian MacKaye idealen?
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:35 schreef Aresdreams het volgende:
eerst foto'stieten van jezelf posten natuurlijk, dan kunnen....
nah, moet je bij dean wezen, die is zo vervelend om jou te vergeten
Dat dacht ik niet!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:13 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ik dacht: laten we het nog netjes houden
Dude mijn super alter ego wat doe je ?!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:16 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Sowieso de laatste 3 van de bovenste rij.
En voor de rest moet je zelf maar even kijken, even fotoboek openen, en dan FO knopje en kijken wanneer ze voor het laatst in het gitaristen topic gepost hebben!
Is dat meer dan 10 geleden dan doei!![]()
smaakte je bloed goed: geen probleemquote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:24 schreef Jimbo het volgende:
ik had gister een snaar in mn vingendingen zijn nog best scherp zegmaar
Lezen godverdomme. Dat is een Maxon.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:30 schreef ikheetmartijn het volgende:
Hey voor 100 euro heb je een nieuwe man......
Waarom doe je hem weg?
Het was godvoordomme een grapje.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:38 schreef guitarist.nl het volgende:
Lezen godverdomme. Dat is een Maxon.
Basis is wel goed te leren via internet. Een leraar is wel efficiënter, waardoor je sneller technieken op zult pikken, plus je hebt iemand die je ass whoopt als je niet goed hebt ge-oefend...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:15 schreef SvenM het volgende:
Zoals jullie waarschijnlijk wel vaker gehad hebben.. is hier weer zo'n prutser die net om de hoek komt kijken.
Ik heb gister een nieuwe gitaar en versterker gekocht.
Left-handed:
[ afbeelding ]
en de versterker,
[ afbeelding ]
roland-cube30X
Nu nog beetje fatsoenlijk leren spelen. Kan ik de basis gewoon via internet leren of zal ik direct les gaan nemen?
De banners worden gehost door meneer "Tis godverdomme geen Maxon"/"Laat je tieten eens zien"/"Fender hoer", moet je hem eens berichten (maar pas op want volgens mij is hij vandaag een beetje snel aangebrand)quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:42 schreef ibaneX het volgende:
@Dean wat zijn de maten van de banner? dan zal ik ff wat inmekaar flansen (kan ik je dan wel toemailen ofzo anders geef je msn maar)
Boss DD-?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:54 schreef Under_Score het volgende:
wat is een goed delay pedaaltje? liefst zo precies mogelijk instelbaar maar niet met 600 knopjes en onnodige extra functies.
Moet je gauw iets liefs zeggen over zijn zangkwaliteitenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:57 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
De banners worden gehost door meneer "Tis godverdomme geen Maxon"/"Laat je tieten eens zien"/"Fender hoer", moet je hem eens berichten (maar pas op want volgens mij is hij vandaag een beetje snel aangebrand)
Ik heb de Boss DD-6. Daar zit een handige tap functie op. Als je van tempo wilt wisselen houd je gewoon het pedaal ff ingedrukt en trapt een paar keer mee met de maat. Zo heb je altijd het tempo wat je wilt hebben zonder alteveel gepiel.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:54 schreef Under_Score het volgende:
wat is een goed delay pedaaltje? liefst zo precies mogelijk instelbaar maar niet met 600 knopjes en onnodige extra functies.
Klinkt nu heeeeel amateuristisch aangezien ik al jaren met gitaren bezig ben: maar wat doet een Delay pedaal nu precies en waar is het goed voor? Ik heb het ook op de pocket POD zitten, maar ik heb nog altijd niet door wat de functie ervan isquote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:12 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik heb de Boss DD-6. Daar zit een handige tap functie op. Als je van tempo wilt wisselen houd je gewoon het pedaal ff ingedrukt en trapt een paar keer mee met de maat. Zo heb je altijd het tempo wat je wilt hebben zonder alteveel gepiel.
Sterf!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:10 schreef Cynic het volgende:
[..]
Moet je gauw iets liefs zeggen over zijn zangkwaliteiten![]()
Danelectro DaddyOquote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:06 schreef Sloggi het volgende:
Wat vinden jullie nou het beste overdrive pedaaltje?
Staat erbij!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:36 schreef Doodkapje het volgende:
Brian, pleur er maar bij als je m goed genoeg vindt..
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:24 schreef Sloggi het volgende:
Goeie versterker, jammer van de linkshandige gitaar.
Er moet nog een metalbanner komen met een Dean ofzo er in en een cool fontje.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:36 schreef Doodkapje het volgende:
Brian, pleur er maar bij als je m goed genoeg vindt..
[ afbeelding ]
Zekerstewetenwel!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:14 schreef punkjunk het volgende:
De DS-1 kan je toch niet als lekkere overdrive instellen?![]()
Fulltone Fulldrive en Fulltone OCD!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:06 schreef Sloggi het volgende:
Wat vinden jullie nou het beste overdrive pedaaltje?
Neuh, enkel Gretsch (jaren '60) en Haar...quote:
Waarom is dat jammer?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:24 schreef Sloggi het volgende:
jammer van de linkshandige gitaar.
Er zit toch al een Floyd rose op... hoe Metal wil je het hebben?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Er moet nog een metalbanner komen met een Dean ofzo er in en een cool fontje..
Nieuw zijn ze duurder, en tweedehands zijn ze moeilijker te slijten. Als je net begint maakt het niks uit of je rechts- of linkshandig speelt, je begint toch vanaf nul.quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:10 schreef Dupje het volgende:
Bluh foto van mij... Ik heb geen foto van mij alleen die beetje toonbaar isKan er een van mn zusje en mij laten zien...
[ afbeelding ]
Links ik, rechts mn zusje.
Foto gemaakt door Siefgried @ Fok!
oke, hoi!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:10 schreef Dupje het volgende:
Bluh foto van mij... Ik heb geen foto van mij alleen die beetje toonbaar isKan er een van mn zusje en mij laten zien...
[ afbeelding ]
Dat ze nieuw duurder zijn klopt, maar dat scheelt nooit meer dan honderd euro op een beetje redelijke gitaar.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:10 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nieuw zijn ze duurder, en tweedehands zijn ze moeilijker te slijten. Als je net begint maakt het niks uit of je rechts- of linkshandig speelt, je begint toch vanaf nul.
Het speelt een herhaling af van het geluid dat je x-seconden geleden hebt gespeeld. Hierna fade het dit geluid langzaam uit. En dat herhaalt zich steeds.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:15 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Klinkt nu heeeeel amateuristisch aangezien ik al jaren met gitaren bezig ben: maar wat doet een Delay pedaal nu precies en waar is het goed voor? Ik heb het ook op de pocket POD zitten, maar ik heb nog altijd niet door wat de functie ervan is![]()
Musicstore.dequote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het grootste nadeel vind ik zelf dat de keuze qua modellen vrij beperkt is. De standaard modellen zijn meestal wel linkshandig te verkrijgen maar dan houd het meestal wel op. En de winkels durven meestal risico niet te nemen om linkshandige modellen in de midden en hogere prijsklasse in te kopen. Meestal hebben ze wel wat linkshandig staan, maar dat zijn meestal gitaren van waaiboomhout of MDF. Als je geluk hebt wil er nog wel eens een Epiphone of een mexicaanse Fender tussen staan.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:10 schreef Dupje het volgende:
[ afbeelding ]
Damn, dat had ik anderhalf jaar geleden moeten weten. Dezelfde telecaster die ik in toen gekocht heb is daar 100 euro goedkoper.quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:10 schreef punkjunk het volgende:
Ik vind die zuster anders een alleraardigst moidje, maar der moeder geeft vást geen Nederlands.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Zeg, jullie gaan zeker nooit stappen in Nijmegen...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:08 schreef TeleluvR het volgende:
Oh god, twee wijven op een foto en heel het gitaristentopic is aan het fappen...
Tja, ik ben ook stijf links maar heb er absoluut geen last van met gitaarspelen. Ik vind het zelfs logischer om als linkshandige met je linkerhand het fretboard te 'bedienen'. Het harde werk doe je toch met de hand die je gebruikt om de snaren in te drukken.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het maakt zeker wel uit of je links of rechtshandig speelt. Voor mij wel tenminste. Ik ben begonnen op een rechthandige gitaar maar voelde absoluut niet goed aan. Na een paar weken aanmodderen heb ik de snaren omgedraaid en dat ging stukken beter en was voor mij ook veel logischer. Maar ik ben dan ook puur links, als je links bent en ook redelijk veel met rechts kunt zal het denk ik minder uitmaken of je links of rechts speelt.
Nog een Murakami-liefhebberquote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:30 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Zeg, jullie gaan zeker nooit stappen in Nijmegen...![]()
OT: Bij gebrek aan discipline en studieontwijkend gedrag heb ik mijn Bio op de bandsite maar in het Japans getypt![]()
![]()
![]()
Bevestiging van het jongerencentrum in Malden gekregen... we krijgen 20 consumptiebonnenvoor 5 man
Moidje, kom je uit West-Friesland, me koindquote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:10 schreef punkjunk het volgende:
Ik vind die zuster anders een alleraardigst moidje, maar der moeder geeft vást geen Nederlands.
Daar ben ik het niet mee eens. Ik vind het veel moeilijker om een strak ritme te spelen met mijn linkerhand dan met mijn rechterhand (komt dat fappen toch handig om de hoek kijkenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:42 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Tja, ik ben ook stijf links maar heb er absoluut geen last van met gitaarspelen. Ik vind het zelfs logischer om als linkshandige met je linkerhand het fretboard te 'bedienen'. Het harde werk doe je toch met de hand die je gebruikt om de snaren in te drukken.
Met andere woorden: linkshandigen moeten op een rechtshandige gitaar spelen, en rechtshandigen op een linkshandige.
Het blijft Fok! natuurlijk he....quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:08 schreef TeleluvR het volgende:
Oh god, twee wijven op een foto en heel het gitaristentopic is aan het fappen...
Jawel, dink.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:49 schreef SNArky het volgende:
Moidje, kom je uit West-Friesland, me koind?
Ey, lul, bral!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:07 schreef Dribbel_ het volgende:
burp hoi
De watquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:10 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ey, lul, bral!
Wij staan op 9 december weer in het Archeon, hiep hoi!
Pf, doe mij maar Paul Gilbertquote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:08 schreef TeleluvR het volgende:
Iedere keer weer hetzelfde liedje hequote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:08 schreef TeleluvR het volgende:
Noh maar wel denk, wij zijn van Knoinquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:49 schreef SNArky het volgende:
[..]
Moidje, kom je uit West-Friesland, me koind?
Doe wel een zwart randje om lichte letterkleuren, anders is het niet goed te lezen...quote:Op donderdag 1 november 2007 07:41 schreef Deansensitized het volgende:
Dat lettertype
En het is inderdaad 'Deans'
Maak er van't weekend wel een paar mooie met een Dean, mogen julie de mooiste uitzoeken
Nooit twijfelen aan mij.quote:Op donderdag 1 november 2007 08:52 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
nu begin ik wel aan je te twijfelen
doe mij maar liever 2 dames dan 1 gast met een gitaar (gezien ik zelf al een gitaar heb is dat wel genoegquote:Op donderdag 1 november 2007 09:06 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nooit twijfelen aan mij.
Of aan Paul Gilbert.
[ afbeelding ]
tja, ik heb alleen vrouwtje die bas speeltquote:Op donderdag 1 november 2007 09:19 schreef Cynic het volgende:
Mwoa, als je zelf al een dame hebt, al dan niet met gitaar, dan interesseren me die andere dames met gitaren lang niet zoveel als een kerel die er vreselijk goed op kan spelen.
Misschien had hij liever viool gespeeld, maar mocht hij nooit van zijn oudersquote:Op donderdag 1 november 2007 09:22 schreef Deansensitized het volgende:
Wat heeft die dude trouwens met die neppe F holes?
tja, mannen zijn makkelijk tevreden te houden he?quote:Op donderdag 1 november 2007 09:59 schreef Dupje het volgende:
Nou ok, iedereen weer blij dus met foto
En stappen in Nijmegen, ik ga vanavond toevallig
Ik zal alle leuke opmerkingen even aan mn zusje doorgeven.
Het is dat ik vandaag jarig ben en terug naar mn hometown ga, anders hadden we bij deze een minimeet gehadquote:Op donderdag 1 november 2007 09:59 schreef Dupje het volgende:
En om het toepasselijk te maken zouden we naar café Dollars moeten gaan... daar heb je ten minste nog een beetje echte live rockmuziek.quote:Op donderdag 1 november 2007 13:39 schreef VASND het volgende:
[..]
Het is dat ik vandaag jarig ben en terug naar mn hometown ga, anders hadden we bij deze een minimeet gehad!
Ja Dollars is wel een van de leukere. Maar de NDRGRND is ook wel okquote:Op donderdag 1 november 2007 15:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
En om het toepasselijk te maken zouden we naar café Dollars moeten gaan... daar heb je ten minste nog een beetje echte live rockmuziek.![]()
Uitgaan in Nijmegenquote:Op donderdag 1 november 2007 09:59 schreef Dupje het volgende:
Ligt er maar net aan waar je naartoe gaat en vooral wanneerquote:Op donderdag 1 november 2007 16:20 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Uitgaan in Nijmegen![]()
Enorm veel mooie vrouwen daar![]()
cool... laat eens wat horen hierquote:Op donderdag 1 november 2007 16:09 schreef ibaneX het volgende:
Ik heb een richt? microfoontje gescoordAlecto ZVM-2 ga ik gebruiken voor bandopnames, of voor mijn cab
Kijk uit voor die RAN... niet dat je morgen half gespiesd thuiskomt...quote:Op donderdag 1 november 2007 17:47 schreef Witchfynder het volgende:
Yeah! Zo naar Iced Earth/Annihilator!
Anders kom ik morgen in Arnhem van: "Hey Jimmy, cadeautje voor je! *plop uit ribbenkast* Hier een RAN! "quote:Op donderdag 1 november 2007 17:48 schreef Doodkapje het volgende:
Kijk uit voor die RAN... niet dat je morgen half gespiesd thuiskomt...
Jammer... had ik toch net zo'n halfnaakte schone met een PRS in mijn avatar gedaan...quote:
Cool..! dus je komt toch?! Gelijk Adam den vrouwe geschapen heeft...quote:Op donderdag 1 november 2007 18:10 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Anders kom ik morgen in Arnhem van: "Hey Jimmy, cadeautje voor je! *plop uit ribbenkast* Hier een RAN! "
quote:Op donderdag 1 november 2007 17:47 schreef Witchfynder het volgende:
Yeah! Zo naar Iced Earth/Annihilator!
Ben er wel eens op donderdagavond geweestquote:Op donderdag 1 november 2007 17:48 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan waar je naartoe gaat en vooral wanneer
Je moet eens de coctail-avond (woensdag) in Sterre proberen
Woensdag word mijn versterker pas bezorgt ;'( zoals PWNY al zij.quote:Op donderdag 1 november 2007 17:48 schreef Doodkapje het volgende:
cool... laat eens wat horen hier
[..]
Je mist 'wordt' en 'bezorgd'quote:Op donderdag 1 november 2007 20:55 schreef Dribbel_ het volgende:
zei
Zo vaakquote:Op donderdag 1 november 2007 19:33 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ben er wel eens op donderdagavond geweest
quote:Op donderdag 1 november 2007 19:13 schreef TeleluvR het volgende:
Van mij mag het permanent zo blijven... Soort van tele-look! Oerlelijk, maar super-functioneel
Tonika? Daar komt mijn Dean VX TBZ [sunburst] ook vandaanquote:Op donderdag 1 november 2007 21:52 schreef ibaneX het volgende:
Spider Valve 112 (heb al ff een live demotje gekregen in de tonika en ook koffie)
quote:Op donderdag 1 november 2007 19:13 schreef TeleluvR het volgende:
Soort van tele-look! Oerlelijk, maar super-functioneel
Is tonika nog steeds zo duur? Een paar jaar geleden ben ik er eens wezen kijken om een versterker maar heb hem toch maar aan de overkant van de straat gehaald (noorder muziekhuis) Het personeel was daar ook veel vriendelijker. Ik was laatst in utrecht bij feedback en het personeel daar deed me denken aan de mensen bij tonika.quote:Op donderdag 1 november 2007 21:52 schreef ibaneX het volgende:
Spider Valve 112 (heb al ff een live demotje gekregen in de tonika en ook koffie)
Doe mij dan maar 3 vissticksquote:
Succes dan maar!quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:31 schreef Deansensitized het volgende:
Ik ook wel, in ene fatsoenlijke kroeg ofzo.
Dit is 'slechts' een prive feestje in het clubgeblouw van de scouting, maar toch
En steek geen ogen uit met die V'squote:Op vrijdag 2 november 2007 09:38 schreef Deansensitized het volgende:
Dankjewel
Schijnt dat er foto's gemaakt worden, en anders duw ik een van die kids mijn camera wel in handen. Jullie moeten wel bewijs te zien krijgen natuurlijk
Ik heb werkelijk geen idee...Ik vond al dat onze bassist aardig weinig info had over wie er spelen en hoelaat. Dit verklaart wel wat natuurlijkquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:42 schreef ikheetmartijn het volgende:
@Cynic: Oeh wordt een beetje kort dag, ik had begrepen dat de rest van m'n band zaterdag in Amsterdam zit. Ik zal het vanavond even overleggen met ze, maar ga d'r maar niet van uit.
Wie regelt het dan?
Ik vrees dat er inderdaad geen onkostenvergoeding is. Moet me er voortaan maarietsje meer tegenaan bemoeien denk ikquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:53 schreef ikheetmartijn het volgende:
Lekker strak geregeld dus allemaal, vandaar dat er niks op hun website staat
Een jamsessie las ik, dus waarschijnlijk ook geen onkosten vergoeding?
Tis geen HMH he
Ik laat het je nog ff op tijd weten.
Met je nieuwe PA? Damn... bij ons nog 2 weken voor hetvolgende optreden... sinds Japan niet meer op het podium gestaan... brr...quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Zondag voor het eerst in 3 weken weer eens jammen en gelijk daarna een optredenhopelijk word het niet té dikke ellende
avril is met recht de lekkerste rockchick op aardequote:Op vrijdag 2 november 2007 11:07 schreef Deansensitized het volgende:
Dankje
En zo vind ik Tele''s dan best wel leuk
En oh ja, Avril
[ afbeelding ]
Vanavond de monitoren ophalen als het goed isquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:11 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Met je nieuwe PA? Damn... bij ons nog 2 weken voor hetvolgende optreden... sinds Japan niet meer op het podium gestaan... brr...![]()
Dat weet ik zo net nog niet...quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:16 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
avril is met recht de lekkerste rockchick op aarde![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Vanavond de monitoren ophalen als het goed is
achterneef van mijn moeders nichtje...quote:
Zie je wel! Het is niet echt te zien aan jullie, maar wel te horen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:52 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
achterneef van mijn moeders nichtje...
tegenwoordig schijnt ze geleerd te hebben om te kunnen zingen....quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:22 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Dat weet ik zo net nog niet...
[ afbeelding ]
...van eigen bodem![]()
[..]
[ afbeelding ]
Ik snap je punt nietquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:10 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
tegenwoordig schijnt ze geleerd te hebben om te kunnen zingen....
dat kon ze in het begin toch echt niet! (live dan, stond ze alleen op het podium mooi te wezen...)
Mja... maar zeg dat maar niet tegen Herman... ik denk dat hij dan een minderwaardigheidscomplexje gaat krijgen...quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:58 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zie je wel! Het is niet echt te zien aan jullie, maar wel te horen..
Preciesquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:14 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Mja... maar zeg dat maar niet tegen Herman... ik denk dat hij dan een minderwaardigheidscomplexje gaat krijgen...
EDIT: Hoe was annihilator trouwens?
Met welke band was dat?quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:30 schreef Cynic het volgende:
Whehe, Epica heeft ooit nog bij ons in het voorprogramma gespeeld.
Cool! Ik heb denk ik een zwarte bloes aan, zwart petje op,... zwarte bril... en waarschijnlijk de enige aziaat in de tent... ook ik zal vergezeld worden van een blonde dame en nog wat volgelingenquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:32 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Precies
Briljant! Geweldig! Geniaal!
Alleen de gitaren stonden te zacht gemixt. Wel erg dom bij een band als Annihilator.
Ze speelden wel 'machinaal strak' zoals een vriend van me zei.
Iced Earth was ook briljant!
Ik zei net nog tegen Dribbel_: het schopte zoveel kont dat er te weinig kont beschikbaar was om te schoppen..
Hey, als je me vanavond zoekt: ik heb een Elister shirt aan en een mooie blonde dame aan mijn arm met een Conorach shirtje aan..
.
Je minionsquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:35 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Cool! Ik heb denk ik een zwarte bloes aan, zwart petje op,... zwarte bril... en waarschijnlijk de enige aziaat in de tent... ook ik zal vergezeld worden van een blonde dame en nog wat volgelingen
schijnen aardig wat indo's in de metal scene rond te huppelenquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:36 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je minions.
Nou, ik ben een Indo, maar dat zie je niet echt..
Begin Epica: zangeres lekkerquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:38 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
begin epica: zangeres slecht
tegenwoordig: zangeres beter
Ahh... ik dacht al! Wat heeft die jongen toch... mja,... ook ik heb Indisch bloed... maar de vage acties kun je beter aan mijn Belgische voorvaderen toeschrijven...quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:36 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je minions.
Nou, ik ben een Indo, maar dat zie je niet echt..
Ik heb geen excuus voor mijn vage acties.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:42 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ahh... ik dacht al! Wat heeft die jongen toch... mja,... ook ik heb Indisch bloed... maar de vage acties kun je beter aan mijn Belgische voorvaderen toeschrijven...
Dat was met TW. Mijn andere bandje waar ik ook in zing is daarbij vergelijken heeeeeeel erg undergroundquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Met welke band was dat?.
weet namelijk nog steeds niet precies waar jij (allemaal) in speelt
quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:39 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
schijnen aardig wat indo's in de metal scene rond te huppelen
Eeenschquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:40 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Begin Epica: zangeres lekker
Tegenwoordig: zangeres lekker
Wat is je punt nou?![]()
Cool!quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:45 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat was met TW. Mijn andere bandje waar ik ook in zing is daarbij vergelijken heeeeeeel erg underground![]()
in 10 jaar tijd 10 keer optreden![]()
The Wounded gokje?quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:53 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Cool!.
Staat TW nog ergens voor of is dat echt de ultieme n00b-vraag hier?.
Wees blij dat Dribbel_ er ook niet bij was, anders was het double the painquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:58 schreef Witchfynder het volgende:
Ok ok , ik ben een n00b.
Doodkapje mag me vanavond straffen..
Het ergste is dat ik dat al wist, maar ik wist A + B niet te verbinden..
dat ze vooruitgang boekt die niet verwacht wasquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:40 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Begin Epica: zangeres lekker
Tegenwoordig: zangeres lekker
Wat is je punt nou?![]()
Ja die vertrouw ik niet.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:02 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Wees blij dat Dribbel_ er ook niet bij was, anders was het double the pain
[ afbeelding ]
Krontjong!quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:39 schreef Aresdreams het volgende:
Plaatjes zijn zo gemaaktquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja die vertrouw ik niet..
Maak je die plaatjes zelf? Heb je niks te doen?.
...vergeet in dat geval je botol tjebok nietquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:31 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Krontjong!
En nu eerst even een potje berrak
(we hebben ook een satéthee in de band: "een drent met een beetje pigment" zoals hij het zegt)
quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:31 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Krontjong!
En nu eerst even een potje berrak
(we hebben ook een satéthee in de band: "een drent met een beetje pigment" zoals hij het zegt)
Daar is 19 oktober mn dure leren jas gejatquote:Op donderdag 1 november 2007 15:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
En om het toepasselijk te maken zouden we naar café Dollars moeten gaan... daar heb je ten minste nog een beetje echte live rockmuziek.![]()
Feli alvastquote:Op donderdag 1 november 2007 15:43 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ja Dollars is wel een van de leukere. Maar de NDRGRND is ook wel ok
VASND gefeli! Ik ben zaterdag jarigVanavond wel al feestje hier thuis.
Vertel eens over Iced Earth... Hebben ze ook nog veel oude nummers gespeeld met de nieuwe zanger erbij?? Ik vind het nieuwe album muzikaal gezien weer briljant, qua zang iets minder... Kan niet wennen aan dat stemgeluid van Tim Owens... Vorige album vond ik een dieptepunt, met name door de teksten over hoe geweldig Amerika wel niet isquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:32 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Precies
Briljant! Geweldig! Geniaal!
Alleen de gitaren stonden te zacht gemixt. Wel erg dom bij een band als Annihilator.
Ze speelden wel 'machinaal strak' zoals een vriend van me zei.
Iced Earth was ook briljant!
Is ze nog lekkerder geworden dan?quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:16 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
dat ze vooruitgang boekt die niet verwacht was
Nee is wel redelijk gezakt qua prijs sinds ze op de nieuwe locatie zittenquote:Op donderdag 1 november 2007 22:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Is tonika nog steeds zo duur? Een paar jaar geleden ben ik er eens wezen kijken om een versterker maar heb hem toch maar aan de overkant van de straat gehaald (noorder muziekhuis) Het personeel was daar ook veel vriendelijker. Ik was laatst in utrecht bij feedback en het personeel daar deed me denken aan de mensen bij tonika.
De belangrijkste eigenschap van een vrouwquote:Op vrijdag 2 november 2007 17:23 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
nee, ze is beter gaan zingen... kan mij dat verekte uiterlijk van haar nou boeie?
quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:36 schreef Sloggi het volgende:
[..]
De belangrijkste eigenschap van een vrouw.
Indo's spelen relatief veel dus komen ze ook in de metal voor.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:39 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Haha! Die is ouderwets leukquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:00 schreef SNArky het volgende:
Ik wist helemaal niet dat Stevie Ray zelf ook clips maakte...
http://www.youtube.com/watch?v=L86fonUDIb4
Hij is trouwens wel erg grappig, vooral als hij de derde gitaar pakt.
Oliebollen?quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:52 schreef SNArky het volgende:
[..]
Ga je ook oliebollen bakken voor het hele topic?
Ik wist niet eens dat ze verhuisd zijn en dat noorder muziekhuis failliet is. Ik kom nog regelmatig in Groningen maar ga de laatste tijd dan meestal rechtstreeks de kroeg in.quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:29 schreef ibaneX het volgende:
[..]
Nee is wel redelijk gezakt qua prijs sinds ze op de nieuwe locatie zitten
Noorder muziekhuis is al een jaar of 2 failiet en kleine collectie + kutpersoneel.
Bij tonika werken wel een paar rotzakkenmaar als ze zeggen: "kan ik je helpen?" zeg dan nee en loop naar een chiller personeelslid
![]()
muziekhuis westerhaven zit ongeveer 2 minuuten van mijn school af. Daar heb ik eens een GAS aanval gehad en spontaan liep ik met een nieuwe gitaar naar buiten. Verder vind het personeel daar echt zwaar verrot: "ik zoek een versterker rond de ¤700 voor in de repetitieruimte" verkoper/stoner van 55 jaar oud: "Hier dit is wel wat voor jou" Een versterker van ¤1200. Kutvolk
Ik wil ook zo'n salontafelquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:00 schreef SNArky het volgende:
Ik wist helemaal niet dat Stevie Ray zelf ook clips maakte...
http://www.youtube.com/watch?v=L86fonUDIb4
Hij is trouwens wel erg grappig, vooral als hij de derde gitaar pakt.
quote:
VET drumstelquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Jeej vanavond 3 monitoren opgehaaldnu hebben we eindelijk alle apparatuur klaar om thuis goed te oefenen
[ afbeelding ]
quote:
Echt welquote:
Mogen wij ook een stukjequote:
Verstandig.quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Bedenk me net dat het ook net zogoed via die toneport kan computer staat er toch naast![]()
quote:
Als je morgen écht niks te doen hebt kan je altijd nog naar Lorre komenquote:
Heb je zo hard publiek nodig?quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als je morgen écht niks te doen hebt kan je altijd nog naar Lorre komenwe moeten daar spelen ergens tussen half 4 en half 5
![]()
Primetime. Kom je nog een keer naar Utrecht?quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als je morgen écht niks te doen hebt kan je altijd nog naar Lorre komenwe moeten daar spelen ergens tussen half 4 en half 5
![]()
Ja er komt geen hond daar natuurlijk rond die tijdquote:Op zaterdag 3 november 2007 17:11 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Primetime. Kom je nog een keer naar Utrecht?
zie hierbovenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |