Dat is mijn oude Ibanez, nu in handen van MrManiak, en die vind het leuk de complete OP te verneuken...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:14 schreef Aresdreams het volgende:
hehe, dat duurde
ik wil ook GAS geven
Edit: en waaorm wel een foto van een of andere onbekende user er in?
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:19 schreef Deansensitized het volgende:
Meteen maar verwijderd, leek nergens op.
En dan moet er eerst een heel rijtje gevuld kunnen worden voordat er weer een paar in komen.
En meteen met de eerste week er al in willen
Er kunnen 7 in. Schrijf je hier in, dan regel ik dat van't weekend wel even.
1. Aresdreams
2. MrManiak
3.
4.
5.
6.
7.
En pas hem dan even aan Cynic
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:19 schreef Deansensitized het volgende:
En dan moet er eerst een heel rijtje gevuld kunnen worden voordat er weer een paar in komen.
1.MrManiak
2. Aresdreams
3. Pwny
4. Dribbozius
5. Drabbel_
6. Fop_Neger
7. _Grommit_
8. Sam_Dog
Ja hallo wie denk je dat ik ben? Bill Gates ofzo?quote:
Zet mij er ook maar in anders..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:19 schreef Deansensitized het volgende:
1.MrManiak
2.
3.
4.
5.
6.
7.
1.MrManiakquote:Er kunnen 7 in. Schrijf je hier in, dan regel ik dat van't weekend wel even.
Wat een kut smoes, wij hebben zelf een keer een gig gedaan terwijl iemand een verjaardag had van een van z'n ouders.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Pffff krijg ik een mail voor een optreden 1 dec, afijn ik kan niet helaas andere keer beter
Wat blijkt
Is witchfinder met z'n conorack op dezelfde dag daar ingeplanned
Als m'n ouders niet perse sinterklaas had moeten vieren hadden we onbewust samen moeten optreden![]()
Nah dat staat al een tijd vast familie en alles al afgesproken. Vieren nog sinterklaas omdat m'n nichtje er nog in geloofd allemaal leuk en aardig, bij m'n ouders dus in Assen dus ff op en neer rijden is ook geen optiequote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:32 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Wat een kut smoes, wij hebben zelf een keer een gig gedaan terwijl iemand een verjaardag had van een van z'n ouders.
Dan vier je sinterklaas maar een dag later of eerder!
sXe kan eruitquote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:34 schreef Deansensitized het volgende:
1. MrManiak
2. Doodkapje
3. AresDreams
4.
5.
6.
7.
Aanpassen:
1. Cynic
Doe ik van het weekend ook even voor je Cynic! Wat is je oude dan?
quote:
dupje en morgane er misschien bij?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:03 schreef Deansensitized het volgende:
Done Cynic!
Tot zover al:
[ afbeelding ] De vaste klanten ♪
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Sowieso de laatste 3 van de bovenste rij.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:08 schreef Deansensitized het volgende:
Zo? Wie kunnen er uit dan Brian??
Nee niet echt, het blijft rotwerk. Maar voorlopig weer zonder baard.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:06 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
hmmm, leuk fotoboek hangt er aan die ene... en ben je er al over uit of het laten van scheren meer voordelen dan nadelen heeft?
ziet er goed uit!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:32 schreef Deansensitized het volgende:
Zo
Straks even wat oude usericons vervangen door de huidige, en dan zijn we klaar.
Nieuwkomers moeten maar even wachten op de volgende keer
Ziet er puik uitquote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:55 schreef Deansensitized het volgende:
Zal me ook nog eens storten op het maken van een paar leuke banners voor erbij
Ja, dat bedoelde ik ook, voor wat meer afwisselingquote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:31 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ziet er puik uit
Er zat toch al zo'n randomizer banner boven? Misschien kunnen die nieuwe banners daarbij inj...
Het bier beviel je toch beter dan de Ian MacKaye idealen?quote:
Hehe, nee dat valt eigenlijk wel mee.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:41 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Het bier beviel je toch beter dan de Ian MacKaye idealen?
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:35 schreef Aresdreams het volgende:
eerst foto'stieten van jezelf posten natuurlijk, dan kunnen....
nah, moet je bij dean wezen, die is zo vervelend om jou te vergeten
Dat dacht ik niet!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:13 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ik dacht: laten we het nog netjes houden
Dude mijn super alter ego wat doe je ?!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:16 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Sowieso de laatste 3 van de bovenste rij.
En voor de rest moet je zelf maar even kijken, even fotoboek openen, en dan FO knopje en kijken wanneer ze voor het laatst in het gitaristen topic gepost hebben!
Is dat meer dan 10 geleden dan doei!![]()
smaakte je bloed goed: geen probleemquote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:24 schreef Jimbo het volgende:
ik had gister een snaar in mn vingendingen zijn nog best scherp zegmaar
Lezen godverdomme. Dat is een Maxon.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:30 schreef ikheetmartijn het volgende:
Hey voor 100 euro heb je een nieuwe man......
Waarom doe je hem weg?
Het was godvoordomme een grapje.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:38 schreef guitarist.nl het volgende:
Lezen godverdomme. Dat is een Maxon.
Basis is wel goed te leren via internet. Een leraar is wel efficiënter, waardoor je sneller technieken op zult pikken, plus je hebt iemand die je ass whoopt als je niet goed hebt ge-oefend...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:15 schreef SvenM het volgende:
Zoals jullie waarschijnlijk wel vaker gehad hebben.. is hier weer zo'n prutser die net om de hoek komt kijken.
Ik heb gister een nieuwe gitaar en versterker gekocht.
Left-handed:
[ afbeelding ]
en de versterker,
[ afbeelding ]
roland-cube30X
Nu nog beetje fatsoenlijk leren spelen. Kan ik de basis gewoon via internet leren of zal ik direct les gaan nemen?
De banners worden gehost door meneer "Tis godverdomme geen Maxon"/"Laat je tieten eens zien"/"Fender hoer", moet je hem eens berichten (maar pas op want volgens mij is hij vandaag een beetje snel aangebrand)quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:42 schreef ibaneX het volgende:
@Dean wat zijn de maten van de banner? dan zal ik ff wat inmekaar flansen (kan ik je dan wel toemailen ofzo anders geef je msn maar)
Boss DD-?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:54 schreef Under_Score het volgende:
wat is een goed delay pedaaltje? liefst zo precies mogelijk instelbaar maar niet met 600 knopjes en onnodige extra functies.
Moet je gauw iets liefs zeggen over zijn zangkwaliteitenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:57 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
De banners worden gehost door meneer "Tis godverdomme geen Maxon"/"Laat je tieten eens zien"/"Fender hoer", moet je hem eens berichten (maar pas op want volgens mij is hij vandaag een beetje snel aangebrand)
Ik heb de Boss DD-6. Daar zit een handige tap functie op. Als je van tempo wilt wisselen houd je gewoon het pedaal ff ingedrukt en trapt een paar keer mee met de maat. Zo heb je altijd het tempo wat je wilt hebben zonder alteveel gepiel.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:54 schreef Under_Score het volgende:
wat is een goed delay pedaaltje? liefst zo precies mogelijk instelbaar maar niet met 600 knopjes en onnodige extra functies.
Klinkt nu heeeeel amateuristisch aangezien ik al jaren met gitaren bezig ben: maar wat doet een Delay pedaal nu precies en waar is het goed voor? Ik heb het ook op de pocket POD zitten, maar ik heb nog altijd niet door wat de functie ervan isquote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:12 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik heb de Boss DD-6. Daar zit een handige tap functie op. Als je van tempo wilt wisselen houd je gewoon het pedaal ff ingedrukt en trapt een paar keer mee met de maat. Zo heb je altijd het tempo wat je wilt hebben zonder alteveel gepiel.
Sterf!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:10 schreef Cynic het volgende:
[..]
Moet je gauw iets liefs zeggen over zijn zangkwaliteiten![]()
Danelectro DaddyOquote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:06 schreef Sloggi het volgende:
Wat vinden jullie nou het beste overdrive pedaaltje?
Staat erbij!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:36 schreef Doodkapje het volgende:
Brian, pleur er maar bij als je m goed genoeg vindt..
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:24 schreef Sloggi het volgende:
Goeie versterker, jammer van de linkshandige gitaar.
Er moet nog een metalbanner komen met een Dean ofzo er in en een cool fontje.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:36 schreef Doodkapje het volgende:
Brian, pleur er maar bij als je m goed genoeg vindt..
[ afbeelding ]
Zekerstewetenwel!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:14 schreef punkjunk het volgende:
De DS-1 kan je toch niet als lekkere overdrive instellen?![]()
Fulltone Fulldrive en Fulltone OCD!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:06 schreef Sloggi het volgende:
Wat vinden jullie nou het beste overdrive pedaaltje?
Neuh, enkel Gretsch (jaren '60) en Haar...quote:
Waarom is dat jammer?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:24 schreef Sloggi het volgende:
jammer van de linkshandige gitaar.
Er zit toch al een Floyd rose op... hoe Metal wil je het hebben?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Er moet nog een metalbanner komen met een Dean ofzo er in en een cool fontje..
Nieuw zijn ze duurder, en tweedehands zijn ze moeilijker te slijten. Als je net begint maakt het niks uit of je rechts- of linkshandig speelt, je begint toch vanaf nul.quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:10 schreef Dupje het volgende:
Bluh foto van mij... Ik heb geen foto van mij alleen die beetje toonbaar isKan er een van mn zusje en mij laten zien...
[ afbeelding ]
Links ik, rechts mn zusje.
Foto gemaakt door Siefgried @ Fok!
oke, hoi!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:10 schreef Dupje het volgende:
Bluh foto van mij... Ik heb geen foto van mij alleen die beetje toonbaar isKan er een van mn zusje en mij laten zien...
[ afbeelding ]
Links ik, rechts mn zusje.
Foto gemaakt door Siefgried @ Fok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |