Dat is mijn oude Ibanez, nu in handen van MrManiak, en die vind het leuk de complete OP te verneuken...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:14 schreef Aresdreams het volgende:
hehe, dat duurde
ik wil ook GAS geven
Edit: en waaorm wel een foto van een of andere onbekende user er in?
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:19 schreef Deansensitized het volgende:
Meteen maar verwijderd, leek nergens op.
En dan moet er eerst een heel rijtje gevuld kunnen worden voordat er weer een paar in komen.
En meteen met de eerste week er al in willen
Er kunnen 7 in. Schrijf je hier in, dan regel ik dat van't weekend wel even.
1. Aresdreams
2. MrManiak
3.
4.
5.
6.
7.
En pas hem dan even aan Cynic
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:19 schreef Deansensitized het volgende:
En dan moet er eerst een heel rijtje gevuld kunnen worden voordat er weer een paar in komen.
1.MrManiak
2. Aresdreams
3. Pwny
4. Dribbozius
5. Drabbel_
6. Fop_Neger
7. _Grommit_
8. Sam_Dog
Ja hallo wie denk je dat ik ben? Bill Gates ofzo?quote:
Zet mij er ook maar in anders..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:19 schreef Deansensitized het volgende:
1.MrManiak
2.
3.
4.
5.
6.
7.
1.MrManiakquote:Er kunnen 7 in. Schrijf je hier in, dan regel ik dat van't weekend wel even.
Wat een kut smoes, wij hebben zelf een keer een gig gedaan terwijl iemand een verjaardag had van een van z'n ouders.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Pffff krijg ik een mail voor een optreden 1 dec, afijn ik kan niet helaas andere keer beter
Wat blijkt
Is witchfinder met z'n conorack op dezelfde dag daar ingeplanned
Als m'n ouders niet perse sinterklaas had moeten vieren hadden we onbewust samen moeten optreden![]()
Nah dat staat al een tijd vast familie en alles al afgesproken. Vieren nog sinterklaas omdat m'n nichtje er nog in geloofd allemaal leuk en aardig, bij m'n ouders dus in Assen dus ff op en neer rijden is ook geen optiequote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:32 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Wat een kut smoes, wij hebben zelf een keer een gig gedaan terwijl iemand een verjaardag had van een van z'n ouders.
Dan vier je sinterklaas maar een dag later of eerder!
sXe kan eruitquote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:34 schreef Deansensitized het volgende:
1. MrManiak
2. Doodkapje
3. AresDreams
4.
5.
6.
7.
Aanpassen:
1. Cynic
Doe ik van het weekend ook even voor je Cynic! Wat is je oude dan?
quote:
dupje en morgane er misschien bij?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:03 schreef Deansensitized het volgende:
Done Cynic!
Tot zover al:
[ afbeelding ] De vaste klanten ♪
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Sowieso de laatste 3 van de bovenste rij.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:08 schreef Deansensitized het volgende:
Zo? Wie kunnen er uit dan Brian??
Nee niet echt, het blijft rotwerk. Maar voorlopig weer zonder baard.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:06 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
hmmm, leuk fotoboek hangt er aan die ene... en ben je er al over uit of het laten van scheren meer voordelen dan nadelen heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |