ziet er goed uit!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:32 schreef Deansensitized het volgende:
Zo
Straks even wat oude usericons vervangen door de huidige, en dan zijn we klaar.
Nieuwkomers moeten maar even wachten op de volgende keer
Ziet er puik uitquote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:55 schreef Deansensitized het volgende:
Zal me ook nog eens storten op het maken van een paar leuke banners voor erbij
Ja, dat bedoelde ik ook, voor wat meer afwisselingquote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:31 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ziet er puik uit
Er zat toch al zo'n randomizer banner boven? Misschien kunnen die nieuwe banners daarbij inj...
Het bier beviel je toch beter dan de Ian MacKaye idealen?quote:
Hehe, nee dat valt eigenlijk wel mee.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:41 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Het bier beviel je toch beter dan de Ian MacKaye idealen?
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:35 schreef Aresdreams het volgende:
eerst foto'stieten van jezelf posten natuurlijk, dan kunnen....
nah, moet je bij dean wezen, die is zo vervelend om jou te vergeten
Dat dacht ik niet!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:13 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ik dacht: laten we het nog netjes houden
Dude mijn super alter ego wat doe je ?!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:16 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Sowieso de laatste 3 van de bovenste rij.
En voor de rest moet je zelf maar even kijken, even fotoboek openen, en dan FO knopje en kijken wanneer ze voor het laatst in het gitaristen topic gepost hebben!
Is dat meer dan 10 geleden dan doei!![]()
smaakte je bloed goed: geen probleemquote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:24 schreef Jimbo het volgende:
ik had gister een snaar in mn vingendingen zijn nog best scherp zegmaar
Lezen godverdomme. Dat is een Maxon.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:30 schreef ikheetmartijn het volgende:
Hey voor 100 euro heb je een nieuwe man......
Waarom doe je hem weg?
Het was godvoordomme een grapje.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:38 schreef guitarist.nl het volgende:
Lezen godverdomme. Dat is een Maxon.
Basis is wel goed te leren via internet. Een leraar is wel efficiënter, waardoor je sneller technieken op zult pikken, plus je hebt iemand die je ass whoopt als je niet goed hebt ge-oefend...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:15 schreef SvenM het volgende:
Zoals jullie waarschijnlijk wel vaker gehad hebben.. is hier weer zo'n prutser die net om de hoek komt kijken.
Ik heb gister een nieuwe gitaar en versterker gekocht.
Left-handed:
[ afbeelding ]
en de versterker,
[ afbeelding ]
roland-cube30X
Nu nog beetje fatsoenlijk leren spelen. Kan ik de basis gewoon via internet leren of zal ik direct les gaan nemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |