Eens.......helemaal...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:55 schreef noucky het volgende:
Waar ik zo'n fucking hekel aan heb is dat Huub trots is op alles wat een normaal mens niet zou doen.
Ik haat echt die Huub.Hij kan wel zeggen het is de seting waar ik in zit, dat kutjong is gewoon echt een kutjong.
OPSLUITEN DIE KABOUTER.
Heb je dan eindelijk je vriend gevonden?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eens.......helemaal...
oh sorry, ik dacht dat je rustige Brainless bedoelde!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eens.......helemaal...
Die mag in hetzelfde hok opgesloten worden....echt wel!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:02 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
oh sorry, ik dacht dat je rustige Brainless bedoelde!
Wat is het toch ook een pussy.....quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:04 schreef Soho het volgende:
Dennis gaat naar het ziekenhuis voor z'n sneetje.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Eigenlijk moet straks Niels even langs komen met z'n staaflantaarn en pet
Wat een pussy!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:04 schreef Soho het volgende:
Ja. een plastisch chirurg heeft hier toch gauw een uurtje of 4 werk aan.......quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:04 schreef Soho het volgende:
een maand geleden of zo zei hij ook tegen Dennis en Brian dat Amanda overal buiten gehouden moet worden (nadat ze met die lade gegooid had)quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:01 schreef Varen het volgende:
Jaap heeft de opdracht van achter om de boel uit elkaar te halen en hij wil niet Amanda hem belemmert in zijn werk
iemand?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:53 schreef avonne het volgende:
Hoe heeft Dennis nou die hoofdwond gekregen, en hoezo zit er glas in zijn voorhoofd?
Heeft Brian, nadat hij de deur kapotsloeg, daarna nog Dennis geslagen?
Brian zei "dan zit er ook nog glas in mijn hand"
Dat soort deuren zijn gemaakt van gehard, gelaagd glas. Het resultaat van die behandeling is dat het glas niet in grote vlijmcsherpe scherven breekt, maar versplintert tot kleine blokjes. Bij het breken kunnen splinters er af springen. Die kunnen best nog wel scherp zijn. Het is een mistverstand dat dat soort glas niet scherp is en niet kan splinteren.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:53 schreef avonne het volgende:
Hoe heeft Dennis nou die hoofdwond gekregen, en hoezo zit er glas in zijn voorhoofd?
Heeft Brian, nadat hij de deur kapotsloeg, daarna nog Dennis geslagen?
Brian zei "dan zit er ook nog glas in mijn hand"
Euthanasie lijkt me de beste oplossingquote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:08 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Ja. een plastisch chirurg heeft hier toch gauw een uurtje of 4 werk aan.......![]()
Er is alleen een filmpje... verder heb ik er niets over gehoordquote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Euthanasie lijkt me de beste oplossing
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Brian heeft zijn excuses al aangeboden aan Dennis dat hij, door hem die zeer zware ,bijna onherstellende,voor het leven, gelittekende voorhoofd van Dennis is ontstaan bij het kapotslaan van die deur........quote:
Kun je wel zeggen, zeker weten!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:12 schreef Ziet het volgende:
nou, het begon zo saai vandaag, met de komst van de nieuwe gastsspeler
maar achteraf gezien was dit wel weer een enerverende avond
Het antwoord was er juist na je vraag.quote:
Ik lees je vaker en ik ook totaal achter jou mening sta.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eens.......helemaal...
Op een filmpje van de eerste ruzie hoor je Amanda roepen: Brian laat hem los x5 ofzo. Dus Brainless had Nix toen vast en misschien is daar iets gebeurd, maar dat is niet op de beelden te zien. Wel vreemd idd dat hij glas in zijn hand heeft en Nix in zijn hoofd. Misschien dat hij daarom ook weet dat hij er niet zo goed van af zal komen, maar daar zal Flensje wel een stokje voor steken waarschijnlijk.quote:
Ja, vroegtijdig ruimen zal niet meer lukken ben ik bang.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat speciale glas heeft noooooit scherpe splintertjes....daarvoor is het ook veiligheidsglas...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat soort deuren zijn gemaakt van gehard, gelaagd glas. Het resultaat van die behandeling is dat het glas niet in grote vlijmcsherpe scherven breekt, maar versplintert tot kleine blokjes. Bij het breken kunnen splinters er af springen. Die kunnen best nog wel scherp zijn. Het is een mistverstand dat dat soort glas niet scherp is en niet kan splinteren.
Omdat Dennix, na de eerste check 'achter', nog glas in z'n huid had denkt Brian dat de kontrole 'achter' niet nauwkeurig was. Daarop zei hij dat het bij hem dus ook kan zijn.
Nadia zei zojuist dat ze 'achter' opnieuw kijken en indien nodig naar het ziekenhuis gaan.
ben jij joda?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:14 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik lees je vaker en ik ook totaal achter jou mening sta.
Dat ik de laatste periode niet meer heb gepost is dat ik walgde van de pro Huub sfeer hier.
Maar als anti Huperts zich niet melden dan denkt iedere Cos lezer dat het merendeel voor Huub is en dat is niet zo.
En niet met dank aan de KUTFEBO.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:12 schreef Ziet het volgende:
nou, het begon zo saai vandaag, met de komst van de nieuwe gastsspeler
maar achteraf gezien was dit wel weer een enerverende avond
Gezellig, je bent er weer!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:14 schreef noucky het volgende:
[..]
Dat ik de laatste periode niet meer heb gepost is dat ik walgde van de pro Huub sfeer hier.
Maar als anti Huperts zich niet melden dan denkt iedere Cos lezer dat het merendeel voor Huub is en dat is niet zo.
ja... Nadia wilde het er niet met een pincet uithalen, zei ze half jankend. Nou, dan toch maar naar de dokter?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:11 schreef riri het volgende:
dennix heeft een ministukje glas in zijn voorhoofd...nadia zei...maak je je daar nou druk om?
Maar we weten allemaal hoe dennix is.....
Het is geen echt 100% veiligheidsglas. 99,9% verbrokkelt inderdaad maar van de buitenste glasplaat kunnen schilfers afspringen. Om krassen te voorkomen is namelijk die buitenlaag iets anders gehard.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:15 schreef riri het volgende:
[..]
Dat speciale glas heeft noooooit scherpe splintertjes....daarvoor is het ook veiligheidsglas...
Dit glas wordt gebruikt voor deuren en tafelbladen, bij een breuk valt de glasplaat uiteen in duizenden kleine stukjes.
Geen zorgen, dat doet brrrrian wel als ze buiten de kooi wonen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:13 schreef Guuskeee het volgende:
die kanker amanda met dr achterlijke gezever. trost is ze op dr mannetje. ze vlooit m als een aap in de dierentuin. kan iemand da wijf niet de tering geven?
thanxquote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat soort deuren zijn gemaakt van gehard, gelaagd glas. Het resultaat van die behandeling is dat het glas niet in grote vlijmcsherpe scherven breekt, maar versplintert tot kleine blokjes. Bij het breken kunnen splinters er af springen. Die kunnen best nog wel scherp zijn. Het is een mistverstand dat dat soort glas niet scherp is en niet kan splinteren.
Omdat Dennix, na de eerste check 'achter', nog glas in z'n huid had denkt Brian dat de kontrole 'achter' niet nauwkeurig was. Daarop zei hij dat het bij hem dus ook kan zijn.
Nadia zei zojuist dat ze 'achter' opnieuw kijken en indien nodig naar het ziekenhuis gaan.
Zoals er geen "koud vuur" is, is er ook geen onscherp glas. Wel is veiligheidsglas minder scherp...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:15 schreef riri het volgende:
[..]
Dat speciale glas heeft noooooit scherpe splintertjes....daarvoor is het ook veiligheidsglas...
Dit glas wordt gebruikt voor deuren en tafelbladen, bij een breuk valt de glasplaat uiteen in duizenden kleine stukjes.
Dit is hetzelfde als toen Huub struikelde en zijn vinger brak, geen opzet om iemand expres te beschadigen en dus een gewoon ongelukje.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:20 schreef avonne het volgende:
[..]
thanx
Kortom, iemand had wel blind kunnen worden. Mag Brian een dubbele boete?
Dan moet je dat even aan Brian doorgeven.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:22 schreef noucky het volgende:
Het gedrag van Huub verklaar ik als volgt:
- hij ergert zich al weken, feestjes vind hij ineens niet leuk meer
- niet drinken speelt hem parten, maar wel drinken ook
- het loopt niet zoals HIJ het wil
- de relatie met Lieke
Al die frustraties kroppen zich op en hij uit zich dan op een walgelijke manier. Het huupke is dan zelfs er nog trots op en vind het leuke tv. IK VIND AGRESSIE GEEN LEUKE TV!!!!!!!
Kan nog steeds, gewoon wachten tot nix slaapt.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, vroegtijdig ruimen zal niet meer lukken ben ik bang.
Dan vraag ik me af waarom jij in godsnaam DGK kijkt..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:22 schreef noucky het volgende:
- de relatie met Lieke
Al die frustraties kroppen zich op en hij uit zich dan op een walgelijke manier. Het huupke is dan zelfs er nog trots op en vind het leuke tv. IK VIND AGRESSIE GEEN LEUKE TV!!!!!!!
Zo ken ik er nog wel een paar....quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dit is hetzelfde als toen Huub struikelde en zijn vinger brak, geen opzet om iemand expres te beschadigen en dus een gewoon ongelukje.
Valt me mee, ik dacht dat hij in rolstoel terug zou keren in de villa na de hem aangedane lichamelijke mishandelingen..............quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:22 schreef Guuskeee het volgende:
die eikel is naar het ziekenhuis geweest en er zat niks in!!!![]()
![]()
wat een sukkeltje is het toch zeg...
Ik vind hem buitenproportioneel met alle emoties. Ook tegen Lieke gaat hij tekeer alsof ze een hond is. Kanker links, kanker rechts, handtastelijkheden, drankmisbruik, etc. Het houdt niet op met dat over het paard getilde ventje. Afijn, zolang de streamers hem tussen de 40 en 50 procent houden denkt hij natuurlijk dat hij maatschappelijk goed werk verricht.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:22 schreef noucky het volgende:
- de relatie met Lieke
Een glassplinter is niet echt prettig en ook nog eens lastig te vinden. Daarnaast, als het klein genoeg is kan het zich een weg banen door het lichaam en links en rechts schade aanrichten. Gewoon verstandig om er goed naar te laten kijken.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:22 schreef Guuskeee het volgende:
die eikel is naar het ziekenhuis geweest en er zat niks in!!!![]()
![]()
wat een sukkeltje is het toch zeg...
Het risico is er natuurlijk altijd. Maar dat kan ook als je gehaktballen bakt en het spettert een beetje.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:20 schreef avonne het volgende:
[..]
thanx
Kortom, iemand had wel blind kunnen worden. Mag Brian een dubbele boete?
En 2 glazen deuren..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:25 schreef KimiK het volgende:
Brian is een flinke kostenpost zo![]()
Als hij een boete krijgt op hoeveel boete staat hij dan ondertussen?
Ongelukje? Hij plantte per ongeluk zijn vuist in de glazen deur?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dit is hetzelfde als toen Huub struikelde en zijn vinger brak, geen opzet om iemand expres te beschadigen en dus een gewoon ongelukje.
Links en rechts klinkt mij wel aangenaamm in de oren, bij Dennis dan..........quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een glassplinter is niet echt prettig en ook nog eens lastig te vinden. Daarnaast, als het klein genoeg is kan het zich een weg banen door het lichaam en links en rechts schade aanrichten. Gewoon verstandig om er goed naar te laten kijken.
Klont mascara zal ze bedoelen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:25 schreef cobain94 het volgende:
Nadia heeft ineens een strontje in haar oog..En dennis mag het er uit vissen..
Dat is niet zo...veiligheidsglas is veiligheidsglas.....als dat breekt breekt het in hele kleine minibrokjes.....daar ben je zelfs voor verzekerd als je zo'n deur plaatst....met certificaat en al....quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het is geen echt 100% veiligheidsglas. 99,9% verbrokkelt inderdaad maar van de buitenste glasplaat kunnen schilfers afspringen. Om krassen te voorkomen is namelijk die buitenlaag iets anders gehard.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:22 schreef noucky het volgende:
- de relatie met Lieke
Ik bedoel natuurlijk dat het een ongelukje was dat het glas Dennis bereikte....verder mag die mongool, wat mij betreft, bij z'n enkels afbreken. Ik zie nog steeds de beelden voor mij hoe hij Amanda mentaal zat te knechten en te mishandelen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:26 schreef avonne het volgende:
[..]
Ongelukje? Hij plantte per ongeluk zijn vuist in de glazen deur?
Die anderhalve reactie van een anti-Hupert nu doet me nog steeds denken dat het merendeel pro is hoorquote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:14 schreef noucky het volgende:
[..]
Met name deursplinters hebben de neiging om vrij snel naar je stembanden en je ballen te 'wandelen'. Einde zangcarriere en geen kleine sukkeltjes meerquote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een glassplinter is niet echt prettig en ook nog eens lastig te vinden. Daarnaast, als het klein genoeg is kan het zich een weg banen door het lichaam en links en rechts schade aanrichten. Gewoon verstandig om er goed naar te laten kijken.
Om dezelfde reden als dat wij (sukkels) vanmorgen naar de intocht van de witte schimmel keken.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:23 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af waarom jij in godsnaam DGK kijkt..![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:26 schreef avonne het volgende:
[..]
Ongelukje? Hij plantte per ongeluk zijn vuist in de glazen deur?
Ach, die slaat ook nog wel eens het licht uit Amanda's ogen, dus.........quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:29 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik baal er ook van dat brrrrrian steeds klappen uitdeelt, wijnglazen kapot gooit en totaal geen respect heeft voor alle glazen deuren in het huis.![]()
ik zal je maar niet serieus nemen... "het zal zich een weg banen door het lichaam en links en rechts schade aanrichten" vast ja, hoe dan? op een fiets met een uzi in de hand? echt niet, een glassplinter zweert meestal naar buiten, of anders word het omkapseld door een harde eeltlaag.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vandaar die 50%quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:14 schreef noucky het volgende:
[..]
Je moet wel eerlijk blijven...vanavond ging Brian te ver...hij zat voortdurend aan Huub en Huub heeft hem tientallen keren gevraagd met zijn poten van hem af te blijven en Brian deed dat niet...op het eind resulteerde dat erin dat hij huub zijn pols omdraaide....als Huub niet met zijn arm meegedraaid had had hij zijn pols gebroken.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind hem buitenproportioneel met alle emoties. Ook tegen Lieke gaat hij tekeer alsof ze een hond is. Kanker links, kanker rechts, handtastelijkheden, drankmisbruik, etc. Het houdt niet op met dat over het paard getilde ventje. Afijn, zolang de streamers hem tussen de 40 en 50 procent houden denkt hij natuurlijk dat hij maatschappelijk goed werk verricht.
Tja dat gaat zeker nog eens gebeuren maar Siska de Rat kan dat wel hebben.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:31 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Ach, die slaat ook nog wel eens het licht uit Amanda's ogen, dus.........
Gelukkig komt agressie niet zoveel voor en ik daarom blijf kijken.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:23 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af waarom jij in godsnaam DGK kijkt..![]()
Wie vind jij er goed mee omgaan?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:35 schreef noucky het volgende:
[..]
Gelukkig komt agressie niet zoveel voor en ik daarom blijf kijken.
Ten tweede vind ik het leuk te zien hoe mensen met hun gestoordheid omgaan en hier van kunnen leren.
De ene slaagt hier meer in dan de ander.
Een soda badje doet wonderen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:31 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik zal je maar niet serieus nemen... "het zal zich een weg banen door het lichaam en links en rechts schade aanrichten" vast ja, hoe dan? op een fiets met een uzi in de hand? echt niet, een glassplinter zweert meestal naar buiten, of anders word het omkapseld door een harde eeltlaag.
Eerder op de avond waren het Huub en Brian samen die te ver gingen tegen Dennis. Nu was het idd Brian die als eerste Huub aanraakte, waarop Huub Brian met z'n hoofd wegduwde, de hoek in. Ze doen het gewoon iedere keer beiden. De één lokt de ander uit of de ander de één en je kunt weer gaan aftellen......quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:34 schreef riri het volgende:
[..]
Je moet wel eerlijk blijven...vanavond ging Brian te ver...hij zat voortdurend aan Huub en Huub heeft hem tientallen keren gevraagd met zijn poten van hem af te blijven en Brian deed dat niet...op het eind resulteerde dat erin dat hij huub zijn pols omdraaide....als Huub niet met zijn arm meegedraaid had had hij zijn pols gebroken.
Er is er hier maar één te ver gegaan vanavond.....en dat was Brian
Zeg maar "expres tegen de muur knalde".quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:30 schreef KimiK het volgende:
[..]
is op het filmpje heel duidelijk te zien dat ie niet zachtjes de deur open deed bij 5.07.
En door deze zinnen wordt het gedrag van Huub eerder op de avond weer schoongepraat.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:34 schreef riri het volgende:
[..]
Je moet wel eerlijk blijven...vanavond ging Brian te ver...hij zat voortdurend aan Huub en Huub heeft hem tientallen keren gevraagd met zijn poten van hem af te blijven en Brian deed dat niet...op het eind resulteerde dat erin dat hij huub zijn pols omdraaide....als Huub niet met zijn arm meegedraaid had had hij zijn pols gebroken.
Er is er hier maar één te ver gegaan vanavond.....en dat was Brian
Hier ben ik het nou helemaal met je eens en dat gebeurt eigenlijk vrij weinig.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind hem buitenproportioneel met alle emoties. Ook tegen Lieke gaat hij tekeer alsof ze een hond is. Kanker links, kanker rechts, handtastelijkheden, drankmisbruik, etc. Het houdt niet op met dat over het paard getilde ventje. Afijn, zolang de streamers hem tussen de 40 en 50 procent houden denkt hij natuurlijk dat hij maatschappelijk goed werk verricht.
Er wordt niks schoongepraat, want het gaat gewoon over het 2 incidentquote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:39 schreef noucky het volgende:
[..]
En door deze zinnen wordt het gedrag van Huub eerder op de avond weer schoongepraat.
Blijf bij de feiten.
Lijkt me een redelijk probaat middel tegen Murrays, doen dus!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dennis z'n hoofd 20 minuten in een bak met soda![]()
Vraag was niet eens aan jou gesteld en je geeft er nog verkeerd antwoord op ookquote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Degene die het beste met agressie omgaat vind ik Jaap, daarna Lieke en vervolgens Dennis.
Is ongebluste kalk ook goed?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lol, ik zat al te checken of ik de vraag bij de verkeerde quote had gezet.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Vraag was niet eens aan jou gesteld en je geeft er nog verkeerd antwoord op ook
Als ik alle tekortkomingen en absurde karaktertrekkenvan iederen bekijk, dan vind ik dat Amanda nog het meest van alles leert. Dit klint misschien absurd maar dan weet je gelijk hoe ik over de anderen denk hoezeer die leren.quote:
dat krijgt mijn stem!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ach...zolang jij de vrijheid ook neemt om je er mee te bemoeien.........quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Vraag was niet eens aan jou gesteld en je geeft er nog verkeerd antwoord op ook
Kan geen kwaad, vrees alleen wel dat zijn wenkbrauwen het niet trekken.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
errr. maar zo liggen de feiten nou eenmaal. Niets aan te doen dus, al ben je voor of tegen Huub.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:39 schreef noucky het volgende:
[..]
En door deze zinnen wordt het gedrag van Huub eerder op de avond weer schoongepraat.
Blijf bij de feiten.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:44 schreef noucky het volgende:
[..]
Als ik alle tekortkomingen en absurde karaktertrekkenvan iederen bekijk, dan vind ik dat Amanda nog het meest van alles leert. Dit klint misschien absurd maar dan weet je gelijk hoe ik over de anderen denk hoezeer die leren.
Om de boel hier een beetje leesbaar te houden is het geoorloofd om mensen erop te wijzen dat ze eerst goed moeten leren lezen alvorens te antwoordenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ach...zolang jij de vrijheid ook neemt om je er mee te bemoeien.........![]()
euhm...... klinkt idd best absurdquote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:44 schreef noucky het volgende:
[..]
Als ik alle tekortkomingen en absurde karaktertrekkenvan iederen bekijk, dan vind ik dat Amanda nog het meest van alles leert. Dit klint misschien absurd maar dan weet je gelijk hoe ik over de anderen denk hoezeer die leren.
Hmmm.... apart....quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:44 schreef noucky het volgende:
[..]
En toch kan ik het wel een beetje volgen, al vind ik dat ze qua agressie ook wel haar mannetje staat als ze te dicht bij haar komen. Wel vind ik dat ze met haar beperkte vermogen het meest uit die DGK heeft gehaald tot nu toe. Een paar diploma's rijker en daarnaast kan ze verassend oprecht, rechttoe-rechtaan uit de hoek komen. Ze is gewoon wie ze is en ze laat niets meer en niets minder zien. Dat vind ik wel weer mooi aan d'r.quote:
Dan zou ik van jou weleens willen horen wat amanda intussentijd heeft geleerd?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:44 schreef noucky het volgende:
[..]
Ah, het is dus volgens de regels "not done" om een vraag aan een ander te beantwoorden.......quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Om de boel hier een beetje leesbaar te houden is het geoorloofd om mensen erop te wijzen dat ze eerst goed moeten leren lezen alvorens te antwoorden![]()
Ik heb Huub ooit eens horen zeggen, was hij nog trots op ook, dat hij een stemhokje in mekaar had gebeukt.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een paar diploma's? Een deelcertificaat nagelplakken, verder is ze alleen nog maar ordinairder dan toen ze binnenwandelde.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En toch kan ik het wel een beetje volgen, al vind ik dat ze qua agressie ook wel haar mannetje staat als ze te dicht bij haar komen. Wel vind ik dat ze met haar beperkte vermogen het meest uit die DGK heeft gehaald tot nu toe. Een paar diploma's rijker en daarnaast kan ze verassend oprecht, rechttoe-rechtaan uit de hoek komen. Ze is gewoon wie ze is en ze laat niets meer en niets minder zien. Dat vind ik wel weer mooi aan d'r.
Geldt ook voor mensen met het Downsyndroomquote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En toch kan ik het wel een beetje volgen, al vind ik dat ze qua agressie ook wel haar mannetje staat als ze te dicht bij haar komen. Wel vind ik dat ze met haar beperkte vermogen het meest uit die DGK heeft gehaald tot nu toe. Een paar diploma's rijker en daarnaast kan ze verassend oprecht, rechttoe-rechtaan uit de hoek komen. Ze is gewoon wie ze is en ze laat niets meer en niets minder zien. Dat vind ik wel weer mooi aan d'r.
Ik heb hem ook ooit eens horen vertellen dat hij tegen geweld richting vrouwen is.........tja...de daden van hem laten ook dat allerminst zien....quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:50 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik heb Huub ooit eens horen zeggen, was hij nog trots op ook, dat hij een stemhokje in mekaar had gebeukt.
Dus maak mij wijs dat het een setting is, dat kutjong is echt verknipt.
Denk dat ze na de Kooi ook wel deskundig kan anaaliseren dankzij Brianquote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Een paar diploma's? Een deelcertificaat nagelplakken, verder is ze alleen nog maar ordinairder dan toen ze binnenwandelde.
Liever zo verknipt, dan verknipt als Brian/Amanda/Nadia.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:50 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik heb Huub ooit eens horen zeggen, was hij nog trots op ook, dat hij een stemhokje in mekaar had gebeukt.
Dat klopt en dat is niets meer en niets minder dan gewoon heel mooi. Het is erg genoeg dat "normale mensen" zo lastig in staat zijn om te laten zien wat er in ze zit en te constateren dat ze zo ver weg zijn bij dat wat ze werkelijk voelen en vinden. Hulde voor mensen met het Down syndroom wat dat betreft.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Geldt ook voor mensen met het Downsyndroom
Als dat kutjong verknipt is, is de rest het ook. En als jij vind dat Amanda leert ben jezelf ook behoorlijk ......... Amanda word gigantisch uit de wind gehouden.. Weet je nog die pump in Huub zn schouder?? Of die lade die werd gegooid. Amanda is qua agressie nog het meest erge in het hok..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:50 schreef noucky het volgende:
[..]
Ja en al helemaal als de vraag niet goed wordt gelezenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ah, het is dus volgens de regels "not done" om een vraag aan een ander te beantwoorden.......![]()
Ja, ik vind haar allesbehalve een fraaie persoonlijkheid. Ze is veruit de meest agressieve figuur in DGK en het domst van allemaal. Gevaarlijk als dat weer terug de maatschappij in moet. Dat ene certificaatdiplomaatje wat ze heeft gehaald, is daarnaast moeilijk als een volwaardig diploma te beschouwen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De feiten zijn dat Huub en Brian fout zijn geweest, maar natuurlijk staat morgen de cos weer vol dat het onterecht was voor Huub. Zo werkt dat toch?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
errr. maar zo liggen de feiten nou eenmaal. Niets aan te doen dus, al ben je voor of tegen Huub.
Verwar je puurheid niet met domheid in dit geval (Amanda)?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat klopt en dat is niets meer en niets minder dan gewoon heel mooi. Het is erg genoeg dat "normale mensen" zo lastig in staat zijn om te laten zien wat er in ze zit en te constateren dat ze zo ver weg zijn bij dat wat ze werkelijk voelen en vinden. Hulde voor mensen met het Down syndroom wat dat betreft.
Ik hoop dat dat stemhokje aangifte heeft gedaan bij de politie.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:50 schreef noucky het volgende:
[..]
Je kende haar van voor de DGK tijd? Joh, het is zeker niet mijn type, maar ze kwam daar binnen met niet al teveel diploma's. Voorlopig is ze volgens mij de enige die iets gedaan en gehaald heeft waarbij ze na de kooi eventueel iets mee zou kunnen gaan doen. De rest doet echt geen moer daar, althans, ik zie het niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Een paar diploma's? Een deelcertificaat nagelplakken, verder is ze alleen nog maar ordinairder dan toen ze binnenwandelde.
Weet niet wat voor mensen jij in je omgeving hebt en denk dat ik het ook niet wil weten maar je hebt het duidelijk niet erg getroffenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat klopt en dat is niets meer en niets minder dan gewoon heel mooi. Het is erg genoeg dat "normale mensen" zo lastig in staat zijn om te laten zien wat er in ze zit en te constateren dat ze zo ver weg zijn bij dat wat ze werkelijk voelen en vinden. Hulde voor mensen met het Down syndroom wat dat betreft.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Zo ken ik er nog wel een paar....
Wist ik veel dat er iemand stond toen ik met mn uzi in het wildeweg aan het schieten was?![]()
Dennix de voet fetishist..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het sukkeltje is bevredigd. Hij mocht even met Nadia's voetje frummelen. En dus kan ze weer rustig met Luc in bed duiken.
Dat is wat velen heel betuttelend graag doen, helaas.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Verwar je puurheid niet met domheid in dit geval (Amanda)?
Dat zou je nou niet zeggen, echt.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:57 schreef noucky het volgende:
IK HAAT ZINLOOS GEWELD
Als je iets niet wil weten, geen interesse hebt, laat het dan gewoon achterwege a.u.b. Dat onzinnige "invullen" schiet volgens mij ook niet echt op.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Weet niet wat voor mensen jij in je omgeving hebt en denk dat ik het ook niet wil weten maar je hebt het duidelijk niet erg getroffen
Qua tegen elkaar op lopen en uitlokken zijn ze even schuldig. Net als Dennis.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:55 schreef noucky het volgende:
[..]
De feiten zijn dat Huub en Brian fout zijn geweest, maar natuurlijk staat morgen de cos weer vol dat het onterecht was voor Huub. Zo werkt dat toch?
NEEEEEEEEEEEEEEE OMG wat een drama, wat heftig, echt ronduit shockerend gewoonquote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:50 schreef noucky het volgende:
[..]
Ze is niet de slimste, maar daarnaast vind ik haar echt redelijk puur....Zet het eens af tegen een Nadiaquote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Verwar je puurheid niet met domheid in dit geval (Amanda)?
JOUW interpretatie FOEIquote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als je iets niet wil weten, geen interesse hebt, laat het dan gewoon achterwege a.u.b. Dat onzinnige "invullen" schiet volgens mij ook niet echt op.
Wat jij zojuist deed was min of meer verwijzen naar een soort van minderwaardigheid van mensen met een Down syndroom. Dat vond ik verwerpelijk en reageer erop door je op bepaalde kwaliteiten van die mensen te wijzen.
Wat heeft ze dan geleerd en behaald in die kooi (in positieve zin)????quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je kende haar van voor de DGK tijd? Joh, het is zeker niet mijn type, maar ze kwam daar binnen met niet al teveel diploma's. Voorlopig is ze volgens mij de enige die iets gedaan en gehaald heeft waarbij ze na de kooi eventueel iets mee zou kunnen gaan doen. De rest doet echt geen moer daar, althans, ik zie het niet.
Je hebt hierin gelijk......maar volgens mij mochten ze elkaar ook echt niet meer aanraken. Schijnt dan nu opeens wel weer toegestaan te zijn. Daarnaast, ze spelen ook allemaal de vermoorde schuld en onschuld daar. Draaide hij nu echt zijn arm zo hard om? Of werd er misbruik gemaakt van de situatie? Kneep Brian nu echt zo hard in het oor? Duwde Huub nu echt Brian zo hard naar achteren? Ze gebruiken alles om elkaar een hak te zetten.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:00 schreef avonne het volgende:
[..]
Qua tegen elkaar op lopen en uitlokken zijn ze even schuldig. Net als Dennis.
Maar een pols omdraaien is een no go.
Ze weten allemaal dat ze niet over een grens mogen gaan. Brian did it.
Waarom schreeuw je dan zo ? Over geweld gesproken .......quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:57 schreef noucky het volgende:
IK HAAT ZINLOOS GEWELD
Again!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:00 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik heb echt te doen met die man. Al die goede bedoelingen aan dovemansoren besteed. 5 Minuten na haar lessen staat ze toch weer de boel onder te braken.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Als de logopodist van Amanda vanavond 5 minuten van haar 'groepsgesprek' heeft gevolgd via de stream, zien we hem ook nooit meer terug.
Als ik het verkeerd heb gelezen, dan zeg ik sorry tegen je. Maar lees het ook zelf nog eens terug?quote:
Hier kan ze ook niks mee, totdat ze haar theorie heeft gehaald. En verder heb ik Amanda ook niks zien bereiken.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je kende haar van voor de DGK tijd? Joh, het is zeker niet mijn type, maar ze kwam daar binnen met niet al teveel diploma's. Voorlopig is ze volgens mij de enige die iets gedaan en gehaald heeft waarbij ze na de kooi eventueel iets mee zou kunnen gaan doen. De rest doet echt geen moer daar, althans, ik zie het niet.
Hoef ik niet te doen want ik weet wat ik schreef, ik reageerde op het feit dat je iets schreef over puurheid, en over mensen die zich niet anders voordoen dan ze zijn.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als ik het verkeerd heb gelezen, dan zeg ik sorry tegen je. Maar lees het ook zelf nog eens terug?
Maar je bent dol op haatquote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:57 schreef noucky het volgende:
IK HAAT ZINLOOS GEWELD
Volgens mij heeft ze in ieder geval twee diploma's gehaald, dat vind ik al heel wat vergeleken met de rest. Verder weet ze inmiddels dat je ook per bank kunt betalen als je daar een rekening hebt lopenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:03 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Wat heeft ze dan geleerd en behaald in die kooi (in positieve zin)????![]()
Moet wel lachen hoe sommige mensen super serieus met die programma en de spelers bezig zijn, is nauwelijks nog amusement te noemenquote:
als ik in die kooi zou zitten zou ik het heel zinvol vinden om af en toen een van die idoten op z'n muil te timmerenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:57 schreef noucky het volgende:
IK HAAT ZINLOOS GEWELD
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze in ieder geval twee diploma's gehaald, dat vind ik al heel wat vergeleken met de rest. Verder weet ze inmiddels dat je ook per bank kunt betalen als je daar een rekening hebt lopen![]()
We zijn ook maar mens, immers.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:09 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
als ik in die kooi zou zitten zou ik het heel zinvol vinden om af en toen een van die idoten op z'n muil te timmeren
Het verleden wat Amanda heeft gehad is niet top en kunnen wij ons denk ik niet voorstellen cq inleven. Haar opvoeding ( geen moeder die er was ) heeft zeker een rol gespeeld dat ze de school niet zo nauw nam en met verkeerde mannen in aanraking kwam. Resultaat zeer weinig eigenwaarde en geen echte liefde heeft gekend.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Welke 2? Nagels en... ?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze in ieder geval twee diploma's gehaald, dat vind ik al heel wat vergeleken met de rest. Verder weet ze inmiddels dat je ook per bank kunt betalen als je daar een rekening hebt lopen![]()
een middelmatige barpianist en een b rapper vermaken zichquote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:07 schreef avonne het volgende:
Lieve COSsertjes (ja, jullie tweeën)
Gelieve niet persoonlijk worden, he. Discussieren, argumenteren over de Gouden Kooi en zijn gekken, OK, maar niet elkaar.
Geef maar eens hier je mening over http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=50511&sess=2832&feature=active_sharing
Is dat een liedje van Tupac? Klinkt erg goed!! Leuk filmpjequote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:07 schreef avonne het volgende:
Lieve COSsertjes (ja, jullie tweeën)
Gelieve niet persoonlijk worden, he. Discussieren, argumenteren over de Gouden Kooi en zijn gekken, OK, maar niet elkaar.
Geef maar eens hier je mening over http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=50511&sess=2832&feature=active_sharing
Gezien de gestage ontwikkeling van de habitat die haar "kapsel" heet, vrees ik dat de kennis die ze opgedaan heeft bij de nagelcursus de eerder verworven kennis van de kappersvakschool volledig overschreven is.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
ALLES wat ze haalt? Enlighten me?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:10 schreef noucky het volgende:
[..]
Het verleden wat Amanda heeft gehad is niet top en kunnen wij ons denk ik niet voorstellen cq inleven. Haar opvoeding ( geen moeder die er was ) heeft zeker een rol gespeeld dat ze de school niet zo nauw nam en met verkeerde mannen in aanraking kwam. Resultaat zeer weinig eigenwaarde en geen echte liefde heeft gekend.
Nu amanda in de kooi zit zie ik haar alleen maar meer genieten van alles wat haar aangeboden wordt. Het geeft niet of het al direct perfect moet zijn, ze geniet tenminste van alles wat ze haalt en daardoor haar eigenwaarde weer een beetje terug krijgt.
Je reageerde volgens mij op een prik waarin ik het ietwat opnam voor Amanda. Jij vind haar helemaal niets, dat is duidelijk! En je verwijst om dat te ondersteunen met bepaalde kenmerken van haar naar medemensen die nog minder begaafd zijn en een handicap hebben.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hoef ik niet te doen want ik weet wat ik schreef, ik reageerde op het feit dat je iets schreef over puurheid, en over mensen die zich niet anders voordoen dan ze zijn.
Minderwaardigheid kwam niet in mijn hoofd op, daar kwam jij mee, shame on you!
Tupac met Changes..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:12 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Is dat een liedje van Tupac? Klinkt erg goed!! Leuk filmpje!
Tja, de kennis van het ene duwt waarschijnlijk het andere weer naar buiten. Ik zou het andres ook niet kunnen verklaren. Tenzij, tenzij.......ze alleen maar koffie rond mocht brengen tijdens haar stages en op school niet heeft opgelet.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:12 schreef avonne het volgende:
[..]
Gezien de gestage ontwikkeling van de habitat die haar "kapsel" heet, vrees ik dat de kennis die ze opgedaan heeft bij de nagelcursus de eerder verworven kennis van de kappersvakschool volledig overschreven is.
Wat dacht je van deze?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Moet wel lachen hoe sommige mensen super serieus met die programma en de spelers bezig zijn, is nauwelijks nog amusement te noemen![]()
Volgens mij heeft ze geen enkele diploma gehaald.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zou ik wel willen maar sinds 'n tijdje willen clipser-filmpjes bij mij niet meer starten. Geen idee wat de oorzaak is.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:07 schreef avonne het volgende:
......
Dat heb ik nou bij zinloos gebral...niemend die dat beter kan dan Amanda....ze is er een ster in om alles te verdraaien naar haar hand....die kan echt geen greintje zelfreflectie opbrengen....quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:57 schreef noucky het volgende:
IK HAAT ZINLOOS GEWELD
Dat was een heel low level wedstrijdje, stelde niks voor, 5 deelnemers.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Was het geen visagie? Of was dat niets meer dan een wedstrijd
Nou sorry hoor, maar als iedereen met een slecht verleden dat als excuus zou gebruiken voor agressief, ordinair en dom gedrag, dan zou ik geen hoop meer hebben in de mensheid.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:10 schreef noucky het volgende:
[..]
Het verleden wat Amanda heeft gehad is niet top en kunnen wij ons denk ik niet voorstellen cq inleven. Haar opvoeding ( geen moeder die er was ) heeft zeker een rol gespeeld dat ze de school niet zo nauw nam en met verkeerde mannen in aanraking kwam. Resultaat zeer weinig eigenwaarde en geen echte liefde heeft gekend.
Nu amanda in de kooi zit zie ik haar alleen maar meer genieten van alles wat haar aangeboden wordt. Het geeft niet of het al direct perfect moet zijn, ze geniet tenminste van alles wat ze haalt en daardoor haar eigenwaarde weer een beetje terug krijgt.
Langzaam maar zeker dringt het tot je door, Huubquote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Was het geen visagie? Of was dat niets meer dan een wedstrijd
Eigen verantwoordelijkheid rulesquote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:18 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, maar als iedereen met een slecht verleden dat als excuus zou gebruiken voor agressief, ordinair en dom gedrag, dan zou ik geen hoop meer hebben in de mensheid.![]()
De regels waren duidelijk veranderd en dat uitlokking tot fysiek geweld ook niet mocht.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:00 schreef avonne het volgende:
[..]
Die quote is geweldig en zit er ook nog een kern van waarheid in........quote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:17 schreef riri het volgende:
[..]
Dat heb ik nou bij zinloos gebral...niemend die dat beter kan dan Amanda....ze is er een ster in om alles te verdraaien naar haar hand....die kan echt geen greintje zelfreflectie opbrengen....
Amanda is in onderstaande de idioot::
"Een discussie met een idioot winnen is onmogelijk.
Hij haalt je neer tot op zijn niveau en daar pakt hij je op ervaring"
Gossie een schoen tegen Huub aan, laat me niet lachen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:18 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, maar als iedereen met een slecht verleden dat als excuus zou gebruiken voor agressief, ordinair en dom gedrag, dan zou ik geen hoop meer hebben in de mensheid.![]()
Een hak in je schouder waardoor er een litteken ontstaat. Als jij dat prima vindt........ apart..... Vraag me af hoe leuk jij het zou vinden als er een naaldhak in je schouder geplempt werd.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:23 schreef noucky het volgende:
[..]
Gossie een schoen tegen Huub aan, laat me niet lachen.
Dat staat in het niet wat Huub en Brian hebben geflikt, die zijn echt agressief.
Zeker weten.quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:12 schreef avonne het volgende:
[..]
Gezien de gestage ontwikkeling van de habitat die haar "kapsel" heet, vrees ik dat de kennis die ze opgedaan heeft bij de nagelcursus de eerder verworven kennis van de kappersvakschool volledig overschreven is.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je reageerde volgens mij op een prik waarin ik het ietwat opnam voor Amanda. Jij vind haar helemaal niets, dat is duidelijk! En je verwijst om dat te ondersteunen met bepaalde kenmerken van haar naar medemensen die nog minder begaafd zijn en een handicap hebben.
Dat was mijn intepretatie, gezien jouw reacties duidelijk niet jouw intentie. Klaar dus, afgesloten wat mij betreft.
Ach bleef het maar bij die schoen....quote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:23 schreef noucky het volgende:
[..]
Gossie een schoen tegen Huub aan, laat me niet lachen.
Dat staat in het niet wat Huub en Brian hebben geflikt, die zijn echt agressief.
Daar is zeker Dennis een ster in en ik een brief dit weekend had getypt ( maar niet verstuurd ).quote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:24 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Zeker weten.![]()
Ik heb een schurft aan mensen die overal een excuus voor hebben.![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:24 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Zeker weten.![]()
Ik heb een schurft aan mensen die overal een excuus voor hebben.![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
COSsen jullie nog ff lekker verder, hoewel .......
Tot morgen, truste![]()
Dat ben ik dan wel weer met je eens, ook ik heb inderdaad regelmatig die neiging....quote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Voordat je gaat gissen naar wat een ander vind zal ik het je vertellen...
Ik vind het ronduit lachwekkend dat er zo serieus over poppetjes in een serie kan worden nagedacht, that's all
Erg vernakelijk om te zien hoe mensen zichzelf daarin kunnen verliezen![]()
Ik ben gelukkig geen Huubfan, want die hebben zichzelf zeker verloren denk ik.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Voordat je gaat gissen naar wat een ander vind zal ik het je vertellen...
Ik vind het ronduit lachwekkend dat er zo serieus over poppetjes in een serie kan worden nagedacht, that's all
Erg vernakelijk om te zien hoe mensen zichzelf daarin kunnen verliezen![]()
Ik kan ze vaak niet volgen en heb regelmatig de indruk dat ik naar andere streams zit te kijken. Maar goed, het kan natuurlijk ook heel goed aan jou en mij liggenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:40 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig geen Huubfan, want die hebben zichzelf zeker verloren denk ik.
OMG hilarisch dit zandbak-tijdperk sfeertje onder volwassen mensenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:40 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig geen Huubfan, want die hebben zichzelf zeker verloren denk ik.
Vind je niet dat je jezelf er dan nu wel erg boven plaatst en er daardoor ook aan mee doet?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
OMG hilarisch dit zandbak-tijdperk sfeertje onder volwassen mensen![]()
![]()
![]()
Als je verliefd bent op iemand zie je de dingen ook niet scherp, zou dat het zijn ?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kan ze vaak niet volgen en heb regelmatig de indruk dat ik naar andere streams zit te kijken. Maar goed, het kan natuurlijk ook heel goed aan jou en mij liggen![]()
Ik speel zelf al jaren niet meer in de zandbak maar ik vind het wel erg lollig om er vanaf een afstandje naar te kijken hoe anderen het nog steeds doenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vind je niet dat je jezelf er dan nu wel erg boven plaatst en er daardoor ook aan mee doet?
Misschien moet je het toch maar weer eens zelf een keer proberen, spelen in die zandbak. Het is namelijk best grappig zo af en toe!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik speel zelf al jaren niet meer in de zandbak maar ik vind het wel erg lollig om er vanaf een afstandje naar te kijken hoe anderen het nog steeds doen
Brian spoort simpelweg niet. Ongecontroleerde agressiequote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:49 schreef Lady-night het volgende:
Ik vind dit behoorlijk eng...Brian door de deur
http://goudenkooi.headlin(...)diggelen-door-brian/
Het moment van de deur : Brian slaat met geweld de deur open, deur verbrokkelt (gehard glas) en komt als een soort waterval naar beneden.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:49 schreef Lady-night het volgende:
Ergens in Ryad loopt iemand rond die net zo'n kronkel heeft:quote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:51 schreef noucky het volgende:
[..]
Als je verliefd bent op iemand zie je de dingen ook niet scherp, zou dat het zijn ?
Maar weet je, als ik sommige vrouwen hier zie typen dan had ik als man al lang gezegd, voor wie ga je, voor mij of voor Huub.
Past niet bij mij, ik sta liever aan de zijlijn te lachen om de zandbakspelersquote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien moet je het toch maar weer eens zelf een keer proberen, spelen in die zandbak. Het is namelijk best grappig zo af en toe!
Ik heb geen probleem, daarentegen lijk jij dat wel te hebben. Je verwijt posters in de zandbak te spelen en bent bezig dat aan posters persoonlijk te melden.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 03:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Past niet bij mij, ik sta liever aan de zijlijn te lachen om de zandbakspelers
Maar wat is je probleem, moeite met begrijpend lezen ofzo ik heb het inmiddels al een paar x uitgelegd
Guttegut wat je het weer allemaal goed.......quote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:51 schreef noucky het volgende:
[..]
Als je verliefd bent op iemand zie je de dingen ook niet scherp, zou dat het zijn ?
Maar weet je, als ik sommige vrouwen hier zie typen dan had ik als man al lang gezegd, voor wie ga je, voor mij of voor Huub.
En nix maar roepen:BRIAN BRIAN..Ik heb blood sucker Je gaat weg je gaat weg...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:49 schreef Lady-night het volgende:
erg goed filmpje. Heel duidelijkquote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:49 schreef Lady-night het volgende:
Ik vind het een terecht reactie van Dennis.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 03:20 schreef cobain94 het volgende:
[..]
En nix maar roepen:BRIAN BRIAN..Ik heb blood sucker Je gaat weg je gaat weg...Pussy dennix toch...
Heb je voor mij de linkjes, ben me wild aan het zoeken?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 03:50 schreef Nomrc2 het volgende:
ik heb al het materiaal van alle gebeurtenissen zorgvuldig bekeken
verschillende camera standpunten slomos ect
en voor mij is het duidelijk
het is de schuld van dennix
dus een exit voor nix
Amanda heeft maar één certificaat gehaald voor het nagelgedoe, de theorie heeft ze nog niet eens ingekeken, en ze heeft een derde plaats gehaald in een visagie wedstrijd voor cursisten, en daar deden wel 5 a 6 cursisten aan mee.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 07:26 schreef blomst het volgende:
[..]
Amanda heeft maar één certificaat gehaald voor het nagelgedoe, de theorie heeft ze nog niet eens ingekeken, en ze heeft een derde plaats gehaald in een visagie wedstrijd voor cursisten, en daar deden wel 5 a 6 cursisten aan mee.
Dus ik snap niet waar je die twee diploma's uithaald.
Ja knap van haar dat ze nu weet dat ze via de bank kan betalen, maar weet ze ook dat daar eerst wel geld gestort moet worden? Of komt dat aan de orde in les twee?
nee, heb er ook niets over gelezen in de cossen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:29 schreef FSR het volgende:
Is deze al bekend ?
Dark Raver land met parachute in de gouden kooi ?
Linkje: http://dance.blog.nl/djsb(...)prong-in-gouden-kooi
Precies, wat als hij vandaag een boete krijgt, 2 mensen finaal over de zeik, Amanda en Brian, de kindjes van God die nooit wat doen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:34 schreef Prosac het volgende:
Ik ben nu al nieuwsgierig hoe Brian dit hele gebeuren zo gaat draaien dat het toch de schuld van Huub is.
Ik heb het ook niet gezien (op de streams en / of op de cossen) vandaar mijn vraagquote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:32 schreef blomst het volgende:
[..]
nee, heb er ook niets over gelezen in de cossen.
Ik heb het net gezien (ook in slomo), maar dit is toch ook excessief geweld ??quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:38 schreef petraa het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=50815&sess=2832
Brian draait Huub's pols om
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:43 schreef FSR het volgende:
[..]
Ik heb het net gezien (ook in slomo), maar dit is toch ook excessief geweld ??
Jammer dat de mensen en het FeboHokje dat altijd anders zien...quote:
In slomo lijkt alles altijd veel erger dan het lijkt.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:43 schreef FSR het volgende:
[..]
Ik heb het net gezien (ook in slomo), maar dit is toch ook excessief geweld ??
Verschil tussen vastpakken en doelbewust een arm omdraaien. Maar was leuke streamavond.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:56 schreef T-lex het volgende:
[..]
In slomo lijkt alles altijd veel erger dan het lijkt.![]()
Waarom pakt Huub Brians arm vast dan?? Dat gaat ook nergens over. Actie, reactie...
Was een leuke streamavond, er is weer tv gemaakt. Maar heb ze heftiger meegemaakt.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:21 schreef Ning het volgende:
http://www.zijonline.nl/news.asp?gossipID=35147
VIDEO: BRIAN SLAAT IN GOUDEN KOOI GLAZEN DUER AAN DIGGELEN EN MOET NAAR ZIEKENHUIS
Idd ik hoorde Nadia wel zeggen vannacht dat dennix misschien naar het ziekenhuis moest ...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt ZIJONLINE, checken nooit iets en roepen vervolgens maar wat.
Ja Dennis is naar het ziekenhuis geweest maar er zat geen glas meer in, en het was weer fluister modus dus kon het moeilijk verstaan maar volgens mij wilde hij het niet laten lijmen omdat je daar een lelijker lidteken aan over houdt.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:27 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Idd ik hoorde Nadia wel zeggen vannacht dat dennix misschien naar het ziekenhuis moest ...
maar brain![]()
En zijn zo dyslectisch als de neten.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:26 schreef beequeen het volgende:
Echt ZIJONLINE, checken nooit iets en roepen vervolgens maar wat.
Grappig dat iedereen (incl mezelf) al uit gaat van een eventuele sanctie terwijl we een goed half jaar terug over een exit hadden gesproken.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
En zijn zo dyslectisch als de neten.
Zal mij benieuwen of er een sanctie voor holy Brian komt.
OK thanxquote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:30 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ja Dennis is naar het ziekenhuis geweest maar er zat geen glas meer in, en het was weer fluister modus dus kon het moeilijk verstaan maar volgens mij wilde hij het niet laten lijmen omdat je daar een lelijker lidteken aan over houdt.
Eigenlijk heel triest, ergens. Vooral dat we ons afvragen of er überhaupt een sanctie komt.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:33 schreef Yollie het volgende:
Grappig dat iedereen (incl mezelf) al uit gaat van een eventuele sanctie terwijl we een goed half jaar terug over een exit hadden gesproken.
+1quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eigenlijk heel triest, ergens. Vooral dat we ons afvragen of er überhaupt een sanctie komt.
Precies! Maar ze moeten wel want er is beeldmateriaal van. En die kop van Brian in de slaapkamer vannacht was duidelijk 'het verslagen hondje', dus hij voelt hem wel aankomen en de blonde tippi one gaf hem daarna een massage....quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eigenlijk heel triest, ergens. Vooral dat we ons afvragen of er überhaupt een sanctie komt.
VV zwijgt in alle toonaarden, dus ik heb er een hard hoofd in. Genoeg ruimte nog onder het vloerkleed in de villa.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:38 schreef Yollie het volgende:
Precies! Maar ze moeten wel want er is beeldmateriaal van. En die kop van Brian in de slaapkamer vannacht was duidelijk 'het verslagen hondje', dus hij voelt hem wel aankomen en de blonde tippi one gaf hem daarna een massage....
en je hoeft je niet eens af te vragen of het in de uitzending komt want dat gebeurt al helemaal niet. Dan vinden ze het opeens niet relevant genoeg.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Typisch dat je geen reactie kunt plaatsen bij die van Netty (quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:41 schreef Varen het volgende:
goeie morgen allemaal!
off topic
deze al gezien? Met dank aan TV tien forum
http://uk.youtube.com/watch?v=2vm-kCFK6jA Huub
http://uk.youtube.com/watch?v=mHBAqrCB8AU Brian
Wilde je een leuk berichtje achterlaten, heb ik wel gedaan namelijk.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Typisch dat je geen reactie kunt plaatsen bij die van Netty ()
allebei niet de moeite van het bekijken waard...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:41 schreef Varen het volgende:
goeie morgen allemaal!
off topic
deze al gezien? Met dank aan TV tien forum
http://uk.youtube.com/watch?v=2vm-kCFK6jA Huub
http://uk.youtube.com/watch?v=mHBAqrCB8AU Brian
Volgens mij is daar niets van op televisie geweest.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:57 schreef petraa het volgende:
Ff een vraagje is er op tv nog wat te zien geweest van D uitje naar de voetbalclub ??? Want op VV kan ik er ook niets over vinden, terwijl normaal gesproken van alle uitjes wel een video te zien is.
Het is wel duidelijk dat tijdens dat uitje is gebleken dat heel nederland als één man achter Dennis staat en om de show nog een beetje spannend te houden doen ze net alsof het niet gebeurt is.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:57 schreef petraa het volgende:
Ff een vraagje is er op tv nog wat te zien geweest van D uitje naar de voetbalclub ??? Want op VV kan ik er ook niets over vinden, terwijl normaal gesproken van alle uitjes wel een video te zien is.
Die vraag kwam hier van de week ook al voorbij en het antwoord is nee. Ik gok dat het een enorm fiasco was, vandaar dat je er niks over terug kunt vinden.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:57 schreef petraa het volgende:
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die vraag kwam hier van de week ook al voorbij en het antwoord is nee. Ik gok dat het een enorm fiasco was, vandaar dat je er niks over terug kunt vinden.
Natuurlijk niet het is Brainquote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ach, daar hoeft hij eigenlijk nix voor te doen, gaat vanzelf.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:01 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Balen want dat is pas leuke tv, zien hoe iemand afgaat.![]()
Zelfde voor dat interview met nada over het 'homo zijn' van nix, daar waar Yollie vlak naast zat...Volgens mij is dat ook nooit uitgezonden.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:01 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Balen want dat is pas leuke tv, zien hoe iemand afgaat.![]()
Zo is ze op haar (bijna) best.... stil dusquote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:04 schreef beequeen het volgende:
Amanda is haar stem weer kwijt, hoe zou dat nu komen?![]()
Hij zei dat 'ie kut gedroomd had, maar wil het er niet over hebben.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:09 schreef tipsch het volgende:
Dennis doet een poging iets te fluisteren naar Nadia.
Ik verstond iets van "door dat kutgelul, we mogen het er niet over hebben".quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij zei dat 'ie kut gedroomd had, maar wil het er niet over hebben.
Zou hij gedroomd hebben dat zijn ergste geheim openbaar is geworden, en alleen nog maar Gaymail ontvangt.. ?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij zei dat 'ie kut gedroomd had, maar wil het er niet over hebben.
oh...dan mankeer ik iets aan mijn oorvliezen...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik verstond iets van "door dat kutgelul, we mogen het er niet over hebben".
Nee ging over dat hij kut gedroomd had, maar het er niet over wilde hebben. En hij had niet over Nadia gedroomdquote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik verstond iets van "door dat kutgelul, we mogen het er niet over hebben".
nou ja, of ik.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
oh...dan mankeer ik iets aan mijn oorvliezen...
Brian in da house.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
oh...dan mankeer ik iets aan mijn oorvliezen...
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:13 schreef beequeen het volgende:
Hoor ik Amanda nu zeggen dat ze met haar vriendje naar het ziekenhuis gaat, Brian dus?
Ik bel de KNO-arts weer af...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:13 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee ging over dat hij kut gedroomd had, maar het er niet over wilde hebben. En hij had niet over Nadia gedroomd
Daarom past ze zo goed bij D, ook zo'n stalker.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:13 schreef riri het volgende:
Dat geplak van Nadia aan Amanda dat doet ze niet voor niks....ze laat dat kind geen seconde met rust...bij elke ontmoeting zeggen..ik hou van jou...
Amanda's natuurlijke haatgevoel nog meer voeren met van alles en nog wat jegens andere bewoners,steeds dat stiekeme fluisteren en roddelen....ze claimt dat kind helemaal
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:18 schreef Guuskeee het volgende:
streamlock aub... dit is te erg om aan te zien![]()
Ik vind haar een figuur hebben van een vrouw van tegen de 40... (no offence voor die leeftijdsgroepquote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:18 schreef tipsch het volgende:
Brr, wat heeft Nadia toch een foeilelijk figuur.
Ze heeft de billen, rug en schouderpartij van een vent.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:22 schreef FSR het volgende:
[..]
Ik vind haar een figuur hebben van een vrouw van tegen de 40... (no offence voor die leeftijdsgroep)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |