Eens.......helemaal...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:55 schreef noucky het volgende:
Waar ik zo'n fucking hekel aan heb is dat Huub trots is op alles wat een normaal mens niet zou doen.
Ik haat echt die Huub.Hij kan wel zeggen het is de seting waar ik in zit, dat kutjong is gewoon echt een kutjong.
OPSLUITEN DIE KABOUTER.
Heb je dan eindelijk je vriend gevonden?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eens.......helemaal...
oh sorry, ik dacht dat je rustige Brainless bedoelde!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eens.......helemaal...
Die mag in hetzelfde hok opgesloten worden....echt wel!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:02 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
oh sorry, ik dacht dat je rustige Brainless bedoelde!
Wat is het toch ook een pussy.....quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:04 schreef Soho het volgende:
Dennis gaat naar het ziekenhuis voor z'n sneetje.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Eigenlijk moet straks Niels even langs komen met z'n staaflantaarn en pet
Wat een pussy!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:04 schreef Soho het volgende:
Ja. een plastisch chirurg heeft hier toch gauw een uurtje of 4 werk aan.......quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:04 schreef Soho het volgende:
een maand geleden of zo zei hij ook tegen Dennis en Brian dat Amanda overal buiten gehouden moet worden (nadat ze met die lade gegooid had)quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:01 schreef Varen het volgende:
Jaap heeft de opdracht van achter om de boel uit elkaar te halen en hij wil niet Amanda hem belemmert in zijn werk
iemand?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:53 schreef avonne het volgende:
Hoe heeft Dennis nou die hoofdwond gekregen, en hoezo zit er glas in zijn voorhoofd?
Heeft Brian, nadat hij de deur kapotsloeg, daarna nog Dennis geslagen?
Brian zei "dan zit er ook nog glas in mijn hand"
Dat soort deuren zijn gemaakt van gehard, gelaagd glas. Het resultaat van die behandeling is dat het glas niet in grote vlijmcsherpe scherven breekt, maar versplintert tot kleine blokjes. Bij het breken kunnen splinters er af springen. Die kunnen best nog wel scherp zijn. Het is een mistverstand dat dat soort glas niet scherp is en niet kan splinteren.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:53 schreef avonne het volgende:
Hoe heeft Dennis nou die hoofdwond gekregen, en hoezo zit er glas in zijn voorhoofd?
Heeft Brian, nadat hij de deur kapotsloeg, daarna nog Dennis geslagen?
Brian zei "dan zit er ook nog glas in mijn hand"
Euthanasie lijkt me de beste oplossingquote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:08 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Ja. een plastisch chirurg heeft hier toch gauw een uurtje of 4 werk aan.......![]()
Er is alleen een filmpje... verder heb ik er niets over gehoordquote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Euthanasie lijkt me de beste oplossing
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Brian heeft zijn excuses al aangeboden aan Dennis dat hij, door hem die zeer zware ,bijna onherstellende,voor het leven, gelittekende voorhoofd van Dennis is ontstaan bij het kapotslaan van die deur........quote:
Kun je wel zeggen, zeker weten!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:12 schreef Ziet het volgende:
nou, het begon zo saai vandaag, met de komst van de nieuwe gastsspeler
maar achteraf gezien was dit wel weer een enerverende avond
Het antwoord was er juist na je vraag.quote:
Ik lees je vaker en ik ook totaal achter jou mening sta.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eens.......helemaal...
Op een filmpje van de eerste ruzie hoor je Amanda roepen: Brian laat hem los x5 ofzo. Dus Brainless had Nix toen vast en misschien is daar iets gebeurd, maar dat is niet op de beelden te zien. Wel vreemd idd dat hij glas in zijn hand heeft en Nix in zijn hoofd. Misschien dat hij daarom ook weet dat hij er niet zo goed van af zal komen, maar daar zal Flensje wel een stokje voor steken waarschijnlijk.quote:
Ja, vroegtijdig ruimen zal niet meer lukken ben ik bang.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat speciale glas heeft noooooit scherpe splintertjes....daarvoor is het ook veiligheidsglas...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat soort deuren zijn gemaakt van gehard, gelaagd glas. Het resultaat van die behandeling is dat het glas niet in grote vlijmcsherpe scherven breekt, maar versplintert tot kleine blokjes. Bij het breken kunnen splinters er af springen. Die kunnen best nog wel scherp zijn. Het is een mistverstand dat dat soort glas niet scherp is en niet kan splinteren.
Omdat Dennix, na de eerste check 'achter', nog glas in z'n huid had denkt Brian dat de kontrole 'achter' niet nauwkeurig was. Daarop zei hij dat het bij hem dus ook kan zijn.
Nadia zei zojuist dat ze 'achter' opnieuw kijken en indien nodig naar het ziekenhuis gaan.
ben jij joda?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:14 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik lees je vaker en ik ook totaal achter jou mening sta.
Dat ik de laatste periode niet meer heb gepost is dat ik walgde van de pro Huub sfeer hier.
Maar als anti Huperts zich niet melden dan denkt iedere Cos lezer dat het merendeel voor Huub is en dat is niet zo.
En niet met dank aan de KUTFEBO.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:12 schreef Ziet het volgende:
nou, het begon zo saai vandaag, met de komst van de nieuwe gastsspeler
maar achteraf gezien was dit wel weer een enerverende avond
Gezellig, je bent er weer!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:14 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik lees je vaker en ik ook totaal achter jou mening sta.
Dat ik de laatste periode niet meer heb gepost is dat ik walgde van de pro Huub sfeer hier.
Maar als anti Huperts zich niet melden dan denkt iedere Cos lezer dat het merendeel voor Huub is en dat is niet zo.
ja... Nadia wilde het er niet met een pincet uithalen, zei ze half jankend. Nou, dan toch maar naar de dokter?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:11 schreef riri het volgende:
dennix heeft een ministukje glas in zijn voorhoofd...nadia zei...maak je je daar nou druk om?
Maar we weten allemaal hoe dennix is.....
Het is geen echt 100% veiligheidsglas. 99,9% verbrokkelt inderdaad maar van de buitenste glasplaat kunnen schilfers afspringen. Om krassen te voorkomen is namelijk die buitenlaag iets anders gehard.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:15 schreef riri het volgende:
[..]
Dat speciale glas heeft noooooit scherpe splintertjes....daarvoor is het ook veiligheidsglas...
Dit glas wordt gebruikt voor deuren en tafelbladen, bij een breuk valt de glasplaat uiteen in duizenden kleine stukjes.
Geen zorgen, dat doet brrrrian wel als ze buiten de kooi wonen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:13 schreef Guuskeee het volgende:
die kanker amanda met dr achterlijke gezever. trost is ze op dr mannetje. ze vlooit m als een aap in de dierentuin. kan iemand da wijf niet de tering geven?
thanxquote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat soort deuren zijn gemaakt van gehard, gelaagd glas. Het resultaat van die behandeling is dat het glas niet in grote vlijmcsherpe scherven breekt, maar versplintert tot kleine blokjes. Bij het breken kunnen splinters er af springen. Die kunnen best nog wel scherp zijn. Het is een mistverstand dat dat soort glas niet scherp is en niet kan splinteren.
Omdat Dennix, na de eerste check 'achter', nog glas in z'n huid had denkt Brian dat de kontrole 'achter' niet nauwkeurig was. Daarop zei hij dat het bij hem dus ook kan zijn.
Nadia zei zojuist dat ze 'achter' opnieuw kijken en indien nodig naar het ziekenhuis gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |