Eens.......helemaal...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:55 schreef noucky het volgende:
Waar ik zo'n fucking hekel aan heb is dat Huub trots is op alles wat een normaal mens niet zou doen.
Ik haat echt die Huub.Hij kan wel zeggen het is de seting waar ik in zit, dat kutjong is gewoon echt een kutjong.
OPSLUITEN DIE KABOUTER.
Heb je dan eindelijk je vriend gevonden?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eens.......helemaal...
oh sorry, ik dacht dat je rustige Brainless bedoelde!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eens.......helemaal...
Die mag in hetzelfde hok opgesloten worden....echt wel!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:02 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
oh sorry, ik dacht dat je rustige Brainless bedoelde!
Wat is het toch ook een pussy.....quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:04 schreef Soho het volgende:
Dennis gaat naar het ziekenhuis voor z'n sneetje.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Eigenlijk moet straks Niels even langs komen met z'n staaflantaarn en pet
Wat een pussy!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:04 schreef Soho het volgende:
Ja. een plastisch chirurg heeft hier toch gauw een uurtje of 4 werk aan.......quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:04 schreef Soho het volgende:
een maand geleden of zo zei hij ook tegen Dennis en Brian dat Amanda overal buiten gehouden moet worden (nadat ze met die lade gegooid had)quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:01 schreef Varen het volgende:
Jaap heeft de opdracht van achter om de boel uit elkaar te halen en hij wil niet Amanda hem belemmert in zijn werk
iemand?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:53 schreef avonne het volgende:
Hoe heeft Dennis nou die hoofdwond gekregen, en hoezo zit er glas in zijn voorhoofd?
Heeft Brian, nadat hij de deur kapotsloeg, daarna nog Dennis geslagen?
Brian zei "dan zit er ook nog glas in mijn hand"
Dat soort deuren zijn gemaakt van gehard, gelaagd glas. Het resultaat van die behandeling is dat het glas niet in grote vlijmcsherpe scherven breekt, maar versplintert tot kleine blokjes. Bij het breken kunnen splinters er af springen. Die kunnen best nog wel scherp zijn. Het is een mistverstand dat dat soort glas niet scherp is en niet kan splinteren.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:53 schreef avonne het volgende:
Hoe heeft Dennis nou die hoofdwond gekregen, en hoezo zit er glas in zijn voorhoofd?
Heeft Brian, nadat hij de deur kapotsloeg, daarna nog Dennis geslagen?
Brian zei "dan zit er ook nog glas in mijn hand"
Euthanasie lijkt me de beste oplossingquote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:08 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Ja. een plastisch chirurg heeft hier toch gauw een uurtje of 4 werk aan.......![]()
Er is alleen een filmpje... verder heb ik er niets over gehoordquote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Euthanasie lijkt me de beste oplossing
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Brian heeft zijn excuses al aangeboden aan Dennis dat hij, door hem die zeer zware ,bijna onherstellende,voor het leven, gelittekende voorhoofd van Dennis is ontstaan bij het kapotslaan van die deur........quote:
Kun je wel zeggen, zeker weten!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:12 schreef Ziet het volgende:
nou, het begon zo saai vandaag, met de komst van de nieuwe gastsspeler
maar achteraf gezien was dit wel weer een enerverende avond
Het antwoord was er juist na je vraag.quote:
Ik lees je vaker en ik ook totaal achter jou mening sta.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eens.......helemaal...
Op een filmpje van de eerste ruzie hoor je Amanda roepen: Brian laat hem los x5 ofzo. Dus Brainless had Nix toen vast en misschien is daar iets gebeurd, maar dat is niet op de beelden te zien. Wel vreemd idd dat hij glas in zijn hand heeft en Nix in zijn hoofd. Misschien dat hij daarom ook weet dat hij er niet zo goed van af zal komen, maar daar zal Flensje wel een stokje voor steken waarschijnlijk.quote:
Ja, vroegtijdig ruimen zal niet meer lukken ben ik bang.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat speciale glas heeft noooooit scherpe splintertjes....daarvoor is het ook veiligheidsglas...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat soort deuren zijn gemaakt van gehard, gelaagd glas. Het resultaat van die behandeling is dat het glas niet in grote vlijmcsherpe scherven breekt, maar versplintert tot kleine blokjes. Bij het breken kunnen splinters er af springen. Die kunnen best nog wel scherp zijn. Het is een mistverstand dat dat soort glas niet scherp is en niet kan splinteren.
Omdat Dennix, na de eerste check 'achter', nog glas in z'n huid had denkt Brian dat de kontrole 'achter' niet nauwkeurig was. Daarop zei hij dat het bij hem dus ook kan zijn.
Nadia zei zojuist dat ze 'achter' opnieuw kijken en indien nodig naar het ziekenhuis gaan.
ben jij joda?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:14 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik lees je vaker en ik ook totaal achter jou mening sta.
Dat ik de laatste periode niet meer heb gepost is dat ik walgde van de pro Huub sfeer hier.
Maar als anti Huperts zich niet melden dan denkt iedere Cos lezer dat het merendeel voor Huub is en dat is niet zo.
En niet met dank aan de KUTFEBO.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:12 schreef Ziet het volgende:
nou, het begon zo saai vandaag, met de komst van de nieuwe gastsspeler
maar achteraf gezien was dit wel weer een enerverende avond
Gezellig, je bent er weer!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:14 schreef noucky het volgende:
[..]
Dat ik de laatste periode niet meer heb gepost is dat ik walgde van de pro Huub sfeer hier.
Maar als anti Huperts zich niet melden dan denkt iedere Cos lezer dat het merendeel voor Huub is en dat is niet zo.
ja... Nadia wilde het er niet met een pincet uithalen, zei ze half jankend. Nou, dan toch maar naar de dokter?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:11 schreef riri het volgende:
dennix heeft een ministukje glas in zijn voorhoofd...nadia zei...maak je je daar nou druk om?
Maar we weten allemaal hoe dennix is.....
Het is geen echt 100% veiligheidsglas. 99,9% verbrokkelt inderdaad maar van de buitenste glasplaat kunnen schilfers afspringen. Om krassen te voorkomen is namelijk die buitenlaag iets anders gehard.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:15 schreef riri het volgende:
[..]
Dat speciale glas heeft noooooit scherpe splintertjes....daarvoor is het ook veiligheidsglas...
Dit glas wordt gebruikt voor deuren en tafelbladen, bij een breuk valt de glasplaat uiteen in duizenden kleine stukjes.
Geen zorgen, dat doet brrrrian wel als ze buiten de kooi wonen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:13 schreef Guuskeee het volgende:
die kanker amanda met dr achterlijke gezever. trost is ze op dr mannetje. ze vlooit m als een aap in de dierentuin. kan iemand da wijf niet de tering geven?
thanxquote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat soort deuren zijn gemaakt van gehard, gelaagd glas. Het resultaat van die behandeling is dat het glas niet in grote vlijmcsherpe scherven breekt, maar versplintert tot kleine blokjes. Bij het breken kunnen splinters er af springen. Die kunnen best nog wel scherp zijn. Het is een mistverstand dat dat soort glas niet scherp is en niet kan splinteren.
Omdat Dennix, na de eerste check 'achter', nog glas in z'n huid had denkt Brian dat de kontrole 'achter' niet nauwkeurig was. Daarop zei hij dat het bij hem dus ook kan zijn.
Nadia zei zojuist dat ze 'achter' opnieuw kijken en indien nodig naar het ziekenhuis gaan.
Zoals er geen "koud vuur" is, is er ook geen onscherp glas. Wel is veiligheidsglas minder scherp...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:15 schreef riri het volgende:
[..]
Dat speciale glas heeft noooooit scherpe splintertjes....daarvoor is het ook veiligheidsglas...
Dit glas wordt gebruikt voor deuren en tafelbladen, bij een breuk valt de glasplaat uiteen in duizenden kleine stukjes.
Dit is hetzelfde als toen Huub struikelde en zijn vinger brak, geen opzet om iemand expres te beschadigen en dus een gewoon ongelukje.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:20 schreef avonne het volgende:
[..]
thanx
Kortom, iemand had wel blind kunnen worden. Mag Brian een dubbele boete?
Dan moet je dat even aan Brian doorgeven.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:22 schreef noucky het volgende:
Het gedrag van Huub verklaar ik als volgt:
- hij ergert zich al weken, feestjes vind hij ineens niet leuk meer
- niet drinken speelt hem parten, maar wel drinken ook
- het loopt niet zoals HIJ het wil
- de relatie met Lieke
Al die frustraties kroppen zich op en hij uit zich dan op een walgelijke manier. Het huupke is dan zelfs er nog trots op en vind het leuke tv. IK VIND AGRESSIE GEEN LEUKE TV!!!!!!!
Kan nog steeds, gewoon wachten tot nix slaapt.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, vroegtijdig ruimen zal niet meer lukken ben ik bang.
Dan vraag ik me af waarom jij in godsnaam DGK kijkt..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:22 schreef noucky het volgende:
- de relatie met Lieke
Al die frustraties kroppen zich op en hij uit zich dan op een walgelijke manier. Het huupke is dan zelfs er nog trots op en vind het leuke tv. IK VIND AGRESSIE GEEN LEUKE TV!!!!!!!
Zo ken ik er nog wel een paar....quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dit is hetzelfde als toen Huub struikelde en zijn vinger brak, geen opzet om iemand expres te beschadigen en dus een gewoon ongelukje.
Valt me mee, ik dacht dat hij in rolstoel terug zou keren in de villa na de hem aangedane lichamelijke mishandelingen..............quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:22 schreef Guuskeee het volgende:
die eikel is naar het ziekenhuis geweest en er zat niks in!!!![]()
![]()
wat een sukkeltje is het toch zeg...
Ik vind hem buitenproportioneel met alle emoties. Ook tegen Lieke gaat hij tekeer alsof ze een hond is. Kanker links, kanker rechts, handtastelijkheden, drankmisbruik, etc. Het houdt niet op met dat over het paard getilde ventje. Afijn, zolang de streamers hem tussen de 40 en 50 procent houden denkt hij natuurlijk dat hij maatschappelijk goed werk verricht.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:22 schreef noucky het volgende:
- de relatie met Lieke
Een glassplinter is niet echt prettig en ook nog eens lastig te vinden. Daarnaast, als het klein genoeg is kan het zich een weg banen door het lichaam en links en rechts schade aanrichten. Gewoon verstandig om er goed naar te laten kijken.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:22 schreef Guuskeee het volgende:
die eikel is naar het ziekenhuis geweest en er zat niks in!!!![]()
![]()
wat een sukkeltje is het toch zeg...
Het risico is er natuurlijk altijd. Maar dat kan ook als je gehaktballen bakt en het spettert een beetje.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:20 schreef avonne het volgende:
[..]
thanx
Kortom, iemand had wel blind kunnen worden. Mag Brian een dubbele boete?
En 2 glazen deuren..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:25 schreef KimiK het volgende:
Brian is een flinke kostenpost zo![]()
Als hij een boete krijgt op hoeveel boete staat hij dan ondertussen?
Ongelukje? Hij plantte per ongeluk zijn vuist in de glazen deur?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dit is hetzelfde als toen Huub struikelde en zijn vinger brak, geen opzet om iemand expres te beschadigen en dus een gewoon ongelukje.
Links en rechts klinkt mij wel aangenaamm in de oren, bij Dennis dan..........quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een glassplinter is niet echt prettig en ook nog eens lastig te vinden. Daarnaast, als het klein genoeg is kan het zich een weg banen door het lichaam en links en rechts schade aanrichten. Gewoon verstandig om er goed naar te laten kijken.
Klont mascara zal ze bedoelen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:25 schreef cobain94 het volgende:
Nadia heeft ineens een strontje in haar oog..En dennis mag het er uit vissen..
Dat is niet zo...veiligheidsglas is veiligheidsglas.....als dat breekt breekt het in hele kleine minibrokjes.....daar ben je zelfs voor verzekerd als je zo'n deur plaatst....met certificaat en al....quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het is geen echt 100% veiligheidsglas. 99,9% verbrokkelt inderdaad maar van de buitenste glasplaat kunnen schilfers afspringen. Om krassen te voorkomen is namelijk die buitenlaag iets anders gehard.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:22 schreef noucky het volgende:
- de relatie met Lieke
Ik bedoel natuurlijk dat het een ongelukje was dat het glas Dennis bereikte....verder mag die mongool, wat mij betreft, bij z'n enkels afbreken. Ik zie nog steeds de beelden voor mij hoe hij Amanda mentaal zat te knechten en te mishandelen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:26 schreef avonne het volgende:
[..]
Ongelukje? Hij plantte per ongeluk zijn vuist in de glazen deur?
Die anderhalve reactie van een anti-Hupert nu doet me nog steeds denken dat het merendeel pro is hoorquote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:14 schreef noucky het volgende:
[..]
Met name deursplinters hebben de neiging om vrij snel naar je stembanden en je ballen te 'wandelen'. Einde zangcarriere en geen kleine sukkeltjes meerquote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een glassplinter is niet echt prettig en ook nog eens lastig te vinden. Daarnaast, als het klein genoeg is kan het zich een weg banen door het lichaam en links en rechts schade aanrichten. Gewoon verstandig om er goed naar te laten kijken.
Om dezelfde reden als dat wij (sukkels) vanmorgen naar de intocht van de witte schimmel keken.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:23 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af waarom jij in godsnaam DGK kijkt..![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:26 schreef avonne het volgende:
[..]
Ongelukje? Hij plantte per ongeluk zijn vuist in de glazen deur?
Ach, die slaat ook nog wel eens het licht uit Amanda's ogen, dus.........quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:29 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik baal er ook van dat brrrrrian steeds klappen uitdeelt, wijnglazen kapot gooit en totaal geen respect heeft voor alle glazen deuren in het huis.![]()
ik zal je maar niet serieus nemen... "het zal zich een weg banen door het lichaam en links en rechts schade aanrichten" vast ja, hoe dan? op een fiets met een uzi in de hand? echt niet, een glassplinter zweert meestal naar buiten, of anders word het omkapseld door een harde eeltlaag.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vandaar die 50%quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:14 schreef noucky het volgende:
[..]
Je moet wel eerlijk blijven...vanavond ging Brian te ver...hij zat voortdurend aan Huub en Huub heeft hem tientallen keren gevraagd met zijn poten van hem af te blijven en Brian deed dat niet...op het eind resulteerde dat erin dat hij huub zijn pols omdraaide....als Huub niet met zijn arm meegedraaid had had hij zijn pols gebroken.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind hem buitenproportioneel met alle emoties. Ook tegen Lieke gaat hij tekeer alsof ze een hond is. Kanker links, kanker rechts, handtastelijkheden, drankmisbruik, etc. Het houdt niet op met dat over het paard getilde ventje. Afijn, zolang de streamers hem tussen de 40 en 50 procent houden denkt hij natuurlijk dat hij maatschappelijk goed werk verricht.
Tja dat gaat zeker nog eens gebeuren maar Siska de Rat kan dat wel hebben.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:31 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Ach, die slaat ook nog wel eens het licht uit Amanda's ogen, dus.........
Gelukkig komt agressie niet zoveel voor en ik daarom blijf kijken.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:23 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af waarom jij in godsnaam DGK kijkt..![]()
Wie vind jij er goed mee omgaan?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:35 schreef noucky het volgende:
[..]
Gelukkig komt agressie niet zoveel voor en ik daarom blijf kijken.
Ten tweede vind ik het leuk te zien hoe mensen met hun gestoordheid omgaan en hier van kunnen leren.
De ene slaagt hier meer in dan de ander.
Een soda badje doet wonderen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:31 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik zal je maar niet serieus nemen... "het zal zich een weg banen door het lichaam en links en rechts schade aanrichten" vast ja, hoe dan? op een fiets met een uzi in de hand? echt niet, een glassplinter zweert meestal naar buiten, of anders word het omkapseld door een harde eeltlaag.
Eerder op de avond waren het Huub en Brian samen die te ver gingen tegen Dennis. Nu was het idd Brian die als eerste Huub aanraakte, waarop Huub Brian met z'n hoofd wegduwde, de hoek in. Ze doen het gewoon iedere keer beiden. De één lokt de ander uit of de ander de één en je kunt weer gaan aftellen......quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:34 schreef riri het volgende:
[..]
Je moet wel eerlijk blijven...vanavond ging Brian te ver...hij zat voortdurend aan Huub en Huub heeft hem tientallen keren gevraagd met zijn poten van hem af te blijven en Brian deed dat niet...op het eind resulteerde dat erin dat hij huub zijn pols omdraaide....als Huub niet met zijn arm meegedraaid had had hij zijn pols gebroken.
Er is er hier maar één te ver gegaan vanavond.....en dat was Brian
Zeg maar "expres tegen de muur knalde".quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:30 schreef KimiK het volgende:
[..]
is op het filmpje heel duidelijk te zien dat ie niet zachtjes de deur open deed bij 5.07.
En door deze zinnen wordt het gedrag van Huub eerder op de avond weer schoongepraat.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:34 schreef riri het volgende:
[..]
Je moet wel eerlijk blijven...vanavond ging Brian te ver...hij zat voortdurend aan Huub en Huub heeft hem tientallen keren gevraagd met zijn poten van hem af te blijven en Brian deed dat niet...op het eind resulteerde dat erin dat hij huub zijn pols omdraaide....als Huub niet met zijn arm meegedraaid had had hij zijn pols gebroken.
Er is er hier maar één te ver gegaan vanavond.....en dat was Brian
Hier ben ik het nou helemaal met je eens en dat gebeurt eigenlijk vrij weinig.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind hem buitenproportioneel met alle emoties. Ook tegen Lieke gaat hij tekeer alsof ze een hond is. Kanker links, kanker rechts, handtastelijkheden, drankmisbruik, etc. Het houdt niet op met dat over het paard getilde ventje. Afijn, zolang de streamers hem tussen de 40 en 50 procent houden denkt hij natuurlijk dat hij maatschappelijk goed werk verricht.
Er wordt niks schoongepraat, want het gaat gewoon over het 2 incidentquote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:39 schreef noucky het volgende:
[..]
En door deze zinnen wordt het gedrag van Huub eerder op de avond weer schoongepraat.
Blijf bij de feiten.
Lijkt me een redelijk probaat middel tegen Murrays, doen dus!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dennis z'n hoofd 20 minuten in een bak met soda![]()
Vraag was niet eens aan jou gesteld en je geeft er nog verkeerd antwoord op ookquote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Degene die het beste met agressie omgaat vind ik Jaap, daarna Lieke en vervolgens Dennis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |