Zeker niet blij. Maar naast de dreiging van Amanda om Dennis erin te houden, is de kans dat Nadia hem er gewoon in zal houden nog veel en veel groter.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En waarom zijn we opeens collectief blij dat Dennis erin blijft?
ik kan me nog herinneren dat dennis verleden week nadia smeekte hem weg te stemmen. dat punt komt wel weer en dan is het bye bye dennis zonder 10.000 inlquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zeker niet blij. Maar naast de dreiging van Amanda om Dennis erin te houden, is de kans dat Nadia hem er gewoon in zal houden nog veel en veel groter.
Ik ben niet uitgenodigd...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:40 schreef Frasier het volgende:
Goh je zou maar niet uitgenodigd worden voor de Urban () - awards. Ik zou dat als een compliment zien.
Of denk ze: Ik zal die loser eens een lesje leren en ik stem hem eruit omdat ze weet dat Amanda haar erin laat. Iets wat Brian niet of moeilijk zal accepteren.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zeker niet blij. Maar naast de dreiging van Amanda om Dennis erin te houden, is de kans dat Nadia hem er gewoon in zal houden nog veel en veel groter.
Ze wordt vuil he, als ze haar zinnetje niet krijgtquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:49 schreef petraa het volgende:
Ik vermoord Amanda!!!
Stuur ik je een taart met vijl.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:49 schreef petraa het volgende:
Ik vermoord Amanda!!!
Mooi zo, zijn we daar ook weer vanaf.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:48 schreef yellowfirst het volgende:
Nog even en het hoofd van Amanda ontploft............
Okeeej.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:49 schreef petraa het volgende:
Ik vermoord Amanda!!!
tehehe, ze is zoo dom.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:52 schreef akveor het volgende:
Toe maar Amanda fok jezelf maar lekker op.... Krijgt Brian altijd zon'n stijve pik van.
Die heeft ie waarschijnlijk in z'n hol gestopt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:54 schreef yellowfirst het volgende:
Waar is die enorme pleister van Dennis op zijn kop? Zie geen schade aan zijn voorhoofd...![]()
Respect voor het geduld van Jaap en Huub hoor.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ze luistert toch goed naar anderen?![]()
Weg gemasqueerd waarschijnlijkquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:54 schreef yellowfirst het volgende:
Waar is die enorme pleister van Dennis op zijn kop? Zie geen schade aan zijn voorhoofd...![]()
Brian wees op het rooster omdat bovenaan de stand van de jackpot van iedere bewoner staat.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:54 schreef farscapevr6 het volgende:
wat hoor ik ze telkens zeggen over 30 of 60 duizend euro en dat dat morgen pas ingaat?
brian wees dat ook al aan op t rooster
Dat is haar iq-loze manier van gelijk krijgen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:57 schreef Mokum020 het volgende:
Amanda lult echt slap nu....tegen Jaap alleen maar over Cora....![]()
Ben het zooooooooo eens met je!!!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:59 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
De stem denk je er maar bij.....wat een kutwijf
Die stem van Amanda heeft de das om gedaan.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:00 schreef akveor het volgende:
WTF... liggen de streams er nu alweer uit...
Een gezichtje om je lul aan af te vegen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:59 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
In slappe toestand en een week niet gewassen?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:01 schreef Frasier het volgende:
[..]
Een gezichtje om je lul aan af te vegen.
Kaasplankje.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
In slappe toestand en een week niet gewassen?![]()
Om heel hard over heen te pissen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:01 schreef Frasier het volgende:
[..]
Een gezichtje om je lul aan af te vegen.
Zal wel naast Lieke op de bank liggen en zig distancieren van het Gemandelquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:04 schreef RTM1988 het volgende:
waar is luc?
Ja hoorquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Weet je, Amanda is de jongste, een kleine (beetje mollige) meid. Maar een echte straatbek. Lef heeft ze wel. Het maakt haar niet uit, Huub, Japio, ze knalt er vol in. Geen soort van argumenten, geen spat redeneerkunst, gewoon vol rammen. Toch knap - ze heeft lef !
NEE dat heet gewoon dom, onredelijk, doordrammerig, verwend, je eigen zin doordrijven en ordinair,quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Weet je, Amanda is de jongste, een kleine (beetje mollige) meid. Maar een echte straatbek. Lef heeft ze wel. Het maakt haar niet uit, Huub, Japio, ze knalt er vol in. Geen soort van argumenten, geen spat redeneerkunst, gewoon vol rammen. Toch knap - ze heeft lef !
Nou knap, Met amanda valt gewoon niet te discussieren, wat Amanda vindt is ook zo. Wat knap, wat een lef. Ze heeft gewoon geen hersencellen, daarom doet ze dit, niks lef of knaps aan.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En na een betaling van 5 hele euro's.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
In slappe toestand en een week niet gewassen?![]()
Het is de dochter van Natasia moet je maar denken....ze is door Natasia opgevoed in de Kooi en dit is het resultaatquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:59 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Met mensen 'van de straat' valt uberhaupt niet te discusseren aangezien zij in de veronderstelling zijn dat degene die het hardst schreeuwt en de grootste bek heeft een discussie op voorhand al heeft gewonnen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Nou knap, Met amanda valt gewoon niet te discussieren, wat Amanda vindt is ook zo. Wat knap, wat een lef. Ze heeft gewoon geen hersencellen, daarom doet ze dit, niks lef of knaps aan.![]()
Luc die ligt op bed.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:04 schreef RTM1988 het volgende:
waar is luc?
Huub stond hem net toch echt de hele tijd bij. Lieke is idd nergens te bekennen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:10 schreef BsJanssen het volgende:
Jaap wordt verbaal ingemaakt door Amanda.... en waar zijn Hubu en Lieke.... ver weg op de bank en doen net alsof ze van niets weten!
idd.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Nou knap, Met amanda valt gewoon niet te discussieren, wat Amanda vindt is ook zo. Wat knap, wat een lef. Ze heeft gewoon geen hersencellen, daarom doet ze dit, niks lef of knaps aan.![]()
Niet dus... Huub springt hem bij, maar wb Lieke heb je wel gelijk, die ligt het vanaf de bank een beetje aan te horen, goeie 3-eenheidquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:10 schreef BsJanssen het volgende:
Jaap wordt verbaal ingemaakt door Amanda.... en waar zijn Hubu en Lieke.... ver weg op de bank en doen net alsof ze van niets weten!
Zo zie ik het ook...niks meer en niks minder...wat er allemaal uit dat straatbekkie komt slaat nergens op..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:08 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
NEE dat heet gewoon dom, onredelijk, doordrammerig, verwend, je eigen zin doordrijven en ordinair,
laten we het niet mooier maken dan het is.
het gaat nergens overquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:14 schreef avonne het volgende:
kan iemand me even een samenvatting geven waar het over gaat?
ik heb geen flauw benul
Ik luister, maar ik snap en versta er geen zak van, dus sorry kan geen antwoord geven.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:14 schreef avonne het volgende:
ik heb geen flauw benul
Is onnavolgbaar doordat Amanda er doorheen braakt, moeilijk dus.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:14 schreef avonne het volgende:
ik heb geen flauw benul
Heeft niets met lef te maken is pure domheid,gebaseerd op alleen maar eigenbelang....ze is zo egocentrisch als de pest....ze is bang dat haar ook maar iets ontglipt....als zaken niet voor haar of voor Brian zijn dan gaat ze door het lint.......alles wat ze nu doet en zegt komt puur voort uit dat zaken langs haar neus zijn gegaan en ze die niet heeft kunnen inpikken voor zichzelf of Brianquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
poep!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:14 schreef avonne het volgende:
ik heb geen flauw benul
Het komt er op neer dat Amanda haar zin niet heeft gekregen bij een stemming (om naar de Urban Award te gaan) en sindsdien zit ze weer te krijsen als een viswijf. Je kent het wel.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:14 schreef avonne het volgende:
ik heb geen flauw benul
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vrees dat dit toch weer op B, A, N en D tegen HJL gaat uitlopen ...![]()
![]()
![]()
+ wat ze uitkraamt, gewoon nergens op slaat. En dan gaat ze van die rare dingen zeggen waar je niets mee kan. Dus je praat gewoon tegen een muur van één en al dommigheid.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:16 schreef Stupidisco het volgende:
Jaap is verbaal niet sterk. Huub staat vrijwel alleen en kan het ook niet aan. Met Amanda kan je niet discussieren...ze heeft alleen oog voor d'r eigen punt.
Hee, ik ervaar dat toch anders.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:19 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
dat weet ik wel zeker....een behoorlijke nederlaag voor HJL deze avond
Brian zal geen moeite hebben om die loser aan te vallen....quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vrees dat dit toch weer op B, A, N en D tegen HJL gaat uitlopen ...![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
SL komt eraan .........
En 't vervolgens kreegquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:20 schreef Mokum020 het volgende:
dat was vroeger echt zo'n kind dat midden in de supermarkt op de grond ging liggen krijsen omdat ze geen snoep kreeg.....
en de flessenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:23 schreef rooie3 het volgende:
Haha Dennis haalt de messen weg.
Hoorde haar schreeuwen: "Dat gezeik"quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:24 schreef ruby het volgende:
En weer een streamlock. Jammer.
Wat deed Lieke overigens?
Was volgens mij zijn vinger weer.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:24 schreef petraa het volgende:
Streamlock, Brian draait huub's arm om. Hoe bedoel je niet agressief.
Als dat de beveiliging was?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:26 schreef tipsch het volgende:
Beveiliging even in beeld.
Precies... het is steeds hetzelfde... steeds meeliften en dan de grootste bek...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:25 schreef grazygirl het volgende:
dennix komt er weer mooi mee weg
Jep, lijkt me wel het minste wat hij hiervoor moet krijgen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ton boete voor Brian Febo, komop jullie moeten wel![]()
Die voelt zich weer god's gift. Ik hoop dat het lachen hem weer snel zal vergaan.quote:
En daarom haat ik dat gore ventje ook echt, althans haten.. maar ik hoop zo dat ie eruit gaat.. En Brian mag welleens heel goed worden gestraft voor vandaag.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies... het is steeds hetzelfde... steeds meeliften en dan de grootste bek...
te irritant inderdaad... dat brian het toestaat dat die gozer zo stoer loopt te doen na eerder vanavond.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:30 schreef Mokum020 het volgende:
Nix voelt zich wel het mannetje ineens.....
Mooi, hebben we daar ook geen last meer van. Irritante telefoontjes altijd.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:29 schreef bosb het volgende:
Huub heeft de telefoon in de keuken gesloopt.
Brian begon duidelijk en ja, dat maakt uit.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hallo......Brian alleen? Come on....Huub was vanavond bij Dennis ook geen lieverdje.....Beiden gewoon opzouten.....
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar wel mooie streams nu, en geen SL![]()
Dat je wat hebt tegen Huub is wel duidelijk, maar als je niet eens normaal kan observeren.. Dennix begon vanavond, en Brian begon nu met handtastelijk doen, en draait zn arm/polsje om.. Dat Huub een grote muil heeft en ook gemeen en vies kan zijn, dat weten we allemaal, maar bij jou is echt alles 1 richtingsverkeer..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hallo......Brian alleen? Come on....Huub was vanavond bij Dennis ook geen lieverdje.....Beiden gewoon opzouten.....
Ja, maar we weten allemaal dat het hem niet gaat worden .... Kut FEBOquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
Jep, lijkt me wel het minste wat hij hiervoor moet krijgen.
SNap niet waarom ze niet gewoon samen vol op Dennis doorgaan!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:32 schreef Stupidisco het volgende:
toch jammer dat Huub en Brian weer agressief tegenover elkaar staan. Is toch de afgelopen maanden (redelijk) goed gegaan tussen die twee ?
KUTFEBOquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, maar we weten allemaal dat het hem niet gaat worden .... Kut FEBO![]()
Huub heeft niets gedaan wat tegen de regels is. Voor kusjes geven wordt je de villa niet uitgezet. Iemand z'n pols omdraaien is wat anders. Niet dat Brian hiervoor een exit krijgt, maar een boete lijkt me wel terecht.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Is er al een filmpje....?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:34 schreef STAP01 het volgende:
Gsus! Ik schrok van die pols van Huub man!
Hij zat wel aan zijn neus, maar volgens mij keek hij ook naar zijn vinger!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:33 schreef avonne het volgende:
Oje, wat heb ik gemist? Wat ik er van snap...
Brian wordt boos en draait Huubs arm om. Lieke springt er tussen en Brian grijpt en knijpt hard haar pols, en likt in haar gezicht. Amanda knijpt vervolgens ook Lieke.
Huub heeft een bloedneus?
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De potten veriwijten de ketels hier dat ze zwart zien als je het over eenrichtingsverkeer hebt. Alsjeblief zeg.....hou op.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:32 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Dat je wat hebt tegen Huub is wel duidelijk, maar als je niet eens normaal kan observeren.. Dennix begon vanavond, en Brian begon nu met handtastelijk doen, en draait zn arm/polsje om.. Dat Huub een grote muil heeft en ook gemeen en vies kan zijn, dat weten we allemaal, maar bij jou is echt alles 1 richtingsverkeer..
Door mensen zoals Amanda.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:34 schreef diedirk het volgende:
[..]
SNap niet waarom ze niet gewoon samen vol op Dennis doorgaan!
Hoe meoilijk kan het zijn..?
Welnee, een jaar geleden was dit misschien een exit geweest. Nu is het hooguit een boete voor Brainless.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lijkt mij toch echt EXIT Brainless morgenavond![]()
ach, koekje van eigen deeg. Dit deed Huub PRECIES hetzelfde bij Dennis een uurtje daarvoor.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:25 schreef riri het volgende:
Huub heeft tig maal gezegd..."Blijf van me af".....Brian ging maar door hem aan te raken....aan z'n oren trekken en wat al niet meer
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:35 schreef ruby het volgende:
Waar is Brian? Zit ie nu in een psychose bij de Febo?
Nix zei net dat er bloed uit zijn "gapende hoofdwond" kwam, Nadia zei meteen dat ie niet zo moet lopen zeiken over dat wondje wat niet eens te zien is...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:33 schreef petraa het volgende:
Zag je trouwens Dennis er nog tussen staan met de komkommer als soort van verslaggever.
Ik zie nu toch wel een echte Lieke, die behoorlijk aangedaan is. Jammer dat dat er voor nodig is, kennelijk.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lieke een beetje in de camera kijken om te zien of het wel goed in beeld komt.....
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:42 schreef akveor het volgende:
Huub denkt dat Brian hier waarschijnlijk een boete voor gaat krijgen. En dat Brian dat weet...
Ik heb het filmpje van Huub tegen Dennis toch anders gezien. Huub begon tegen Dennis ook met aanraken. Een pols omdraaien was het niet maar het aan de oren zitten was dezelfde categorie als het gekus en aanraken van Huub naar Dennisquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:32 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Dat je wat hebt tegen Huub is wel duidelijk, maar als je niet eens normaal kan observeren.. Dennix begon vanavond, en Brian begon nu met handtastelijk doen, en draait zn arm/polsje om.. Dat Huub een grote muil heeft en ook gemeen en vies kan zijn, dat weten we allemaal, maar bij jou is echt alles 1 richtingsverkeer..
op een gegeven moment is dat niet leuk meer omdat Dennis er te goed tegen kan en het meestal maar over zich heen laat komen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:34 schreef diedirk het volgende:
[..]
SNap niet waarom ze niet gewoon samen vol op Dennis doorgaan!
Hoe meoilijk kan het zijn..?
Ben super benieuwd naar het verhaal van Huub en inderdaad....weer die kutstem van Lieke er doorheen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:41 schreef ruby het volgende:
Lieke, tetter er niet steeds doorheen de hele tijd.
Daar lijkt het wel weer op, hij praat ook op dat enge zalvende toontje van hem.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:45 schreef Sonique het volgende:
Volgens mij heeft Brian te horen gegeven dat het genoeg is geweest. De deur, De pols, en alle andere matsjes die hij gekregen heeft.
De pols is fisiek geweld en niet meer goed te praten.
Hij wordt eruit getrapt.
Trouwens, Heeft Brian net z'n dope gehad ofzo
Boete?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:46 schreef diedirk het volgende:
Mooi een boete voor Brian zou eindelijk weer eens een klapje voor Brian zijn.
Hij is er afgelopen weken veel te makkelijk doorheen gewandeld
Als Dennis niks doet dan moet hij gewoon de toneelhaak krijgen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:43 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
op een gegeven moment is dat niet leuk meer omdat Dennis er te goed tegen kan en het meestal maar over zich heen laat komen.
Goed antwoord.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:46 schreef tipsch het volgende:
Huub belt het door aan ene Justin en krijgt als antwoord "Je kent de procedure"
Toen hij Amanda een klap gaf in de muiltje, werd er ook niets gedaan. Dus denk dat Brian er goed van af gaat komen, wederom.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel weer op, hij praat ook op dat enge zalvende toontje van hem.
Alleen Brian, Huub heeft niets gedaan ....quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:51 schreef noucky het volgende:
Ik zie de hele avond eens "rustig" aan en niks anders kan concluderen dat Huub en Brian minstens een boete moeten hebben.
Nadat Brian hem aan z'n oor pakte duwde Huub Brian met z'n hoofd weg....de hoek in....quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Alleen Brian, Huub heeft niets gedaan ....
Als Amanda in een "discussie" is haalt ze me echt het bloed onder de nagels vandaan.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:50 schreef riri het volgende:
Amanda begon met die rotstem vanavond al te blaten als een kip zonder kop....die zou je toch eigenhandg dat huis uitzetten die nitwit
Haha, ik kijk de andere stream.... daar zijn ze ook zeer te vreden over het behaalde resultaat.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:51 schreef petraa het volgende:
A: WAt zullen hun een spijt hebben, dat ze mij die stemming niet hebben gegeven.
N: Je was supergoed amanda
Nou maar hopen dat het lekker gaat ontsteken..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:44 schreef Varen het volgende:
Dennisje denkt dat er glas in zijn hoofd zit
Actie reactie.. wel binnen de grenzen, iemands arm omdraaien niet. Maar opzeker dat Brian er netjes vanaf gaat komen. Al met al wel een keer actie op de streams haha..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nadat Brian hem aan z'n oor pakte duwde Huub Brian met z'n hoofd weg....de hoek in....
Ah gezellie... bij wie....?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:54 schreef grazygirl het volgende:
en nu weer allemaal gezellig samen slapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |