Zeker niet blij. Maar naast de dreiging van Amanda om Dennis erin te houden, is de kans dat Nadia hem er gewoon in zal houden nog veel en veel groter.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En waarom zijn we opeens collectief blij dat Dennis erin blijft?
ik kan me nog herinneren dat dennis verleden week nadia smeekte hem weg te stemmen. dat punt komt wel weer en dan is het bye bye dennis zonder 10.000 inlquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zeker niet blij. Maar naast de dreiging van Amanda om Dennis erin te houden, is de kans dat Nadia hem er gewoon in zal houden nog veel en veel groter.
Ik ben niet uitgenodigd...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:40 schreef Frasier het volgende:
Goh je zou maar niet uitgenodigd worden voor de Urban () - awards. Ik zou dat als een compliment zien.
Of denk ze: Ik zal die loser eens een lesje leren en ik stem hem eruit omdat ze weet dat Amanda haar erin laat. Iets wat Brian niet of moeilijk zal accepteren.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zeker niet blij. Maar naast de dreiging van Amanda om Dennis erin te houden, is de kans dat Nadia hem er gewoon in zal houden nog veel en veel groter.
Ze wordt vuil he, als ze haar zinnetje niet krijgtquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:49 schreef petraa het volgende:
Ik vermoord Amanda!!!
Stuur ik je een taart met vijl.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:49 schreef petraa het volgende:
Ik vermoord Amanda!!!
Mooi zo, zijn we daar ook weer vanaf.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:48 schreef yellowfirst het volgende:
Nog even en het hoofd van Amanda ontploft............
Okeeej.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:49 schreef petraa het volgende:
Ik vermoord Amanda!!!
tehehe, ze is zoo dom.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:52 schreef akveor het volgende:
Toe maar Amanda fok jezelf maar lekker op.... Krijgt Brian altijd zon'n stijve pik van.
Die heeft ie waarschijnlijk in z'n hol gestopt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:54 schreef yellowfirst het volgende:
Waar is die enorme pleister van Dennis op zijn kop? Zie geen schade aan zijn voorhoofd...![]()
Respect voor het geduld van Jaap en Huub hoor.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ze luistert toch goed naar anderen?![]()
Weg gemasqueerd waarschijnlijkquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:54 schreef yellowfirst het volgende:
Waar is die enorme pleister van Dennis op zijn kop? Zie geen schade aan zijn voorhoofd...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |