Zeker niet blij. Maar naast de dreiging van Amanda om Dennis erin te houden, is de kans dat Nadia hem er gewoon in zal houden nog veel en veel groter.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En waarom zijn we opeens collectief blij dat Dennis erin blijft?
ik kan me nog herinneren dat dennis verleden week nadia smeekte hem weg te stemmen. dat punt komt wel weer en dan is het bye bye dennis zonder 10.000 inlquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zeker niet blij. Maar naast de dreiging van Amanda om Dennis erin te houden, is de kans dat Nadia hem er gewoon in zal houden nog veel en veel groter.
Ik ben niet uitgenodigd...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:40 schreef Frasier het volgende:
Goh je zou maar niet uitgenodigd worden voor de Urban () - awards. Ik zou dat als een compliment zien.
Of denk ze: Ik zal die loser eens een lesje leren en ik stem hem eruit omdat ze weet dat Amanda haar erin laat. Iets wat Brian niet of moeilijk zal accepteren.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zeker niet blij. Maar naast de dreiging van Amanda om Dennis erin te houden, is de kans dat Nadia hem er gewoon in zal houden nog veel en veel groter.
Ze wordt vuil he, als ze haar zinnetje niet krijgtquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:49 schreef petraa het volgende:
Ik vermoord Amanda!!!
Stuur ik je een taart met vijl.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:49 schreef petraa het volgende:
Ik vermoord Amanda!!!
Mooi zo, zijn we daar ook weer vanaf.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:48 schreef yellowfirst het volgende:
Nog even en het hoofd van Amanda ontploft............
Okeeej.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:49 schreef petraa het volgende:
Ik vermoord Amanda!!!
tehehe, ze is zoo dom.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:52 schreef akveor het volgende:
Toe maar Amanda fok jezelf maar lekker op.... Krijgt Brian altijd zon'n stijve pik van.
Die heeft ie waarschijnlijk in z'n hol gestopt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:54 schreef yellowfirst het volgende:
Waar is die enorme pleister van Dennis op zijn kop? Zie geen schade aan zijn voorhoofd...![]()
Respect voor het geduld van Jaap en Huub hoor.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ze luistert toch goed naar anderen?![]()
Weg gemasqueerd waarschijnlijkquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:54 schreef yellowfirst het volgende:
Waar is die enorme pleister van Dennis op zijn kop? Zie geen schade aan zijn voorhoofd...![]()
Brian wees op het rooster omdat bovenaan de stand van de jackpot van iedere bewoner staat.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:54 schreef farscapevr6 het volgende:
wat hoor ik ze telkens zeggen over 30 of 60 duizend euro en dat dat morgen pas ingaat?
brian wees dat ook al aan op t rooster
Dat is haar iq-loze manier van gelijk krijgen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:57 schreef Mokum020 het volgende:
Amanda lult echt slap nu....tegen Jaap alleen maar over Cora....![]()
Ben het zooooooooo eens met je!!!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:59 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
De stem denk je er maar bij.....wat een kutwijf
Die stem van Amanda heeft de das om gedaan.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:00 schreef akveor het volgende:
WTF... liggen de streams er nu alweer uit...
Een gezichtje om je lul aan af te vegen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:59 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
In slappe toestand en een week niet gewassen?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:01 schreef Frasier het volgende:
[..]
Een gezichtje om je lul aan af te vegen.
Kaasplankje.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
In slappe toestand en een week niet gewassen?![]()
Om heel hard over heen te pissen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:01 schreef Frasier het volgende:
[..]
Een gezichtje om je lul aan af te vegen.
Zal wel naast Lieke op de bank liggen en zig distancieren van het Gemandelquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:04 schreef RTM1988 het volgende:
waar is luc?
Ja hoorquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Weet je, Amanda is de jongste, een kleine (beetje mollige) meid. Maar een echte straatbek. Lef heeft ze wel. Het maakt haar niet uit, Huub, Japio, ze knalt er vol in. Geen soort van argumenten, geen spat redeneerkunst, gewoon vol rammen. Toch knap - ze heeft lef !
NEE dat heet gewoon dom, onredelijk, doordrammerig, verwend, je eigen zin doordrijven en ordinair,quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Weet je, Amanda is de jongste, een kleine (beetje mollige) meid. Maar een echte straatbek. Lef heeft ze wel. Het maakt haar niet uit, Huub, Japio, ze knalt er vol in. Geen soort van argumenten, geen spat redeneerkunst, gewoon vol rammen. Toch knap - ze heeft lef !
Nou knap, Met amanda valt gewoon niet te discussieren, wat Amanda vindt is ook zo. Wat knap, wat een lef. Ze heeft gewoon geen hersencellen, daarom doet ze dit, niks lef of knaps aan.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En na een betaling van 5 hele euro's.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
In slappe toestand en een week niet gewassen?![]()
Het is de dochter van Natasia moet je maar denken....ze is door Natasia opgevoed in de Kooi en dit is het resultaatquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:59 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Met mensen 'van de straat' valt uberhaupt niet te discusseren aangezien zij in de veronderstelling zijn dat degene die het hardst schreeuwt en de grootste bek heeft een discussie op voorhand al heeft gewonnen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Nou knap, Met amanda valt gewoon niet te discussieren, wat Amanda vindt is ook zo. Wat knap, wat een lef. Ze heeft gewoon geen hersencellen, daarom doet ze dit, niks lef of knaps aan.![]()
Luc die ligt op bed.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:04 schreef RTM1988 het volgende:
waar is luc?
Huub stond hem net toch echt de hele tijd bij. Lieke is idd nergens te bekennen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:10 schreef BsJanssen het volgende:
Jaap wordt verbaal ingemaakt door Amanda.... en waar zijn Hubu en Lieke.... ver weg op de bank en doen net alsof ze van niets weten!
idd.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Nou knap, Met amanda valt gewoon niet te discussieren, wat Amanda vindt is ook zo. Wat knap, wat een lef. Ze heeft gewoon geen hersencellen, daarom doet ze dit, niks lef of knaps aan.![]()
Niet dus... Huub springt hem bij, maar wb Lieke heb je wel gelijk, die ligt het vanaf de bank een beetje aan te horen, goeie 3-eenheidquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:10 schreef BsJanssen het volgende:
Jaap wordt verbaal ingemaakt door Amanda.... en waar zijn Hubu en Lieke.... ver weg op de bank en doen net alsof ze van niets weten!
Zo zie ik het ook...niks meer en niks minder...wat er allemaal uit dat straatbekkie komt slaat nergens op..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:08 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
NEE dat heet gewoon dom, onredelijk, doordrammerig, verwend, je eigen zin doordrijven en ordinair,
laten we het niet mooier maken dan het is.
het gaat nergens overquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:14 schreef avonne het volgende:
kan iemand me even een samenvatting geven waar het over gaat?
ik heb geen flauw benul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |