Was dat niet die trein die bij Amsterdam of Schiphol een tijdje geleden in de fik was gestoken, toen ie op dienst richting Almere zat.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:14 schreef RealZeus het volgende:
Ik reed gisteravond over de ring A10 en dan kom je ook onder opstelterrein Watergraafsmeer door. Daar stond een DD-AR bak met een zeiltje er over.
Dus ..wie heeft hem stukgemaakt/aangestoken?![]()
Ik ben een fervent Lw-Gn tuffer, en ik vraag me al een tijdje af hoe snel de GTW'tjes eigenlijk kunnen danwel mogen. Als ik in de cabine kijk zie ik op een stijl rechtsboven de ene keer Vmax 120 en de andere keer 140 staan. Misschien dat ik het gezien heb in de 2/8 resp. 2/6, maar dat weet ik nie helemaal zeker.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:42 schreef Peterselieman het volgende:
Vandaag ook eens een ATB remming gehad met een GTW. Viel me zwaar tegen zeg. Voelde de trein bijna niet afremmen, hoewel ie toch vrij snel tot stilstand kwam na een snelheid van 120 km/h.
Kun je nog even vertellen wanneer die directe verbinding mogelijk is van Leer naar Berlijn. Misschien wel handig voor de toekomst.quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:00 schreef Zug-Chef het volgende:
Wat mij betreft fotoserie van het jaar:
http://drehscheibe-online.ist-im-web.de/forum/read.php?4,3530866
In ieder geval een origineel onderwerp om een fotoserie te maken. Het is eens wat anders!
zie hier en hierquote:Op vrijdag 2 november 2007 17:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Kun je nog even vertellen wanneer die directe verbinding mogelijk is van Leer naar Berlijn. Misschien wel handig voor de toekomst.
Dat zou kunnen.Het was maar 1 bak.Maar hij staat er nog niet zo lang. Vorige week stond hij er volgens mij nog niet.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Was dat niet die trein die bij Amsterdam of Schiphol een tijdje geleden in de fik was gestoken, toen ie op dienst richting Almere zat.
Nabij de vouwbalg en nabij de cabine werkt het het beste is de ondervinding.quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:16 schreef citywok het volgende:
Heb ik ook een keer geprobeerd, maar toen was de ontvangst ruk. Toen ik ermee speelde in de Wadjes en Buffeltjes wou het veel beter. Ik zal nog wel eens een poging wagen.
quote:112 Teletekst vr 02 nov
Ploeg rijdt mee langs Betuwelijn
` Elke locomotief die de komende weken
over de Betuwelijn rijdt,wordt begeleid
door een auto met speciale technici.Als
er op de lijn iets misgaat,moeten zij
controleren of de spanning wel van de
bovenleiding is gehaald.Pas daarna
mogen er hulpverleners het spoor op.
Dit is besloten omdat de hulpverleners
langs de lijn nog niet hebben geoefend
met het afschakelen van de stroom.Zij
doen dat naar verwachting nog vóór
1 december,maar vervoerder Railion wil
al vanaf 15 november proefritten maken.
Het bedrijf geeft toe dat de oplossing
met de meerijdende technische ploeg op
de Betuwelijn "een beetje komisch" is.
Die tekst kreeg ik vandaag op folder van Arriva in me handen gedrukt op station Leeuwarden.quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:22 schreef citywok het volgende:
MEER versterkingsbussen in de spits!
De oudste hebben het nu ook weer.quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:10 schreef Peterselieman het volgende:
De laatst geleverde 2/8 hebben de 140 km/h stickers. De eerder geleverde stellen hebben allemaal Vmax 120 km/h staan. Ik vraag mezelf ook af hoe hard de stellen mogen. Waarschijnlijk nog steeds 120 km/h. Als ik de kans heb, dan zal ik eens meekoekeloeren op de snelheidsmeter of anders moet Ou-Tannu met zijn GPS meting uitsluitsel geven.
Deelsquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:01 schreef Socios het volgende:
Waar ga je heen dan met de trein? Wadlopers zoeken in Limburg?![]()
Wat zeur je dan?quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:44 schreef Wadloper het volgende:
Overigens word ik ziek van al die &^)#^$^ werkzaamheden dit weekend. Een normale treinreis zit er al niet meer in![]()
![]()
Mocht ik morgen vast komen te zitten ergens, moet ik weer met een klote bus![]()
Gelukkig ben ik wel net tussen alle werkzaamheden door qua trajecten![]()
koop gewoon een Alfa Romeo en geniet.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:44 schreef Wadloper het volgende:
Overigens word ik ziek van al die &^)#^$^ werkzaamheden dit weekend. Een normale treinreis zit er al niet meer in![]()
![]()
Mocht ik morgen vast komen te zitten ergens, moet ik weer met een klote bus![]()
Gelukkig ben ik wel net tussen alle werkzaamheden door qua trajecten![]()
Ja, net alsof die om de 100 meter een afrit heeft of zoquote:Op vrijdag 2 november 2007 17:58 schreef JDude het volgende:
[..]
Heeft heel die lijn een parallelweg?
Of rijdt die wagen over de A15?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |