Ja, maar Narvik is alleen te bereiken met de Zweedse Spoorwegen.quote:Op maandag 5 november 2007 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoezo, "anders"? Narvik IS Noorwegen
Daar hebben we het volgend jaar april nog weleens over, goed?quote:Op maandag 5 november 2007 17:58 schreef Eix het volgende:
[..]
Ja, maar Narvik is alleen te bereiken met de Zweedse Spoorwegen.Is maar een relatief klein stukje Noorwegen, terwijl je voor de Nordlandsbanen helemaal via Trondheim moet zegmaar. Anders kijken of je Narvik - Bodo met een bus kan doen en zo weer terug kachelen.
Top, dank jequote:Op maandag 5 november 2007 17:46 schreef Wadloper het volgende:
http://www.ivw.nl/nl/Imag(...)U0188_tcm5-16902.pdf
Rapport ongeval Amsterdam 12 maart 2007
Wel mooie treinen, maar het aantal deuren per zijde baart me vreselijke zorgen. Je kunt je niet helemaal verstoppen als de trein propvol is.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Een nog niet zo ervaren Fok!user, die ook niet zo goed in PTA durft te komen, ene D.Rose, heeft de nieuwe Veo-GTW gespot
[ afbeelding ]
je moet dan ook geen verstoppertje willen spelenquote:Op maandag 5 november 2007 18:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wel mooie treinen, maar het aantal deuren per zijde baart me vreselijke zorgen. Je kunt je niet helemaal verstoppen als de trein propvol is.
Ik denk dat Olyfes bedoelt dat de huidige opstelling forceert dat mensen vooral bij de deuren blijven clusteren, uit vrees er bij hun bestemmingsstation niet meer uit te kunnen. En, gezien de drukte op de genoemde lijnen over het afgelopen jaar, zit daar best een goed punt in. Als je dat vergelijkt met duitse S-bahn stellen, of bijvoorbeeld ons eigen SGMm.... Mja, dan is dat minimaal een verbeterpuntquote:Op maandag 5 november 2007 19:04 schreef thatsme het volgende:
[..]
je moet dan ook geen verstoppertje willen spelen
Ah, jij bent dus die sjaak die zonder dat ik het wist in het lijstje aan het rommelen wasquote:Op maandag 5 november 2007 19:49 schreef Wadloper het volgende:
Nog 3 namen en dan zijn de GTW's van Arriva allemaal voorzien van een naam.
De 10302 is het langstrijdende zonder naam![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 19:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ah, jij bent dus die sjaak die zonder dat ik het wist in het lijstje aan het rommelen was![]()
Op de HSL mag zeker nog geen 300 gereden wordenquote:Op maandag 5 november 2007 20:29 schreef Eix het volgende:
Kaart klopt volgens mij niet, Roermond - Venlo is toch echt niet gelektrificeerd.
En volgens mij is het stuk Beek-Elsloo - Bunde ook slechts 100km/u, hoewel ik daarvan niet zeker ben...
Overigens bedoelde ik die "quote:
quote:Op maandag 5 november 2007 20:41 schreef Peterselieman het volgende:
Zeker. Daarom was ik m ook gestart op de wikipagina![]()
De bijzondere stellen en dat Veolios maar een eigen topic moet hebbenquote:
Misschien dat ze ter reparatie naar Halberstad zijn gestuurd?quote:Op maandag 5 november 2007 21:02 schreef dennistd het volgende:
Iemand trouwens enig idee waarom er vanmiddag een paar stukken VIRM van Duitsland kwamen / naar Duitsland gingen via Oldenzaal?
Een vriend van mij zag deze rijden, volgens hem was het een 6400-loc met een complete virm van 3 bakken (wat niet kan, dus heeft hij twee kopbakken met een middenbak gezien)
Ik zie zo snel een paar dingen die niet kloppen... Sowieso is zo'n kaart lastig te maken, want op Gvm - Ledn mag bijvoorbeeld alleen op de middensporen 160 worden gereden, en Gd - Nwk is 130, vanaf Nwk mag dan weer 140, terwijl voor Wspl moet worden afgeremd naar 70.quote:Op maandag 5 november 2007 20:26 schreef Charango het volgende:
[ afbeelding ]
Dus er mag op het enkelsporige, niet-geëlektrificeerde lijntje Wierden-Zwolle sneller (140 km/h) gereden worden dan op de intercitybaan via Deventer en Apeldoorn naar Amersfoort(130km/h)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |