quote:Op maandag 5 november 2007 07:54 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
[..]
Eigenlijk ook niet helemaal waar, want die treinen dienst wordt gereden door 2 exploitanten.
Transilien, een afdeling van het staatsspoorbedrijf SNCF die het voorstadsverkeer rond Parijs exploiteert
RATP, het stadsvervoerbedrijf van Parijs zoals je vertelde
Klopt, nevenlijnen werken doorgaans niet daarmee.quote:Op maandag 5 november 2007 09:53 schreef Peterselieman het volgende:
Normaal gesproken zou je zoiets via de site van de NS kunnen checken, al zal het niet altijd kloppen![]()
[ afbeelding ]
Hmmmmmmmm...quote:Op maandag 5 november 2007 09:52 schreef Zug-Chef het volgende:
Via http://www.ns.nl en dan een reis van station naar station plannen en bij het resultaat staan dan de bijbehorende tariefeenheden (=kilometers)
Vanmorgen trouwens Plan T in de 3752![]()
![]()
Slagje Oulu gedaan ja?quote:Op maandag 5 november 2007 11:24 schreef SuperWeber het volgende:
Hmmmmmmmmmmm, Wikipedia is je beste vriend zo af en toe, 2x 680 km =1360 km dit weekend
Jep Oulu it isquote:Op maandag 5 november 2007 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Slagje Oulu gedaan ja?
Nou, kom maar op met de foto's dan
Ja, daar zal ik volgende maand ook wel last van krijgenquote:Op maandag 5 november 2007 12:33 schreef SuperWeber het volgende:
Jep Oulu it isHet was wel donker, ik heb hier en daar wat foto's genomen, ik zal thuis eens even kijken of ze gelukt zijn
Op het donkerste moment van het jaar is het in Oulu 3 uur licht ofzo en in het noordelijkste deel van Finland komt de zon dan gewoon niet opquote:Op maandag 5 november 2007 13:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, daar zal ik volgende maand ook wel last van krijgenAl ga ik dan niet ZO noordelijk
Heuy. Voerendaal Centraal is geen stationsbord, is een bord van een café bij het stationquote:Op zondag 4 november 2007 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Onde de noemert: Vroegah was alles betah
[ afbeelding ]
Ja, ik weet hetquote:Op maandag 5 november 2007 13:21 schreef SuperWeber het volgende:
Op het donkerste moment van het jaar is het in Oulu 3 uur licht ofzo en in het noordelijkste deel van Finland komt de zon dan gewoon niet op
Dat maakt het toch niet onhaalbaar?quote:Op maandag 5 november 2007 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ik weet hetIk was nog van plan om te kijken of Narvik haalbaar was, maar daar heb je begin december dus welgeteld 2 uur daglicht
Nou, nee, maar een beetje fatsoenlijk bordjes schieten wordt dan wel erg lastig hoorquote:Op maandag 5 november 2007 14:00 schreef Duvel het volgende:
Dat maakt het toch niet onhaalbaar?
Hm ja, je moet een flinke flitser meebrengen.quote:Op maandag 5 november 2007 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, nee, maar een beetje fatsoenlijk bordjes schieten wordt dan wel erg lastig hoor
Knal anders door naar Noorwegen. Nordlandsbanen.quote:Op maandag 5 november 2007 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ik weet hetIk was nog van plan om te kijken of Narvik haalbaar was, maar daar heb je begin december dus welgeteld 2 uur daglicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |