Heeft dat niet hier mee te maken ?quote:Op zaterdag 3 november 2007 16:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Net nog iets op Somda gelezen hierover. Van Broek53:
[..]
Ik was met m'n paquote:Op zondag 4 november 2007 12:58 schreef Zug-Chef het volgende:
Ik had jou gister wel in de Pimpels 146, 145 en 142 verwacht... Daar heb je toch betere service en bier/worst dan bij Stervex De Tijd
De pimpelhelft van je genen komt van je moeder dus?quote:
neuh, van beidequote:Op zondag 4 november 2007 13:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
De pimpelhelft van je genen komt van je moeder dus?
ja, beetje lastig leesbaar. Kon er niet meer van maken, sorryquote:Op zondag 4 november 2007 16:34 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
Is die onder winterswijk valkebeurg fles?
quote:-Gaanderen en Groningen Europapark ophalen
Dat is een goeie, die wil ik ook welquote:-Dagje Pimpelexpress
Lijkt me ook tofquote:Op zondag 4 november 2007 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is een goeie, die wil ik ook wel
Met jouw gezelschap? Ja hoor, dat teltquote:Op zondag 4 november 2007 18:31 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
Maar daar kan ik wel heel erg van genieten hoor die reis
Telt dat dan ook?
Dan vergis je je. Van veel stations in de provincie Groningen wordt je ook niet vrolijk.quote:Op zondag 4 november 2007 11:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja of anders iets als Hindeloopen of Workum. In Groningen is het nergens ZO desolaat iig
quote:Op zondag 4 november 2007 18:46 schreef Peterselieman het volgende:
En ik maar denken dat Fles zei dat eenmaal per jaar naar het spoorwegmuseum gaan genoeg was.
Dat commentaar ookquote:Op zondag 4 november 2007 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
OHIH boys zijn ook eens in het nieuws hmm
http://nl.youtube.com/watch?v=RJq9D2OxYhU
Ging dat over mij? in wat voor context?quote:
Een damequote:Op zondag 4 november 2007 19:33 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
Ngo steeds de orient express en blabla kaptiein navisafaski met mannen met woeste snorren enzo?
Had je een dame of heer?
Mag ik de slordige 40 RER kilometers eraan vastknopen dan of telt dat niet?quote:Op zondag 4 november 2007 19:36 schreef Socios het volgende:
Ja, dat was een reactie op je reisje naar Parijs. Dat alleen de heenreis telt in de oudejaarssprint, omdat je terugreis in het nieuwe jaar is...
Als de reis na 23:00 begonnen is, mag je de volgende dag schrijvenquote:Op zondag 4 november 2007 20:24 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
[..]
Mag ik de slordige 40 RER kilometers eraan vastknopen dan of telt dat niet?
En de afgelegde kilometers in de achtbaantrein?
Eh? Zit daar een label dan? Foto?quote:Op zondag 4 november 2007 21:33 schreef Dichterbijer het volgende:
Nieuwste rage in de ICMm: het vakkundig verwijderen van de NS labels van de stoelen....
Wel manquote:Op zondag 4 november 2007 18:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan vergis je je. Van veel stations in de provincie Groningen wordt je ook niet vrolijk.
Dom ja, om daar van die trutjes aan te hangenquote:Op zondag 4 november 2007 21:33 schreef Dichterbijer het volgende:
Nieuwste rage in de ICMm: het vakkundig verwijderen van de NS labels van de stoelen....
Eigenlijk zijn het RATP kilometersquote:Op zondag 4 november 2007 20:24 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
[..]
Mag ik de slordige 40 RER kilometers eraan vastknopen dan of telt dat niet?
En de afgelegde kilometers in de achtbaantrein?
Geinig dat de opstelling rouleert! Er staat weer heel andere treinen dan toen ik er was anderhalf jaar geleden (of zoiets).quote:Op zondag 4 november 2007 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Overzichtje van het binnenterrein:
[ afbeelding ]
Klopt ja, er wordt heel veel geschoven met het materieel wat er staatquote:Op zondag 4 november 2007 23:06 schreef Duvel het volgende:
[..]
Geinig dat de opstelling rouleert! Er staat weer heel andere treinen dan toen ik er was anderhalf jaar geleden (of zoiets).
Eigenlijk ook niet helemaal waarquote:Op zondag 4 november 2007 22:42 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn het RATP kilometers
Al een tijd niet meer getreint buiten school om, helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |