Bah daar heb ik nu weer helemaal niks mee, een leuk lesbisch koppeltje zou ik dan weer niks op tegen hebben, maar kijken naar een stel flikkersquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:19 schreef Canisfire het volgende:
en Guusje dan alleen als hij en Noud een homo verleden hebben ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pretentieus geneuzel.
Wat is het verschil danquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Bah daar heb ik nu weer helemaal niks mee, een leuk lesbisch koppeltje zou ik dan weer niks op tegen hebben, maar kijken naar een stel flikkers![]()
Ach stel je aan. het zou juist wel vernieuwend zijn .quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Bah daar heb ik nu weer helemaal niks mee, een leuk lesbisch koppeltje zou ik dan weer niks op tegen hebben, maar kijken naar een stel flikkers![]()
En op Dorothea zit ik ook niet meer echt te wachten eigenlijk, die was zo goed als uitgespeeld![]()
Vernieuwend?quote:Op woensdag 7 november 2007 12:35 schreef Canisfire het volgende:
Ach stel je aan. het zou juist wel vernieuwend zijn .
Het is een verschil voor mij, aangezien ik een man ben kijk ik gewoon liever naar twee lichamen van de andere sekse die lekker bezig zijnquote:
Okquote:Op woensdag 7 november 2007 16:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het is een verschil voor mij, aangezien ik een man ben kijk ik gewoon liever naar twee lichamen van de andere sekse die lekker bezig zijn![]()
Nu zetten mensen de tv uit om 20 uur speciaal voor het milieu.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:46 schreef ReWinD het volgende:
Geweldig! GTST besteedt ook aandacht aan het klimaatprobleem
quote:Op woensdag 7 november 2007 21:35 schreef Frey het volgende:
[..]
Nu zetten mensen de tv uit om 20 uur speciaal voor het milieu.
Ik vond het ook nergens op slaan.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:06 schreef nWo4Life het volgende:
Belachelijke vertoning, dat met Charlie. Is dit de manier waarop GTST het onderwerp milieu wil gaan behandelen? Dat zal de zaak meer kwaad dan goed doen. Het sloeg echt nergens op. Laat deze belachelijke verhaallijn gauw vallen zeg. Het was niet eens grappig....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |