Bah daar heb ik nu weer helemaal niks mee, een leuk lesbisch koppeltje zou ik dan weer niks op tegen hebben, maar kijken naar een stel flikkersquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:19 schreef Canisfire het volgende:
en Guusje dan alleen als hij en Noud een homo verleden hebben ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pretentieus geneuzel.
Wat is het verschil danquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Bah daar heb ik nu weer helemaal niks mee, een leuk lesbisch koppeltje zou ik dan weer niks op tegen hebben, maar kijken naar een stel flikkers![]()
Ach stel je aan. het zou juist wel vernieuwend zijn .quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Bah daar heb ik nu weer helemaal niks mee, een leuk lesbisch koppeltje zou ik dan weer niks op tegen hebben, maar kijken naar een stel flikkers![]()
En op Dorothea zit ik ook niet meer echt te wachten eigenlijk, die was zo goed als uitgespeeld![]()
Vernieuwend?quote:Op woensdag 7 november 2007 12:35 schreef Canisfire het volgende:
Ach stel je aan. het zou juist wel vernieuwend zijn .
Het is een verschil voor mij, aangezien ik een man ben kijk ik gewoon liever naar twee lichamen van de andere sekse die lekker bezig zijnquote:
Okquote:Op woensdag 7 november 2007 16:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het is een verschil voor mij, aangezien ik een man ben kijk ik gewoon liever naar twee lichamen van de andere sekse die lekker bezig zijn![]()
Nu zetten mensen de tv uit om 20 uur speciaal voor het milieu.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:46 schreef ReWinD het volgende:
Geweldig! GTST besteedt ook aandacht aan het klimaatprobleem
quote:Op woensdag 7 november 2007 21:35 schreef Frey het volgende:
[..]
Nu zetten mensen de tv uit om 20 uur speciaal voor het milieu.
Ik vond het ook nergens op slaan.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:06 schreef nWo4Life het volgende:
Belachelijke vertoning, dat met Charlie. Is dit de manier waarop GTST het onderwerp milieu wil gaan behandelen? Dat zal de zaak meer kwaad dan goed doen. Het sloeg echt nergens op. Laat deze belachelijke verhaallijn gauw vallen zeg. Het was niet eens grappig....
Echt het toppunt van domheid, het suggereert dat zij, iemand die geschoold en ontwikkeld is, zich dagelijks geconfronteerd ziet met de actualiteiten, pas nu voor het eerst hoort van het hele klimaatprobleem.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:49 schreef James1988 het volgende:
Ik heb het nog niet gezien, maar zo te horen past het precies bij Charlie. Eén iemand hoeft maar te zeggen dat "uw kinderen in gevaar zijn en een gruwelijke dood zullen sterven!!!!1111oneoneone" en zij trapt er meteen in. Impulsief kipje.
ik zou het niet beter kunnen verwoordenquote:Op woensdag 7 november 2007 22:06 schreef nWo4Life het volgende:
Belachelijke vertoning, dat met Charlie. Is dit de manier waarop GTST het onderwerp milieu wil gaan behandelen? Dat zal de zaak meer kwaad dan goed doen. Het sloeg echt nergens op. Laat deze belachelijke verhaallijn gauw vallen zeg. Het was niet eens grappig....
Geen flauw idee.quote:
Ik betwijfel het ook ten zeerste, die stalker probeert gewoon mensen te beschuldigen, eerst Ludo, nu Rik, Dorothea zal het ook wel niet zijn, want die zit bij die Deutschers!quote:Op donderdag 8 november 2007 20:35 schreef digispeed het volgende:
denk toch niet dat het rik is.
ligt veels te veel voor de hand
wel een bofkont die dian om met rik een beschuitje te eten
wil wel ruilen. alleen mag rik wel even naar de kapper
is dorothea niet de stalker van dian ?quote:Op donderdag 8 november 2007 22:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik betwijfel het ook ten zeerste, die stalker probeert gewoon mensen te beschuldigen, eerst Ludo, nu Rik, Dorothea zal het ook wel niet zijn, want die zit bij die Deutschers!
quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:56 schreef roooosje het volgende:Sure....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit was al een half jaar geleden bekend, en er is niks van gekomen. Geen idee wie dit bedacht heeft? En oh ja.. Arnie herrijst in Januari uit de dood op. Hij leeft nog, nou goed..
Heel GTST wordt nu goed:
- Ludo beweert goed te zijn (nouja, beweerde...)
- Charlie denkt aan het milieu
- Dorothea wil iedereen met haar Love-Tree weer mensen bij-een-brengen
Nog even er is geen kwaad meer... Toch het einde van GTST wat een half jaar geleden werd voorspeld? Laat het niet hopen? Laat Ludo eerst nog even met mevr. Dian Albert bemoeien.
quote:Op donderdag 8 november 2007 23:20 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Sure....
Dit was al een half jaar geleden bekend, en er is niks van gekomen. Geen idee wie dit bedacht heeft? En oh ja.. Arnie herrijst in Januari uit de dood op. Hij leeft nog, nou goed..
Heel GTST wordt nu goed:
- Ludo beweert goed te zijn (nouja, beweerde...)
- Charlie denkt aan het milieu
- Dorothea wil iedereen met haar Love-Tree weer mensen bij-een-brengen
Nog even er is geen kwaad meer... Toch het einde van GTST wat een half jaar geleden werd voorspeld? Laat het niet hopen? Laat Ludo eerst nog even met mevr. Dian Albert bemoeien.
quote:
Wel, ik heb nog nooit over zoiets gedroomd, maar zo'n verhaal ken ik wel. Dat je droomt dat je thuis bent en je loopt naar buiten en je bent ineens in de tuin van je oom en tante en daar zitten vrienden van de middelbare school een tuinfeest te houden. Vaak zijn het samenraapsels van dingen die je pas weer gezien hebt of heel snel aan gedacht hebt die zich dan ontwikkelen tot dromen en dan krijg je zulke wazige verhalen die in je droom toch heel echt en logisch lijken.quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
En dat je dan ook nog zoveel details weet.![]()
Dat dingen zo door elkaar heen lopen herken ik ook wel, ik heb alleen niet zo vaak dat ik me zoveel details kan herinneren dat ik er zo'n lang verhaal van kan maken.quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:51 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Wel, ik heb nog nooit over zoiets gedroomd, maar zo'n verhaal ken ik wel. Dat je droomt dat je thuis bent en je loopt naar buiten en je bent ineens in de tuin van je oom en tante en daar zitten vrienden van de middelbare school een tuinfeest te houden. Vaak zijn het samenraapsels van dingen die je pas weer gezien hebt of heel snel aan gedacht hebt die zich dan ontwikkelen tot dromen en dan krijg je zulke wazige verhalen die in je droom toch heel echt en logisch lijken.
Vickyquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:28 schreef cinnamongirl het volgende:
Vicky acteert als enige van de pubers goed...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |