abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:48:39 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54259062
Hier verder...
Excuses voor de vertraging.
pi_54259129
Terugvindbankje!

Pfff. Zwangerschap roze wolk zeggen ze dan.
Mijn vader ligt nu al 8 1/2 week op de IC en ik bivakkeer al al die tijd bij mijn moeder. Mijn lief is elke keer als -ie me ziet verbaasd over de groei van m'n buik. Eigenlijk doen ik niets anders dan twee maal daags op bezoek in het ziekenhuis en tussendoor wat lezen, eten en slapen. 't Begint me op te breken nu. En dan moet ik ook tussen de bedrijven door een verhuizing zien te plannen want we gaan op 28 dec. over naar een prachtig mooi koophuis.

<zucht>

Donderdag wel lekker naar de Jonge Gezinnen Beurs. Als iemand kans ziet me vandaag nog zo'n kortingsbonnenboekje op te sturen? Mijnes is alweer kwijt natuurlijk.
Hardloper.
IG @webkim
pi_54259181
Ik vind die kaars echt geweldig trouwens. Krijg er helemaal crea-bea zin van
Ik ben alleen een beetje misselijk, en ik verdenk de combinatie kaassouffle & erwtensoep

En ik ben mijn autopapieren en rijbewijs kwijt. Ik raak zelden iets kwijt, sterker nog, ik weet meestal precies waar dingen liggen. Als ik vrij hebt belt m'n baas zelfs soms op om te vragen waar dingen zijn (omdat hij een beetje een warhoofd is ). Maar ALS ik dan zelf iets kwijt ben, dan ben ik het ook goed kwijt. Ik kan me echt niet meer herinneren waar ze zijn of wanneer ik ze voor het laatst heb gehad

Waarschijnlijk in het oud papier belandt of gejat op mijn werk

Als ik alles moet vervangen kom ik al op zo'n 200 euro uit... (rijbewijs + leges voor vermissing, kentekenbewijs, APK-keuringsbewijs, verzekeringsblad en nieuwe kentekenplaten vanwege een andere duplicaatcode).

"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:57:18 #4
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_54259194
Whow.. Webkim da's niet niks zeg!
Maar je hebt wel twee leuke dingen in het verschiet, probeer er lekker van te genieten.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_54259228
Lijkt me erg heftig, Webkim, en moeilijk om dan rustig samen te genieten van de zwangerschap. Sterkte!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_54259310
Webkim, da's niet niks joh! Veel sterkte de komende tijd...
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 30 oktober 2007 @ 10:09:15 #7
95752 crew  Chell
Kluns
pi_54259315
Heftig webkim, veel sterkte!

@Maneki: deal, gaan we doen! Lijkt me echt geweldig, hoewel mijn bonbons er waarschijnlijk niet uit zullen zien haha. Zit er in Delft niet ook zoiets...staat me vaag iets van mij.
pi_54259411
Even tvp voordat ik het bankje straks weer kwijt ben, ik ga nu eerst met die kleine richting dorp lopen, anders wil ze alweer happies voordat ik er uberhaupt ben .
Fake it till you make it...
pi_54259743
Webkim

Ik heb helaas geen boekje voor je over, maar ik zag nog wel de tijdschriften in de winkel te koop waar het boekje bij zat.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 11:12:44 #10
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_54260323
Yppy & debuurvrouw: thanks voor de tips. Als ik eens een creawinkel zie dan ga ik dat zeker eens proberen. Zowel de "gewone" was als de vellen.

webkim wat een rotsituatie. Zo zou het niet moeten zijn. Ik hoop dat het snel verandert/verbetert.
... ♥ ik mis je ♥
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 11:53:35 #11
24188 Belana
kloon van belana
pi_54261054
debuurvrouw, ik heb volgende week een afspraak bij de homeopaat met Liam. Ik moet een hele lijst aan vragen beantwoorden over Liam, van hoe de zwangerschap verliep tot zijn karakter, tot wat ie graag eet.
die afspraak gaat 1,5 uur duren en kost 100 euro, maar dat krijg ik vergoed.
stormy waters...
sailin'
pi_54261074
Webkim ik hoop dat je af en toe toch nog wat rust kunt vinden.

Die kaars van LB doet mij denken aan vroeger, ik heb veel met bijenwas gespeeld Ik was al aan het denken om wat te kopen om een kerstkaars te maken. Én Emma krijgt van de sint bijenwaskrijt (tenminste denk ik).
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_54261220
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 10:09 schreef Yoni het volgende:
Heftig webkim, veel sterkte!

@Maneki: deal, gaan we doen! Lijkt me echt geweldig, hoewel mijn bonbons er waarschijnlijk niet uit zullen zien haha. Zit er in Delft niet ook zoiets...staat me vaag iets van mij.
Ja

webkim dat is niet niks allemaal! sterkte
Saartje
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 12:14:24 #14
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_54261399
Syrena hopelijk vind je die pappieren snel terug

Webkim zulke dingen zijn zwaar vermoeiend volgens mij
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 12:21:19 #15
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54261530
Grrrrrrrrr, hele lap text weg...
!@*&@#^!*@#%^-forum!

Maneki en Yoni, ik hou me ook aanbevolen voor zo'n workshop hoor!
pi_54261596
Kwijl!!!!

Koemelkvrije bonbons die zouden ze nou eens uit moeten vinden
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 30 oktober 2007 @ 12:35:44 #17
95752 crew  Chell
Kluns
pi_54261791
Gezellig BE!
pi_54261911
*uit lurkstand*

Toevallig heb ik die 3 weken geleden gedaan bij De Lelie. Errug leuk, gezellie en dan daarna lekker eten bij De Pijpenla/Le Marriage
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 13:00:57 #19
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_54262204
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 11:53 schreef Belana het volgende:
debuurvrouw, ik heb volgende week een afspraak bij de homeopaat met Liam. Ik moet een hele lijst aan vragen beantwoorden over Liam, van hoe de zwangerschap verliep tot zijn karakter, tot wat ie graag eet.
die afspraak gaat 1,5 uur duren en kost 100 euro, maar dat krijg ik vergoed.
tweede poging
Ik ben heel benieuwd hoe het zal gaan. Wat kan er veel invloed hebben op je slaappatroon trouwens. Hopelijk heeft ie er veel baat bij en krijgt ie meer slaap.
Wil met onze waakhond ook gaan. Mede ook voor weinig slapen, maar ook voor eeuwige snotneus en "zweven" Ga overstappen naar andere verzekeraar, en wul dan aanvullende verzekering uitbreiden. Hoef ik dát in ieder geval niet zelf te betalen...
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 30 oktober 2007 @ 15:17:52 #20
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54264319
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 09:56 schreef Syrena het volgende:
Ik vind die kaars echt geweldig trouwens. Krijg er helemaal crea-bea zin van
Ik ben alleen een beetje misselijk, en ik verdenk de combinatie kaassouffle & erwtensoep

En ik ben mijn autopapieren en rijbewijs kwijt. Ik raak zelden iets kwijt, sterker nog, ik weet meestal precies waar dingen liggen. Als ik vrij hebt belt m'n baas zelfs soms op om te vragen waar dingen zijn (omdat hij een beetje een warhoofd is ). Maar ALS ik dan zelf iets kwijt ben, dan ben ik het ook goed kwijt. Ik kan me echt niet meer herinneren waar ze zijn of wanneer ik ze voor het laatst heb gehad

Waarschijnlijk in het oud papier belandt of gejat op mijn werk

Als ik alles moet vervangen kom ik al op zo'n 200 euro uit... (rijbewijs + leges voor vermissing, kentekenbewijs, APK-keuringsbewijs, verzekeringsblad en nieuwe kentekenplaten vanwege een andere duplicaatcode).

oef das niet tof, en al wat gevonden?

Blijkt dat ze hier op de parkeerplaats waar ik altijd parkeer net nadat ik vertrokken ben vanmorgen (tussen 7 en 8 uur) van 4 auto's op een rij (nummer 5 was ik vannacht) alle koplampen en grillen gejat hebben zonder de motorkap te openen. Wat ben ik ineens blij met die ochtenddienst vanmorgen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 15:25:49 #21
24188 Belana
kloon van belana
pi_54264423
hier vanmorgen ook onze auto open gebroken en onze lispeltuut eruit gehaald.
(vervente pluk lezers weten nu wat ik bedoel natuurlijk )

"Dankjewel! Kun jij altijd de weg wijzen? Wijs je nooit mis?' 'Ik wijf niet mif,' zei de schelp. 'Ik ben de lifpeltuut'. 'De Lispeltuut? Wat een leuk woord! Ik hou je voortaan altijd bij me, dan kan ik nooit meer verdwalen. Vertel eens... hoe komt het dat jij altijd de weg weet?'Maar de Lispeltuut zei enkel nog tweemaal: 'Tuuuu.' Toen zweeg hij."
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 15:40:39 #22
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_54264651
Belena wat ontzettend balen
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 15:44:24 #23
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_54264702
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 15:25 schreef Belana het volgende:
hier vanmorgen ook onze auto open gebroken en onze lispeltuut eruit gehaald.
(vervente pluk lezers weten nu wat ik bedoel natuurlijk )

"Dankjewel! Kun jij altijd de weg wijzen? Wijs je nooit mis?' 'Ik wijf niet mif,' zei de schelp. 'Ik ben de lifpeltuut'. 'De Lispeltuut? Wat een leuk woord! Ik hou je voortaan altijd bij me, dan kan ik nooit meer verdwalen. Vertel eens... hoe komt het dat jij altijd de weg weet?'Maar de Lispeltuut zei enkel nog tweemaal: 'Tuuuu.' Toen zweeg hij."
ik zat nog heel naief aan een schelp te denken... het duurde even maar wat ongelofelijk balen zeg!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 15:54:03 #24
24188 Belana
kloon van belana
pi_54264875
we zijn dat ding zo gaan noemen nadat ik op die manier aan Liam had uitgelegd wat het was
maarja, nu zitten we weer even zonder dus.
nick heeft een lease auto dus verzekering en alles loopt via hun. ik ben benieuwd...
stormy waters...
sailin'
pi_54265198
Mazzel dat je ochtenddienst had vanmorgen Ynske, maar blijft natuurlijk een feit dat die lui met hun poten van andermans spullen af zouden moeten blijven.

Belana... dat is balen. Lispeltuut is wel een hele leuke benaming hihi .

Vanmorgen voor ik richting dorp wilde meldde juffie zich nog even voor een fles en ze heeft zich keurig gedragen onderweg, grootste deel liggen snurken. Mama kon even boodschapjes doen en ik ben nog even bij een paar collega's langs geweest op t werk onderweg naar huis, voor een kopje thee. Misschien ga ik morgen met mijn mama en dat kleine juffie even naar de stad. Ik moet een nieuwe broek hebben, pas niks meer en loop nu in een positiebroek (die ik halverwege de zwangerschap niet meer paste, haha) die er gelukkig niet heel positieachtig uitziet... En ik ben ook zeer "in need of" een nieuwe bh (ik hoop natuurlijk dat die 2 dingen weer terug gaan krimpen, maar tot die tijd toch maar even iets passends aanschaffen...).
pi_54265900
Hier wordt ook heel veel uit auto's gejat, maar ik snap dan ook echt niet dat mensen dingen in hun auto achterlaten Bij een van onze buren iets verderop pas ook. Laat die sukkel zijn Navigatiesysteem en zijn laptop in de auto liggen, terwijl je weet dat het hier elke keer weer raak is. Da's gewoon stom
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 16:58:27 #27
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_54265918
Webkim

Dames, als er bonbons gemaakt gaan worden ben ik ook van de partij hoor

Oh ja, ik ben dus ook gewoon thuis weer online. Heb ik nog wat gemist?
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 30 oktober 2007 @ 17:32:05 #28
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54266462
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 16:57 schreef Pruk het volgende:
Hier wordt ook heel veel uit auto's gejat, maar ik snap dan ook echt niet dat mensen dingen in hun auto achterlaten Bij een van onze buren iets verderop pas ook. Laat die sukkel zijn Navigatiesysteem en zijn laptop in de auto liggen, terwijl je weet dat het hier elke keer weer raak is. Da's gewoon stom
waar ken ik dat van
en dan noemt men mij gek dat als ik de stad inga en mijn camera/laptop bij heb, dat ik die meesleep.
maar om nu koplampen en grills van auto's af te jatten? van die BMW snap ik nog wel maar van een oud bestelwagentje? een hyundai atos oude versie? oud golfje? niet al te nieuwe peugeot?
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 30 oktober 2007 @ 17:32:48 #29
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54266473
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 16:58 schreef m@x het volgende:
Heb ik nog wat gemist?
dat wel iets met niet snel genoeg reageren op een beantwoorde vraag en daar een rel van maken...
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 17:55:27 #30
3142 m@x
pi_54266881
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 17:32 schreef Ynske het volgende:

[..]

dat wel iets met niet snel genoeg reageren op een beantwoorde vraag en daar een rel van maken...
Ik zie het al. Dat wordt vanavond eens op mijn gemak bijlezen. Met of zonder popcorn?

Belaan, ik lees net pas van je lispeltuut. Irritant dat mensen niet met hun tengels van andermans spullen af kunnen blijven.

LB, ik vind je kaars zo ongelooflijk schattig vertrut. Wil je er voor mij ook eentje maken?
pi_54266898
quote:

[..]

naja daar heeft ze niet echt veel aan gemist
pi_54266912
quote:

[..]

waar ken ik dat van
en dan noemt men mij gek dat als ik de stad inga en mijn camera/laptop bij heb, dat ik die meesleep.
maar om nu koplampen en grills van auto's af te jatten? van die BMW snap ik nog wel maar van een oud bestelwagentje? een hyundai atos oude versie? oud golfje? niet al te nieuwe peugeot?
Nou, dat snap ik ook niet hoor, wat heb je nou aan een koplamp van een oud bestelbusje
Ik vraag me dan af of het baldadig van jongeren is of echt een junk die het denkt te kunnen verpatsen
pi_54268649
Jaa BE en m@x ook mee gezellig

Belaan sjonde van je lifpeltuut
Saartje
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 19:49:07 #34
144006 chacama
Ondernemend!
pi_54269052
Webkim zit die ook bij de kinderen of ouders van jonge kinderen.... dan zal ik morgen even in de berg duiken voor je.... verder uiteraard sterkte met je vader en hopelijk toch nog een beetje tijd om van je buik te genieten.

Belaan, wat k* van je lispeltuut.... en ik ben ook benieuwd naar de ervaringen met de homeopaat. Ik heb er zelf ooit heel veel profijt van gehad ivm astma.

En syrena succes met het terugvinden van je papieren. Mijn moeder is ze ooit kwijt geweest en vond ze in de koelkast terug....
  Jubileum moderator dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:06:31 #35
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_54269382
Mijn god Belaan dat is toch wel heel erg vervelend zeg

Zeg eh dames, voor chocolade ben ik wel 2 keer te porren dus, als het mag tenminste, wil ik ook wel mee nog een keer bonbons maken

m@x welkom terug! is er nog wat teruggevonden op je schijf?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:08:13 #36
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54269424
hoor ik daar Bonbons??

En m@x is weer terug
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:08:40 #37
95752 crew  Chell
Kluns
pi_54269436
Ik voel een bonbon-maak-meet aankomen
pi_54269464
Als we het in november plannen, kan het nog net voor BE op ontploffen staat
Saartje
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:13:07 #39
103793 kozakken
Living the life
pi_54269516
Oeh... voor bonbons kom ik wel uit mijn mediastilte hoor
Ik heb gewoon geen tijd
(en het afkicken was eigenlijk ook wel heel erg lekker, moet ik zeggen )

Maar voor wie het weten wil. (of anders lekker over me heenleest )
Het gaat goed! Goed met mij, goed met ons huis en goed met de jongens.
Verhuizen is ingrijpend geweest. Ook gewoon als gezin zijnde, vind ik. Weinig tijd voor de kinderen, veel bij andere mensen zijn, zelf druk en gestresst en ga zo maar door.
Maar nu is het . (Dus back to reality en wachten op 'is dit alles.... oehoehoehoe...
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:13:59 #40
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_54269533
Poging 2 en ik hou het kort, 1e keer lang was geen succes...

Belana wat balen zeg van je lispeltuut (en wat een geweldig woord!!!!)
LB ik vind je kaars geweldig, niet fout of wat dan ook, gewoon geweldig!
Syrena heb je al op de wc gekeken, in de koelkast, in het geheime vakje van je tas, enzo?
Webkim, sterkte.
En ik wil even naar M@x!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:16:47 #41
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54269575
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 20:13 schreef kozakken het volgende:
Oeh... voor bonbons kom ik wel uit mijn mediastilte hoor
Ik heb gewoon geen tijd
(en het afkicken was eigenlijk ook wel heel erg lekker, moet ik zeggen )

Maar voor wie het weten wil. (of anders lekker over me heenleest )
Het gaat goed! Goed met mij, goed met ons huis en goed met de jongens.
Verhuizen is ingrijpend geweest. Ook gewoon als gezin zijnde, vind ik. Weinig tijd voor de kinderen, veel bij andere mensen zijn, zelf druk en gestresst en ga zo maar door.
Maar nu is het . (Dus back to reality en wachten op 'is dit alles.... oehoehoehoe...
al helemaal gesetteld?
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:18:11 #42
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_54269601
Voelt je huis al als 'thuis' Kozakken? En M@x ook helemaal gesetteld al?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:20:05 #43
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_54269641
M@x, ik was ook wel benieuwd naar je harde schijf!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_54269663
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 17:55 schreef m@x het volgende:

[..]

Ik zie het al. Dat wordt vanavond eens op mijn gemak bijlezen. Met of zonder popcorn?
popcorn en rosé
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:21:47 #45
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54269667
Hey m@x! En ook kozakken weer boven water!

Oh, en Ireth, ik ben je niet vergeten hoor... ben nu bezig met die cd!
Het is er overigens maar eentje. Maar toch...
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:50:37 #46
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54270234
En toen ging het mis.
En toen waren de CD's op.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:51:01 #47
103793 kozakken
Living the life
pi_54270243
Helemaal gesetteld Op wat kleine hickups na. (Al die andere geluiden )

Dit huis voelt alsof het voor ons bedoeld was. Het klopt gewoon. En wij kloppen in het huis.

En nou ga ik mooshy af hoor.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 21:46:50 #48
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_54271466
fijn kozakken
pi_54272387
Ik heb echt overal gekeken dames, bedankt voor het meedenken Zelfs in mijn sokkenla en mijn mandje met riemen. Maar alles is nog steeds zoek

Ik ben net terug van een praatje over coaching enzeau en nu ga ik in november in twee dagen ontdekken wat mijn passie is! A 199 euro Maar het gaat wel om mijn passie
En nu maar hopen dat naar niet "bankhangen" uitkomt, want dat wist ik al.

Nee grapje, het lijkt me echt leuk. Alleen jammer dat de methode die ze gebruiken (The Journey, Amerikaans uiteraard) ook weer wordt betrokken bij het spontaan genezen van kanker en andere nare ziektes. Dat vind ik toch zo'n..zo'n...ja...nepperij. "Het zijn onverwerkte emoties" Mjaaaaaa heur. En dan even je emoties verwerken en *hop* spontane genezing.

Maar goed, dat heeft niks met mijn passie te maken. Ik ben echt keinieuwsgierig wat mijn passie gaat zijn
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_54273220
Ik gok iets heel ingewikkelds met veel knopjes en electonica Syrena
Saartje
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 23:59:40 #51
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54274584
Jihoe, mijn vriend heeft een heel mooi en groot atelier gehuurd, om cursussen in te geven, en het is ideaal voor een wintermeet Kindjes kunnen perfect rondscheuren met fietsen etc, zo groot is het

Er is ook een keuken in het gebouw dus we zijn van alle gemakken voorzien

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 31 oktober 2007 @ 00:03:26 #52
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_54274669
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 23:59 schreef Vivi het volgende:
Jihoe, mijn vriend heeft een heel mooi en groot atelier gehuurd, om cursussen in te geven, en het is ideaal voor een wintermeet Kindjes kunnen perfect rondscheuren met fietsen etc, zo groot is het

Er is ook een keuken in het gebouw dus we zijn van alle gemakken voorzien

[ afbeelding ]
dat lijkt me een heeeeel strak plan
Mijn meiden en mijn camera staan al te huppen bij de voordeur
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  woensdag 31 oktober 2007 @ 06:46:19 #53
24188 Belana
kloon van belana
pi_54277229
een bonbonmaakmeet goed man ik ben voor!!!

vivi, das een mooie plek, ook voor!!

hi kozakken
hi m@x
stormy waters...
sailin'
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 31 oktober 2007 @ 07:20:50 #54
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54277322
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 00:03 schreef buzzer het volgende:

[..]

dat lijkt me een heeeeel strak plan
Mijn meiden en mijn camera staan al te huppen bij de voordeur
* Ynske gaat ernaast staan
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 31 oktober 2007 @ 09:09:19 #55
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54278263
* Brighteyes is ook voor!
Maar dan wel in januari hoor! Ik wil showen dan!
  woensdag 31 oktober 2007 @ 09:25:21 #56
108648 cattie
lieve moeder
pi_54278490
* Cattie kijkt om een hoekje
Hoor ik daar de woorden chocolade en bonbons? Ik ben voor!

Luchtbel, ik vind je kaars helemaal geweldig!

Om nog even op onze bank terug te komen: Hij zit/hangt geweldig! We hebben bewust voor een licht kleur gekozen. We hebben namelijk een witte kat die nogal kan verharen. Onze vorige bank was donker en we werden gek van die haren. Nu moeten we nog steeds veel stofzuigen, mzaar zie je het tenminste minder.
  woensdag 31 oktober 2007 @ 09:32:08 #57
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_54278596
Hee Vivi, wat een leuk plan! Waar staat dat atelier?
  woensdag 31 oktober 2007 @ 09:33:33 #58
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_54278621
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 15:44 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

ik zat nog heel naief aan een schelp te denken... het duurde even maar wat ongelofelijk balen zeg!
Pas toen jij zei dat jij heel naïef aan een schelp zat te denken, dacht ik verrek, het is dus géén schelp!
Vreselijk dat dat ding zomaar gejat is zeg.
  woensdag 31 oktober 2007 @ 10:35:59 #59
103793 kozakken
Living the life
pi_54279755
Ik wil ook!! Vief!!
Januari zou een strak plan zijn

(wat voor een cursussen geeft viviman eigenlijk? )
  woensdag 31 oktober 2007 @ 10:40:01 #60
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54279840
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 10:35 schreef kozakken het volgende:

Dat vroeg ik me ook al af
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_54279948
vast cursussen bonbonmaken!
pi_54279975
kozakken, fijn dat je zo happy bent met jullie nieuwe huis. heb je topic doorgekeken en 't ziet er inderdaad heel leuk uit. en nu lekker genieten!
  woensdag 31 oktober 2007 @ 10:47:31 #63
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_54279984
Is dat bonbon/chocolade maken een beetje bij mij in de buurt???

Edit: teruggelezen... nee dus.

Vanavond mn laatst Reiki I cursus... ;{ jammer...

[ Bericht 19% gewijzigd door Diaan73 op 31-10-2007 10:54:29 ]
Make love, not war ☮
  woensdag 31 oktober 2007 @ 10:49:06 #64
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54280011
Kozakken, ik was ook al zo nieuwsgierig maar durfde niet!

Viev! Verlos ons!
pi_54280079
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 06:46 schreef Belana het volgende:
vivi, das een mooie plek, ook voor!!
en hier zat ik me lange tijd af te vragen wat belana toch suggereerde met die uitroeptekentjes. :maar net zag ik pas dat ze gewoon bedoelt dat ze het een goed plan vindt. ik ook hoor! waar is het vivi?
  woensdag 31 oktober 2007 @ 10:55:19 #66
103793 kozakken
Living the life
pi_54280121
Ik noem dat trouwens geen atelier!!
Ik noem dat gewoon een bal- en danszaal
Gaan we dan ook heel hard muziek maken en dansen met alle kinderen en dan heel gek doen?
  woensdag 31 oktober 2007 @ 12:00:48 #67
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54281343
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 09:32 schreef Spuuglokje het volgende:
Hee Vivi, wat een leuk plan! Waar staat dat atelier?
In Zeist
  woensdag 31 oktober 2007 @ 12:01:16 #68
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54281353
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 10:55 schreef kozakken het volgende:
Ik noem dat trouwens geen atelier!!
Ik noem dat gewoon een bal- en danszaal
Gaan we dan ook heel hard muziek maken en dansen met alle kinderen en dan heel gek doen?
Uiteraard
  woensdag 31 oktober 2007 @ 12:02:15 #69
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54281368
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 10:35 schreef kozakken het volgende:
Ik wil ook!! Vief!!
Januari zou een strak plan zijn

Foto en videobewerking Verder wil hij het zelf als studio gaan gebruiken voor shoots
pi_54282091
Mensen wat een prachtig voorjaarweertje is het toch, las net 16 graden op de thermometer en die hangt dan ook nog eens in de schaduw

Vivi leuke ruimte heeft je vriend daar straks zeg
pi_54282403
Goedemiddag allemaal!

Ik ben vandaag in hele goede bui.
Ik zou op 1 december beginnen met een nieuwe baan, maar nu ben ik net gebeld of ik ook mijn droombaan wil hebben. Nou daar hoefde ik niet lang over na te denken!!!
Dus alle plannen veranderen weer, maar dat vind ik niet erg. De werktijden zijn ook nog eens veeel gunstiger voor frummel straks, dus mijn dag kan nu niet meer stuk.

Groetjes!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  woensdag 31 oktober 2007 @ 13:32:05 #72
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_54282790
Super, Flowerbox!

Eh, de temperatuur moet toch altijd in de schaduw gemeten worden?
  woensdag 31 oktober 2007 @ 13:47:32 #73
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54283034
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 12:47 schreef _Bar_ het volgende:
Mensen wat een prachtig voorjaarweertje is het toch, las net 16 graden op de thermometer en die hangt dan ook nog eens in de schaduw

Vivi leuke ruimte heeft je vriend daar straks zeg
De eilanden zijn altijd wat beter qua weer geloof ik toch? Hier is het grijs en nattig
  woensdag 31 oktober 2007 @ 13:49:40 #74
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54283072
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 13:05 schreef flowerbox het volgende:
Goedemiddag allemaal!

Ik ben vandaag in hele goede bui.
Ik zou op 1 december beginnen met een nieuwe baan, maar nu ben ik net gebeld of ik ook mijn droombaan wil hebben. Nou daar hoefde ik niet lang over na te denken!!!
Dus alle plannen veranderen weer, maar dat vind ik niet erg. De werktijden zijn ook nog eens veeel gunstiger voor frummel straks, dus mijn dag kan nu niet meer stuk.

Groetjes!
Gefeliciteerd! Wat is je droombaan dan?
pi_54284049
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 13:49 schreef Vivi het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! Wat is je droombaan dan?
Bedankt! Ik kan nu nog niet zeggen wat de baan inhoud, maar binnenkort zal ik wat minder cryptisch zijn.

Wat een mooie atelier-ruimte, trouwens!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 31 oktober 2007 @ 15:05:59 #76
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54284467
Halloween vanavond
Gaan jullie nog wat met de kids doen?
Today is life -

Dale Carnegie
pi_54284522
januari, Zeist, meeting
pi_54285266
Ik kom even dit topic binnenvallen met een digibetenvraag.
Ik heb een nieuwe laptop gekocht maar het toetsenbord doet niet wat ik wil. Alle leestekens staan op een andere plek. Ik heb hem al op Nederlands ingesteld, maar hij doet nog steeds raar. Weet iemand zo wat ik moet veranderen, insert vraagteken.

En lees ik daar stomtoevallig iets over een meet in Zeist, insert wederom vraagteken.
Ik ga even teruglezen!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 31 oktober 2007 @ 15:51:56 #79
3142 m@x
pi_54285281
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 15:09 schreef snoopy het volgende:
januari, Zeist, meeting

Wij hebben afgelopen zaterdag Halloween gevierd in onze oude straat. "Halloween, halloween, op het hofje, geef ons snel een snoepje anders laten we je schrikken: BOE". Kai weigerde zich aan de rest aan te passen. Die ging verkleed als olifant en zong voor iedereen "olifantje in het bos"
pi_54285327
Count me in voor januari! Leuk! En wat een ruimte Vief!
  woensdag 31 oktober 2007 @ 16:19:10 #81
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54285705
Moonah, je moet 'm juist op engels zetten, volgens mij.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 31 oktober 2007 @ 16:28:31 #82
95752 crew  Chell
Kluns
pi_54285856
waarschijnlijk op VS-international. Dat is over het algemeen de standaard toetsenbordlayout
pi_54285906
Ja, nu ben ik het toetsenbordiccontje in mijn taakbalk kwijt. Kutzooi. En in de boekjes staat ook al niets waar ik nu iets aan heb.
En ik mis mijn muis, kan geen aansluiting ervoor vinden...
Leuk hoor, zo´n nieuw aparaat....

Maar ik ga weer even doorzoeken. Tnx dames.
  woensdag 31 oktober 2007 @ 16:59:07 #84
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54286319
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 15:54 schreef Moonah het volgende:
Count me in voor januari! Leuk! En wat een ruimte Vief!
Cool he, en dat voor 75 euro per maand

Als je vanaaf laat je laptop nog niet goed hebt gekregen zal ik het even aan mijn vriend vragen, die weet dat soort dingen wel. Alleen hij is pas heel laat thuis.
pi_54286374
Da's geen geld zeg!
En tnx voor je aanbod. Maar het toetsenbord werkt inmiddels zoals ik wil (idd VS instelling).
Dat is al iets!
pi_54286386
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 13:47 schreef Vivi het volgende:

[..]

De eilanden zijn altijd wat beter qua weer geloof ik toch? Hier is het grijs en nattig
de zeeuwsche eilanden wel gelukkig, heb genoten van dit prachtige voorjaars/najaars zonnetje met temperatuur

Zeeland staat in elk geval bekend om de meeste zonuren en dat hebben ze vandaag in elk geval goed gemaakt

Zeistmeet misschien dat ik daar ook wel heen kan gaan, als het allemaal lukt met werk enzo
  woensdag 31 oktober 2007 @ 17:03:10 #87
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54286391
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 15:51 schreef m@x het volgende:

[..]

Wij hebben afgelopen zaterdag Halloween gevierd in onze oude straat. "Halloween, halloween, op het hofje, geef ons snel een snoepje anders laten we je schrikken: BOE". Kai weigerde zich aan de rest aan te passen. Die ging verkleed als olifant en zong voor iedereen "olifantje in het bos"
Aaaahhh, lief!
pi_54286402
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 15:05 schreef Ynske het volgende:
Halloween vanavond
Gaan jullie nog wat met de kids doen?
Hier word wel langs de deuren gegaan, heb een grote zak met fruit in huis gehaald, mandarijntjes bananen, kleine stukjes appel, en aardbeitjes
  woensdag 31 oktober 2007 @ 17:04:37 #89
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54286406
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 17:02 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

de zeeuwsche eilanden wel gelukkig, heb genoten van dit prachtige voorjaars/najaars zonnetje met temperatuur

Zeeland staat in elk geval bekend om de meeste zonuren en dat hebben ze vandaag in elk geval goed gemaakt

Zeistmeet misschien dat ik daar ook wel heen kan gaan, als het allemaal lukt met werk enzo
Leuk Bar, als je er ook bij kan zijn

Eh dames, ik opteer trouwens voor 28 januari dan weet ik tenminste zeker dat Dean veel cadeautjes krijgt voor zijn verjaardag, gnagna...
pi_54286974
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 17:04 schreef Vivi het volgende:

[..]

Leuk Bar, als je er ook bij kan zijn

Eh dames, ik opteer trouwens voor 28 januari dan weet ik tenminste zeker dat Dean veel cadeautjes krijgt voor zijn verjaardag, gnagna...
Kan de vloer tegen bloed en vruchtwater? Anders meld ik me voor de zekerheid vast af Jammer, want Zeist is wel lekker dichtbij
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 31 oktober 2007 @ 17:57:04 #91
95752 crew  Chell
Kluns
pi_54287031
Moonah, ik gok dat je nog een muis hebt met een ronde aansluiting? Want daar zul je idd geen aansluiting meer voor vinden, tegenwoordig is alles USB. Nieuw muisje kopen dan dus.
pi_54287194
Wij hebben op kantoor een usb verlengstukje waar we de muis en apart toetsenbord inpluggen en dat kan zo in de usb poort van de laptop. Ook een optie misschien?

*weer in lurk stand duikt*
pi_54287354
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 18:09 schreef voorallevragen het volgende:
Wij hebben op kantoor een usb verlengstukje waar we de muis en apart toetsenbord inpluggen en dat kan zo in de usb poort van de laptop. Ook een optie misschien?

*weer in lurk stand duikt*
Bij oude muizen zat ook al vaak zo'n groen verloopstekkertje, maar dat zou dan nog aan je muis moeten zitten. Overigens zou ik gewoon een nieuwe muis kopen, lekker schoon beginnen en je hebt ze voor niet al te belachelijke bedragen tegenwoordig!
pi_54287415
Bedankt voor het meedenken allemaal! Dat is fijn! Ik zal morgen eens naar de computerwinkel gaan voor een nieuwe muis.

Pruk, ik zou het leuk vinden je te ontmoeten op de Zeistmeet hoor!
pi_54287454
En trouwens M@x... Wat een schatje, die olifantenKai van jou zeg!
pi_54288255
Morgen om half 2 (in me pauze) mag ik gaan kijken bij het huis Degene die 1e stond heeft niet gereageerd, dus..... Ik ben nu al blij
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 31 oktober 2007 @ 19:10:11 #97
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54288279
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 19:08 schreef jessie het volgende:
Morgen om half 2 (in me pauze) mag ik gaan kijken bij het huis Degene die 1e stond heeft niet gereageerd, dus..... Ik ben nu al blij
Today is life -

Dale Carnegie
pi_54288801
Spannend Jessie! Heeft het duimen dus toch geholpen! Nu duimen dat het inderdaad een leuk huis is!
  woensdag 31 oktober 2007 @ 19:41:11 #99
24188 Belana
kloon van belana
pi_54288804
een meeting bij vieb

jessie die naar het huis mag kijken

Kai die zijn eigen ding doet
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator woensdag 31 oktober 2007 @ 19:58:07 #100
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_54289107
Een chocomeet
Een Deanmeet
Een huis voor Jessie

En olifantje in het bos is wel megavetkoel (aldus Iris)
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 31 oktober 2007 @ 20:50:46 #102
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_54289837
Jessie
  woensdag 31 oktober 2007 @ 21:39:27 #103
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54290625
Jessie wat goed! Ik ben benieuwd!

Even over de meet, zullen we hem dan, en principe, op zondag 27 januari zetten (wel een dag voor Dean's verjaardag, maar goed )

Het is ms wel leuk om een klein springkussentje te huren ook...ik zit marktplaats eens af te schuimen en dat is helemaal niet zo duur
  woensdag 31 oktober 2007 @ 21:50:24 #104
11682 Moonah
Jolie femme
pi_54290824
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 21:39 schreef Vivi het volgende:

Even over de meet, zullen we hem dan, en principe, op zondag 27 januari zetten (wel een dag voor Dean's verjaardag, maar goed )

Het is ms wel leuk om een klein springkussentje te huren ook...ik zit marktplaats eens af te schuimen en dat is helemaal niet zo duur
Springkussen is erg leuk, maar níííííííeeet de 27e hoor! Dan kan ik écht niet.
Doe maar een andere dag in januari, dan krijgt Dean tóch een cadautje van me, oké?

Ook niet de 26e hoor, want ik heb dan een familieweekend.
pi_54290846
Jessie, wat goed
  woensdag 31 oktober 2007 @ 21:54:23 #106
11682 Moonah
Jolie femme
pi_54290880
En Jessie, wat maf zeg. Ik moest van de week nog aan je denken... We hadden een relatiecrisisje... Ik kom je eigenlijk nooit tegen en nu kun je naar een huis gaan kijken! wat goed zeg!
  woensdag 31 oktober 2007 @ 21:54:28 #107
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54290881
Hallo, wie zijn er nu belangrijker; je Fok! familie of je gewone familie die je niet eens zelf hebt uitgekozen

Pfff, ik ga nokken voor vandaag, ik word helemaal crazy van dat trage gedoe
pi_54290974
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 15:09 schreef snoopy het volgende:
januari, Zeist, meeting
jullie kapen gewoon de BE/Yoni/M.N. bonbonmaakmeeting
Januari wordt niks voor mij, dan ben ik hoogbezwangerd

Jessie spannend!
Kai
Saartje
  woensdag 31 oktober 2007 @ 22:02:54 #109
11682 Moonah
Jolie femme
pi_54291014
Ja Vief, wat is dat nu voor keuze?
Mijn lieve moedertje wordt maar één keer 65 en we gaan maar één keer (gelukkig!!) met de hele familie een lang weekend naar centerparcs...
En trouwens, jij moet dat weekend de verjaardag van Dean voorbereiden dus heb je helemaal geen tijd om een meet te organiseren.
  woensdag 31 oktober 2007 @ 22:11:21 #110
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_54291181
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 21:39 schreef Vivi het volgende:

misschien is het handig om even een apart meettopic te openen
En ja, ik kom zeker (ik zet er gewoon alles voor opzij )
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_54292546
Argh, ik ben kwaad op mezelf Nog maar eens mijn pil vergeten en morgen een betaalde feestdag dus dat wordt zoeken achter een apotheek met wachtdienst.
  donderdag 1 november 2007 @ 07:23:51 #112
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54295584
Jessie, wat goed zeg!

Moonah... als je voor je muis gaat, neem dan je lappie even mee en laat die jongens daar ook gelijk het 'nederlands' uit je taalinstellingen weggooien. Computers hebben nogal eens de neiging om de instellingen zomaar te wijzigen omdat een of ander programma dat zegt. En dan blijf je dus aan de gang.

Maneki, beide kan ook hoor!
In November of zo bonbonnen en in Januari naar Zeist!
  donderdag 1 november 2007 @ 08:52:01 #113
114177 Diaan73
pi_54296206
Jessie wat spannend zeg Veel plezier vanmiddag....
Make love, not war ☮
  donderdag 1 november 2007 @ 08:56:53 #114
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54296287
Ik duim voor je dat het heel tof is, Jessie.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 1 november 2007 @ 09:02:24 #115
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_54296358
Oeh Jessie wat gaaaaaaaf. Ik hoop echt dat het een leuk huisje is!

Hmmm meet... rond 28 januari gaat hier (ook) niet lukken Husb is (ook) jarig op de 28e
Maxi, Midi & Mini
  donderdag 1 november 2007 @ 09:05:55 #116
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_54296400
Wat leueueueuk Jessie! Ik hoop zo dat het wat is!
  donderdag 1 november 2007 @ 09:08:43 #117
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54296443
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 23:11 schreef leonieke het volgende:
Argh, ik ben kwaad op mezelf Nog maar eens mijn pil vergeten en morgen een betaalde feestdag dus dat wordt zoeken achter een apotheek met wachtdienst.
  donderdag 1 november 2007 @ 09:12:05 #118
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_54296484
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 20:21 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en Ireth, ik ben je niet vergeten hoor... ben nu bezig met die cd!
Het is er overigens maar eentje. Maar toch...
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 20:50 schreef Brighteyes het volgende:
En toen ging het mis.
En toen waren de CD's op.
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 12:00 schreef Vivi het volgende:

[..]

In Zeist
Das te doen!!!

Jessie! Succes!!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_54296540
quote:
Op donderdag 1 november 2007 09:08 schreef Vivi het volgende:

[..]

Haha ik zat al te wachten
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  donderdag 1 november 2007 @ 09:19:38 #120
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54296584
  donderdag 1 november 2007 @ 09:20:22 #121
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54296605
quote:
Op donderdag 1 november 2007 09:16 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Haha ik zat al te wachten

is het nog gelukt met het UWV?
pi_54296634
quote:
Op donderdag 1 november 2007 09:20 schreef Vivi het volgende:

[..]

is het nog gelukt met het UWV?
Ja volgende week woensdag heb ik een afspraak staa. Had gewoon elke dag 2 keer gebelt en denk dat ze me gister zat waren
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  donderdag 1 november 2007 @ 09:22:28 #123
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54296652
O goed zo, zie je wel, gewoon drammen
pi_54297775
quote:
Op donderdag 1 november 2007 09:08 schreef Vivi het volgende:

[..]

Eens mens moet ergens de spanning in zijn/haar leven zoeken he

En ik ga ze gewoon een paar dagen niet slikken, de apotheek van wacht zit nogal ver. En ik ga er niet van sterven
pi_54298457
Oeh bonbons
We moeten maar eens een noordenmeet houden.

Mijn opa en oma kwamen uit Zeist en mijn moeder is daar geboren. Als ik Zeist zie staan, moet ik daar altijd aan denken.
  donderdag 1 november 2007 @ 12:19:22 #126
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_54299287
quote:
Op donderdag 1 november 2007 11:22 schreef _Ingrid_ het volgende:
Oeh bonbons
We moeten maar eens een noordenmeet houden.
met bonbons, al dan niet zelf gemaakt
  donderdag 1 november 2007 @ 12:27:18 #127
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_54299413
Smiddags! Ik moet geloof ik ook even bijlezen. Ik ben trouwens wel voor een meet Mooie prinsen- en prinsessenruimte Vivi

Diaan & Kozakken: Hebben jullie volgende week nog een gaatje vrij om gebak te komen eten?
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 1 november 2007 @ 14:12:37 #128
114177 Diaan73
pi_54300193
Rockabella, ik kan a.s. dinsdag nog wel, of anders maandagmorgen.....
Make love, not war ☮
  donderdag 1 november 2007 @ 15:19:15 #129
190853 RockabeIIa
pi_54300903
Dinsdag doen? Lijkt me hartstikke leuk
  donderdag 1 november 2007 @ 17:37:19 #130
114177 Diaan73
pi_54301950
quote:
Op donderdag 1 november 2007 15:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Dinsdag doen? Lijkt me hartstikke leuk
Zeg/pm maar hoe laat.....
Make love, not war ☮
  donderdag 1 november 2007 @ 20:59:37 #131
24188 Belana
kloon van belana
pi_54305501
ziet het forum er bij iedereen zo vreemd uit?
stormy waters...
sailin'
  donderdag 1 november 2007 @ 21:01:56 #132
24188 Belana
kloon van belana
pi_54305532
of je leest eerst.... ik zie het al in FB
stormy waters...
sailin'
pi_54305549
uhmm ja Belana ik zit ook al te kijken dit klopt niet helemaal geloof ik
  donderdag 1 november 2007 @ 21:24:01 #134
24188 Belana
kloon van belana
pi_54305893
ze hebben de boel op "tekst" gezet om de database te ontlasten en ze gaan onderhoud plegen
stormy waters...
sailin'
  donderdag 1 november 2007 @ 21:31:39 #135
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54306026
Grrr, nieuwe laptop, gewoon netjes met alle software enzo. Maar nu accepteert Outlook de prodcuct code niet, dus nu kan ik ineens niet mailen meer.

Morgen maar even bellen...
pi_54306329
Ik kreeg net een leuk mailtje, en so true

Je weet dat je in 2007 leeft als je.......

1. Je per ongeluk je paswoord intoetst op de Magnetron ...

2. Je in geen jaren 'patience' gespeeld hebt met echte kaarten...

3. Je een lijst hebt van 12 telefoonnummers voor een familie van drie personen...

4. Je een e-mail stuurt naar de persoon van het bureau naast het jouwe...

5. Je reden om geen contact te houden met bepaalde familie of vrienden is dat ze geen e-mail adressen hebben...

6. Je je eigen oprit oprijdt en dan met je gsm belt om te zien of er iemand binnen is om de boodschappen mee uit je auto te laden...

7. Elke reclame-spot op tv een website vermeldt onderaan het scherm...

8. Je huis verlaten zonder je gsm, die je de eerste 20, 30 of zelfs veertig jaar van je leven niet gehad hebt, is nu reden om in paniek te raken en als een gek terug naar huis te keren om het verrekte ding op te halen...

10. Je 's morgens opstaat en eerst online gaat alvorens koffie te zetten...

11. Je je hoofd schuin begint te houden als je glimlacht... : )

12. Dat je dit allemaal al knikkend en lachend leest...

13. Erger nog, je weet precies naar wie je deze mail gaat doorsturen...

14. Je zelfs te bezig bent om te merken dat er geen nummer 9 is op deze lijst....

15. Dat je zelfs terug gescrold bent om te checken of er inderdaad geen nummer 9 IS !

EN DAT JE NU MET JEZELF ZIT TE LACHEN....

Vooruit,

stuur het maar door naar je vrienden,

je wilt het toch o zo graag !?

Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_54306429
Die is erg Easy
pi_54306518
quote:
Op donderdag 1 november 2007 21:56 schreef snoopy het volgende:
Die is erg Easy
En hoeveel punten kloppen er bij jou?
pi_54306542
Ik zeg niks

Ik word toch wel een klein beetje turelurie van dat FOK-gedoe. Ik heb al ongeveer 500 keer iets te drinken in moeten schenken...
pi_54306806
quote:
Op donderdag 1 november 2007 22:03 schreef snoopy het volgende:
Ik zeg niks

Ik word toch wel een klein beetje turelurie van dat FOK-gedoe. Ik heb al ongeveer 500 keer iets te drinken in moeten schenken...
Jaja, Fok de schuld geven van je drinkgedrag
pi_54306897
Zie je, ik wist het wel! Het is allemaal de schuld van FOK!
  donderdag 1 november 2007 @ 22:24:42 #142
24188 Belana
kloon van belana
pi_54306963
6. Je je eigen oprit oprijdt en dan met je gsm belt om te zien of er iemand binnen is om de boodschappen mee uit je auto te laden...

deze is zeker heel herkenbaar, maar dan met de versie "kinderen helpen uit de auto halen"

ik heb idd even smakelijk zitten lachen
stormy waters...
sailin'
pi_54307156
Ik herken mezelf toch het meest in punt 9.

En nu ga ik richting bed. Het was een (water)pokkendag. Toedeloe allemaal.
  vrijdag 2 november 2007 @ 07:17:09 #144
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_54308157
quote:
Op donderdag 1 november 2007 22:35 schreef snoopy het volgende:
En ik nog naar boven scrollen
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_54308159
  vrijdag 2 november 2007 @ 07:20:31 #146
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_54308169
Jij bent echt érg! Binnen de minuut al een reactie
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  vrijdag 2 november 2007 @ 07:20:52 #147
3142 m@x
pi_54308171
Mijn hoofd voelt alsof ik dit: heb gedaan maar ik heb zo'n leuke avond gehad
  Moderator vrijdag 2 november 2007 @ 07:26:09 #148
5428 crew  miss_sly
pi_54308182
Hij is leuk, Easy
En herkenbaar
  vrijdag 2 november 2007 @ 07:29:27 #149
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54308204
quote:
Op donderdag 1 november 2007 22:35 schreef snoopy het volgende:

En nu ga ik richting bed. Het was een (water)pokkendag. Toedeloe allemaal.
Dit is wat ik gisteren tegen easy zei:
quote:
Leuk!

Ik weet er wel eentje voor 9...
Als je FOK smilies wil gebruiken in je werkmailtjes.
  vrijdag 2 november 2007 @ 07:43:02 #150
24188 Belana
kloon van belana
pi_54308280
wat heb je gedaan m@x?

oe das een goeie voor nummer 9 idd BE, want dat doe ik ook

lois en ik werken bij dezelfde baas en we kunnen via het netwerk berichtjes aan elkaar sturen
("lois, ga je mee roken?" en dat soort dingen ) en dan ben ik altijd blij dat lois de smilies snapt
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 2 november 2007 @ 07:57:15 #151
3142 m@x
pi_54308378
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 07:43 schreef Belana het volgende:
wat heb je gedaan m@x?

oe das een goeie voor nummer 9 idd BE, want dat doe ik ook

lois en ik werken bij dezelfde baas en we kunnen via het netwerk berichtjes aan elkaar sturen
("lois, ga je mee roken?" en dat soort dingen ) en dan ben ik altijd blij dat lois de smilies snapt
Personeelsfeestje gehad en daarna wild wezen stappen.
  vrijdag 2 november 2007 @ 08:20:57 #152
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54308562
Klinkt spannend, maar idd ook m@x.

Pfff... op m'n vrije dag om 07.00 naast m'n bed staan omdat de heren van de dakkapel zouden komen... Nou, ze zijn er nog niet dus.
Zeg dat dan gisteren als ik vraag of jullie vandaag terugkomen.
Ik hoop voor ze dat ze er voor 09.45 zijn, want ik moet echt nog even naar mijn werk ( ) en dan hebben ze toch echt pech als ze er dan nog niet zijn... Kunnen ze op de stoep gaan zitten...
  vrijdag 2 november 2007 @ 08:31:58 #153
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54308668
Nou, speaking of the devil, daar heb je ze...

Nog even vertellen van vannacht.
Ik werd wakker om te plassen, uiteraard, en hoorde toen van alles beneden. De eerste keer denk je 'dat verbeeld ik me', maar na een paar keer lag ik met het zweet op mijn rug spaans-benauwd in bed, dus toch stinkie maar wakker gemaakt. Die ging kijken. Blijkt dat de katten een muis hadden. Hij kon hem zou gauw niet meer vinden, maar het verklaarde wel het gebonk en geren van de katten.

Dus ik kom vanmorgen beneden... geen muis meer te vinden, het zal wel. Katten waren nog wel wat zoekerig, maar ja, het luchtje zal er nog wel gezeten hebben.

Zie ik net ineens een muizenkopje tevoorschijn komen uit de kier tussen de deur en de hordeur.
Janus maar even op de gang gezet, deur open gedaan en toen rende het muisje supersnel naar buiten.
Weer een leventje gered. En iig geen karkasjes in de woonkamer.
  vrijdag 2 november 2007 @ 08:48:03 #154
114177 Diaan73
pi_54308859
Dat van die Fok! smilies gebruiken, herken ik ook. Net als veel andere punten trouwens.

M@x succes vandaag!! Even goed water drinken.
Make love, not war ☮
  vrijdag 2 november 2007 @ 08:48:48 #155
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_54308871
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 08:31 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, speaking of the devil, daar heb je ze...

Nog even vertellen van vannacht.
Ik werd wakker om te plassen, uiteraard, en hoorde toen van alles beneden. De eerste keer denk je 'dat verbeeld ik me', maar na een paar keer lag ik met het zweet op mijn rug spaans-benauwd in bed, dus toch stinkie maar wakker gemaakt. Die ging kijken. Blijkt dat de katten een muis hadden. Hij kon hem zou gauw niet meer vinden, maar het verklaarde wel het gebonk en geren van de katten.

Dus ik kom vanmorgen beneden... geen muis meer te vinden, het zal wel. Katten waren nog wel wat zoekerig, maar ja, het luchtje zal er nog wel gezeten hebben.

Zie ik net ineens een muizenkopje tevoorschijn komen uit de kier tussen de deur en de hordeur.
Janus maar even op de gang gezet, deur open gedaan en toen rende het muisje supersnel naar buiten.
Weer een leventje gered. En iig geen karkasjes in de woonkamer.
wat koelbloedig... ik was zelf naar buiten gerend..
Fijn dat ze toch nog redelijk op tijd waren, je dakkapel-werkmannen...
  vrijdag 2 november 2007 @ 09:25:01 #156
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54309494
Zo'n muisje doet me echt helemaal niets, gelukkig maar, het was niet de eerste.

Als het goed is zijn ze vandaag (zo goed als) klaar!
Dan moet alleen volgende week nog een keer de dakdekker komen, maar dat is allemaal aan de buitenkant.
  vrijdag 2 november 2007 @ 09:50:03 #157
24188 Belana
kloon van belana
pi_54309971
oe nieuwe dakkapel, dat willen wij ook wel

m@x, sterkte vandaag met de
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 2 november 2007 @ 09:54:36 #158
114177 Diaan73
pi_54310042
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 09:50 schreef Belana het volgende:
oe nieuwe dakkapel, dat willen wij ook wel
Wij ook
Make love, not war ☮
pi_54310073
Ik zag laatst in een tijdschrift hele leuke felgekleurde draagdoeken met bijpassende mutsjes en ik kan ze niet meer terugvinden. Maar het was volgens mij wel van een webwinkel. Weet iemand hier wat ik bedoel en waar ik moet zoeken?

En ja, een dakkapel! Dat wil ik ook wel!
Hardloper.
IG @webkim
  vrijdag 2 november 2007 @ 10:06:51 #160
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_54310302
Webkim bedoel je toevallig www.blozekriekske.nl of www.draagdoek.nl?
Kijk anders 's in het draagdoektopic.
Maxi, Midi & Mini
  vrijdag 2 november 2007 @ 10:55:15 #161
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_54311502
Ik ben trouwens vandeweek voor mijn doen "brutaal" geweest.

Lang verhaal, in het kort:
Er liepen twee gluurders om het huis en na een tijdje heb ik gevraagd of ze ook binnen wilden kijken.
(huis lijkt kleiner dan dat het is) Dus heb ik op eigenhoutje een rondleiding door het huis gegeven
Maxi, Midi & Mini
  vrijdag 2 november 2007 @ 10:57:41 #162
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_54311572
Is toch niet brutaal Noli ik vind het juist altijd wel wat hebben...

Hoe is het trouwens met jullie huizen verkoop? al veel kijkers gehad?
  vrijdag 2 november 2007 @ 11:06:32 #163
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_54311795
Iedereen die ik erover spreek vind het vrij normaal idd, maar ik vond het toch wel heel wat. Antiheld die ik ben

Maar dit waren dus de eerste echte kijkers..
(vandaar dus ook dat ik ze naar binnen gevraagd heb)
Maxi, Midi & Mini
  vrijdag 2 november 2007 @ 11:09:10 #164
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_54311874
spannend hoor, wie weet komen ze nog een keertje met de de makelaar kijken, ik ga voor je duimen
  vrijdag 2 november 2007 @ 11:11:35 #165
3142 m@x
pi_54311933
Dapper hoor Noli. Nu maar hopen dat het niet alleen bij kijken blijft. Ons huis is waarschijnlijk verkocht. Ik durf niet te vroeg te juichen want de kopers moeten de financiering natuurlijk rond zien te krijgen maar als het een beetje meezit dan mogen we eind januari de sleutels overdragen.
  vrijdag 2 november 2007 @ 11:14:56 #166
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_54312032
m@x sterkte met je hoofd
pi_54312190
m@x leuk dat je zo'n leuke avond gehad hebt! sterkte met bijkomen...
noli, en, waren ze enthousiast? of was dat moeilijk in te schatten.
pi_54312222
Oe, dat zou fijn zijn m@x!
  vrijdag 2 november 2007 @ 11:39:59 #169
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_54312619
yeay ik ga me maar eens verdiepen in de wereld van cocktails
  vrijdag 2 november 2007 @ 12:23:16 #170
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_54313590
Oeh, M@x dat zou wel lekker zijn idd. Ik hoop echt voor jullie dat het dit keer meteen zonder geauwehoer kan.

Bix, naar wat ik kon pijlen was hij best enthoussiast maar ik had ook het idee dat hij misschien bang is dat het huis te groot voor hem alleen zou zijn.
Hij zei ook dat als hij wat van zich zou laten horen dat dat dan wel via de makelaar zou zijn, tsja dit ging even anders dan normaal natuurlijk en ik heb hem ook uitgelegd waarom. Hij begreep het volkomen waarom ik ze zo binnen had gevraagd en beaamde dat het inderdaad wel wat ruimer is dan dat het lijkt.

Cocktails ga je ook met flesen lopen slingeren en zwaaien Bar?
(zulke dingen lijken mij geweldig )
Maxi, Midi & Mini
  Moderator vrijdag 2 november 2007 @ 12:23:33 #171
5428 crew  miss_sly
pi_54313602
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 11:39 schreef _Bar_ het volgende:
yeay ik ga me maar eens verdiepen in de wereld van cocktails
cocktails
Ik ga morgen met collega's op stap en het is de bedoeling dat we dan ook even een goede cocktailbar aandoen Die bar heeft een lijst cocktails, dat is gewoon niet normaal! En lekker
  vrijdag 2 november 2007 @ 12:37:22 #172
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_54313948
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 12:23 schreef Noli. het volgende:

Cocktails ga je ook met flesen lopen slingeren en zwaaien Bar?
(zulke dingen lijken mij geweldig )
Dat lijkt me ook wel leuk, alles zal dat bij ons wat lastig gaan dat zwaaien dan, de flessen worden straks allemaal ondersteboven opgehangen
  Moderator vrijdag 2 november 2007 @ 12:43:38 #173
5428 crew  miss_sly
pi_54314093
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 12:37 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook wel leuk, alles zal dat bij ons wat lastig gaan dat zwaaien dan, de flessen worden straks allemaal ondersteboven opgehangen
Dat mengen doe je toch in zo'n aluminium ding? En dan mooi schudden met dat ding, net als in de film met Tom Cruise
  vrijdag 2 november 2007 @ 12:45:36 #174
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_54314135
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 12:43 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat mengen doe je toch in zo'n aluminium ding? En dan mooi schudden met dat ding, net als in de film met Tom Cruise

Ja in een shaker
  vrijdag 2 november 2007 @ 12:51:18 #175
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_54314274
Spannend m@x!

En Jessie, hoe is de bezichtiging gegaan?

Leuke hobby Bar, maar wel duur denk ik.
... ♥ ik mis je ♥
  vrijdag 2 november 2007 @ 12:54:29 #176
3142 m@x
pi_54314333
Jessie? Bezichtiging? Ik heb weer iets gemist. Hoera

Hee fluf, ben je je Duits al een beetje aan het ophalen?
  vrijdag 2 november 2007 @ 12:54:57 #177
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_54314343
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 12:51 schreef phluphy het volgende:
Spannend m@x!

En Jessie, hoe is de bezichtiging gegaan?

Leuke hobby Bar, maar wel duur denk ik.
uhuh maar heb het er voor over hoor, is stiekem al iets wat al veel langer wilde gaan leren, en nu is het er wel de tijd voor al zeg ik het zelf
  vrijdag 2 november 2007 @ 13:00:43 #178
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_54314460
mensen geniet van jullie vrije dagen
ik ga eens beginnen met werken
pi_54314505
Duimen jullie alvast dat Djeez as vrijdag het ok krijgt van de anesthesist (geen idee of je dat zo schrijft) voor de operatie voor die dinsdag erop. (13e) ?

Werk ze Bar.
  vrijdag 2 november 2007 @ 13:03:37 #180
24188 Belana
kloon van belana
pi_54314516
Bar als in Coyote Ugly

[ Bericht 32% gewijzigd door Belana op 02-11-2007 13:10:13 ]
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 2 november 2007 @ 13:12:44 #181
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_54314725
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 12:37 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

Oh ja, tuurlijk! Wel zo handig natuurlijk
Dan ga je toch wat rond slingeren met die shaker of mag dat dan weer niet?
Maxi, Midi & Mini
  vrijdag 2 november 2007 @ 13:15:09 #182
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_54314787
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 13:03 schreef Belana het volgende:
Bar als in Coyote Ugly
Ik denk dat er dan nog weinig gelounged word.

YIEHAAA!!!
Maxi, Midi & Mini
  Moderator vrijdag 2 november 2007 @ 13:26:42 #183
5428 crew  miss_sly
pi_54315094
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 12:45 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ja in een shaker
Uhm, ja, die
Ben niet zo thuis in de juiste termen, weet alleen goed hoe je cocktails kunt drinken
  vrijdag 2 november 2007 @ 13:27:18 #184
114177 Diaan73
pi_54315112
Hmmmm cocktails, lekker hoor. Bar, dat lijkt me heel leuk om te leren... leuk dat je dat gaat doen. Enne werkze... ik moet nog 3,5 uur en heb totaal geen zin meer....
Make love, not war ☮
  vrijdag 2 november 2007 @ 14:26:28 #185
94046 PM-girl
pi_54316575
Dames, hebben jullie allen wel in de krant gelezen dat Megaaaaa-Mindy zwanger is?

Las ik hier nu pas iets over de belastingdienst, over het zogenaamd niet hebben van gegevens? Ik heb vorige week bevestiging van een rekeningnummer gehad en nu van de toekenning van de toeslag, met wel de vermelding dat ik mijn rekeningnummer nog door moet geven. Volgens het mannetje aan de telefoon moest dat ook echt. Rare jongens, die belastingdienst.
*
  vrijdag 2 november 2007 @ 14:58:20 #186
114177 Diaan73
pi_54317331
Idd vreemde jongens daar bij de belastingdienst. Bij Essent ook trouwens, het bedrag van de afrekening wordt overgemaakt op een rekening van Peaceman en mij die wij helemaal niet (actief) gebruiken ipv mijn eigen rekening waarvan het maandbedrag ook altijd betaald wordt. Vreemd allemaal.

Mega Mindy zwanger... jeetje....
Make love, not war ☮
pi_54317340
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:26 schreef PM-girl het volgende:
Dames, hebben jullie allen wel in de krant gelezen dat Megaaaaa-Mindy zwanger is?
van Toby?
pi_54317437
Wie is mega-mindy???
pi_54317515
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:03 schreef Nijna het volgende:
Wie is mega-mindy???
Dat vraag je je over een jaar of 3 vast niet meer af

Koester het dat je dat nog niet weet
pi_54317530
quote:
Wie is mega-mindy???
Ik denk dat Vivi die vraag heel goed kan beantwoorden

Is het een vliegtuig? Is het een vogel? Nee dat is het niet Het is méééééga mindy die je aan de hemel ziet

En ik heb nog geen kinderen
  vrijdag 2 november 2007 @ 15:13:07 #191
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54317658
pi_54317678
quote:
Wie is mega-mindy???
Nu op NED3

ik zit met een ziek kind thuis, die is weer even zoet
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 2 november 2007 @ 15:20:13 #193
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54317830
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:58 schreef easy-going het volgende:

[..]

van Toby?
dat wil ik!!!

[ Bericht 10% gewijzigd door Ynske op 02-11-2007 15:38:11 ]
Today is life -

Dale Carnegie
  vrijdag 2 november 2007 @ 15:30:29 #194
24188 Belana
kloon van belana
pi_54318042
Liam wil graag een mega mindy pak
is dat te koop eigenlijk?
nou zag ie vandaag de incredibles weer en zo'n pak was ook goed
stormy waters...
sailin'
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 2 november 2007 @ 15:37:56 #195
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54318180
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:30 schreef Belana het volgende:
Liam wil graag een mega mindy pak
is dat te koop eigenlijk?
nou zag ie vandaag de incredibles weer en zo'n pak was ook goed
Iig op marktplaats te vinden
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 2 november 2007 @ 15:39:15 #196
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54318204
Today is life -

Dale Carnegie
pi_54318285
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:06 schreef easy-going het volgende:

[..]

Dat vraag je je over een jaar of 3 vast niet meer af

Koester het dat je dat nog niet weet
Ik koester het en hoop dat het over een jaar of 3 van de buis is . Maar dan komt er vast wel weer een andere "mega mindy" of iets soortgelijks... Misschien moeten we de tv maar uit huis verbannen
  vrijdag 2 november 2007 @ 15:47:08 #198
114177 Diaan73
pi_54318402
Er is altijd wel iets op tv wat niet leukof wij als ouders niet leuk vinden is. Ik vond de teletubbies ook echt afschuwelijk, maar dat is ook nog steeds erg populair bij de kinderen. Mega Mindy is toch best wel onschuldig. Twan vindt Lazy Town helemaal geweldig, maar dat krijg je maar eens per week op Ketnet.
Make love, not war ☮
pi_54318615
Sven zit nu ff op schoot.
Hé mama, ik zie Mega Mindy

leuke avatar Ynske volgens Sven dan he
  vrijdag 2 november 2007 @ 16:08:21 #200
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54318896
Ik vind Bumba zo'n engerd..
  vrijdag 2 november 2007 @ 16:19:02 #201
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_54319087
Hier ook een hangoudere(Zoë is ziek) die naar dat soort filmpies moet kijken vandaag
  vrijdag 2 november 2007 @ 16:22:54 #202
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_54319170
Achter dat Lazytown zit ook weer een heel verhaal he?

Ik kon nooit geloven dat die sprongen en bewegingen van Sportacus echt waren en als het wel zo was hoe ze dan in vredesnaam aan zó'n acteur kwamen. Toen zag ik in de aftiteling bijna alleen maar de naam Magnus Scheving voorbij komen en ben ik 's gaan Googlen.

Echt niet te geloven die vent...
Maxi, Midi & Mini
  vrijdag 2 november 2007 @ 16:29:58 #203
114177 Diaan73
pi_54319320
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 16:22 schreef Noli. het volgende:
Achter dat Lazytown zit ook weer een heel verhaal he?

Ik kon nooit geloven dat die sprongen en bewegingen van Sportacus echt waren en als het wel zo was hoe ze dan in vredesnaam aan zó'n acteur kwamen. Toen zag ik in de aftiteling bijna alleen maar de naam Magnus Scheving voorbij komen en ben ik 's gaan Googlen.

Echt niet te geloven die vent...
Ja daar zit idd een heel verhaal achter. Hij is toch een voormalig Olympisch sporter Europees kampioen gymnastiek oid?

Twan heeft de site van Lazytown standaard op zn startpagina staan naast die van Jetix, Ajax, Twente, Ernst&Bobbie en spele.nl Lang leve Vista dat dat allemaal kan in tabs tegenwoordig.
Make love, not war ☮
  vrijdag 2 november 2007 @ 16:32:35 #204
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_54319380
Mijn neefje Marek is verliefd op Mega Mindy
  vrijdag 2 november 2007 @ 16:39:45 #205
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_54319538
quote:
About Magnus Scheving - LazyTown's Superhero, Sportacus

To Many Parents, He's a Superhero in Real Life

Born in Reykjavík, Iceland, Magnus Scheving is a jack of all trades, and he is also a master of many. Before creating the well-known children’s TV show “LazyTown,” Magnus was known as a world-class athlete:

“Among his many sports awards and trophies he was the two-times European Champion of aerobics in 1995 and 1994 as well as silver medalist in the World Championships of aerobics in 1994 and following that was voted “Athlete of the Year” in Iceland. Furthermore, he was also the Nordic Champion and holds six Icelandic Champion titles. He successfully built up one of the most popular health & fitness clubs in Iceland and was the manager and owner of the club for five years.”
(LazyTown Website)

Magnus became a public speaker on the subject of fitness, and throughout his travels he noted that there was no super hero to motivate kids to lead a healthy, active lifestyle.
Magnus then began to research the topic, talking to parents and kids, and observing kids to see what kinds of things they were interested in.

In 1995, Magnus wrote a book titled Go, Go LazyTown! that encourages kids to be active and healthy by putting forth positive, active role models in an entertaining and non-violent story. The book became a best seller in Iceland, and he went on to write four more books and two musical theater plays based on the series. In addition, the company has produced three musical CDs and a board game and went on to produce the popular children’s television show.

“LazyTown” is now a household name in Magnus’ native country, Iceland, and has quickly taken hold in American households as well. The TV show, which first aired in August of 2004, is the fourth-ranked preschool show on US commercial TV and airs in 49 countries. "LazyTown" emphasizes healthy eating, physical fitness, and positive social values like sharing and being kind to others.

In addition to his roles as athlete, writer, entrepreneur, producer and director among others, Magnus also plays the staring role in “LazyTown” as Sportacus. Magnus now tours all over the world talking to children about being fit and healthy. In fact, much of LazyTown’s success surely comes from Magnus’ genuine concern for kids, and his devotion to understanding their tastes, habits and motivations. A father of three children of his own, Magnus has the rare ability to humbly and intently listen to those who are often the wisest among us – our children.
Magnus als Sportacus in een liveshow
(let op wat hij doet bij ongeveer 3.15min.!!! )

(er is online nog wel meer te vinden van 'm)
Maxi, Midi & Mini
  vrijdag 2 november 2007 @ 16:42:50 #206
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54319626
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 09:56 schreef Webkim het volgende:
Ik zag laatst in een tijdschrift hele leuke felgekleurde draagdoeken met bijpassende mutsjes en ik kan ze niet meer terugvinden. Maar het was volgens mij wel van een webwinkel. Weet iemand hier wat ik bedoel en waar ik moet zoeken?

En ja, een dakkapel! Dat wil ik ook wel!
Het is denk ik www.draagdoek.nl, die al genoemd werd.
Althans, daar heb ik van de week zitten kijken en toen vielen me idd de bijpassende mutsjes ook al op.

Mega Mindy is uniseks begrijp ik?
Stiekem ben ik nl. wel een beetje blij dat ik K3 kan ontlopen.
  vrijdag 2 november 2007 @ 16:43:59 #207
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_54319651
En wat er dan niet bij staat is dat in IJsland door dit hele Lazytown-concept de cijfers van overgewicht bij kinderen zienderogend gedaald zijn.
Maxi, Midi & Mini
  vrijdag 2 november 2007 @ 16:48:30 #208
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_54319769
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 16:42 schreef Brighteyes het volgende:
Mega Mindy is uniseks begrijp ik?
Zijzelf niet.
  vrijdag 2 november 2007 @ 16:50:40 #209
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_54319822

En hoeveel moeders en niet-moeders ik al niet hoor over Toby ...
Maxi, Midi & Mini
  vrijdag 2 november 2007 @ 17:06:38 #210
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_54320139
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 12:54 schreef m@x het volgende:
Jessie? Bezichtiging? Ik heb weer iets gemist. Hoera

Hee fluf, ben je je Duits al een beetje aan het ophalen?
Niet nodig. Ben er geboren.

Mindy Doet mij alleen denken aan Mork & Mindy.
... ♥ ik mis je ♥
  vrijdag 2 november 2007 @ 17:20:12 #211
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54320405
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 16:48 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Zijzelf niet.

Oh, hoe is het trouwens met je naailessen? Heb je al iets om te showen?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 2 november 2007 @ 17:49:21 #212
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54320995
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 16:50 schreef Noli. het volgende:

En hoeveel moeders en niet-moeders ik al niet hoor over Toby ...
kun je je voorstellen, iedere aflevering zit ik lekker helemaal te kijken bij controle op t werk. de rest spoel ik liever door
tweenies, teletubbies, oggy, elly en de wiebelwagen, flip de beer etc
Today is life -

Dale Carnegie
pi_54321778
Kan iemand mij vertellen wat het nut ervan is om de muts van het hoofd van een baby af te jatten????

Sta ik net met Pepijn, in de draagdoek op mijn buik, bij de tramhalte komt er 1 of ander rotjoch heel hard voorbij gerend, jat Pepijn zijn muts van zijn hoofd en rent heel hard verder

Was echt te verbouwereerd om te reageren.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 2 november 2007 @ 18:46:18 #214
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54322122
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 18:27 schreef p_iglet het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat het nut ervan is om de muts van het hoofd van een baby af te jatten????

Sta ik net met Pepijn, in de draagdoek op mijn buik, bij de tramhalte komt er 1 of ander rotjoch heel hard voorbij gerend, jat Pepijn zijn muts van zijn hoofd en rent heel hard verder

Was echt te verbouwereerd om te reageren.
heb je nog geluk gehad dat hij een los mutsje ophad.
maar de lol zie ik ook niet echt
Today is life -

Dale Carnegie
  vrijdag 2 november 2007 @ 18:51:02 #215
3142 m@x
pi_54322191
Wat een belachelijke actie zeg p_iglet. Ik zou ook pislink zijn geweest.

Ik ben een beetje puberig vandaag geloof ik. Kai is dit weekend bij M. en ik moet echt iets gaan doen. Stappen ofzo
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 2 november 2007 @ 19:16:39 #216
95752 crew  Chell
Kluns
pi_54322732
Ga lekker naar de film ofzo m@x
pi_54322854
Ja of lekker ergens dansen, de kroeg in. Leuk joh!!!!!!

O ik heb t huisje genomen hoor. Duurt nog wel even voor ik de sleutel krijg, want ze gaan nog wat dingen opknappen. Maar echt zo leuk was het
Het voelt heerlijk!!!!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 2 november 2007 @ 19:22:19 #218
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54322860
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 19:21 schreef jessie het volgende:
Ja of lekker ergens dansen, de kroeg in. Leuk joh!!!!!!

O ik heb t huisje genomen hoor. Duurt nog wel even voor ik de sleutel krijg, want ze gaan nog wat dingen opknappen. Maar echt zo leuk was het
gefeliciteerd
Today is life -

Dale Carnegie
pi_54322904
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 17:06 schreef phluphy het volgende:

[..]

Niet nodig. Ben er geboren.

Mindy Doet mij alleen denken aan Mork & Mindy.
nanno nanno

Wat raar P_iglet Ik zou me wild schrikken.

Jessie, gefeliciteerd
pi_54322911
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 16:42 schreef Brighteyes het volgende:

Stiekem ben ik nl. wel een beetje blij dat ik K3 kan ontlopen.
Pstt als je "pech" hebt vind je kleine man K3 gewoon heel leuk. Net als mijn kleine man van 2 1/2 die helemaal verliefd mee staat te deinen op de meiden. En daarbij mama komt halen en al wijzend naar de tv hartstochtelijk roept HIEF! (als in lief)
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
pi_54323054
Wij zin weer terug van een heeeeeeeelijk midweekje weg!

Jessie, gefeliciteerd met je huisje!!
Nou ja P_iglet, wat een stom joch zeg!

Mijn dochter kwam daarstraks naar me toe, mamma mamma HIEE HIEE KIJKEN! Geen idee wat ze ermee bedoelde.. wilde ze K3 zien

Ik wil ook mee hoor als we bonbonnetjes gaan maken!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_54323085
Wie wat waar over bonbonnetjes?
Het voelt heerlijk!!!!
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 2 november 2007 @ 19:33:38 #223
95752 crew  Chell
Kluns
pi_54323154
Gefeliciteerd met je huisje jessie!
  vrijdag 2 november 2007 @ 19:43:34 #224
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54323373
Gefeliciteerd Jessie!

WB Vicky!

Jessie, Yoni en Maneki gaan bonbons maken en inmiddels heeft zich er een hele troep bij aangesloten. Nog niks vastgesteld verder.
pi_54323423
O ok klinkt leuk en lekker.
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 2 november 2007 @ 19:50:59 #226
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54323544
Gefeliciteerd met je huis, jessie!
  Jubileum moderator vrijdag 2 november 2007 @ 19:57:09 #227
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_54323681
Gefeliciteerd met je huisje Jessie

Mega Mindy, Iris vind het helemaal geweldig. Eerst dacht ze dat ze Mega Windie heette maar dat vond Iris zelf ook wel raar, inmiddels snapt ze waarom ik zo moest lachen.
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 2 november 2007 @ 20:04:20 #228
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_54323877
Gefeliciteerd Jessie! Hoe lang moet je wachten?
"We" hebben een lotgenotentopicje voor wachtenden: Verhuis/Klus/Woon Voorpret en Kriebels topic Deel 6
Dus, als je zin en tijd hebt, welkom!
... ♥ ik mis je ♥
pi_54323894
De tranen sprongen de man van de woningbouwvereniging nog net niet in zijn ogen vanmiddag, bij de voorcontrole van het huis waar we 24 december uitgaan.
"Jeetje, wat netjes allemaal! (...) Bij de vorige twee woningen waar ik was moet voor zeker 16.000 Euro verspijkerd worden voor het de verhuur weer in kan. (...) Tjongejonge, wat keurig."
Ja, duh... Logisch dat je zorgt dat een huis waar je in wóónt er fatsoenlijk uitziet toch, ook al is het niet je eigendom? Maar goed, we hoeven dus niets te doen aan dit huis voor we over gaan.

Net al negen verhuisdozen ingepakt (nadat ik een half uur heb zitten stuntelen om te ontdekken hoe je ze moet vouwen) en er is pas een derde van de boekenkast leeg...

En schoonmoeders die stiekem hun pinpas door de gleuf halen bij Prental terwijl jij nog in je portemonnee staat te zoeken zijn lief. Ik heb eindelijk ook een badstandaard, een luieremmer extra onderlakentjes en allemaal stomme spullen zoals hydrofielen, een matrasbeschermer en zestientjes.

En Jessie: wooeeiiii, een verhuislotgenoot!
Hardloper.
IG @webkim
  vrijdag 2 november 2007 @ 20:53:44 #230
94046 PM-girl
pi_54325215
Wat lief van je schoonmoeder Webkim! Gaat het verder wel een beetje goed met je?

Jessie, gefeliciteerd met je huis!

P_iglet, wat een rotstreek zeg!
*
  vrijdag 2 november 2007 @ 21:11:49 #231
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_54325606
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 12:23 schreef miss_sly het volgende:

[..]

cocktails
Ik ga morgen met collega's op stap en het is de bedoeling dat we dan ook even een goede cocktailbar aandoen Die bar heeft een lijst cocktails, dat is gewoon niet normaal! En lekker
Oeh welke bar is dat en waar zit ie? (mag ook per pm) Ik moet nog steeds een keertje met een vriendin naar een cocktailbar namelijk, maar heb geen idee waar die zitten (laat staan een goede)
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_54325892
Zo mijn verbazing is nu wel omgeslagen in boosheid geloof ik.
BAH wat een dag vandaag. Had ook nog eens ALLE openbaar vervoer tegen, incl 20 minuten vast staan in de haagse tramtunnel, 30 minuten vast staan in een trein bij rijswijk omdat de deuren niet open gaan. En een opstootje op rotterdam cs, waardoor ik ineens midden tussen 20 man politie, 30 man RET beveiliging en een zooitje relschoppers stond.... Ow ja een tentamen wat ik eigenlijk MOET halen, wat niet helemaal goed ging....
Nu tijd voor ijs

Tex en Miss_sly, cocktails klinkt goed!!!

Jessie, Gefeliciteerd met je huisje!! Wat leuk!!!
pi_54326030
jeetje p_iglet wat een dag zeg!

Oehhh miss_sly, cocktails zijn zooo lekker!! Ik ging regelmatig naar Luna in Delft.. JUMMM
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 2 november 2007 @ 21:31:35 #234
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54326087
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 19:24 schreef Babygirl het volgende:

[..]

Pstt als je "pech" hebt vind je kleine man K3 gewoon heel leuk. Net als mijn kleine man van 2 1/2 die helemaal verliefd mee staat te deinen op de meiden. En daarbij mama komt halen en al wijzend naar de tv hartstochtelijk roept HIEF! (als in lief)
Echt? Nou ja goed... dat is dan mss ook wel weer schattig.

p_iglet... ik kan me goed voorstellen dat je daar boos om wordt. Wat een idiote actie zeg... Heeft ie 'm echt meegenomen ook nog?
  vrijdag 2 november 2007 @ 21:39:52 #235
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_54326276
Arme p_iglet, wat een rotdag.

Jessie wat geweldig! Ik ben zo blij voor je!

BE ik ben nog druk bezig, het is nu zover klaar dat ik kan beginnen met vastnaaien (tekenen, knippen en rijgen is gedaan). Afgelopen woensdag ben ik weer geweest, die keer daarvoor ben ik niet geweest en daarvoor was het herfstvakantie, dus daarom schiet het niet zo op. Maar ik ben wel van mening veranderd over de 'tang', ze blijkt stiekem heel aardig te zijn, ze hielp me vorige keer ook zomaar door alles wat ik op stof getekend had uit te knippen. Scheelt een hoop werk.
pi_54326434
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 21:31 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Echt? Nou ja goed... dat is dan mss ook wel weer schattig.

p_iglet... ik kan me goed voorstellen dat je daar boos om wordt. Wat een idiote actie zeg... Heeft ie 'm echt meegenomen ook nog?
JA Hij is er mee weggerent

Dus nu is Pepijn mutsloos... Zonder zijn mooie nieuwe rainbowbabies mutsje
  vrijdag 2 november 2007 @ 21:52:44 #237
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54326586
Nou ja, wat idioot zeg...

Spuug, ik ben wel heel benieuwd hoor, naar het resultaat.
  vrijdag 2 november 2007 @ 21:53:59 #238
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_54326631
Ik ook, BE Pas als het aan elkaar vastzit kan ik me er wat bij voorstellen. Ik hoop dat het wat lijkt, anders is al dat werk voor niks geweest! Nou da's ook niet waar, ik heb al heel veel geleerd.
  vrijdag 2 november 2007 @ 21:55:34 #239
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54326684
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 2 november 2007 @ 21:56:27 #240
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54326710
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 21:22 schreef p_iglet het volgende:
Zo mijn verbazing is nu wel omgeslagen in boosheid geloof ik.
BAH wat een dag vandaag. Had ook nog eens ALLE openbaar vervoer tegen, incl 20 minuten vast staan in de haagse tramtunnel, 30 minuten vast staan in een trein bij rijswijk omdat de deuren niet open gaan. En een opstootje op rotterdam cs, waardoor ik ineens midden tussen 20 man politie, 30 man RET beveiliging en een zooitje relschoppers stond.... Ow ja een tentamen wat ik eigenlijk MOET halen, wat niet helemaal goed ging....
Nu tijd voor ijs

Tex en Miss_sly, cocktails klinkt goed!!!

Jessie, Gefeliciteerd met je huisje!! Wat leuk!!!
hmmm jammer dat t tentamen niet zo goed is gegaan, heb heel erg zitten duimen
Today is life -

Dale Carnegie
pi_54326883
thx , kreeg vandaag wel een 6.2 terug voor mijn 1e tentamen van dit jaar, dus wie weet heeft je duimen daarvoor geholpen
pi_54326919
BE, ik zat n.a.v. je K3 opmerking al te piekeren of ik de mededeling gemist had dat K3 uit elkaar gaat of is. maar hier is K3 niet alleen bij Anna favoriet hoor! (al danst Anna er wel actiever op mee).

p_iglet, wat een belachelijk stomme actie van die jongen, hoe komt ie erop! en hoe durft ie!

jessie, gefeliciteerd met je nieuwe huis, goed zeg!!!
pi_54326947
Ik vind K3 ook leuk! Ben benieuwd wanneer ze weer gaan touren
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 2 november 2007 @ 22:10:26 #244
3142 m@x
pi_54327055
Kai is helemaal gek van K3. Hij gaat altijd op hun muziek dansen met zijn prinsessenrok aan.
  vrijdag 2 november 2007 @ 22:19:51 #245
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_54327312
Heeft echt zo'n gevoel nu van nenenene sliep uit tegenover BE
  vrijdag 2 november 2007 @ 22:32:09 #246
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_54327645
Hier is de K3 gekte nooit aangeslagen eigenlijk, dus er is nog hoop hoor BE
  vrijdag 2 november 2007 @ 22:43:27 #247
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_54327881
Noah vindt K3 ook niet leuk. "Die wil ik niet kijken" zegt ie dan als het op tv is.

Mega Mindy ken ik gelukkig nog niet, en Noah voor zover ik weet ook niet
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_54328184
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 19:24 schreef Babygirl het volgende:

[..]

Pstt als je "pech" hebt vind je kleine man K3 gewoon heel leuk. Net als mijn kleine man van 2 1/2 die helemaal verliefd mee staat te deinen op de meiden.
Oh ja dat is hier ook zo. En dan af en toe krijg ik een spontane kus met de mededeling 'vandaag is kusjesdag mama!' En dan is K3 stiekem toch wel een beetje leuk
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  vrijdag 2 november 2007 @ 23:00:00 #249
3142 m@x
pi_54328243
Jessie Een eigen huisje ga je morgen stappen?
pi_54328299
bij ons is 't tegenwoordig elke dag kusjesdag. al moet 't ook wel eens afgewisseld worden met 'knuffeldag' volgens piet. anna weer boos want 'zo gaat dat liedje niet'.
  zaterdag 3 november 2007 @ 01:57:50 #251
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_54332070
Jessie wat leuk en fijn je eigen huisje

K3 ook hier was Thijs daar enorm favoriet van

Uhmm Belana, toevallig had ik het er vanavond nog over met een collega, we hadden het over een personeelsfeestje bij de vorige eigenaar, en toen dansten men geregeld op de bar...
Maar nee, denk niet dat men mij dan nog zo serieus neemt...

Al is het wel leuk te horen dat als er iemand binnen komt, hey wat hoorde ik nou jij bent hier de nieuwe bedrijfsleidster
  zaterdag 3 november 2007 @ 08:22:34 #252
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_54333557
Zijn er in de winter ook nog ergens leuke dingen te doen?
Ik wilde iets leuks gaan doen met Noah, dus zit nu beetje te kijken wat. Maar Sprookjeswonderland was maar t/m 1 november open, zelfde geldt voor de apenheul. Ik ben net te laat dus blijkbaar

Misschien naar Kabouterland, dat is wel open, maar dat is weer zo ver rijden...
©Dumbo
pi_54333610
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 08:22 schreef texelonia het volgende:
Zijn er in de winter ook nog ergens leuke dingen te doen?
Vast wel
Je hebt in ieder geval de winterefteling (vanaf 8 december), de dierentuinen zijn volgens mij nog wel open of anders misschien een indoor speeltuin?
  zaterdag 3 november 2007 @ 08:46:32 #254
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_54333636
(Winter)efteling dan wil ik op tijd de deur uit omdat ik dat vrij prijzig vind. Dierentuin zijn we vorige week geweest (Artis). Ballorig is idd ook nog een leuk idee. Zat zelf ook nog aan zwemmen te denken.

Ik heb hier 2 van die boekjes liggen met dingen te doen in heel NL, maar er staat verrassend weinig in wat enigszins in de buurt is én wat leuk is voor Noah
©Dumbo
  zaterdag 3 november 2007 @ 08:50:12 #255
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54333652
Voorde geinteresseerden in de Zeist-meet, de datum was toch wat lastig, dus nu gaan we voor het 'meeste stemmen gelden' principe. Geef even je voorkeur door daar. Ergens halverwege staat een lijstje.
Zeist Meet Topic!! Geef je datum voorkeur door!
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 22:19 schreef Rottdog het volgende:
Heeft echt zo'n gevoel nu van nenenene sliep uit tegenover BE
Oh, maar dat kan ik wel hebben hoor.
Zou ik nl. ook gedaan hebben bij een ander.

Ach weet je... ik denk dat het toch vast heel anders is als je eigen kind zo leuk mee staat te swingen en zingen.
  zaterdag 3 november 2007 @ 09:15:27 #256
190853 RockabeIIa
pi_54333748
*bijgelezen + aan het puinruimen

Diaan, kom maar wanneer het uit komt dinsdag. Ik heb nog geen plannen verder
  zaterdag 3 november 2007 @ 09:45:07 #257
24188 Belana
kloon van belana
pi_54333896
Ik heb een incredibles pak voor Liam gescoord
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 3 november 2007 @ 09:46:19 #258
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_54333902
Wat cool Belana. Nou willen we natuurlijk ook een foto zien he?
  zaterdag 3 november 2007 @ 11:35:17 #259
3142 m@x
pi_54335131
Incredible Liam
  zaterdag 3 november 2007 @ 11:48:01 #260
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_54335360
Wat leuk Belana, en is Liam ook helemaal happy ermee?
  zaterdag 3 november 2007 @ 12:12:42 #261
24188 Belana
kloon van belana
pi_54335802
moet hem nog ophalen, via marktplaatst gekocht. dus de foto laat nog even op zich wachten

vanmorgen zijn wij eindelijk op de foto geweest met zijn allen, ook samen met mijn broer en vriendin en neefje. die foto hebben we mijn ouders beloofd toen we allebei nog zwanger waren
Ik ben benieuwd naar de resultaten. bij dezelfde fotograaf als mijn buikfoto's geweest. ze worden vast leuk
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 3 november 2007 @ 18:38:13 #262
3142 m@x
pi_54341946
Heb je een keer een heel weekend de tijd om alleen maar leuke dingen te doen, heeft iedereen andere plannen.... zucht Heeft iemand nog suggesties?
  zaterdag 3 november 2007 @ 19:17:09 #263
24188 Belana
kloon van belana
pi_54342615
tja, das altijd lastig m@x...
lekker op de bank fillempie kijken dan maar?
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 3 november 2007 @ 19:18:02 #264
3142 m@x
pi_54342641
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 19:17 schreef Belana het volgende:
tja, das altijd lastig m@x...
lekker op de bank fillempie kijken dan maar?
Ik ben bang dat dat 'm gaat worden en ik had juist zo'n zin om op stap te gaan.
pi_54343348
En ik zou juist naar Frederique Spigt vanavond maar heb me afgemeld omdat ik me brak voel. Lis ging vanochtend om 5 uur ongeveer eens slapen
  zaterdag 3 november 2007 @ 20:10:58 #266
3142 m@x
pi_54344063
Dat kan ik me dan ook wel weer voorstellen snoop. Het is niet dat ik niks te doen weet maar iedereen heeft gewoon al andere plannen (bijvoorbeeld thuis op de bank hangen )
pi_54345004
Het komt iig op hetzelfde neer: kan je eens een avond weg, lukt het niet
Ach, Idols is best komisch
  zaterdag 3 november 2007 @ 20:49:50 #268
24188 Belana
kloon van belana
pi_54345181
dat vergeet ik weer helemaal! Idols!!
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 3 november 2007 @ 20:51:53 #269
3142 m@x
pi_54345251
Huilende mannen
pi_54345280
I did it myyyyyyyyyyyyyyyyyy way
  zaterdag 3 november 2007 @ 21:00:53 #271
24188 Belana
kloon van belana
pi_54345513
dat jochie dat gaat lunchen met wendy
stormy waters...
sailin'
pi_54345634
mama mia
  zaterdag 3 november 2007 @ 21:06:45 #273
24188 Belana
kloon van belana
pi_54345712
tja, zingen kan ie natuurlijk niet, maar hij was wel lief
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 3 november 2007 @ 21:10:43 #274
3142 m@x
pi_54345795
Hij is net zo snoezig als zijn oma
  zaterdag 3 november 2007 @ 21:13:49 #275
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_54345883
Ik heb een tijdje geleden een link gezien over iemand die sokbeesten maakte? Kan hem alleen niet meer terugvinden...

Vandaag met een vriendin naar de jonge gezinnen beurs geweest. Het was drrrruuukkk met kinderwagens (vooral dubbele wagens, of heb ik steeds dezelfde gezien?)
wel een hoop leuke dingen gescoord, boek van Sinterklaas met handtekening, dekbed voor in het grote bed (in het nieuwe huis pas) nieuwe spenen, verjaardagskleertjes van bampidano voor Lotte en verder een heleboel folders en andere onzin.

Idols, er is toch nog iets op t.v. eff kijken!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 3 november 2007 @ 21:17:41 #276
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54346016
Misschien een hele stomme vraag, maar heeft iemand een tip om buikkrampen wat te verlichten?
Thuis lekker onder de deken met een kruik... maar dat gaat nu niet, zit op t werk, heb net paracetamol gepakt maar die helpt (nog) niet echt. en moet nog naar huis rijden, dat gaan zo lastig dubbelliggend van de kram
Today is life -

Dale Carnegie
  zaterdag 3 november 2007 @ 21:18:07 #277
190853 RockabeIIa
pi_54346030
ik80 misschien zag je die wagens alleen maar omdat je zelf graag met zo'n wagen lopen wilt?
Was het de moeite waard? Die beurs?
  zaterdag 3 november 2007 @ 21:19:34 #278
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_54346066
Sokbeest .. alsjeblieft Ik80!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  zaterdag 3 november 2007 @ 21:19:35 #279
190853 RockabeIIa
pi_54346069
Ynske, kamillethee? Venkelthee? Bah... ben je mooi klaar mee Rij veilig straks!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 3 november 2007 @ 21:20:46 #280
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54346098
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 21:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Ynske, kamillethee? Venkelthee? Bah... ben je mooi klaar mee Rij veilig straks!
kamilethee ligt hier wel ga ik die eens proberen, had ik nog niet aan gedacht thnx
Today is life -

Dale Carnegie
pi_54346109
Kun je voor onderweg niet wat 'warmte' maken door heet water over een handdoek oid te gieten en in een plastic zakje te doen? Heb je toch even een soort van kruik.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 3 november 2007 @ 21:21:57 #282
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54346143
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 21:21 schreef YPPY het volgende:
Kun je voor onderweg niet wat 'warmte' maken door heet water over een handdoek oid te gieten en in een plastic zakje te doen? Heb je toch even een soort van kruik.
jullie hebben goede ideeën thnx
Today is life -

Dale Carnegie
  zaterdag 3 november 2007 @ 21:22:17 #283
24188 Belana
kloon van belana
pi_54346148
yns, sterkte!
stormy waters...
sailin'
pi_54346275
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 21:13 schreef ik80 het volgende:
Ik heb een tijdje geleden een link gezien over iemand die sokbeesten maakte? Kan hem alleen niet meer terugvinden...
www.sokbeest.nl wellicht?

beterschap ynske. ik had 't zelf van de week ook, vreselijk is dat! en echt op de meest onverwachte momenten.
  zaterdag 3 november 2007 @ 21:28:12 #285
3142 m@x
pi_54346310
Volgens mij kan je wel iets in het creatieve uitspattingentopic vinden ik80.
  zaterdag 3 november 2007 @ 21:30:14 #286
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_54346363
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 21:27 schreef bixister het volgende:

[..]

www.sokbeest.nl wellicht?
Ik was eerder Bix !
Kijk maar een paar posts meer naar boven..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_54346498
maar ik was degene die er een sokbeest gekocht heeft. kijk maar een x-tal geadopteerde sokbeesten naar beneden.
  zaterdag 3 november 2007 @ 21:36:23 #288
56471 pinquit
oh my lama!
pi_54346518
aah bix, anna staat op die site hoe schattig is dat zeg
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_54346588
ja he! was een voorwaarde om er een te mogen 'adopteren', dat je wel een fotootje instuurt van 't beest in z'n nieuwe 'thuis'. het was weliswaar een foto uit frankrijk maar allez.
pi_54346684
Ik zit net te zappen en zie nu ineens miendobbelsteen hier op rtl5 voorbij komen.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_54346686
m@x en snoopy, ook ik zou eigenlijk uitgaan vanavond, maar de vriendin waarmee ik had afgesproken kon ineens vanavond niet. dus zijn we vanmiddag lekker samen de stad (en de kroeg ) in geweest. ook leuk. maar idols kijken gaat me toch wel een stapje te ver hoor. hoewel, mien dobbelsteen is misschien nog erger. igraine! snoop, beterschap voor lisje! hopelijk slapen jullie vannacht allebei wat bij. en m@x, jammer dat je zo aan de andere kant v/d randstad woont, anders hadden we nu samen nog even de hort op gekund!
pi_54346705
of heb je 't over de FOK-miendobbelsteen?
pi_54346727
Ja, die bedoel ik, de fok miendobbelsteen!
pi_54346759
Sokbeesten! ik krijg weer helemaal zin om er een te maken, morgen eens kijken of ik daar aan toe kom. Ik moet er ook nog een afmaken maar die lukt niet zo
pi_54346865
oooh die! waarom was ze op TV dan?
pi_54346936
Ik weet niet precies, ik zapte er langs. Het ging over iets met god en dat haar vriend hun relatie had verbroken daardoor...
Maar ik zag haar en ik dacht gelijk "Hee! dat is Mien/Marjolein..." Best gek, was het.
  zaterdag 3 november 2007 @ 21:55:40 #297
24188 Belana
kloon van belana
pi_54346971
aaaaaah Anna
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 3 november 2007 @ 22:05:01 #298
24188 Belana
kloon van belana
pi_54347223
dat is maf igraine!
stormy waters...
sailin'
pi_54347225
Wat leuk Anna en het sokbeest.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_54347480
huh? Wat is de FOK Mien Dobbelsteen?
pi_54347596
dat is een fok!ster, die zich een hele tijd miendobbelsteen noemde, later nog een paar andere nicknames heeft gehad geloof ik. weet niet of ze nu nog actief fok!t?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')