Jaquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:09 schreef Yoni het volgende:
Heftig webkim, veel sterkte!
@Maneki: deal, gaan we doen! Lijkt me echt geweldig, hoewel mijn bonbons er waarschijnlijk niet uit zullen zien haha. Zit er in Delft niet ook zoiets...staat me vaag iets van mij.
tweede pogingquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:53 schreef Belana het volgende:
debuurvrouw, ik heb volgende week een afspraak bij de homeopaat met Liam. Ik moet een hele lijst aan vragen beantwoorden over Liam, van hoe de zwangerschap verliep tot zijn karakter, tot wat ie graag eet.
die afspraak gaat 1,5 uur duren en kost 100 euro, maar dat krijg ik vergoed.
oef das niet tof, en al wat gevonden?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:56 schreef Syrena het volgende:
Ik vind die kaars echt geweldig trouwens. Krijg er helemaal crea-bea zin van
Ik ben alleen een beetje misselijk, en ik verdenk de combinatie kaassouffle & erwtensoep
En ik ben mijn autopapieren en rijbewijs kwijt. Ik raak zelden iets kwijt, sterker nog, ik weet meestal precies waar dingen liggen. Als ik vrij hebt belt m'n baas zelfs soms op om te vragen waar dingen zijn (omdat hij een beetje een warhoofd is). Maar ALS ik dan zelf iets kwijt ben, dan ben ik het ook goed kwijt. Ik kan me echt niet meer herinneren waar ze zijn of wanneer ik ze voor het laatst heb gehad
![]()
Waarschijnlijk in het oud papier belandt of gejat op mijn werk![]()
Als ik alles moet vervangen kom ik al op zo'n 200 euro uit... (rijbewijs + leges voor vermissing, kentekenbewijs, APK-keuringsbewijs, verzekeringsblad en nieuwe kentekenplaten vanwege een andere duplicaatcode).
![]()
ik zat nog heel naief aan een schelp te denken...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:25 schreef Belana het volgende:
hier vanmorgen ook onze auto open gebroken en onze lispeltuut eruit gehaald.
(vervente pluk lezers weten nu wat ik bedoel natuurlijk)
"Dankjewel! Kun jij altijd de weg wijzen? Wijs je nooit mis?' 'Ik wijf niet mif,' zei de schelp. 'Ik ben de lifpeltuut'. 'De Lispeltuut? Wat een leuk woord! Ik hou je voortaan altijd bij me, dan kan ik nooit meer verdwalen. Vertel eens... hoe komt het dat jij altijd de weg weet?'Maar de Lispeltuut zei enkel nog tweemaal: 'Tuuuu.' Toen zweeg hij."
waar ken ik dat vanquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:57 schreef Pruk het volgende:
Hier wordt ook heel veel uit auto's gejat, maar ik snap dan ook echt niet dat mensen dingen in hun auto achterlatenBij een van onze buren iets verderop pas ook. Laat die sukkel zijn Navigatiesysteem en zijn laptop in de auto liggen, terwijl je weet dat het hier elke keer weer raak is. Da's gewoon stom
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:58 schreef m@x het volgende:
Heb ik nog wat gemist?
Ik zie het al. Dat wordt vanavond eens op mijn gemak bijlezen. Met of zonder popcorn?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:32 schreef Ynske het volgende:
[..]dat wel
iets met niet snel genoeg reageren op een beantwoorde vraag en daar een rel van maken...
naja daar heeft ze niet echt veel aan gemistquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:32 schreef Ynske het volgende:
[..]dat wel
iets met niet snel genoeg reageren op een beantwoorde vraag en daar een rel van maken...
Nou, dat snap ik ook niet hoor, wat heb je nou aan een koplamp van een oud bestelbusjequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
waar ken ik dat van
en dan noemt men mij gek dat als ik de stad inga en mijn camera/laptop bij heb, dat ik die meesleep.
maar om nu koplampen en grills van auto's af te jatten? van die BMW snap ik nog wel maar van een oud bestelwagentje? een hyundai atos oude versie? oud golfje? niet al te nieuwe peugeot?
al helemaal gesetteld?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:13 schreef kozakken het volgende:
Oeh... voor bonbons kom ik wel uit mijn mediastilte hoor
Ik heb gewoon geen tijd
(en het afkicken was eigenlijk ook wel heel erg lekker, moet ik zeggen)
Maar voor wie het weten wil. (of anders lekker over me heenleest)
Het gaat goed!Goed met mij, goed met ons huis en goed met de jongens.
Verhuizen is ingrijpend geweest. Ook gewoon als gezin zijnde, vind ik. Weinig tijd voor de kinderen, veel bij andere mensen zijn, zelf druk en gestresst en ga zo maar door.
Maar nu is het. (Dus back to reality en wachten op 'is dit alles.... oehoehoehoe...
popcorn en roséquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:55 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik zie het al. Dat wordt vanavond eens op mijn gemak bijlezen. Met of zonder popcorn?
dat lijkt me een heeeeel strak planquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:59 schreef Vivi het volgende:
Jihoe, mijn vriend heeft een heel mooi en groot atelier gehuurd, om cursussen in te geven, en het is ideaal voor een wintermeetKindjes kunnen perfect rondscheuren met fietsen etc, zo groot is het
Er is ook een keuken in het gebouw dus we zijn van alle gemakken voorzien
[ afbeelding ]
* Ynske gaat ernaast staanquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:03 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat lijkt me een heeeeel strak plan
Mijn meiden en mijn camera staan al te huppen bij de voordeur
Pas toen jij zei dat jij heel naïef aan een schelp zat te denken, dacht ik verrek, het is dus géén schelp!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik zat nog heel naief aan een schelp te denken...het duurde even
maar wat ongelofelijk balen zeg!
![]()
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:35 schreef kozakken het volgende:
(wat voor een cursussen geeft viviman eigenlijk?)
en hier zat ik me lange tijd af te vragen wat belana toch suggereerde met die uitroeptekentjes.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 06:46 schreef Belana het volgende:
vivi, das een mooie plek, ook voor!!
In Zeistquote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:32 schreef Spuuglokje het volgende:
Hee Vivi, wat een leuk plan! Waar staat dat atelier?
Uiteraardquote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:55 schreef kozakken het volgende:
Ik noem dat trouwens geen atelier!!
Ik noem dat gewoon een bal- en danszaal
Gaan we dan ook heel hard muziek maken en dansen met alle kinderen en dan heel gek doen?
Foto en videobewerkingquote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:35 schreef kozakken het volgende:
Ik wil ook!! Vief!!
Januari zou een strak plan zijn
(wat voor een cursussen geeft viviman eigenlijk?)
De eilanden zijn altijd wat beter qua weer geloof ik toch? Hier is het grijs en nattigquote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:47 schreef _Bar_ het volgende:
Mensen wat een prachtig voorjaarweertje is het toch, las net 16 graden op de thermometer en die hangt dan ook nog eens in de schaduw
Vivi leuke ruimte heeft je vriend daar straks zeg
Gefeliciteerd! Wat is je droombaan dan?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:05 schreef flowerbox het volgende:
Goedemiddag allemaal!![]()
Ik ben vandaag in hele goede bui.![]()
Ik zou op 1 december beginnen met een nieuwe baan, maar nu ben ik net gebeld of ik ook mijn droombaan wil hebben. Nou daar hoefde ik niet lang over na te denken!!!
Dus alle plannen veranderen weer, maar dat vind ik niet erg. De werktijden zijn ook nog eens veeel gunstiger voor frummel straks, dus mijn dag kan nu niet meer stuk.![]()
Groetjes!
Bedankt! Ik kan nu nog niet zeggen wat de baan inhoud, maar binnenkort zal ik wat minder cryptisch zijn.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Wat is je droombaan dan?
quote:
Cool he, en dat voor 75 euro per maandquote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:54 schreef Moonah het volgende:
Count me in voor januari! Leuk! En wat een ruimte Vief!
de zeeuwsche eilanden wel gelukkig, heb genoten van dit prachtige voorjaars/najaars zonnetje met temperatuurquote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:47 schreef Vivi het volgende:
[..]
De eilanden zijn altijd wat beter qua weer geloof ik toch? Hier is het grijs en nattig
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:51 schreef m@x het volgende:
[..]![]()
Wij hebben afgelopen zaterdag Halloween gevierd in onze oude straat. "Halloween, halloween, op het hofje, geef ons snel een snoepje anders laten we je schrikken: BOE". Kai weigerde zich aan de rest aan te passen. Die ging verkleed als olifant en zong voor iedereen "olifantje in het bos"![]()
![]()
Hier word wel langs de deuren gegaan, heb een grote zak met fruit in huis gehaald, mandarijntjes bananen, kleine stukjes appel, en aardbeitjesquote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:05 schreef Ynske het volgende:
Halloween vanavond
Gaan jullie nog wat met de kids doen?
Leuk Bar, als je er ook bij kan zijnquote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:02 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
de zeeuwsche eilanden wel gelukkig, heb genoten van dit prachtige voorjaars/najaars zonnetje met temperatuur![]()
Zeeland staat in elk geval bekend om de meeste zonuren en dat hebben ze vandaag in elk geval goed gemaakt![]()
Zeistmeet misschien dat ik daar ook wel heen kan gaan, als het allemaal lukt met werk enzo
Kan de vloer tegen bloed en vruchtwater? Anders meld ik me voor de zekerheid vast afquote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:04 schreef Vivi het volgende:
[..]
Leuk Bar, als je er ook bij kan zijn
Eh dames, ik opteer trouwens voor 28 januari danweet ik tenminste zeker dat Dean veel cadeautjes krijgt voor zijn verjaardag, gnagna...
![]()
Bij oude muizen zat ook al vaak zo'n groen verloopstekkertje, maar dat zou dan nog aan je muis moeten zitten. Overigens zou ik gewoon een nieuwe muis kopen, lekker schoon beginnen en je hebt ze voor niet al te belachelijke bedragen tegenwoordig!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:09 schreef voorallevragen het volgende:
Wij hebben op kantoor een usb verlengstukje waar we de muis en apart toetsenbord inpluggen en dat kan zo in de usb poort van de laptop. Ook een optie misschien?
*weer in lurk stand duikt*
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:08 schreef jessie het volgende:
Morgen om half 2 (in me pauze) mag ik gaan kijken bij het huisDegene die 1e stond heeft niet gereageerd, dus..... Ik ben nu al blij
Springkussen is erg leuk, maar níííííííeeet de 27e hoor! Dan kan ik écht niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:39 schreef Vivi het volgende:
Jessie wat goed! Ik ben benieuwd!
Even over de meet, zullen we hem dan, en principe, op zondag 27 januari zetten (wel een dag voor Dean's verjaardag, maar goed![]()
)
Het is ms wel leuk om een klein springkussentje te huren ook...ik zit marktplaats eens af te schuimen en dat is helemaal niet zo duur
jullie kapen gewoon de BE/Yoni/M.N. bonbonmaakmeetingquote:
misschien is het handig om even een apart meettopic te openenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:39 schreef Vivi het volgende:
Jessie wat goed! Ik ben benieuwd!
Even over de meet, zullen we hem dan, en principe, op zondag 27 januari zetten (wel een dag voor Dean's verjaardag, maar goed![]()
)
Het is ms wel leuk om een klein springkussentje te huren ook...ik zit marktplaats eens af te schuimen en dat is helemaal niet zo duur
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:11 schreef leonieke het volgende:
Argh, ik ben kwaad op mezelfNog maar eens mijn pil vergeten en morgen een betaalde feestdag dus dat wordt zoeken achter een apotheek met wachtdienst.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:21 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en Ireth, ik ben je niet vergeten hoor... ben nu bezig met die cd!
Het is er overigens maar eentje. Maar toch...
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:50 schreef Brighteyes het volgende:
En toen ging het mis.
En toen waren de CD's op.
Das te doen!!!quote:
Ja volgende week woensdag heb ik een afspraak staa. Had gewoon elke dag 2 keer gebelt en denk dat ze me gister zat warenquote:
Eens mens moet ergens de spanning in zijn/haar leven zoeken hequote:
quote:Op donderdag 1 november 2007 11:22 schreef _Ingrid_ het volgende:
Oeh bonbons![]()
We moeten maar eens een noordenmeet houden.![]()
Zeg/pm maar hoe laat.....quote:Op donderdag 1 november 2007 15:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Dinsdag doen? Lijkt me hartstikke leuk
Jaja, Fok de schuld geven van je drinkgedragquote:Op donderdag 1 november 2007 22:03 schreef snoopy het volgende:
Ik zeg niks
Ik word toch wel een klein beetje turelurie van dat FOK-gedoe. Ik heb al ongeveer 500 keer iets te drinken in moeten schenken...
En ik nog naar boven scrollenquote:Op donderdag 1 november 2007 22:35 schreef snoopy het volgende:
Ik herken mezelf toch het meest in punt 9.
Dit is wat ik gisteren tegen easy zei:quote:Op donderdag 1 november 2007 22:35 schreef snoopy het volgende:
Ik herken mezelf toch het meest in punt 9.
En nu ga ik richting bed. Het was een (water)pokkendag. Toedeloe allemaal.
quote:Leuk!
Ik weet er wel eentje voor 9...
Als je FOK smilies wil gebruiken in je werkmailtjes.![]()
Personeelsfeestje gehad en daarna wild wezen stappen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 07:43 schreef Belana het volgende:
wat heb je gedaan m@x?
oe das een goeie voor nummer 9 idd BE, want dat doe ik ook
lois en ik werken bij dezelfde baas en we kunnen via het netwerk berichtjes aan elkaar sturen
("lois, ga je mee roken?" en dat soort dingen) en dan ben ik altijd blij dat lois de smilies snapt
quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:31 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, speaking of the devil, daar heb je ze...
Nog even vertellen van vannacht.
Ik werd wakker om te plassen, uiteraard, en hoorde toen van alles beneden. De eerste keer denk je 'dat verbeeld ik me', maar na een paar keer lag ik met het zweet op mijn rug spaans-benauwd in bed, dus toch stinkie maar wakker gemaakt. Die ging kijken.Blijkt dat de katten een muis hadden. Hij kon hem zou gauw niet meer vinden, maar het verklaarde wel het gebonk en geren van de katten.
Dus ik kom vanmorgen beneden... geen muis meer te vinden, het zal wel. Katten waren nog wel wat zoekerig, maar ja, het luchtje zal er nog wel gezeten hebben.
Zie ik net ineens een muizenkopje tevoorschijn komen uit de kier tussen de deur en de hordeur.![]()
Janus maar even op de gang gezet, deur open gedaan en toen rende het muisje supersnel naar buiten.
Weer een leventje gered.En iig geen karkasjes in de woonkamer.
Wij ookquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:50 schreef Belana het volgende:
oe nieuwe dakkapel, dat willen wij ook wel
cocktailsquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:39 schreef _Bar_ het volgende:
yeay ik ga me maar eens verdiepen in de wereld van cocktails
![]()
Dat lijkt me ook wel leuk, alles zal dat bij ons wat lastig gaan dat zwaaien dan, de flessen worden straks allemaal ondersteboven opgehangenquote:Op vrijdag 2 november 2007 12:23 schreef Noli. het volgende:
Cocktails ga je ook met flesen lopen slingeren en zwaaien Bar?![]()
(zulke dingen lijken mij geweldig)
Dat mengen doe je toch in zo'n aluminium ding? En dan mooi schudden met dat ding, net als in de film met Tom Cruisequote:Op vrijdag 2 november 2007 12:37 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel leuk, alles zal dat bij ons wat lastig gaan dat zwaaien dan, de flessen worden straks allemaal ondersteboven opgehangen
quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat mengen doe je toch in zo'n aluminium ding? En dan mooi schudden met dat ding, net als in de film met Tom Cruise
uhuh maar heb het er voor over hoor, is stiekem al iets wat al veel langer wilde gaan leren, en nu is het er wel de tijd voor al zeg ik het zelfquote:Op vrijdag 2 november 2007 12:51 schreef phluphy het volgende:
Spannend m@x!![]()
En Jessie, hoe is de bezichtiging gegaan?
Leuke hobby Bar, maar wel duur denk ik.![]()
Oh ja, tuurlijk! Wel zo handig natuurlijkquote:Op vrijdag 2 november 2007 12:37 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel leuk, alles zal dat bij ons wat lastig gaan dat zwaaien dan, de flessen worden straks allemaal ondersteboven opgehangen
Uhm, ja, diequote:
van Toby?quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:26 schreef PM-girl het volgende:
Dames, hebben jullie allen wel in de krant gelezen dat Megaaaaa-Mindy zwanger is?![]()
Dat vraag je je over een jaar of 3 vast niet meer afquote:
Ik denk dat Vivi die vraag heel goed kan beantwoordenquote:
Nu op NED3quote:
quote:
Iig op marktplaats te vindenquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:30 schreef Belana het volgende:
Liam wil graag een mega mindy pak
is dat te koop eigenlijk?
nou zag ie vandaag de incredibles weer en zo'n pak was ook goed
Ik koester het en hoop dat het over een jaar of 3 van de buis isquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:06 schreef easy-going het volgende:
[..]
Dat vraag je je over een jaar of 3 vast niet meer af
Koester het dat je dat nog niet weet
Ja daar zit idd een heel verhaal achter. Hij is toch een voormalig Olympisch sporter Europees kampioen gymnastiek oid?quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:22 schreef Noli. het volgende:
Achter dat Lazytown zit ook weer een heel verhaal he?
Ik kon nooit geloven dat die sprongen en bewegingen van Sportacus echt waren en als het wel zo was hoe ze dan in vredesnaam aan zó'n acteur kwamen. Toen zag ik in de aftiteling bijna alleen maar de naam Magnus Scheving voorbij komen en ben ik 's gaan Googlen.
Echt niet te geloven die vent...![]()
Magnus als Sportacus in een liveshowquote:About Magnus Scheving - LazyTown's Superhero, Sportacus
To Many Parents, He's a Superhero in Real Life
Born in Reykjavík, Iceland, Magnus Scheving is a jack of all trades, and he is also a master of many. Before creating the well-known children’s TV show “LazyTown,” Magnus was known as a world-class athlete:
“Among his many sports awards and trophies he was the two-times European Champion of aerobics in 1995 and 1994 as well as silver medalist in the World Championships of aerobics in 1994 and following that was voted “Athlete of the Year” in Iceland. Furthermore, he was also the Nordic Champion and holds six Icelandic Champion titles. He successfully built up one of the most popular health & fitness clubs in Iceland and was the manager and owner of the club for five years.”
(LazyTown Website)
Magnus became a public speaker on the subject of fitness, and throughout his travels he noted that there was no super hero to motivate kids to lead a healthy, active lifestyle.
Magnus then began to research the topic, talking to parents and kids, and observing kids to see what kinds of things they were interested in.
In 1995, Magnus wrote a book titled Go, Go LazyTown! that encourages kids to be active and healthy by putting forth positive, active role models in an entertaining and non-violent story. The book became a best seller in Iceland, and he went on to write four more books and two musical theater plays based on the series. In addition, the company has produced three musical CDs and a board game and went on to produce the popular children’s television show.
“LazyTown” is now a household name in Magnus’ native country, Iceland, and has quickly taken hold in American households as well. The TV show, which first aired in August of 2004, is the fourth-ranked preschool show on US commercial TV and airs in 49 countries. "LazyTown" emphasizes healthy eating, physical fitness, and positive social values like sharing and being kind to others.
In addition to his roles as athlete, writer, entrepreneur, producer and director among others, Magnus also plays the staring role in “LazyTown” as Sportacus. Magnus now tours all over the world talking to children about being fit and healthy. In fact, much of LazyTown’s success surely comes from Magnus’ genuine concern for kids, and his devotion to understanding their tastes, habits and motivations. A father of three children of his own, Magnus has the rare ability to humbly and intently listen to those who are often the wisest among us – our children.
Het is denk ik www.draagdoek.nl, die al genoemd werd.quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:56 schreef Webkim het volgende:
Ik zag laatst in een tijdschrift hele leuke felgekleurde draagdoeken met bijpassende mutsjes en ik kan ze niet meer terugvinden. Maar het was volgens mij wel van een webwinkel. Weet iemand hier wat ik bedoel en waar ik moet zoeken?
En ja, een dakkapel! Dat wil ik ook wel!
Zijzelf niet.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:42 schreef Brighteyes het volgende:
Mega Mindy is uniseks begrijp ik?
Niet nodig. Ben er geboren.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:54 schreef m@x het volgende:
Jessie? Bezichtiging? Ik heb weer iets gemist. Hoera
Hee fluf, ben je je Duits al een beetje aan het ophalen?
kun je je voorstellen, iedere aflevering zit ik lekker helemaal te kijken bij controle op t werk. de rest spoel ik liever doorquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:50 schreef Noli. het volgende:
En hoeveel moeders en niet-moeders ik al niet hoor overToby
...
quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:27 schreef p_iglet het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat het nut ervan is om de muts van het hoofd van een baby af te jatten????
Sta ik net met Pepijn, in de draagdoek op mijn buik, bij de tramhalte komt er 1 of ander rotjoch heel hard voorbij gerend, jat Pepijn zijn muts van zijn hoofd en rent heel hard verder![]()
Was echt te verbouwereerd om te reageren.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:21 schreef jessie het volgende:
Ja of lekker ergens dansen, de kroeg in. Leuk joh!!!!!!
O ik heb t huisje genomen hoor. Duurt nog wel even voor ik de sleutel krijg, want ze gaan nog wat dingen opknappen. Maar echt zo leuk was het
nanno nannoquote:Op vrijdag 2 november 2007 17:06 schreef phluphy het volgende:
[..]
Niet nodig. Ben er geboren.![]()
MindyDoet mij alleen denken aan Mork & Mindy.
![]()
Pstt als je "pech" hebt vind je kleine man K3 gewoon heel leuk. Net als mijn kleine man van 2 1/2 die helemaal verliefd mee staat te deinen op de meiden. En daarbij mama komt halen en al wijzend naar de tv hartstochtelijk roept HIEF! (als in lief)quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:42 schreef Brighteyes het volgende:
Stiekem ben ik nl. wel een beetje blij dat ik K3 kan ontlopen.![]()
Oeh welke bar is dat en waar zit ie?quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
cocktails![]()
Ik ga morgen met collega's op stap en het is de bedoeling dat we dan ook even een goede cocktailbar aandoenDie bar heeft een lijst cocktails, dat is gewoon niet normaal! En lekker
![]()
Echt? Nou ja goed... dat is dan mss ook wel weer schattig.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:24 schreef Babygirl het volgende:
[..]
Pstt als je "pech" hebt vind je kleine man K3 gewoon heel leuk. Net als mijn kleine man van 2 1/2 die helemaal verliefd mee staat te deinen op de meiden. En daarbij mama komt halen en al wijzend naar de tv hartstochtelijk roept HIEF! (als in lief)
JAquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Echt? Nou ja goed... dat is dan mss ook wel weer schattig.![]()
p_iglet... ik kan me goed voorstellen dat je daar boos om wordt. Wat een idiote actie zeg... Heeft ie 'm echt meegenomen ook nog?
hmmm jammer dat t tentamen niet zo goed is gegaan, heb heel erg zitten duimenquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:22 schreef p_iglet het volgende:
Zo mijn verbazing is nu wel omgeslagen in boosheid geloof ik.
BAH wat een dag vandaag. Had ook nog eens ALLE openbaar vervoer tegen, incl 20 minuten vast staan in de haagse tramtunnel, 30 minuten vast staan in een trein bij rijswijk omdat de deuren niet open gaan. En een opstootje op rotterdam cs, waardoor ik ineens midden tussen 20 man politie, 30 man RET beveiliging en een zooitje relschoppers stond.... Ow ja een tentamen wat ik eigenlijk MOET halen, wat niet helemaal goed ging....
Nu tijd voor ijs
Tex en Miss_sly, cocktails klinkt goed!!!
Jessie, Gefeliciteerd met je huisje!! Wat leuk!!!![]()
![]()
![]()
Oh ja dat is hier ook zo. En dan af en toe krijg ik een spontane kus met de mededeling 'vandaag is kusjesdag mama!'quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:24 schreef Babygirl het volgende:
[..]
Pstt als je "pech" hebt vind je kleine man K3 gewoon heel leuk. Net als mijn kleine man van 2 1/2 die helemaal verliefd mee staat te deinen op de meiden.
Vast welquote:Op zaterdag 3 november 2007 08:22 schreef texelonia het volgende:
Zijn er in de winter ook nog ergens leuke dingen te doen?
Oh, maar dat kan ik wel hebben hoor.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:19 schreef Rottdog het volgende:
Heeft echt zo'n gevoel nu van nenenene sliep uit tegenover BE
Ik ben bang dat dat 'm gaat worden en ik had juist zo'n zin om op stap te gaan.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:17 schreef Belana het volgende:
tja, das altijd lastig m@x...
lekker op de bank fillempie kijken dan maar?
kamilethee ligt hier welquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Ynske, kamillethee? Venkelthee? Bah... ben je mooi klaar meeRij veilig straks!
jullie hebben goede ideeënquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:21 schreef YPPY het volgende:
Kun je voor onderweg niet wat 'warmte' maken door heet water over een handdoek oid te gieten en in een plastic zakje te doen? Heb je toch even een soort van kruik.
www.sokbeest.nl wellicht?quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:13 schreef ik80 het volgende:
Ik heb een tijdje geleden een link gezien over iemand die sokbeesten maakte? Kan hem alleen niet meer terugvinden...
Ik was eerder Bix !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |