abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:48:39 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54259062
Hier verder...
Excuses voor de vertraging.
pi_54259129
Terugvindbankje!

Pfff. Zwangerschap roze wolk zeggen ze dan.
Mijn vader ligt nu al 8 1/2 week op de IC en ik bivakkeer al al die tijd bij mijn moeder. Mijn lief is elke keer als -ie me ziet verbaasd over de groei van m'n buik. Eigenlijk doen ik niets anders dan twee maal daags op bezoek in het ziekenhuis en tussendoor wat lezen, eten en slapen. 't Begint me op te breken nu. En dan moet ik ook tussen de bedrijven door een verhuizing zien te plannen want we gaan op 28 dec. over naar een prachtig mooi koophuis.

<zucht>

Donderdag wel lekker naar de Jonge Gezinnen Beurs. Als iemand kans ziet me vandaag nog zo'n kortingsbonnenboekje op te sturen? Mijnes is alweer kwijt natuurlijk.
Hardloper.
IG @webkim
pi_54259181
Ik vind die kaars echt geweldig trouwens. Krijg er helemaal crea-bea zin van
Ik ben alleen een beetje misselijk, en ik verdenk de combinatie kaassouffle & erwtensoep

En ik ben mijn autopapieren en rijbewijs kwijt. Ik raak zelden iets kwijt, sterker nog, ik weet meestal precies waar dingen liggen. Als ik vrij hebt belt m'n baas zelfs soms op om te vragen waar dingen zijn (omdat hij een beetje een warhoofd is ). Maar ALS ik dan zelf iets kwijt ben, dan ben ik het ook goed kwijt. Ik kan me echt niet meer herinneren waar ze zijn of wanneer ik ze voor het laatst heb gehad

Waarschijnlijk in het oud papier belandt of gejat op mijn werk

Als ik alles moet vervangen kom ik al op zo'n 200 euro uit... (rijbewijs + leges voor vermissing, kentekenbewijs, APK-keuringsbewijs, verzekeringsblad en nieuwe kentekenplaten vanwege een andere duplicaatcode).

"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:57:18 #4
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_54259194
Whow.. Webkim da's niet niks zeg!
Maar je hebt wel twee leuke dingen in het verschiet, probeer er lekker van te genieten.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_54259228
Lijkt me erg heftig, Webkim, en moeilijk om dan rustig samen te genieten van de zwangerschap. Sterkte!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_54259310
Webkim, da's niet niks joh! Veel sterkte de komende tijd...
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 30 oktober 2007 @ 10:09:15 #7
95752 crew  Chell
Kluns
pi_54259315
Heftig webkim, veel sterkte!

@Maneki: deal, gaan we doen! Lijkt me echt geweldig, hoewel mijn bonbons er waarschijnlijk niet uit zullen zien haha. Zit er in Delft niet ook zoiets...staat me vaag iets van mij.
pi_54259411
Even tvp voordat ik het bankje straks weer kwijt ben, ik ga nu eerst met die kleine richting dorp lopen, anders wil ze alweer happies voordat ik er uberhaupt ben .
Fake it till you make it...
pi_54259743
Webkim

Ik heb helaas geen boekje voor je over, maar ik zag nog wel de tijdschriften in de winkel te koop waar het boekje bij zat.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 11:12:44 #10
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_54260323
Yppy & debuurvrouw: thanks voor de tips. Als ik eens een creawinkel zie dan ga ik dat zeker eens proberen. Zowel de "gewone" was als de vellen.

webkim wat een rotsituatie. Zo zou het niet moeten zijn. Ik hoop dat het snel verandert/verbetert.
... ♥ ik mis je ♥
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 11:53:35 #11
24188 Belana
kloon van belana
pi_54261054
debuurvrouw, ik heb volgende week een afspraak bij de homeopaat met Liam. Ik moet een hele lijst aan vragen beantwoorden over Liam, van hoe de zwangerschap verliep tot zijn karakter, tot wat ie graag eet.
die afspraak gaat 1,5 uur duren en kost 100 euro, maar dat krijg ik vergoed.
stormy waters...
sailin'
pi_54261074
Webkim ik hoop dat je af en toe toch nog wat rust kunt vinden.

Die kaars van LB doet mij denken aan vroeger, ik heb veel met bijenwas gespeeld Ik was al aan het denken om wat te kopen om een kerstkaars te maken. Én Emma krijgt van de sint bijenwaskrijt (tenminste denk ik).
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_54261220
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 10:09 schreef Yoni het volgende:
Heftig webkim, veel sterkte!

@Maneki: deal, gaan we doen! Lijkt me echt geweldig, hoewel mijn bonbons er waarschijnlijk niet uit zullen zien haha. Zit er in Delft niet ook zoiets...staat me vaag iets van mij.
Ja

webkim dat is niet niks allemaal! sterkte
Saartje
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 12:14:24 #14
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_54261399
Syrena hopelijk vind je die pappieren snel terug

Webkim zulke dingen zijn zwaar vermoeiend volgens mij
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 12:21:19 #15
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54261530
Grrrrrrrrr, hele lap text weg...
!@*&@#^!*@#%^-forum!

Maneki en Yoni, ik hou me ook aanbevolen voor zo'n workshop hoor!
pi_54261596
Kwijl!!!!

Koemelkvrije bonbons die zouden ze nou eens uit moeten vinden
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 30 oktober 2007 @ 12:35:44 #17
95752 crew  Chell
Kluns
pi_54261791
Gezellig BE!
pi_54261911
*uit lurkstand*

Toevallig heb ik die 3 weken geleden gedaan bij De Lelie. Errug leuk, gezellie en dan daarna lekker eten bij De Pijpenla/Le Marriage
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 13:00:57 #19
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_54262204
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 11:53 schreef Belana het volgende:
debuurvrouw, ik heb volgende week een afspraak bij de homeopaat met Liam. Ik moet een hele lijst aan vragen beantwoorden over Liam, van hoe de zwangerschap verliep tot zijn karakter, tot wat ie graag eet.
die afspraak gaat 1,5 uur duren en kost 100 euro, maar dat krijg ik vergoed.
tweede poging
Ik ben heel benieuwd hoe het zal gaan. Wat kan er veel invloed hebben op je slaappatroon trouwens. Hopelijk heeft ie er veel baat bij en krijgt ie meer slaap.
Wil met onze waakhond ook gaan. Mede ook voor weinig slapen, maar ook voor eeuwige snotneus en "zweven" Ga overstappen naar andere verzekeraar, en wul dan aanvullende verzekering uitbreiden. Hoef ik dát in ieder geval niet zelf te betalen...
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 30 oktober 2007 @ 15:17:52 #20
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54264319
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 09:56 schreef Syrena het volgende:
Ik vind die kaars echt geweldig trouwens. Krijg er helemaal crea-bea zin van
Ik ben alleen een beetje misselijk, en ik verdenk de combinatie kaassouffle & erwtensoep

En ik ben mijn autopapieren en rijbewijs kwijt. Ik raak zelden iets kwijt, sterker nog, ik weet meestal precies waar dingen liggen. Als ik vrij hebt belt m'n baas zelfs soms op om te vragen waar dingen zijn (omdat hij een beetje een warhoofd is ). Maar ALS ik dan zelf iets kwijt ben, dan ben ik het ook goed kwijt. Ik kan me echt niet meer herinneren waar ze zijn of wanneer ik ze voor het laatst heb gehad

Waarschijnlijk in het oud papier belandt of gejat op mijn werk

Als ik alles moet vervangen kom ik al op zo'n 200 euro uit... (rijbewijs + leges voor vermissing, kentekenbewijs, APK-keuringsbewijs, verzekeringsblad en nieuwe kentekenplaten vanwege een andere duplicaatcode).

oef das niet tof, en al wat gevonden?

Blijkt dat ze hier op de parkeerplaats waar ik altijd parkeer net nadat ik vertrokken ben vanmorgen (tussen 7 en 8 uur) van 4 auto's op een rij (nummer 5 was ik vannacht) alle koplampen en grillen gejat hebben zonder de motorkap te openen. Wat ben ik ineens blij met die ochtenddienst vanmorgen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 15:25:49 #21
24188 Belana
kloon van belana
pi_54264423
hier vanmorgen ook onze auto open gebroken en onze lispeltuut eruit gehaald.
(vervente pluk lezers weten nu wat ik bedoel natuurlijk )

"Dankjewel! Kun jij altijd de weg wijzen? Wijs je nooit mis?' 'Ik wijf niet mif,' zei de schelp. 'Ik ben de lifpeltuut'. 'De Lispeltuut? Wat een leuk woord! Ik hou je voortaan altijd bij me, dan kan ik nooit meer verdwalen. Vertel eens... hoe komt het dat jij altijd de weg weet?'Maar de Lispeltuut zei enkel nog tweemaal: 'Tuuuu.' Toen zweeg hij."
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 15:40:39 #22
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_54264651
Belena wat ontzettend balen
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 15:44:24 #23
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_54264702
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 15:25 schreef Belana het volgende:
hier vanmorgen ook onze auto open gebroken en onze lispeltuut eruit gehaald.
(vervente pluk lezers weten nu wat ik bedoel natuurlijk )

"Dankjewel! Kun jij altijd de weg wijzen? Wijs je nooit mis?' 'Ik wijf niet mif,' zei de schelp. 'Ik ben de lifpeltuut'. 'De Lispeltuut? Wat een leuk woord! Ik hou je voortaan altijd bij me, dan kan ik nooit meer verdwalen. Vertel eens... hoe komt het dat jij altijd de weg weet?'Maar de Lispeltuut zei enkel nog tweemaal: 'Tuuuu.' Toen zweeg hij."
ik zat nog heel naief aan een schelp te denken... het duurde even maar wat ongelofelijk balen zeg!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 15:54:03 #24
24188 Belana
kloon van belana
pi_54264875
we zijn dat ding zo gaan noemen nadat ik op die manier aan Liam had uitgelegd wat het was
maarja, nu zitten we weer even zonder dus.
nick heeft een lease auto dus verzekering en alles loopt via hun. ik ben benieuwd...
stormy waters...
sailin'
pi_54265198
Mazzel dat je ochtenddienst had vanmorgen Ynske, maar blijft natuurlijk een feit dat die lui met hun poten van andermans spullen af zouden moeten blijven.

Belana... dat is balen. Lispeltuut is wel een hele leuke benaming hihi .

Vanmorgen voor ik richting dorp wilde meldde juffie zich nog even voor een fles en ze heeft zich keurig gedragen onderweg, grootste deel liggen snurken. Mama kon even boodschapjes doen en ik ben nog even bij een paar collega's langs geweest op t werk onderweg naar huis, voor een kopje thee. Misschien ga ik morgen met mijn mama en dat kleine juffie even naar de stad. Ik moet een nieuwe broek hebben, pas niks meer en loop nu in een positiebroek (die ik halverwege de zwangerschap niet meer paste, haha) die er gelukkig niet heel positieachtig uitziet... En ik ben ook zeer "in need of" een nieuwe bh (ik hoop natuurlijk dat die 2 dingen weer terug gaan krimpen, maar tot die tijd toch maar even iets passends aanschaffen...).
Fake it till you make it...
pi_54265900
Hier wordt ook heel veel uit auto's gejat, maar ik snap dan ook echt niet dat mensen dingen in hun auto achterlaten Bij een van onze buren iets verderop pas ook. Laat die sukkel zijn Navigatiesysteem en zijn laptop in de auto liggen, terwijl je weet dat het hier elke keer weer raak is. Da's gewoon stom
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 16:58:27 #27
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_54265918
Webkim

Dames, als er bonbons gemaakt gaan worden ben ik ook van de partij hoor

Oh ja, ik ben dus ook gewoon thuis weer online. Heb ik nog wat gemist?
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 30 oktober 2007 @ 17:32:05 #28
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54266462
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 16:57 schreef Pruk het volgende:
Hier wordt ook heel veel uit auto's gejat, maar ik snap dan ook echt niet dat mensen dingen in hun auto achterlaten Bij een van onze buren iets verderop pas ook. Laat die sukkel zijn Navigatiesysteem en zijn laptop in de auto liggen, terwijl je weet dat het hier elke keer weer raak is. Da's gewoon stom
waar ken ik dat van
en dan noemt men mij gek dat als ik de stad inga en mijn camera/laptop bij heb, dat ik die meesleep.
maar om nu koplampen en grills van auto's af te jatten? van die BMW snap ik nog wel maar van een oud bestelwagentje? een hyundai atos oude versie? oud golfje? niet al te nieuwe peugeot?
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 30 oktober 2007 @ 17:32:48 #29
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54266473
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 16:58 schreef m@x het volgende:
Heb ik nog wat gemist?
dat wel iets met niet snel genoeg reageren op een beantwoorde vraag en daar een rel van maken...
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 17:55:27 #30
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_54266881
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 17:32 schreef Ynske het volgende:

[..]

dat wel iets met niet snel genoeg reageren op een beantwoorde vraag en daar een rel van maken...
Ik zie het al. Dat wordt vanavond eens op mijn gemak bijlezen. Met of zonder popcorn?

Belaan, ik lees net pas van je lispeltuut. Irritant dat mensen niet met hun tengels van andermans spullen af kunnen blijven.

LB, ik vind je kaars zo ongelooflijk schattig vertrut. Wil je er voor mij ook eentje maken?
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_54266898
quote:

[..]

naja daar heeft ze niet echt veel aan gemist
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_54266912
quote:

[..]

waar ken ik dat van
en dan noemt men mij gek dat als ik de stad inga en mijn camera/laptop bij heb, dat ik die meesleep.
maar om nu koplampen en grills van auto's af te jatten? van die BMW snap ik nog wel maar van een oud bestelwagentje? een hyundai atos oude versie? oud golfje? niet al te nieuwe peugeot?
Nou, dat snap ik ook niet hoor, wat heb je nou aan een koplamp van een oud bestelbusje
Ik vraag me dan af of het baldadig van jongeren is of echt een junk die het denkt te kunnen verpatsen
pi_54268649
Jaa BE en m@x ook mee gezellig

Belaan sjonde van je lifpeltuut
Saartje
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 19:49:07 #34
144006 chacama
Ondernemend!
pi_54269052
Webkim zit die ook bij de kinderen of ouders van jonge kinderen.... dan zal ik morgen even in de berg duiken voor je.... verder uiteraard sterkte met je vader en hopelijk toch nog een beetje tijd om van je buik te genieten.

Belaan, wat k* van je lispeltuut.... en ik ben ook benieuwd naar de ervaringen met de homeopaat. Ik heb er zelf ooit heel veel profijt van gehad ivm astma.

En syrena succes met het terugvinden van je papieren. Mijn moeder is ze ooit kwijt geweest en vond ze in de koelkast terug....
  Jubileum moderator dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:06:31 #35
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_54269382
Mijn god Belaan dat is toch wel heel erg vervelend zeg

Zeg eh dames, voor chocolade ben ik wel 2 keer te porren dus, als het mag tenminste, wil ik ook wel mee nog een keer bonbons maken

m@x welkom terug! is er nog wat teruggevonden op je schijf?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:08:13 #36
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54269424
hoor ik daar Bonbons??

En m@x is weer terug
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:08:40 #37
95752 crew  Chell
Kluns
pi_54269436
Ik voel een bonbon-maak-meet aankomen
pi_54269464
Als we het in november plannen, kan het nog net voor BE op ontploffen staat
Saartje
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:13:07 #39
103793 kozakken
Living the life
pi_54269516
Oeh... voor bonbons kom ik wel uit mijn mediastilte hoor
Ik heb gewoon geen tijd
(en het afkicken was eigenlijk ook wel heel erg lekker, moet ik zeggen )

Maar voor wie het weten wil. (of anders lekker over me heenleest )
Het gaat goed! Goed met mij, goed met ons huis en goed met de jongens.
Verhuizen is ingrijpend geweest. Ook gewoon als gezin zijnde, vind ik. Weinig tijd voor de kinderen, veel bij andere mensen zijn, zelf druk en gestresst en ga zo maar door.
Maar nu is het . (Dus back to reality en wachten op 'is dit alles.... oehoehoehoe...
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:13:59 #40
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_54269533
Poging 2 en ik hou het kort, 1e keer lang was geen succes...

Belana wat balen zeg van je lispeltuut (en wat een geweldig woord!!!!)
LB ik vind je kaars geweldig, niet fout of wat dan ook, gewoon geweldig!
Syrena heb je al op de wc gekeken, in de koelkast, in het geheime vakje van je tas, enzo?
Webkim, sterkte.
En ik wil even naar M@x!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:16:47 #41
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54269575
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 20:13 schreef kozakken het volgende:
Oeh... voor bonbons kom ik wel uit mijn mediastilte hoor
Ik heb gewoon geen tijd
(en het afkicken was eigenlijk ook wel heel erg lekker, moet ik zeggen )

Maar voor wie het weten wil. (of anders lekker over me heenleest )
Het gaat goed! Goed met mij, goed met ons huis en goed met de jongens.
Verhuizen is ingrijpend geweest. Ook gewoon als gezin zijnde, vind ik. Weinig tijd voor de kinderen, veel bij andere mensen zijn, zelf druk en gestresst en ga zo maar door.
Maar nu is het . (Dus back to reality en wachten op 'is dit alles.... oehoehoehoe...
al helemaal gesetteld?
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:18:11 #42
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_54269601
Voelt je huis al als 'thuis' Kozakken? En M@x ook helemaal gesetteld al?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:20:05 #43
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_54269641
M@x, ik was ook wel benieuwd naar je harde schijf!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_54269663
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 17:55 schreef m@x het volgende:

[..]

Ik zie het al. Dat wordt vanavond eens op mijn gemak bijlezen. Met of zonder popcorn?
popcorn en rosé
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:21:47 #45
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54269667
Hey m@x! En ook kozakken weer boven water!

Oh, en Ireth, ik ben je niet vergeten hoor... ben nu bezig met die cd!
Het is er overigens maar eentje. Maar toch...
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:50:37 #46
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54270234
En toen ging het mis.
En toen waren de CD's op.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:51:01 #47
103793 kozakken
Living the life
pi_54270243
Helemaal gesetteld Op wat kleine hickups na. (Al die andere geluiden )

Dit huis voelt alsof het voor ons bedoeld was. Het klopt gewoon. En wij kloppen in het huis.

En nou ga ik mooshy af hoor.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 21:46:50 #48
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_54271466
fijn kozakken
pi_54272387
Ik heb echt overal gekeken dames, bedankt voor het meedenken Zelfs in mijn sokkenla en mijn mandje met riemen. Maar alles is nog steeds zoek

Ik ben net terug van een praatje over coaching enzeau en nu ga ik in november in twee dagen ontdekken wat mijn passie is! A 199 euro Maar het gaat wel om mijn passie
En nu maar hopen dat naar niet "bankhangen" uitkomt, want dat wist ik al.

Nee grapje, het lijkt me echt leuk. Alleen jammer dat de methode die ze gebruiken (The Journey, Amerikaans uiteraard) ook weer wordt betrokken bij het spontaan genezen van kanker en andere nare ziektes. Dat vind ik toch zo'n..zo'n...ja...nepperij. "Het zijn onverwerkte emoties" Mjaaaaaa heur. En dan even je emoties verwerken en *hop* spontane genezing.

Maar goed, dat heeft niks met mijn passie te maken. Ik ben echt keinieuwsgierig wat mijn passie gaat zijn
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_54273220
Ik gok iets heel ingewikkelds met veel knopjes en electonica Syrena
Saartje
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 23:59:40 #51
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54274584
Jihoe, mijn vriend heeft een heel mooi en groot atelier gehuurd, om cursussen in te geven, en het is ideaal voor een wintermeet Kindjes kunnen perfect rondscheuren met fietsen etc, zo groot is het

Er is ook een keuken in het gebouw dus we zijn van alle gemakken voorzien

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 31 oktober 2007 @ 00:03:26 #52
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_54274669
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 23:59 schreef Vivi het volgende:
Jihoe, mijn vriend heeft een heel mooi en groot atelier gehuurd, om cursussen in te geven, en het is ideaal voor een wintermeet Kindjes kunnen perfect rondscheuren met fietsen etc, zo groot is het

Er is ook een keuken in het gebouw dus we zijn van alle gemakken voorzien

[ afbeelding ]
dat lijkt me een heeeeel strak plan
Mijn meiden en mijn camera staan al te huppen bij de voordeur
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  woensdag 31 oktober 2007 @ 06:46:19 #53
24188 Belana
kloon van belana
pi_54277229
een bonbonmaakmeet goed man ik ben voor!!!

vivi, das een mooie plek, ook voor!!

hi kozakken
hi m@x
stormy waters...
sailin'
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 31 oktober 2007 @ 07:20:50 #54
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54277322
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 00:03 schreef buzzer het volgende:

[..]

dat lijkt me een heeeeel strak plan
Mijn meiden en mijn camera staan al te huppen bij de voordeur
* Ynske gaat ernaast staan
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 31 oktober 2007 @ 09:09:19 #55
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54278263
* Brighteyes is ook voor!
Maar dan wel in januari hoor! Ik wil showen dan!
  woensdag 31 oktober 2007 @ 09:25:21 #56
108648 cattie
lieve moeder
pi_54278490
* Cattie kijkt om een hoekje
Hoor ik daar de woorden chocolade en bonbons? Ik ben voor!

Luchtbel, ik vind je kaars helemaal geweldig!

Om nog even op onze bank terug te komen: Hij zit/hangt geweldig! We hebben bewust voor een licht kleur gekozen. We hebben namelijk een witte kat die nogal kan verharen. Onze vorige bank was donker en we werden gek van die haren. Nu moeten we nog steeds veel stofzuigen, mzaar zie je het tenminste minder.
  woensdag 31 oktober 2007 @ 09:32:08 #57
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_54278596
Hee Vivi, wat een leuk plan! Waar staat dat atelier?
  woensdag 31 oktober 2007 @ 09:33:33 #58
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_54278621
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 15:44 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

ik zat nog heel naief aan een schelp te denken... het duurde even maar wat ongelofelijk balen zeg!
Pas toen jij zei dat jij heel naïef aan een schelp zat te denken, dacht ik verrek, het is dus géén schelp!
Vreselijk dat dat ding zomaar gejat is zeg.
  woensdag 31 oktober 2007 @ 10:35:59 #59
103793 kozakken
Living the life
pi_54279755
Ik wil ook!! Vief!!
Januari zou een strak plan zijn

(wat voor een cursussen geeft viviman eigenlijk? )
  woensdag 31 oktober 2007 @ 10:40:01 #60
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54279840
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 10:35 schreef kozakken het volgende:

Dat vroeg ik me ook al af
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_54279948
vast cursussen bonbonmaken!
pi_54279975
kozakken, fijn dat je zo happy bent met jullie nieuwe huis. heb je topic doorgekeken en 't ziet er inderdaad heel leuk uit. en nu lekker genieten!
  woensdag 31 oktober 2007 @ 10:47:31 #63
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_54279984
Is dat bonbon/chocolade maken een beetje bij mij in de buurt???

Edit: teruggelezen... nee dus.

Vanavond mn laatst Reiki I cursus... ;{ jammer...

[ Bericht 19% gewijzigd door Diaan73 op 31-10-2007 10:54:29 ]
Make love, not war ☮
  woensdag 31 oktober 2007 @ 10:49:06 #64
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54280011
Kozakken, ik was ook al zo nieuwsgierig maar durfde niet!

Viev! Verlos ons!
pi_54280079
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 06:46 schreef Belana het volgende:
vivi, das een mooie plek, ook voor!!
en hier zat ik me lange tijd af te vragen wat belana toch suggereerde met die uitroeptekentjes. :maar net zag ik pas dat ze gewoon bedoelt dat ze het een goed plan vindt. ik ook hoor! waar is het vivi?
  woensdag 31 oktober 2007 @ 10:55:19 #66
103793 kozakken
Living the life
pi_54280121
Ik noem dat trouwens geen atelier!!
Ik noem dat gewoon een bal- en danszaal
Gaan we dan ook heel hard muziek maken en dansen met alle kinderen en dan heel gek doen?
  woensdag 31 oktober 2007 @ 12:00:48 #67
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54281343
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 09:32 schreef Spuuglokje het volgende:
Hee Vivi, wat een leuk plan! Waar staat dat atelier?
In Zeist
  woensdag 31 oktober 2007 @ 12:01:16 #68
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54281353
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 10:55 schreef kozakken het volgende:
Ik noem dat trouwens geen atelier!!
Ik noem dat gewoon een bal- en danszaal
Gaan we dan ook heel hard muziek maken en dansen met alle kinderen en dan heel gek doen?
Uiteraard
  woensdag 31 oktober 2007 @ 12:02:15 #69
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54281368
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 10:35 schreef kozakken het volgende:
Ik wil ook!! Vief!!
Januari zou een strak plan zijn

Foto en videobewerking Verder wil hij het zelf als studio gaan gebruiken voor shoots
pi_54282091
Mensen wat een prachtig voorjaarweertje is het toch, las net 16 graden op de thermometer en die hangt dan ook nog eens in de schaduw

Vivi leuke ruimte heeft je vriend daar straks zeg
pi_54282403
Goedemiddag allemaal!

Ik ben vandaag in hele goede bui.
Ik zou op 1 december beginnen met een nieuwe baan, maar nu ben ik net gebeld of ik ook mijn droombaan wil hebben. Nou daar hoefde ik niet lang over na te denken!!!
Dus alle plannen veranderen weer, maar dat vind ik niet erg. De werktijden zijn ook nog eens veeel gunstiger voor frummel straks, dus mijn dag kan nu niet meer stuk.

Groetjes!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  woensdag 31 oktober 2007 @ 13:32:05 #72
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_54282790
Super, Flowerbox!

Eh, de temperatuur moet toch altijd in de schaduw gemeten worden?
  woensdag 31 oktober 2007 @ 13:47:32 #73
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54283034
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 12:47 schreef _Bar_ het volgende:
Mensen wat een prachtig voorjaarweertje is het toch, las net 16 graden op de thermometer en die hangt dan ook nog eens in de schaduw

Vivi leuke ruimte heeft je vriend daar straks zeg
De eilanden zijn altijd wat beter qua weer geloof ik toch? Hier is het grijs en nattig
  woensdag 31 oktober 2007 @ 13:49:40 #74
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54283072
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 13:05 schreef flowerbox het volgende:
Goedemiddag allemaal!

Ik ben vandaag in hele goede bui.
Ik zou op 1 december beginnen met een nieuwe baan, maar nu ben ik net gebeld of ik ook mijn droombaan wil hebben. Nou daar hoefde ik niet lang over na te denken!!!
Dus alle plannen veranderen weer, maar dat vind ik niet erg. De werktijden zijn ook nog eens veeel gunstiger voor frummel straks, dus mijn dag kan nu niet meer stuk.

Groetjes!
Gefeliciteerd! Wat is je droombaan dan?
pi_54284049
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 13:49 schreef Vivi het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! Wat is je droombaan dan?
Bedankt! Ik kan nu nog niet zeggen wat de baan inhoud, maar binnenkort zal ik wat minder cryptisch zijn.

Wat een mooie atelier-ruimte, trouwens!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 31 oktober 2007 @ 15:05:59 #76
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54284467
Halloween vanavond
Gaan jullie nog wat met de kids doen?
Today is life -

Dale Carnegie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')