Nee maar dat wil niet zeggen dat het geen mooie dag is om jezelf te verhangen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:12 schreef HeatWave het volgende:
Ik heet toch niet opeens Meki???
Opzich een goed punt, opzich dan.. ergens.. op de een of andere manier. Denk ik, misschien, eventueel...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:25 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee maar dat wil niet zeggen dat het geen mooie dag is om jezelf te verhangen.
Alleen als je het *live*live*live* doet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:26 schreef motorbloempje het volgende:
levert een zelfmoorwens je dan geen ban op?
dat is zooooo 2002quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:31 schreef NJ het volgende:
[..]
Alleen als je het *live*live*live* doet.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:36 schreef ElizabethR het volgende:
Ah HIERRRRRRRR zitten jullie, ik was al op zoek naar de jesters van Joene
Ik weiger overigens me aan de TT te conformeren. En wel hierom
Ik ga me daar niet lopen verhangen met zoveel prachtigs net om de hoek!!
Is hij overdag thuis dattie zo laat nog muziek kan draaien? Hoeft ie niet te werken??quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:16 schreef motorbloempje het volgende:![]()
iemand nog tips om je buurman zo onopvallend mogelijk te lozen?
de mongool draaide eerst tot half 1 muziek, en begon daarna om half 3 WEER
en roepen/bellen hielp niet (dat deden de andere buren al)![]()
Ik heb vast wat gemist, maar de opmerking 'what else is new' zal ongetwijfeld passend zijn.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:03 schreef Jarno het volgende:
Lang leve de inconsequente kutbans van de kutcrew!
Hmm. Als ik dat uitzicht zou hebben kreeg ik nooit meer iets van werk af, dan zat ik de hele dag naar buiten te starenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:36 schreef ElizabethR het volgende:
Ah HIERRRRRRRR zitten jullie, ik was al op zoek naar de jesters van Joene
Ik weiger overigens me aan de TT te conformeren. En wel hierom
Ik ga me daar niet lopen verhangen met zoveel prachtigs net om de hoek!!
Ik ga ook binnenkort. Samen gaan?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:45 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Hmm. Als ik dat uitzicht zou hebben kreeg ik nooit meer iets van werk af, dan zat ik de hele dag naar buiten te staren.
Kortom: Tijd om te emigreren?
Ik heb ook gemist wie er inconsequent gebanned zijn hoor JMG.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:45 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Kortom: Tijd om te emigreren?
Fok!kerweg was vandaag een overrated experience J....quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:49 schreef Joene het volgende:
Vandaag is een dag om de fok!kerweg te checken.
Het is vandaag nationale Decolleté dag !
Zo'n bovenbuurman had ik ook... Ben blij dat hij het de laatste tijd heel rustig houdt!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:16 schreef motorbloempje het volgende:![]()
iemand nog tips om je buurman zo onopvallend mogelijk te lozen?
de mongool draaide eerst tot half 1 muziek, en begon daarna om half 3 WEER
en roepen/bellen hielp niet (dat deden de andere buren al)![]()
Ik zou het laatste avondmaal tussen de middag nemen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:41 schreef UIO_AMS het volgende:
Wat zullen we vandaag eens voor lunch nemen, zo op de verhangjezelfdag?
Ik rook net al soep!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:41 schreef UIO_AMS het volgende:
Wat zullen we vandaag eens voor lunch nemen, zo op de verhangjezelfdag?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:42 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik zou het laatste avondmaal tussen de middag nemen.
Doe eens link... Ik is lui!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:39 schreef motorbloempje het volgende:
niemand hier te topic van N.Frufo in FB gelezen?
puur genieten
ja, die dusquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Hallo ik wil al mijn berichten wissen!
Goh! Dit komt me bekend voor.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:59 schreef n00cL30n het volgende:
Jeezes... De hint.. Ga eens naar de doehetzelfzaak en koop een touw is iets te weinig van het goede ... denk ik.
LoLz... NOg net in de laatste minuut van verhangjezelfdag he?quote:
Goed bezig n00c, goed bezig!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:05 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
LoLz... NOg net in de laatste minuut van verhangjezelfdag he?
Waar?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 06:20 schreef Q. het volgende:
Mensen.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:08 schreef Q. het volgende:
Daar! Sla ze doodschtst!
Ik ookquote:
Gwoon.quote:
Misschien moet je de rollen omdraaien J. Dat zij de kracht nodig heeft ipv jij.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:41 schreef Jarno het volgende:
Ik heb er de kracht niet voor, J.
Gasternakke! De héle dag?!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:54 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga morgen de hele dag neuken J!![]()
Ben daar naar Bon Jovi geweest, en dat was gaaf.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:55 schreef Jarno het volgende:
Is het Gelredome leuk? Ik denk dat ik naar Bruce Springsteen wil enzo.
Ga je aan de coke ofzeau ?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:54 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga morgen de hele dag neuken J!![]()
boooooooooooooooooooooooooooooooooooorn in ze ussssssssssssssssssssssssssaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:55 schreef Jarno het volgende:
Is het Gelredome leuk? Ik denk dat ik naar Bruce Springsteen wil enzo.
Wel klote met parkeren enzo zeker met dit soort dingen?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:56 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ben daar naar Bon Jovi geweest, en dat was gaaf.
sNiet. Extra kaarten.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:56 schreef Dangel het volgende:
Broes is uitverkocht.
Bemoei je met je eigenste zelf joh.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:56 schreef Dangel het volgende:
Broes is uitverkocht.
Yup. Ik ben met de trein gegaan.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:57 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wel klote met parkeren enzo zeker met dit soort dingen?
Hm. Anders misschien gewoon 's middags al naar Arnhem gaan en daar wat eten enzo. Misschien wel weer eens leuk, vanavond even met de vrouw overleggen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Yup. Ik ben met de trein gegaan.
Ben je homeau ofzoquote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee men. Gewoon nuchter. Misschien wat champagne.
Even over je vrouw leggen is altijd leuk J.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hm. Anders misschien gewoon 's middags al naar Arnhem gaan en daar wat eten enzo. Misschien wel weer eens leuk, vanavond even met de vrouw overleggen.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:02 schreef Joene het volgende:
[..]
Even over je vrouw leggen is altijd leuk J.
Ouwe Bokquote:
Oeh. Ik feliciteer je alvast!quote:
Das echt wel mega tiefus oud ja.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:04 schreef Jarno het volgende:
33!
Dan ben je net zo oud als jezus was enzo. Ofzo.
Het was te kort , dat vergeet ik niet.quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:07 schreef Joene het volgende:
[..]
Het was te kort , dat vergeet ik niet.
Ik win! Ik Win!!!quote:
Zal ik hem inkoppen ? of doe je het zelf ?quote:
Ik heb er de kracht niet voor J.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:14 schreef Joene het volgende:
[..]
Zal ik hem inkoppen ? of doe je het zelf ?
ik wist niet dat jij een kloon was van Jarnoquote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:18 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik heb er de kracht niet voor J.
Mompelt iets van, dat daar een pokeravond voor moest wijken.quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:23 schreef Joene het volgende:
[..]
ik wist niet dat jij een kloon was van Jarno![]()
Poker ? :quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:33 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mompelt iets van, dat daar een pokeravond voor moest wijken.
[..]
Zure appelquote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:23 schreef Joene het volgende:
[..]
ik wist niet dat jij een kloon was van Jarno![]()
Ja!quote:
Ja !quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:20 schreef Armageddon het volgende:
Ow jah poker! Moeten we ook nog een keer doen.
Het liefste nog voor het einde van het jaar.quote:
Halverwege december moet denk ik wel lukken.. toch?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:38 schreef Armageddon het volgende:
Zit deze maand volgeboekt. Kan pas weer in december.
Die iBook is inderdaad wel gaaf, maar het enige draadloze eraan, is als je de stekker doorknipt toch?quote:
Maar natuurlijk! Gooi maar een datum op!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:10 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Halverwege december moet denk ik wel lukken.. toch?
quote:
Valt mee, ik heb er geen airportkaart inzitten, die zit in mijn andere iBook, maar het kan wel gewoon.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:12 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Die iBook is inderdaad wel gaaf, maar het enige draadloze eraan, is als je de stekker doorknipt toch?
Zolang het niet het eerste weekend is ,en niet het tweede , niet met de kerst en niet met oud en nieuw ben ik beschikbaar.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:29 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Maar natuurlijk! Gooi maar een datum op!
Ik heb de buitenkant ooit een keer verwisseld omdat ik groen met wit mooier vondquote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Valt mee, ik heb er geen airportkaart inzitten, die zit in mijn andere iBook, maar het kan wel gewoon..
Edit, wat voor G4 kim?.
Welke omgeving?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:19 schreef k_i_m het volgende:
Hij was zo;
[ afbeelding ]
Toetsenbord en muis is in groen/wit, krijg je er ook bij. Als ik maar van die zooi af ben.
Dus je wil niet ruilen?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:27 schreef HeatWave het volgende:
Ik zou hem lekker op tweedehandsmac.nl zetten als ik jou was, ben je hem zo kwijt.
Ik ga het toch niet redden om dat ding op te halen voor het weekend. Maar het zijn mooie machines
.
Oeh, een Power Mac G4 is nog wel kewl... (wil el 'm niet? denk het wel!)quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:19 schreef k_i_m het volgende:
Hij was zo;
[ afbeelding ]
Toetsenbord en muis is in groen/wit, krijg je er ook bij. Als ik maar van die zooi af ben.
El? Die haringkist?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:11 schreef Jarno het volgende:
[..]
Oeh, een Power Mac G4 is nog wel kewl... (wil el 'm niet? denk het wel!)
Eh, ja, die!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:19 schreef k_i_m het volgende:
[..]
El? Die haringkist?. Die lelijke steenpuist die ik nooit meer zie?
. Die?
.
ik denk dat die kale dr wel gevoelig voor is.quote:
Kom je ruimte tekort?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:19 schreef k_i_m het volgende:
Hij was zo;
[ afbeelding ]
ik mis de tijd zonder irritante users die zomaar je topic binnen wandelen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:46 schreef PretKroket het volgende:
Ik mis die goeie ouwe tijd waar ik met m'n inbelverbinding aan het half-lifen was
Ja die ja ! Ik zit te wachten op een leen-G4 van het werk, zodat ik kan kijken of ik die aanschaf van een iMac kan rechtpraten bij mezelf. Dus je hebt een G4 voor me staan hoor ik.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:19 schreef k_i_m het volgende:
El? Die haringkist?. Die lelijke steenpuist die ik nooit meer zie?
. Die?
.
Graties afhalen El.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:16 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ja die ja ! Ik zit te wachten op een leen-G4 van het werk, zodat ik kan kijken of ik die aanschaf van een iMac kan rechtpraten bij mezelf. Dus je hebt een G4 voor me staan hoor ik.
Alles van k_i_m is in principe al van mij, dus dat begreep ik al. Toch bedankt want een bevestiging is altijd lekker.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:19 schreef Joene het volgende:
Graties afhalen El.
Ja pislul, wel zelf komme ophalen! En als je een iMac wil aanschaffen zou ik nog effe wachten, aangezien mijn wederhelft weer een nieuwer (dus groter, dus beter) model heeft gezien en die wellicht begin volgend jaar wenst te vervangen, dus dan hoef je niet de volle mep te betalenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:16 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ja die ja ! Ik zit te wachten op een leen-G4 van het werk, zodat ik kan kijken of ik die aanschaf van een iMac kan rechtpraten bij mezelf. Dus je hebt een G4 voor me staan hoor ik.
Ik ga zelf voor de grotere en betere iMac en wachten tot volgend jaar gaat hem ook niet worden. Maar bedankt - of eigenlijk ook gewoon niet - voor je aanbod.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:38 schreef k_i_m het volgende:
Ja pislul, wel zelf komme ophalen! En als je een iMac wil aanschaffen zou ik nog effe wachten, aangezien mijn wederhelft weer een nieuwer (dus groter, dus beter) model heeft gezien en die wellicht begin volgend jaar wenst te vervangen, dus dan hoef je niet de volle mep te betalen.
Ik weet van niks.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:38 schreef k_i_m het volgende:
Oja, garantie tot de deur, ik kan niks, en ik maak niks. Dan weet je dat!
Ik vond laatst nog een CDROM-speler waarbij je de CD's in zo'n caddy moest frutsen. De snelheid vroeg je? Ik geloof dat je die tegenwoordig als 1/2-speed zou aanduidenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:47 schreef k_i_m het volgende:
Ja, er moet een hele kamer leeg. Plus dat ik zoveel electronische zooi gespaard heb dat het gewoon niet meer leuk was. Ik heb zelfs een pII mobo gevonden en één van de allereerste modellen cdbranders. En weggetieft inmiddels
.
Ja, nou weet ik nog niksquote:
Welk stukje bedoel je?quote:
Ik had gewoon cholera de afgelopen dagenquote:Before the 20th century, the word "gastroenteritis" was not commonly used. What would now be diagnosed as gastroenteritis may have instead be diagnosed as "typhoid fever, cholera morbus, "griping of the en guts", "surfeit", "flux", "colic", "bowel complaint",
WTFBBQ????quote:Op donderdag 1 november 2007 07:24 schreef GI het volgende:
[..]
Ik had gewoon cholera de afgelopen dagen
Go ahead! Ik zou denk ik zelfs een paar bommetjes gebruiken.quote:Op donderdag 1 november 2007 21:39 schreef motorbloempje het volgende:
mag ik overigens ook ándere mensen verhangen vandaag?
in that case:
* ]motorbloempje pakt een mooi stevig touw, en brengt dat even persoonlijk langs twee studie genoten [afbeelding] [afbeelding
mongolen [afbeelding]
één laat 'me' in de steek door gisteren te zeggen, de laatste dag dat we hadden voor het project en we alles nog moesten doen door tijdgebrek en gebrek aan communicatie van haar kant, dat ze stopt met de opleiding [afbeelding] [afbeelding] 'ja, hier heb je mijn deel(tje), zie maar wat er er mee gaat doen' [afbeelding]
en de andere vindt stappen belangrijker dan de presentatie die we morgen moet houden over een gebouwde website, die ons hele portfolio en dus onze studiepunten kan maken of breken [afbeelding]
zit nog steeds op documenten te wachten [afbeelding]
Eigen schuld, moet je maar niet zoveel neuken!quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:43 schreef Armageddon het volgende:
Ja goeiesmorgens deze morgen! Ik heb overal kramp.![]()
Neukenquote:Op vrijdag 2 november 2007 08:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Eigen schuld, moet je maar niet zoveel neuken!
Hey, ik ook!!quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:12 schreef HeatWave het volgende:
Ja, voor nu.
Eerst nog even deze Vrijdag doorworstelen... Maar klokslag () 17:45 zit ik in de kroeg straks
.
Nu ik er aan denk, dit had ik gisteravond ook allemaal alquote:
Je kan in principe gewoon doorgaan totdat je van die steken in je lever gaat voelen. Dan kan je twee dingen doen. Even niet meer drinken of een Ibuprofen en doorgaan.quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nu ik er aan denk, dit had ik gisteravond ook allemaal al.
Oh well, gewoon meer dan maar!
*check*quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:21 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je kan in principe gewoon doorgaan totdat je van die steken in je lever gaat voelen. Dan kan je twee dingen doen. Even niet meer drinken of een Ibuprofen en doorgaan.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:14 schreef HeatWave het volgende:
Het weegt niets en komt uit Hollywood?
Het brein van Paris!
Een baby?quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:19 schreef k_i_m het volgende:
Hey n00c, weet je al wat je nageslacht gaat worden???
De nadruk lag op geslacht he?quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:39 schreef k_i_m het volgende:
Als je die opmerking irl gemaakt had, was je nu de trotse bezitter van een blauw oog geweest.
Ik spreek jou over een jaartje of 14 nog wel eensquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:39 schreef k_i_m het volgende:
Als je die opmerking irl gemaakt had, was je nu de trotse bezitter van een blauw oog geweest.
Blij zijn met je vrijheid en spijt hebben van kinderen zijn 2 verschillende dingen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik spreek jou over een jaartje of 14 nog wel eens
Kijken of je er dan ook zo over denkt. Die van mij zijn nu groot, gelukkig, de oudste 21 en de jongste 16. Ik ben blij dat ik mijn vrijheid weer terug heb hoor!!
Kids zijn fantastisch!! Echt waar, met volle teugen geniet je daarvan. Maar achter het behang plakken is ook een optie, zo nu en dan.
True, true. Ik wilde alleen maar duidelijk maken dat er ook tijden zijn dat je verzucht: ' Was ik er maar nooit aan begonnen'quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Blij zijn met je vrijheid en spijt hebben van kinderen zijn 2 verschillende dingen.
Dat kan ik me serieus (en gelukkig) écht (nog) niet voorstellen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:55 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
True, true. Ik wilde alleen maar duidelijk maken dat er ook tijden zijn dat je verzucht: ' Was ik er maar nooit aan begonnen'
Dat komt nog wel, J.quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:56 schreef Jarno het volgende:
Dat kan ik me serieus (en gelukkig) écht (nog) niet voorstellen.
Het zal mijn vers opkomend moederinstinct wel zijn. Of anders hormonen. Of het feit dat ik bij het woord afgeslacht een levendig plaatje voor me zie van een lief zacht konijntje waar iemand het vel aftrekt.quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik spreek jou over een jaartje of 14 nog wel eens
Kijken of je er dan ook zo over denkt. Die van mij zijn nu groot, gelukkig, de oudste 21 en de jongste 16. Ik ben blij dat ik mijn vrijheid weer terug heb hoor!!
Kids zijn fantastisch!! Echt waar, met volle teugen geniet je daarvan. Maar achter het behang plakken is ook een optie, zo nu en dan.
Whehehequote:Op vrijdag 2 november 2007 11:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat komt nog wel, J.
Meestal in de pubertijd, als ze gaan jumpstylen en zulks.
En dat is dan nog maar het begin!!!
Jaja. Net zoals ik wel spijt zou krijgen als ik eenmaal maaaaaaandenlang niet meer geslapen had, wanneer je nooooooooooit meer sex zou hebben of echt helemaaaaaaaaaal niet meer iets leuks samen zou kunnen doen?quote:
Het is gewoon een combinatie Kimquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:41 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Het zal mijn vers opkomend moederinstinct wel zijn. Of anders hormonen. Of het feit dat ik bij het woord afgeslacht een levendig plaatje voor me zie van een lief zacht konijntje waar iemand het vel aftrekt.
Of misschien hou ik gewoon wel van slaan, om niks. Je weet het niet.
Wacht maar tot er zo'n 17-jarige mocro met vlassnorretje, omgedraaid petje met een peuk in z'n bek op z'n draaiende scooter vraagt of je net 15 jarige dochter thuis is.quote:
Niet nodig.quote:
Nee, ain't gonna happen. (Dat spijt krijgen van, dus).quote:
Ik kan het me voorstellen dat iemand er echt spijt van kan krijgen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:58 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, ain't gonna happen. (Dat spijt krijgen van, dus).
En, heb je het al weggegooid?quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:53 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Het is gewoon een combinatie Kim
Hoewel dat laatste me af en toe best wel heel erg aanspreekt. Zo heb ik nu gruwelijke zin om hier iemand keihard op zijn neus te meppen omdat ie melk in mijn koffie heeft gedaan.
'You can't drink black coffee, that upsets your stomach!!'
Zal ik jou es effe heel duidelijk maken wat mij upsets?? LUL!!!!
nog niet alles hoorquote:
Nee, dat heb ik hém laten doen, en vervolgens heb ik hem nieuwe koffie laten zetten, sterk dit keer, niet van dat slappe Britse gedoe, en mij een nieuwe mok laten brengen zonder melk.quote:
Yey!!!!quote:
Jazeker, ik ben net bij de Apple Store geweest en weet niet hoe lang ik me nog kan bedwingen alvorens een 24" iMac te halen ...quote:
Waarom zou je?quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:27 schreef elcastel het volgende:
[..]
Jazeker, ik ben net bij de Apple Store geweest en weet niet hoe lang ik me nog kan bedwingen alvorens een 24" iMac te halen ...
Ik kom er - hoe ouder ik word - steeds meer achter dat de aankoopdrang het lekkerst is, laat me maar even.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:33 schreef Jarno het volgende:
El, je gaat toch wel zo'n ding halen. Kewl jezelf nou niet langer!
lul , ga naar de winkel en haal de pinpas door de wel bekende geleuf !quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:38 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik kom er - hoe ouder ik word - steeds meer achter dat de aankoopdrang het lekkerst is, laat me maar even.
Trut, ik heb juist net al mijn geld weggeschoven, ik was al bang dat ik mijn CC zou gaan trekken net. Ik vind het gewoon lekker om mezelf een paar weken te teasen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:41 schreef Joene het volgende:
lul , ga naar de winkel en haal de pinpas door de wel bekende geleuf !![]()
Het voordeel daarvan is dat je er dan achterkomt dat je het niet écht nodig hebt. Zo zit ik al 27 jaar met een verouderde pc met een halfrotte processor.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:43 schreef elcastel het volgende:
Trut, ik heb juist net al mijn geld weggeschoven, ik was al bang dat ik mijn CC zou gaan trekken net. Ik vind het gewoon lekker om mezelf een paar weken te teasen.
Blauw nee man , ik wil geen bruine arm.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:44 schreef elcastel het volgende:
Zeg was jij niet blauw trouwens ?
Je loopt al moeilijk genoeg sinds je crewtijd wil je zeggen...quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:57 schreef Joene het volgende:
[..]
Blauw nee man , ik wil geen bruine arm.
Das al een poos geleden dubbelquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:17 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Je loopt al moeilijk genoeg sinds je crewtijd wil je zeggen...
Ik niet hoor, hartstikke rood van binnen, behalve de plekken waar vet zit, daar is het geelquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:20 schreef HeatWave het volgende:
crew schmew, van binnen zijn we allemaal blauw.
1 tip: ga nooit de reclame inquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:08 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik niet hoor, hartstikke rood van binnen, behalve de plekken waar vet zit, daar is het geel![]()
quote:
Oh, nou ja, ik gaf alleen maar even aan hoe iedereen er van binnen uitzietquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:41 schreef HeatWave het volgende:
Niet echt een goeie manier om jezelf aan te prijzen zeg maar.
Nou, ga je gang!! Schrijf maar eveneen mooie ad voor jezelf, ik ben benieuwd!!!quote:
Hey k_i_m, net weer een echo ronde verder (20 weken- en 21 weken-echo).quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:19 schreef k_i_m het volgende:
Hey n00c, weet je al wat je nageslacht gaat worden???
quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:39 schreef k_i_m het volgende:
Kan geregeld worden... Moet alleen dan eerst nog wel ff wat makeup halen voor je.quote:
LOLz.. Veel geluk gehad dus.quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:50 schreef HeatWave het volgende:
De eerst die mij succesvol een klap heeft weten te geven in 33 jaar moet nog geboren worden hoor.
Mmmmmm... Heb je nog dat iBook over dan?quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:00 schreef HeatWave het volgende:.
Altijd leuk dat gehap.
Iemand nog Apple posts?.
Veel plezier met elkaar jongens.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:04 schreef Armageddon het volgende:
Het is weer zover! Arma & Joene zitten aan het bier! En dan weet u hoe laat het is he? Juist!!
eej Hazes was geen homo heur !quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:12 schreef Dubbeldrank het volgende:
Pas maar op jullie, straks komt de CU achter jullie aan...
quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:20 schreef Armageddon het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=gvCgzdint04
quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:51 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hey k_i_m, net weer een echo ronde verder (20 weken- en 21 weken-echo).
Alles perfect, vanochtend kunnen zien dat het ook geen openruggetje heeft. Het lijkt de goede kant op te gaan met ons meisje.
Weten jullie al wat het gaat worden k_i_m?
[..]
Mag ik het zeggen, mag ik het zeggen?quote:Op zaterdag 3 november 2007 10:58 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Mogguh.
Welke dwaas heeft het verzonnen omads
en een banner in de TEXT ONLY layout te frutsen?
Hey! Leuk en goed om te horen! Gefeli!quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:33 schreef k_i_m het volgende:
[..]. Ook een maaisje
. (en alles in orde voor zover te zien)
.
.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |