Nee maar dat wil niet zeggen dat het geen mooie dag is om jezelf te verhangen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:12 schreef HeatWave het volgende:
Ik heet toch niet opeens Meki???
Opzich een goed punt, opzich dan.. ergens.. op de een of andere manier. Denk ik, misschien, eventueel...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:25 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee maar dat wil niet zeggen dat het geen mooie dag is om jezelf te verhangen.
Alleen als je het *live*live*live* doet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:26 schreef motorbloempje het volgende:
levert een zelfmoorwens je dan geen ban op?
dat is zooooo 2002quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:31 schreef NJ het volgende:
[..]
Alleen als je het *live*live*live* doet.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:36 schreef ElizabethR het volgende:
Ah HIERRRRRRRR zitten jullie, ik was al op zoek naar de jesters van Joene
Ik weiger overigens me aan de TT te conformeren. En wel hierom
Ik ga me daar niet lopen verhangen met zoveel prachtigs net om de hoek!!
Is hij overdag thuis dattie zo laat nog muziek kan draaien? Hoeft ie niet te werken??quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:16 schreef motorbloempje het volgende:![]()
iemand nog tips om je buurman zo onopvallend mogelijk te lozen?
de mongool draaide eerst tot half 1 muziek, en begon daarna om half 3 WEER
en roepen/bellen hielp niet (dat deden de andere buren al)![]()
Ik heb vast wat gemist, maar de opmerking 'what else is new' zal ongetwijfeld passend zijn.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:03 schreef Jarno het volgende:
Lang leve de inconsequente kutbans van de kutcrew!
Hmm. Als ik dat uitzicht zou hebben kreeg ik nooit meer iets van werk af, dan zat ik de hele dag naar buiten te starenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:36 schreef ElizabethR het volgende:
Ah HIERRRRRRRR zitten jullie, ik was al op zoek naar de jesters van Joene
Ik weiger overigens me aan de TT te conformeren. En wel hierom
Ik ga me daar niet lopen verhangen met zoveel prachtigs net om de hoek!!
Ik ga ook binnenkort. Samen gaan?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:45 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Hmm. Als ik dat uitzicht zou hebben kreeg ik nooit meer iets van werk af, dan zat ik de hele dag naar buiten te staren.
Kortom: Tijd om te emigreren?
Ik heb ook gemist wie er inconsequent gebanned zijn hoor JMG.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:45 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Kortom: Tijd om te emigreren?
Fok!kerweg was vandaag een overrated experience J....quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:49 schreef Joene het volgende:
Vandaag is een dag om de fok!kerweg te checken.
Het is vandaag nationale Decolleté dag !
Zo'n bovenbuurman had ik ook... Ben blij dat hij het de laatste tijd heel rustig houdt!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:16 schreef motorbloempje het volgende:![]()
iemand nog tips om je buurman zo onopvallend mogelijk te lozen?
de mongool draaide eerst tot half 1 muziek, en begon daarna om half 3 WEER
en roepen/bellen hielp niet (dat deden de andere buren al)![]()
Ik zou het laatste avondmaal tussen de middag nemen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:41 schreef UIO_AMS het volgende:
Wat zullen we vandaag eens voor lunch nemen, zo op de verhangjezelfdag?
Ik rook net al soep!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:41 schreef UIO_AMS het volgende:
Wat zullen we vandaag eens voor lunch nemen, zo op de verhangjezelfdag?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:42 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik zou het laatste avondmaal tussen de middag nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |