Ik moet eerlijk zeggen dat ik de UK versie veel en veel droger vindquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:35 schreef BigFire het volgende:
[..]
na het zien van de video kan ik alleen maar concluderen dat US een stuk leuker is en de UK versie![]()
Netjesquote:Op maandag 17 december 2007 18:50 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
iddIk kan hem ook op de piano
Erg leuk om te spelen
Tof.quote:Op maandag 17 december 2007 18:50 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
iddIk kan hem ook op de piano
Erg leuk om te spelen
Met de kerst komen er nog wat The Office kerst-epi's op TVquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:25 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Tof.
Ik mis het wel op Comedy Central
lol, ik kreeg gister ook ineens een reactie op mijn mailtje van oktober vorig jaar... zou daar misschien ineens iemand op het briljante idee zijn gekomen eens de mail te checken of zo? you have 35478 unread e-mails, slik, hahaha...quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:48 schreef RaymanNL het volgende:
Goed nieuws! Ik had een half jaar geleden een mailtje gestuurd naar comedy central over onder andere dat The Office US niet meer te zien was om 22:30, maar ook over wanneer s4 komt. Vandaag heb ik een mailtje terugontvangen, met daarin de mededeling s4 half 2008 te zien is op CC. Natuurlijk ondervoorbehoud. Maar ze zijn er dus mee bezig
Wow super! Dit adres staat nergens vermeld en ik heb hetzelfde probleem!quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:12 schreef Droogstoppel het volgende:
Ook ik heb de DVD-box gekocht. Er bleek een foutje te zijn, op disc 4 en 5 stond niet al het bonusmaterial. Tip voor mensen die met hetzelfde probleem zitten: een mailtje naar customer.service.benelux@nbcuni.com en je krijgt van de aardige mensen aldaar de 2 goede discs opgestuurd (je moet dan wel de twee 'foute' kostenloos opsturen zodat zij de producent van de DVD's kunnen factureren). Ik had mijn vervangende DVD's al binnen voordat ik de 'kapotte' op had gestuurd, erg goeie service dus!
Adres:
Universal Pictures Benelux
Antwoordnummer 47565
1070 WE Amsterdam
ik bedoel ook op de Nederlandse Comedy Central. Daar hebben ze alleen nog maar seizoen 1 t/m 3 uitgezonden.quote:Op zondag 6 april 2008 23:01 schreef kikoooooo het volgende:
Seizoen 4 was al lang te zien op CC... Tot aflevering 5/6 ofzo. Daarna kwam die writers staking
Vetquote:Op zondag 6 april 2008 22:38 schreef jaap1068 het volgende:
Seizoen 4 is vanaf 30 april te zien op Comedy Central!![]()
(lees ik net hier op hun website: http://www.comedycentral.nl/index.php?channel=tv&page=shows)
Zal wel op woensdag om 22:30u zijn, op die tijd zijn de laatste afleveringen van seizoen 3 nu ook te zien.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:47 schreef RaymanNL het volgende:
Niemand die kijkt hier seizoen vier? Gisteren was deel 2 er op van die aflevering met die sponsor loop voor hondsdolheid ofzoIk had deze aflevering al gezien zonder ondertiteling. Maar met ondertiteling kijk ik toch wat fijner, ik zag grappen die ik destijds niet had gezien
Sowieso
Micheal die Mr Burns nadeed
"Excellent"
Goed om te horen dat ze hier nu ook op TV komen! Maar ik bewaar eigenlijk alle afleveringen in HD, zoek me er een Engelstalige ondertiteling bij en kijk ze af en toe nog eens terug totdat ze in de winkel liggen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:47 schreef RaymanNL het volgende:
Niemand die kijkt hier seizoen vier? Gisteren was deel 2 er op van die aflevering met die sponsor loop voor hondsdolheid ofzoIk had deze aflevering al gezien zonder ondertiteling. Maar met ondertiteling kijk ik toch wat fijner, ik zag grappen die ik destijds niet had gezien
Sowieso
Micheal die Mr Burns nadeed
"Excellent"
hij had haar aangereden en had een scheurtje in haar heup volgens mij.quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:49 schreef 7eVeNL het volgende:
Gisteren ook weer zitten kijken, vond hem wel weer geslaagd, niet super grappig maar zaten wel leuke stukjes in, maar heb ik iets gemist, michael had meredith aangereden? en kreeg daardoor hondsdolheid?
Ze heeft ook hondsdolheid. Opgelopen door die vleermuis, maar ontdekt toen ze door die aanrijding in het ziekenhuis terechtkwam. Min of meer door Michael heeft ze dus de hondsdolheid 'overleeft' (ook al sterven er vier mensen per jaar in de VS aan) en die voelt zich natuurlijk een enorme held.quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:59 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
hij had haar aangereden en had een scheurtje in haar heup volgens mij.
Maar ze(de artsen) dachten dat ze hondsdolheid had doordat Dwight eerder al een zak met een vleermuis over het hoofd van Meredith had gedaan die haar gebeten had.
maar ik heb de meeste pas nog gezien dus kijk ik het niet op tv of ik moet er toevalig langs komen.
Ja, er zijn in de VS nog maar twaalf afleveringen geweest, dus we moeten rustig aan doenquote:
Dat klopt, maar sinds een paar weken zijn ze weer verder gegaan in de US met nieuwe afleveringen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:33 schreef kikoooooo het volgende:
Zijn er van S4 al 12 afleveringen?? Ze stopten toch bij E5 of E6 toen toch?
Deze is voor de NL Office serie, zoals The Office nou in NL loop op Comedy Central. het andere topic gaat over zoals hij nu in Amerika loopt.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:54 schreef emokid het volgende:
Waarom zijn er twee topics?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |