De act van Japio was grappig, maar echt 'neukpolitie' is het niet geworden ..... Eenvoudig omdat er niet geneukt werd. Maar 1 keer is Japio in actie gekomen. Het dekbed van Nadia en Luc leek op een tent en ging op en neer. Dus trok Japio het dekbed weg, zoals aangekondigd. Luc lag push-up's te doen in bed.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:40 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat een ontwikkelingen allemaal, jammer dat ik de neukpolitie gemist heb maar daar zal wel een filmpje van zijn en ja, wie komt er straks binnen........ik hoop Nena![]()
Dat maakt niet uit.. ze hangen het nu niet aan de grote klok, maar als iemand er over begint zullen ze er ook niet geheimzinnig over doen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:42 schreef Verida het volgende:
Als het iemand is die tegen Huub en Lieke is wordt natuurlijk gelijk het hele verhaal over de relatie de kooi ingegooid.....
Ze zullen er idd niet geheimzinnig over doen. Maar Huub zet zichzelf wel stevig te kakken als ze dan vragen waarom hij nu bij Lieke in bed is gekropen .......quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:45 schreef Clank het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit.. ze hangen het nu niet aan de grote klok, maar als iemand er over begint zullen ze er ook niet geheimzinnig over doen.
Nou?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:42 schreef Verida het volgende:
Goedemorgen
Als het iemand is die tegen Huub en Lieke is wordt natuurlijk gelijk het hele verhaal over de relatie de kooi ingegooid.....
Maar Palma zal hierover wel weer niet haar kwek kunnen houden, dus dat is vandaag sowieso bekend.
helemaal mee eens, ik ben alleen bang dat Palma er rotopmerkingen over zal maken, waardoor de vragen van de rest op een verkeerd moment zullen komen, tijdens een discussie oid, als Huub al opgefokt is...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:51 schreef riri het volgende:
[..]
Nou?
Er verandert niets....
ze hebben aangegeven op dezelfde manier verder te spelen....spel wordt er sterker door denk ik...
Lieke en Huub hebben gisteren in het gesprekje al aangegeven tegen Dennix dat een relatie hebben in de kooi moeilijk is....als ze het uitleggen aan de groep en dat is niet de bedoeling,gewoon als er naar gevraagd wordt zullen ze er kort op ingaan, kan men er niet anders dan respekt voor hebben hoe ze ermee omgaan....heel volwassen en met respekt naar elkaar...er is heel veel vriendschap tussen die twee
ze willen gewoon bij elkaar in bed blijven slapen hoor....alleen omdat gisteren jaap die act wou doen is lieke beneden gaan slapen....ze zijn vrij om te gaan en te staan waar ze willenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze zullen er idd niet geheimzinnig over doen. Maar Huub zet zichzelf wel stevig te kakken als ze dan vragen waarom hij nu bij Lieke in bed is gekropen .......
Ook naar Lieke toe had dat beter niet kunnen doen. Ze had gevraagd een nachtje alleen te mogen slapen. Dan alsnog bij haar in bed kruipen ..... Nee, had hij niet moeten doen.
Hij gaat het laatste uurtje naast haar liggen.. oké.. ik zie hier het probleem niet zo.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze zullen er idd niet geheimzinnig over doen. Maar Huub zet zichzelf wel stevig te kakken als ze dan vragen waarom hij nu bij Lieke in bed is gekropen .......
Ook naar Lieke toe had dat beter niet kunnen doen. Ze had gevraagd een nachtje alleen te mogen slapen. Dan alsnog bij haar in bed kruipen ..... Nee, had hij niet moeten doen.
Presentquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Vertel me dat ik het verkeerd zie. Amanda op dit tijdstip al wakker, dat kan haast niet.
[ afbeelding ]
Die act was een smoes , Lieke wilde alleen slapen vannacht.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:55 schreef riri het volgende:
[..]
ze willen gewoon bij elkaar in bed blijven slapen hoor....alleen omdat gisteren jaap die act wou doen is lieke beneden gaan slapen....ze zijn vrij om te gaan en te staan waar ze willen
De volgorde is iets anders. De act van Japio is gepland omdat Lieke niet bij Huub wilde slapen (voor 1 nacht). Als 'dekmantel' heeft Japio zijn act ingezet - die had hij al eerder een keer willen doenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:55 schreef riri het volgende:
[..]
ze willen gewoon bij elkaar in bed blijven slapen hoor....alleen omdat gisteren jaap die act wou doen is lieke beneden gaan slapen....ze zijn vrij om te gaan en te staan waar ze willen
Mogguh, ik denk niet dat zij nog 1 stap in dat hok mag zetten, no way.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:59 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen! Ik hoop zo op Nena, maar kan het me amper voorstellen.
Natasia zal toch niet op een wiedergutmachungs-missie zijn.
Mooie cap maar het is een koolmeesje.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
'n Musje in het huis (op de kraan)
[ afbeelding ]
Die is doodsbenauwd dat Nena het isquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:59 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Present![]()
Amanda wakker, ik lig in een deuk![]()
Zou best een koolmeesje kunnen zijn, voor mij zijn het allemaal vliegbeesten ......quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooie cap maar het is een koolmeesje.![]()
Had Natanael niet al een virus bij zich die leek op pfeiffer??quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Even een paar feiten op een rij :
- Iedereen heeft bloed laten prikken
- Signalen van Pfeiffer en andere vermoeidheidsziekten
- Brian mag steeds vaker overdag slapen
- Gisteren een aantal bewoners enige tijd 'achter'
- Iedereen sprak ineens over die vermoeidheid
- Japio kwam terug en Lieke begon over 'de tabletten' die hij nu moet slikken
- Ineens is de bed (rust) tijd om 01:00
Ik gok dat gisteren een aantal bewoners 'achter' wat nader bekeken zijn door de arts. En dat de algehele conclusie is dat vele (meerdere) bewoners een slechte conditie hebben.
Haar gevoel zei hetquote:
zal Amanda wel weer beginnen over die twee kettingen die Lieke 'gestolen' zou hebben.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Palma leest in de agenda : Vanmiddag workshop sierraden maken
Zoiets als de KL3543 ?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zou best een koolmeesje kunnen zijn, voor mij zijn het allemaal vliegbeesten ......
Nee, die heeft een streepje voor,met die silicone slet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:19 schreef Kaleddis het volgende:
Nouja, bij Brian willen ze het niet doen, bij iedereen anders wel.
palmaquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
SChrijven jullie maar over die geweldige grappen en grollen van Palma en haar maatjes. Dit is mij een beetje te misselijke vertoning. Dat mens is ingehuurd om te poetsen ........
Yep.. volgens mij ook.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:08 schreef blomst het volgende:
[..]
Had Natanael niet al een virus bij zich die leek op pfeiffer??
staat me zoiets bij.
Zei iemand BBQ ??quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:24 schreef grazygirl het volgende:
goedemorgen,
zit net te denken, oudbewoner zouden het niet de hondjes van mannie kunnen zijn?
Bij schoppen denk ik inderdaad aan Nenaquote:Het wordt een spannende dag vandaag voor de Miljonairs. Een derde boodschap is gisteren de Villa in gekomen; vandaag komt er een nieuwe gastspeler! De enige hint die de Miljonairs hebben gekregen is dat het om een oud-bewoner gaat…”Ondanks alle schoppen zal u met open armen ontvangen worden”, las Brian voor. Gespeculeerd wordt dat het Nena zal zijn. Vandaag zullen de bewoners het gaan zien, spannend!
Tja tis jou eenmaal een vrouw met ballenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:32 schreef rooie3 het volgende:
Lieke is ook een keiharde.Jaap moet effe poepen en ze blijft gewoon staan terwijl Jaap gaat poepen.
Ik zou hard weg rennenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:34 schreef StephanL het volgende:
[..]
Tja tis jou eenmaal een vrouw met ballen![]()
Wat moet het anders zijn.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:37 schreef bosb het volgende:
ook op villa vandaag staat dat het gaat om een "oud-bewoner" dit terwijl Flens een hekel heeft aan dit woord, het moet miljonair zijn.. Zou het dan toch geen miljonair zijn geweest??
Is het straks gewoon een nieuw paard ofzoquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:34 schreef Copycat het volgende:
VV:
[..]
Bij schoppen denk ik inderdaad aan Nena. Of aan Nathanaël
.
Dat zou helemaal triest zijn. En daardoor helaas des te geloofwaardigerquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:38 schreef schatje het volgende:
Ik denk ook dat het Nathanaël wordt en dat ie dan Dennis onder zijn hoede neemt.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:39 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Is het straks gewoon een nieuw paard ofzo![]()
NL in het huis is vragen om moeilijkheden en zou echt een doodsteek zijn voor Huub.En weer komen Amanda en Brian dan niet aan de beurt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:38 schreef schatje het volgende:
Ik denk ook dat het Nathanaël wordt en dat ie dan Dennis onder zijn hoede neemt.
LOLquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:39 schreef Kaleddis het volgende:
Als er overal consequent gesproken wordt over "oud bewoner" zou dit me ook niet verbazen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:39 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat kan niet, het veulen staat ergens in Frankrijk maar misschien is het Moby, die was nogal schopperig.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
LOL
Dat veulen wat een tijd terug geboren werd.
Bv. Ze zetten er echt niet zomaar neer oud-BEWONER en die komt dan ook nog 's morgens en aangekondigd. Ik vindt het maar allemaal verdacht...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:40 schreef Clank het volgende:
[..]
Euginia zou in de herfst toch ook weer terugkomen?
Zou wel een goede grap zijn.Iedereen in rep en roer,streamers vroeg het bed uit en geloof zeker dat er echte die hards zich gewoon ziek hebben gemeld en dan komt er een paardquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:43 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Bv. Ze zetten er echt niet zomaar neer oud-BEWONER en die komt dan ook nog 's morgens en aangekondigd. Ik vindt het maar allemaal verdacht...
Dat veulen in Frankrijk was toch het veulen van het jaar daarvoor, een hengst.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kan niet, het veulen staat ergens in Frankrijk maar misschien is het Moby, die was nogal schopperig.
Ik sluit het ook niet uit dat die teef terug komt....quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:43 schreef Taurus het volgende:
Ik zie ze er zo voor aan dat het Natasia is hoor, waarom valt zij af? "we hopen dat de bewoner met open armen wordt ontvangen en dat daden worden vergeven", lijkt me Natasia dan, toch?![]()
Ik dacht dat ik dat Ellen laatst hoorde zeggen tegen Lieke maar ik kan me vergissen hoor.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat veulen in Frankrijk was toch het veulen van het jaar daarvoor, een hengst.
Dan gok ik toch eerder op Nathanaël, vanwege de schoppen over en weer tussen hem en Huubquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:50 schreef FSR het volgende:
Ik sluit het ook niet uit dat die teef terug komt....
Omdat ze zeggen "ondanks de schoppen" dat is meervoudig.. en Nena heeft maar 1 schop uitgedeelt...
Leuk zo'n fandag met Netty,Kenneth,Olga, Ricardo en DOB erbij.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:44 schreef Dreamboy het volgende:
Nowlive fandag.
http://www.youtube.com/watch?v=izPIIZYnVRs
Bron Nowlive
Kunnen dus 4 het zijn.Natasia,NL,Nena en een paard.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan gok ik toch eerder op Nathanaël, vanwege de schoppen over en weer tussen hem en Huub.
Natasja heeft de meeste schoppen uit gedeeldquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:34 schreef Copycat het volgende:
VV:
[..]
Bij schoppen denk ik inderdaad aan Nena. Of aan Nathanaël
.
Dat is waar, maar ik kan me niet voorstellen dat die DGK nog in mag, je weet het nooit bij Flensquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:55 schreef blomst het volgende:
[..]
Natasja heeft de meeste schoppen uit gedeeld
Ja.. ze had te erg 'een wurg-reflectie' van het kokhalzen ofzo...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Volgens Amanda was het 'deep throat' met dat ding in haar keel.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het sukkeltje krijgt geen bord van Palma. Ze heeft nog maar 1 schoon bord en dat is voor de gastspeler, die gaat komen
[ afbeelding ]
En hij zegt er verder niets van hèquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het sukkeltje krijgt geen bord van Palma. Ze heeft nog maar 1 schoon bord en dat is voor de gastspeler, die gaat komen
[ afbeelding ]
Heb je nog een uurtje?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:19 schreef KimiK het volgende:
Pfff... kunnen die mutsen in de kapsalon ook eens opschieten, ik wil weten wie de nieuwe gastspeler is. Brain doet er vandaag trouwens ook lang over
![]()
en pikt dennis dit? hahahaquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia wordt gek gemaakt met restjes eten "Je hebt het gisteren toch laten staan"
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |