Haar gevoel zei hetquote:
zal Amanda wel weer beginnen over die twee kettingen die Lieke 'gestolen' zou hebben.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Palma leest in de agenda : Vanmiddag workshop sierraden maken
Zoiets als de KL3543 ?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zou best een koolmeesje kunnen zijn, voor mij zijn het allemaal vliegbeesten ......
Nee, die heeft een streepje voor,met die silicone slet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:19 schreef Kaleddis het volgende:
Nouja, bij Brian willen ze het niet doen, bij iedereen anders wel.
palmaquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
SChrijven jullie maar over die geweldige grappen en grollen van Palma en haar maatjes. Dit is mij een beetje te misselijke vertoning. Dat mens is ingehuurd om te poetsen ........
Yep.. volgens mij ook.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:08 schreef blomst het volgende:
[..]
Had Natanael niet al een virus bij zich die leek op pfeiffer??
staat me zoiets bij.
Zei iemand BBQ ??quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:24 schreef grazygirl het volgende:
goedemorgen,
zit net te denken, oudbewoner zouden het niet de hondjes van mannie kunnen zijn?
Bij schoppen denk ik inderdaad aan Nenaquote:Het wordt een spannende dag vandaag voor de Miljonairs. Een derde boodschap is gisteren de Villa in gekomen; vandaag komt er een nieuwe gastspeler! De enige hint die de Miljonairs hebben gekregen is dat het om een oud-bewoner gaat…”Ondanks alle schoppen zal u met open armen ontvangen worden”, las Brian voor. Gespeculeerd wordt dat het Nena zal zijn. Vandaag zullen de bewoners het gaan zien, spannend!
Tja tis jou eenmaal een vrouw met ballenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:32 schreef rooie3 het volgende:
Lieke is ook een keiharde.Jaap moet effe poepen en ze blijft gewoon staan terwijl Jaap gaat poepen.
Ik zou hard weg rennenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:34 schreef StephanL het volgende:
[..]
Tja tis jou eenmaal een vrouw met ballen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |