Wat moet het anders zijn.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:37 schreef bosb het volgende:
ook op villa vandaag staat dat het gaat om een "oud-bewoner" dit terwijl Flens een hekel heeft aan dit woord, het moet miljonair zijn.. Zou het dan toch geen miljonair zijn geweest??
Is het straks gewoon een nieuw paard ofzoquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:34 schreef Copycat het volgende:
VV:
[..]
Bij schoppen denk ik inderdaad aan Nena. Of aan Nathanaël
.
Dat zou helemaal triest zijn. En daardoor helaas des te geloofwaardigerquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:38 schreef schatje het volgende:
Ik denk ook dat het Nathanaël wordt en dat ie dan Dennis onder zijn hoede neemt.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:39 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Is het straks gewoon een nieuw paard ofzo![]()
NL in het huis is vragen om moeilijkheden en zou echt een doodsteek zijn voor Huub.En weer komen Amanda en Brian dan niet aan de beurt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:38 schreef schatje het volgende:
Ik denk ook dat het Nathanaël wordt en dat ie dan Dennis onder zijn hoede neemt.
LOLquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:39 schreef Kaleddis het volgende:
Als er overal consequent gesproken wordt over "oud bewoner" zou dit me ook niet verbazen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:39 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat kan niet, het veulen staat ergens in Frankrijk maar misschien is het Moby, die was nogal schopperig.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
LOL
Dat veulen wat een tijd terug geboren werd.
Bv. Ze zetten er echt niet zomaar neer oud-BEWONER en die komt dan ook nog 's morgens en aangekondigd. Ik vindt het maar allemaal verdacht...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:40 schreef Clank het volgende:
[..]
Euginia zou in de herfst toch ook weer terugkomen?
Zou wel een goede grap zijn.Iedereen in rep en roer,streamers vroeg het bed uit en geloof zeker dat er echte die hards zich gewoon ziek hebben gemeld en dan komt er een paardquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:43 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Bv. Ze zetten er echt niet zomaar neer oud-BEWONER en die komt dan ook nog 's morgens en aangekondigd. Ik vindt het maar allemaal verdacht...
Dat veulen in Frankrijk was toch het veulen van het jaar daarvoor, een hengst.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kan niet, het veulen staat ergens in Frankrijk maar misschien is het Moby, die was nogal schopperig.
Ik sluit het ook niet uit dat die teef terug komt....quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:43 schreef Taurus het volgende:
Ik zie ze er zo voor aan dat het Natasia is hoor, waarom valt zij af? "we hopen dat de bewoner met open armen wordt ontvangen en dat daden worden vergeven", lijkt me Natasia dan, toch?![]()
Ik dacht dat ik dat Ellen laatst hoorde zeggen tegen Lieke maar ik kan me vergissen hoor.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat veulen in Frankrijk was toch het veulen van het jaar daarvoor, een hengst.
Dan gok ik toch eerder op Nathanaël, vanwege de schoppen over en weer tussen hem en Huubquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:50 schreef FSR het volgende:
Ik sluit het ook niet uit dat die teef terug komt....
Omdat ze zeggen "ondanks de schoppen" dat is meervoudig.. en Nena heeft maar 1 schop uitgedeelt...
Leuk zo'n fandag met Netty,Kenneth,Olga, Ricardo en DOB erbij.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:44 schreef Dreamboy het volgende:
Nowlive fandag.
http://www.youtube.com/watch?v=izPIIZYnVRs
Bron Nowlive
Kunnen dus 4 het zijn.Natasia,NL,Nena en een paard.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan gok ik toch eerder op Nathanaël, vanwege de schoppen over en weer tussen hem en Huub.
Natasja heeft de meeste schoppen uit gedeeldquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:34 schreef Copycat het volgende:
VV:
[..]
Bij schoppen denk ik inderdaad aan Nena. Of aan Nathanaël
.
Dat is waar, maar ik kan me niet voorstellen dat die DGK nog in mag, je weet het nooit bij Flensquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:55 schreef blomst het volgende:
[..]
Natasja heeft de meeste schoppen uit gedeeld
Ja.. ze had te erg 'een wurg-reflectie' van het kokhalzen ofzo...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Volgens Amanda was het 'deep throat' met dat ding in haar keel.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het sukkeltje krijgt geen bord van Palma. Ze heeft nog maar 1 schoon bord en dat is voor de gastspeler, die gaat komen
[ afbeelding ]
En hij zegt er verder niets van hèquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het sukkeltje krijgt geen bord van Palma. Ze heeft nog maar 1 schoon bord en dat is voor de gastspeler, die gaat komen
[ afbeelding ]
Heb je nog een uurtje?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:19 schreef KimiK het volgende:
Pfff... kunnen die mutsen in de kapsalon ook eens opschieten, ik wil weten wie de nieuwe gastspeler is. Brain doet er vandaag trouwens ook lang over
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |