maar die kwamen daar toch al volop?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Geen lullen maar poezen ? ah vandaar dat ie dicht moet![]()
volgens mij gingen er juist mensen voor het fouilleren naar toequote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:05 schreef DennisMoore het volgende:
GayPalace was de enige homodisco die ik ken waar je gefouilleerd werd bij binnenkomst... moest je nog grof entree voor betalen ook.
Je moest betalen om gefouilleerd te wordenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:05 schreef DennisMoore het volgende:
GayPalace was de enige homodisco die ik ken waar je gefouilleerd werd bij binnenkomst... moest je nog grof entree voor betalen ook.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:31 schreef samjustme het volgende:
OMG wat moet ik nou doen, mijn lievelingstent gaat sluiten. Ik was daar wekelijks pff. Het was al bekend dat op vrijdag mensen daar drugs namen, maar ja op zaterdag was het anders.
Vanwege de drugs of de prostitutie?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:41 schreef samjustme het volgende:
Ik zal palace missen maar ja je hebt nog you2, studio80, villa. Ik ging toch vaak uit in Amsterdam. Vond Palace altijd wel de allerleukste plek om uit te gaan.
Beidequote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:45 schreef NathaN het volgende:
[..]
Vanwege de drugs of de prostitutie?
quote:
Meer XTC en Coke huppeltutjesquote:
De sfeer in Palace was gewoon altijd geweldig. Ik zal het wel missen, maar ja mijn weekende zitten toch al vrij aardig vol al zonder Palace.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:53 schreef Jerruh het volgende:
[..]!
ik ben er ooit es geweest en mijn beeld over negers is toen compleet vernaderd: het zijn geen 50 cents of pharrels, maar beyonce's on steroids!.
quote:
Ja, da's leuker.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:33 schreef Nuno_G het volgende:
Moet dat dan ?
zal het proberen de volgende keerquote:
Rotterdam stad waar altijd wat te beleven valt, alleen niet meer in de palacequote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:02 schreef samjustme het volgende:
Het Centraal Station in Rotterdam is een uur lang ontruimd geweest vanwege een verwarde vrouw.
De 24-jarige Rotterdamse stond met een teddybeer op het Stationsplein en schreeuwde dat er een bom in de knuffel zat. Bovendien had ze pakketjes met zilverfolie rond haar middel gebonden, suggererend dat het een bomgordel was. Ze bleek te bluffen en is aangehouden.
Treinverkeer stilgelegdHet station en de nabije omgeving werden uit voorzorg afgesloten en het treinverkeer van en naar Rotterdam werd
yeah Rotterdam rocks
quote:Update 15.31: In gesprek met John Stroes
GAY.nl sprak woensdagmiddag met John Stroes, eigenaar van Gay Palace. Stroes gaf aan geschrokken te zijn door de beslissing van gemeente Rotterdam. "Ik ben op dit moment dan ook bezig met een kort geding tegen de gemeente. Het is gewoon vervelend dat ik in zo'n kwaad daglicht word gezet. De gemeente baseert haar beslissing op dingen uit het verleden en fouten die de vorige exploitanten gemaakt hebben. Ik word nu uitgemaakt voor stroman en crimineel."
De eigenaar gaf ook aan druk bezig te zijn met het vinden van een tijdelijke oplossing. "Ik ben nu op zoek naar een vervangende locatie voor zaterdag zodat het feest toch door kan gaan. Elke dag dat wij gesloten zijn draai ik meer verlies. Volgens Stroes is dit hele incident een 'financiele strop'.
Godzijdank party dus goes onquote:
Ze zijn het aan het verbouwen is gesloten tot 2010quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Rotterdam stad waar altijd wat te beleven valt, alleen niet meer in de palaceIk dacht dat er op het station ook genoeg hoertjes en drugdealers rondhingen, waarom wordt dat station niet gesloten.
sterker nogquote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Rotterdam stad waar altijd wat te beleven valt, alleen niet meer in de palaceIk dacht dat er op het station ook genoeg hoertjes en drugdealers rondhingen, waarom wordt dat station niet gesloten.
En met die instelling kom je er natuurlijk nooit vanaf...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:16 schreef samjustme het volgende:
Ze zijn het aan het verbouwen is gesloten tot 2010.
Zelfs in de buurt waar ik woon zie je drugsdealers en gespuis onder de brug. Het is Rotterdam get over it, hoort gewoon bij Rotterdam.
Weet ik veel de laatste keer dat ik in Rotterdam was, is al zo'n tijd geleden. Maar de illegale praktijken zullen zich vast wel meeverplaatst hebben naar de noodvoorzieningquote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sterker nog
het station is gesloten
rotterdam heeft nu een noodstation CS![]()
De suprise van de avond is helaas geen geheim meerquote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:01 schreef Cairon het volgende:
MisterO nu denkt iedereen zeker dat we hebben gezoend
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:05 schreef Cairon het volgende:
je hebt het verklapt dat het niet eens voor het eggie was?
Hoe kun je niet voor het eggie zoenen dan, dat heb ik nog nooit gedaanquote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:05 schreef Cairon het volgende:
je hebt het verklapt dat het niet eens voor het eggie was?
dat meettopic zit toch al vol ?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
keur die foto's nou maar gewoon goed zodat ze onderhand online kunnen en iedereen mee kan genieten.
Wonderer, plaats je ook een link in het Lesbeau en het destijds aangemaakte meet toppic?
Het was/is ook mijn lievelingstent!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:31 schreef samjustme het volgende:
OMG wat moet ik nou doen, mijn lievelingstent gaat sluiten. Ik was daar wekelijks pff. Het was al bekend dat op vrijdag mensen daar drugs namen, maar ja op zaterdag was het anders.
foto foto foto !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:02 schreef Zakje het volgende:
Ohja, ik heb een nieuw paar skinny jeans![]()
Dan moet ik ze weer aandoen, en dat is me een helse klus, alles inzuigen en aanspannen , strakjes dus, als mijn eten wat gezakt is, nu eerst even joggenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
foto foto foto !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1![]()
Wederom: Jij leest ECHT niet hequote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:34 schreef samjustme het volgende:
[..]
Sletterig? Jong?
Trouwens ' jouw' Italiaan lijkt op de foto leuker uit te zien, spreek eens met hem af muts en have fun met hem!
Pann is best wel leuk en Amsterdam is ook te doen maar mijn types lopen niet rond in Amsterdam, Palace rockte gewoon 1 omdat ik al best wel wat mensen daar begonnen te leren kennen, 2 lekker dichtbij en 3 goed dansbare muziek.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:59 schreef MisterO het volgende:
Palace gesloten. dat is balen zeg. Ik heb me daar wel een paar keer vermaakt![]()
Maja, Amsterdam en Pann zijn toch leuker![]()
Ennuh, de foto's zijn nog niet online gekomen he![]()
Ik lees wel en ik weet wel dat ze dachten dat Mitchell jouw Italiaan was, maar het gedeelte wat er gebeurd is met jouw Italiaan heb ik gemist.quote:
Nee je leest dus echt niet aangezien ik nog geschreven heb dat die jongen PIM heette en niet Mitchell. Niemand dacht dat Mitchell mijn italiaan was.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:48 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik lees wel en ik weet wel dat ze dachten dat Mitchell jouw Italiaan was, maar het gedeelte wat er gebeurd is met jouw Italiaan heb ik gemist.
Oeps sorryquote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee je leest dus echt niet aangezien ik nog geschreven heb dat die jongen PIM heette en niet Mitchell. Niemand dacht dat Mitchell mijn italiaan was.
quote:
Goedmoedig.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben knettermoe, maar heb wel goede zin. Go figure.
2 maandenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:42 schreef Yurithemaster het volgende:
bah k ben nog steeds niet naar de stad geweest, terwijl ik al 2 maanden nieuwe beltegoed nodig heb![]()
Niet dat het een goed teken is, als ik er leuk op stond dan kon ik nog om juichen maar helaasquote:
k bel bijna nooitquote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
2 maandenzou ik echt niet kunnen, onmogelijk...
Ga therapeutisch shoppen, dat heb ik ook gedaan om mezelf beter te voelenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:50 schreef samjustme het volgende:
[..]
Niet dat het een goed teken is, als ik er leuk op stond dan kon ik nog om juichen maar helaas.
jij wil Sam in een skinny jeans stoppen ?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:24 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ga therapeutisch shoppen, dat heb ik ook gedaan om mezelf beter te voelen![]()
Nee in een jute zak.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij wil Sam in een skinny jeans stoppen ?
Heeft hij alquote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij wil Sam in een skinny jeans stoppen ?
Foto?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:29 schreef MisterO het volgende:
Zakje en NathaN mochten ook wat minder op de foto zeg. pffff![]()
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:59 schreef Zakje het volgende:
Hoe durf je!Ik lijk daar dik dronken en dom
![]()
![]()
Opa en kleuter.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het eerste wat in me op kwam was "man-boy"
Ben je al op de foto geweest met JTL? Dan pas heb je z'n aandacht.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.flickr.com/photos/gjkooijman/1789007015/
Sam, moet je dit zien
Die klopt wel, de anderen nietquote:
Dik? :S eerder dun hoorquote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:59 schreef Zakje het volgende:
![]()
![]()
Hits als in meppen?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:06 schreef wonderer het volgende:
Zal ik de link plaatsen? Dan krijg ik ook gewoon hits zoals het hoort
Wat is jouw definitie van dik in godsnaam??quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:59 schreef Zakje het volgende:
![]()
![]()
Tuurlijkquote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ben je al op de foto geweest met JTL? Dan pas heb je z'n aandacht.
Neequote:
:quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Tuurlijkhttp://www.flickr.com/photos/gjkooijman/191960927/
Ik was toch meer fan van hem in zijn schaapperiode.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Tuurlijkhttp://www.flickr.com/photos/gjkooijman/191960927/
Ja CDP is ook bijna een bedreiging.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:22 schreef MisterO het volgende:
[..]
:
Inclusief mr. Biggie de Bodyguard op de achtergrond![]()
Altijd al geweest.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ja CDP is ook bijna een bedreiging.
Je weet dat het tegen de policy is om foto's van fokkers te posten zonder hun toestemming?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:37 schreef MisterO het volgende:
Wie gaat er meer foto's van de meet posten?![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.flickr.com/photos/gjkooijman/1789007015/
Sam, moet je dit zien
Dacht ik alquote:
Volgens mij kun jij je wel meerdere dingen niet meer herinnerenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:54 schreef Zakje het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer is deze foto nou weer gemaakt, ik kan me deze hele scene niet herinneren!
Heeft ie met Cairon gedaanquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Heeft ie ook met jou gezoend dan?
Ach, je moet je op zo'n avond ergens mee vermaken hé?quote:
Ah joh, niemand vindt het ergquote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je weet dat het tegen de policy is om foto's van fokkers te posten zonder hun toestemming?
Het was ook wel gezellig, hoewel ik jou daar ook wilde zienquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ach, je moet je op zo'n avond ergens mee vermaken hé?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |