En met die instelling kom je er natuurlijk nooit vanaf...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:16 schreef samjustme het volgende:
Ze zijn het aan het verbouwen is gesloten tot 2010.
Zelfs in de buurt waar ik woon zie je drugsdealers en gespuis onder de brug. Het is Rotterdam get over it, hoort gewoon bij Rotterdam.
Weet ik veel de laatste keer dat ik in Rotterdam was, is al zo'n tijd geleden. Maar de illegale praktijken zullen zich vast wel meeverplaatst hebben naar de noodvoorzieningquote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sterker nog
het station is gesloten
rotterdam heeft nu een noodstation CS![]()
De suprise van de avond is helaas geen geheim meerquote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:01 schreef Cairon het volgende:
MisterO nu denkt iedereen zeker dat we hebben gezoend
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:05 schreef Cairon het volgende:
je hebt het verklapt dat het niet eens voor het eggie was?
Hoe kun je niet voor het eggie zoenen dan, dat heb ik nog nooit gedaanquote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:05 schreef Cairon het volgende:
je hebt het verklapt dat het niet eens voor het eggie was?
dat meettopic zit toch al vol ?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
keur die foto's nou maar gewoon goed zodat ze onderhand online kunnen en iedereen mee kan genieten.
Wonderer, plaats je ook een link in het Lesbeau en het destijds aangemaakte meet toppic?
Het was/is ook mijn lievelingstent!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:31 schreef samjustme het volgende:
OMG wat moet ik nou doen, mijn lievelingstent gaat sluiten. Ik was daar wekelijks pff. Het was al bekend dat op vrijdag mensen daar drugs namen, maar ja op zaterdag was het anders.
foto foto foto !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:02 schreef Zakje het volgende:
Ohja, ik heb een nieuw paar skinny jeans![]()
Dan moet ik ze weer aandoen, en dat is me een helse klus, alles inzuigen en aanspannen , strakjes dus, als mijn eten wat gezakt is, nu eerst even joggenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
foto foto foto !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1![]()
Wederom: Jij leest ECHT niet hequote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:34 schreef samjustme het volgende:
[..]
Sletterig? Jong?
Trouwens ' jouw' Italiaan lijkt op de foto leuker uit te zien, spreek eens met hem af muts en have fun met hem!
Pann is best wel leuk en Amsterdam is ook te doen maar mijn types lopen niet rond in Amsterdam, Palace rockte gewoon 1 omdat ik al best wel wat mensen daar begonnen te leren kennen, 2 lekker dichtbij en 3 goed dansbare muziek.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:59 schreef MisterO het volgende:
Palace gesloten. dat is balen zeg. Ik heb me daar wel een paar keer vermaakt![]()
Maja, Amsterdam en Pann zijn toch leuker![]()
Ennuh, de foto's zijn nog niet online gekomen he![]()
Ik lees wel en ik weet wel dat ze dachten dat Mitchell jouw Italiaan was, maar het gedeelte wat er gebeurd is met jouw Italiaan heb ik gemist.quote:
Nee je leest dus echt niet aangezien ik nog geschreven heb dat die jongen PIM heette en niet Mitchell. Niemand dacht dat Mitchell mijn italiaan was.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:48 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik lees wel en ik weet wel dat ze dachten dat Mitchell jouw Italiaan was, maar het gedeelte wat er gebeurd is met jouw Italiaan heb ik gemist.
Oeps sorryquote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee je leest dus echt niet aangezien ik nog geschreven heb dat die jongen PIM heette en niet Mitchell. Niemand dacht dat Mitchell mijn italiaan was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |