maar die kwamen daar toch al volop?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Geen lullen maar poezen ? ah vandaar dat ie dicht moet![]()
volgens mij gingen er juist mensen voor het fouilleren naar toequote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:05 schreef DennisMoore het volgende:
GayPalace was de enige homodisco die ik ken waar je gefouilleerd werd bij binnenkomst... moest je nog grof entree voor betalen ook.
Je moest betalen om gefouilleerd te wordenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:05 schreef DennisMoore het volgende:
GayPalace was de enige homodisco die ik ken waar je gefouilleerd werd bij binnenkomst... moest je nog grof entree voor betalen ook.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:31 schreef samjustme het volgende:
OMG wat moet ik nou doen, mijn lievelingstent gaat sluiten. Ik was daar wekelijks pff. Het was al bekend dat op vrijdag mensen daar drugs namen, maar ja op zaterdag was het anders.
Vanwege de drugs of de prostitutie?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:41 schreef samjustme het volgende:
Ik zal palace missen maar ja je hebt nog you2, studio80, villa. Ik ging toch vaak uit in Amsterdam. Vond Palace altijd wel de allerleukste plek om uit te gaan.
Beidequote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:45 schreef NathaN het volgende:
[..]
Vanwege de drugs of de prostitutie?
quote:
Meer XTC en Coke huppeltutjesquote:
De sfeer in Palace was gewoon altijd geweldig. Ik zal het wel missen, maar ja mijn weekende zitten toch al vrij aardig vol al zonder Palace.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:53 schreef Jerruh het volgende:
[..]!
ik ben er ooit es geweest en mijn beeld over negers is toen compleet vernaderd: het zijn geen 50 cents of pharrels, maar beyonce's on steroids!.
quote:
Ja, da's leuker.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:33 schreef Nuno_G het volgende:
Moet dat dan ?
zal het proberen de volgende keerquote:
Rotterdam stad waar altijd wat te beleven valt, alleen niet meer in de palacequote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:02 schreef samjustme het volgende:
Het Centraal Station in Rotterdam is een uur lang ontruimd geweest vanwege een verwarde vrouw.
De 24-jarige Rotterdamse stond met een teddybeer op het Stationsplein en schreeuwde dat er een bom in de knuffel zat. Bovendien had ze pakketjes met zilverfolie rond haar middel gebonden, suggererend dat het een bomgordel was. Ze bleek te bluffen en is aangehouden.
Treinverkeer stilgelegdHet station en de nabije omgeving werden uit voorzorg afgesloten en het treinverkeer van en naar Rotterdam werd
yeah Rotterdam rocks
quote:Update 15.31: In gesprek met John Stroes
GAY.nl sprak woensdagmiddag met John Stroes, eigenaar van Gay Palace. Stroes gaf aan geschrokken te zijn door de beslissing van gemeente Rotterdam. "Ik ben op dit moment dan ook bezig met een kort geding tegen de gemeente. Het is gewoon vervelend dat ik in zo'n kwaad daglicht word gezet. De gemeente baseert haar beslissing op dingen uit het verleden en fouten die de vorige exploitanten gemaakt hebben. Ik word nu uitgemaakt voor stroman en crimineel."
De eigenaar gaf ook aan druk bezig te zijn met het vinden van een tijdelijke oplossing. "Ik ben nu op zoek naar een vervangende locatie voor zaterdag zodat het feest toch door kan gaan. Elke dag dat wij gesloten zijn draai ik meer verlies. Volgens Stroes is dit hele incident een 'financiele strop'.
Godzijdank party dus goes onquote:
Ze zijn het aan het verbouwen is gesloten tot 2010quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Rotterdam stad waar altijd wat te beleven valt, alleen niet meer in de palaceIk dacht dat er op het station ook genoeg hoertjes en drugdealers rondhingen, waarom wordt dat station niet gesloten.
sterker nogquote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Rotterdam stad waar altijd wat te beleven valt, alleen niet meer in de palaceIk dacht dat er op het station ook genoeg hoertjes en drugdealers rondhingen, waarom wordt dat station niet gesloten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |