jij zal me toch niet vergetenquote:Op donderdag 1 november 2007 09:30 schreef Loontjah het volgende:
Haha, weet je ook weer wat je waard bent, HansU.
Trig, ik zat in jouw trein!
Heb je mij niet gezien ??
ik zou als ik jou was er niet bij zetten wat hij wel doet, maar gewoon neerzetten dat hij zich niet met het werk bezig houdt. lijkt me iets professionelerquote:Op donderdag 1 november 2007 09:42 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, projectcollega/klasgenoot inderdaad. We zouden dit samen doen, maar ja, het lijkt alsof ik.... hehe naja, dat weten jullie inmiddels ook wel
Is dit een beetje duidelijk genoeg denken jullie??
Goeiemorgen mr. 'leraar',
Hier nog even de digitale versie van mijn voorlopige P16 verslag.
Wil er wel even bij vertellen dat het alleen van mij is, en niet mede van Robbert. Die 7 of 8 weken [geloof ik] dat we hier inmiddels al zitten heeft hij er helemaal niks aan bijgedragen. Hij doet het lijken druk bezig te zijn, maar zit hele dagen maar wat achter MSN, de Spits te lezen [en de Sudoku's te maken], met zijn nieuwe telefoon te spelen en wat computerspelletjes sites/forums te lezen.
Ook lijkt hij iedere smoes aan te grijpen om zo vroeg mogelijk weer naar huis te kunnen, of gewoon niet op te komen dagen.
Zijn instelling/werkethiek stoort mij ook erg. Hij doet liever helemaal niks dan even de schouders eronder en de rommel af te maken. Hij vraagt niet eens of hij iets kan doen, of een werkverdeling maken of wat dan ook. En dat hoeft van mij nu ook niet meer. Terwijl ik al het werk doe verwacht hij zelfs dat ik zijn naam er ook bij zet op het verslag! Dacht het dus lekker niet.
Ik doe het dus nu alleen, wat Robbert doet moet hij weten, maar ik heb er zo genoeg van.
Met vriendelijke groet,
Eibert
quote:Op donderdag 1 november 2007 09:44 schreef Trigalti het volgende:
IK HEB HET GVD HELEMAAL GEHADFLIKKER MAAR OP MET JE KUTSTAGE
quote:Op donderdag 1 november 2007 09:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik zou als ik jou was er niet bij zetten wat hij wel doet, maar gewoon neerzetten dat hij zich niet met het werk bezig houdt. lijkt me iets professioneleren maak vand e laatste zin: Terwijl ik al het werk doe verwacht hij zelfs dat ik zijn naam er ook bij zet op het verslag! Dat ben ik absoluut niet van plan, omdat hij niks heeft bijgedragen
maar that's just me
quote:Op donderdag 1 november 2007 09:44 schreef Trigalti het volgende:
ah dat wist ik nietquote:Op donderdag 1 november 2007 09:47 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Doe ikThanks!
Maar het contact met de leraren is nooit zo formeel hoor, gewoon lekker relax, en ze weten wie het stuurt, mail ze al 5 jaar in die trant![]()
[Taalgebruik hè, niet altijd boze mails hoor, maar gewoon lekker informeel, zeggen wat je denkt/voelt].
Tot volgend jaarquote:Op donderdag 1 november 2007 09:44 schreef Trigalti het volgende:
Ik zit nou al 4 dagen in constant gezeur van klanten, mijn baas roept al een week dat ie et op gaat lossen, en het gebeurd maar niet!... Gisteren klanten beloofd dat et gisteravond/nacht geregeld zou zijn, as told so.. En wat krijg ik vandaag.. 20 telefoontjes, honderden supportgesprekken... Ik ben compleet gestressed en het echt zat nu! Als ik vandaag zo moet zitten ben ik straks naar huis oooohhhhggrthhhquote:
Ik had het altijd formeel geschreven, ook al is het contact met mijn docenten vaak heel informeel.quote:Op donderdag 1 november 2007 09:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ah dat wist ik nietbij ons zijn sommige toch wat strikter wat dat soort dingen betreft
quote:Op donderdag 1 november 2007 10:00 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik zit nou al 4 dagen in constant gezeur van klanten, mijn baas roept al een week dat ie et op gaat lossen, en het gebeurd maar niet!... Gisteren klanten beloofd dat et gisteravond/nacht geregeld zou zijn, as told so.. En wat krijg ik vandaag.. 20 telefoontjes, honderden supportgesprekken... Ik ben compleet gestressed en het echt zat nu! Als ik vandaag zo moet zitten ben ik straks naar huis oooohhhhggrthhh
damnquote:Op donderdag 1 november 2007 10:02 schreef Deansensitized het volgende:
Als hij wel aanwezig is, houd hij zich bezig met het volgende:
-eBuddy
-Partyflock
-Spelen met zijn nieuwe telefoon
-eBuddy
-Spelletjes spelen op zijn nieuwe telefoon
-We-are-legion.com
-Partyflock
-eBuddy
-Uitgebreid Spits, Metro en De Pers lezen
-Vervolgens alle Sudoku's maken die daar in staan
-eBuddy
-Partyflock
-Omerta [een of ander spelletje]
-Andere game fora/sites
-Hyves
-eBuddy
-Had ik eBuddy en Partyflock al genoemd??
En ik weet, ik heb Fok! en mijn email open staan, maar ik heb aan het eind van de rit wel mijn verslag af
En hij mag straks nog helemaal alleen helemaal vanaf nul beginnen
SorryHou er nu wel over op
dan zou ik ook niet zakelijk mailenquote:Op donderdag 1 november 2007 10:06 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, heb hem nu ook wel redelijk formeel opgestuurd hoor
Misschien wel beter wat dit aangaat. Normaal gaat het gewoon om correspondentie over stage/verslagen, zo gewoon van: Hoe gaat het? Schiet het lekker op? Je weet dat je bijna in moet leveren hè? Kan je misschien alvast een concept opsturen? Hoe bevalt stage tot nu toe?
Zulke dingen. Nou, dan ga ik echt geen 'zakelijke brieven' terugsturen
Ook succes ermee ... Het zit ons allemaal even niet mee zo te zien..quote:Op donderdag 1 november 2007 10:15 schreef miss-scofield het volgende:
Goedemorgen allemaal
Alles goed hier?? Hier niet...m'n opa is gister met spoed in het ziekenhuis opgenomen en het gaat niet goedDaarbij heb ik na het weekend tentamen en kan ik me niet concentreren op leren. Ook moet ik binnen een uurtje ofzo een engels crossword puzzle in word hebben staan, en die mailen naar studiegenoten. Ook moet ik een prijzenlijst maken voor de krant, hoeveel ie kost in welk land.
En beide lukken me niet. Die stomme crossword kun je niet kopiëren naar word... en ik ga nergens zo'n prijzenlijst vinden!!
Jullie succes vandaag!!
Sterkte Missquote:Op donderdag 1 november 2007 10:15 schreef miss-scofield het volgende:
Goedemorgen allemaal
Alles goed hier?? Hier niet...m'n opa is gister met spoed in het ziekenhuis opgenomen en het gaat niet goedDaarbij heb ik na het weekend tentamen en kan ik me niet concentreren op leren. Ook moet ik binnen een uurtje ofzo een engels crossword puzzle in word hebben staan, en die mailen naar studiegenoten. Ook moet ik een prijzenlijst maken voor de krant, hoeveel ie kost in welk land.
En beide lukken me niet. Die stomme crossword kun je niet kopiëren naar word... en ik ga nergens zo'n prijzenlijst vinden!!
Jullie succes vandaag!!
quote:Op donderdag 1 november 2007 10:15 schreef miss-scofield het volgende:
Goedemorgen allemaal
Jullie succes vandaag!!
Hij is er, met twee dode vogeltjes die bij hem voor de flat lagen. Of ik weet wat voor vogels het zijn...quote:Op donderdag 1 november 2007 10:06 schreef ChatGirl het volgende:
Mn begeleider is nog steeds niet hier, en om 12 uur is ie weer weg. Dat word een leuke dag zo...
quote:Op donderdag 1 november 2007 10:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hij is er, met twee dode vogeltjes die bij hem voor de flat lagen. Of ik weet wat voor vogels het zijn...![]()
Iemand blij maken met een dode musquote:
mmmmquote:Op donderdag 1 november 2007 11:14 schreef Deansensitized het volgende:
Dat scheelt weer Loon
Ik zit lekker aan de witte bolletjes met kipkerrie en kipsaté![]()
Lang leve een Lidl op 100 meter van de zaak
Sterkte!! We hopen met je mee!quote:Op donderdag 1 november 2007 11:32 schreef miss-scofield het volgende:
M'n opa krijgt een bloedtransfusie...en nu maar hopen dat z'n lichaam het bloed accepteert. Spannend dus...over twee uur weten we meer.
quote:Op donderdag 1 november 2007 11:54 schreef ChatGirl het volgende:
Mn begeleider is helemaal van het pad af.
Over die vogeltjes: of ik de Partij van de Dieren wil bellen met de vraag bij welke instantie dit moet worden doorgegeven. Het zijn ws twee vinkjes. Bij mij thuis lagen ze al lang op de bodem van de afvalcontainer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |