Kunooooquote:
zonderquote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:19 schreef HansU het volgende:
[..]
leuk gespreksonderwerp!
met of zonder hand gebaren ?
iemand wist niet wat het wasquote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:19 schreef Deansensitized het volgende:
Hahaha, ben je mooi klaar mee
Ook een conclusie uit gekomen??
De groetenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:45 schreef Deansensitized het volgende:
Dan had ik het toch goed
Leuke discussies op de woensdagochtend daaro
Maar ik sluit af, vanmiddag nog even naar school, wat zooi regelen.
Goedenmiddag allen
Hooooi!quote:
Een discussie? Wat moet ik me daar dan weer bij voorstellen?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:12 schreef Etcetera het volgende:niveau hier
net een 'discussie' over fappen gehad
Daarom noemen ze batsen ook batsenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:41 schreef Etcetera het volgende:
fappen is het geluid dat schijnt voort te komen bij ehm... het fappen
nou ja discussie kun je het niet noemenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:05 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Een discussie? Wat moet ik me daar dan weer bij voorstellen?
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:16 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Daarom noemen ze batsen ook batsen
Demonstraties zijn genoeg te vinden op het internet. (heb ik horen zeggen)quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nou ja discussie kun je het niet noemenmaar we hadden het er over
waar het weg zou komen enzo
[..]daar heb ik nou nog nooit over nagedacht
Ieeks.. Dat hoef ik dus echt niet te zien ...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:39 schreef HansU het volgende:
[..]
Demonstraties zijn genoeg te vinden op het internet. (heb ik horen zeggen)
inderdaad, internet filmpjes is zo 2006..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:00 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ieeks.. Dat hoef ik dus echt niet te zien ...
Eer-ik heeft het te druk met vrouwen!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
wanneer kwam eigenlijk die nieuwe OP?
Hoiquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:47 schreef miss-scofield het volgende:
Zo, ben ik ook weer een keertje!!!! Ben zo druk
Hoe is het hier? Heb ik nog iets gemist?
Kwartiertje werk..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:06 schreef Loontjah het volgende:
sow nog 2 uurtjes, even blazen en dan kunnen we weer naar huis
ik mag vanavond bij oomlief een router installeren, meneer gaat over op draadloos internet.
5 minuten, als het meezit. In het slechtste geval ben je een complete avond kwijt en doet ie het nog nietquote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:23 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Kwartiertje werk..
SuccesAltijd leuk om te doen..
Heeeeel herkenbaar...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:38 schreef Loontjah het volgende:
Dat gedeelte wel ja, maar dan gaat het zo van:
"Kan je even naar die pc kijken, want die is erg traag" *
"Kan je *Progje* even installeren op de laptop"
"Kan je even *dit* doen"
"Oh ja, nu je toch hier bent, kan je even *dat* doen"
Nou... Eerst kreeg ik tenueetje dat ik moet aantrekken.. en ik had zoiets van.... dat gaat nooit passen. en inderdaad ik had gelijk.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:51 schreef HansU het volgende:
[..]
vertel... hoe was het als menselijke paspop?
ze zou geen foto's maken en ook nog eens er iets mee doen als ze je niet enigzins leuk zou vinden. Dusquote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nou... Eerst kreeg ik tenueetje dat ik moet aantrekken.. en ik had zoiets van.... dat gaat nooit passen. en inderdaad ik had gelijk.
Toen moest ik outfit nummer 2 aantrekken.. en nou ik leek op een schaatser met 1 bol op zijn buik en op de zijn schouder..
Komt de Nederlandse exchange studente binnenlopen met haar camera.. en ze gaat zo de foto's op facebook zetten![]()
ben ik stiekem al mee bezigquote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:08 schreef HansU het volgende:
[..]
ze zou geen foto's maken en ook nog eens er iets mee doen als ze je niet enigzins leuk zou vinden. Dussla je slag
![]()
en dan me zelf terug zien in het ONZ topic...quote:
Gaaf!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ben ik stiekem al mee bezig![]()
[..]
en dan me zelf terug zien in het ONZ topic...![]()
hell yeah!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedenavond
De week is weer doormidden.
Vanavond bekervoetbal kijken
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hell yeah!Ajax die Heerenveen er uit kegelt, daarna pakt Heerenveen dit weekend ff 3 punten tegen PSV
![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:44 schreef ReMcOrE het volgende:
hell yeah!Heerenveen die Ajax er uit kegelt, en dit weekend pakken ze ook ff 3 punten tegen PSV
![]()
033. 057 HansUquote:Op donderdag 1 november 2007 07:30 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goedemorgen!![]()
![]()
Dagcijfers van woensdag 31 oktober 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
054. 041 Deansensitized
081. 033 Etcetera
106. 029 eer-ik
160. 022 Loontjah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |