Ik heb ook weinig te klagenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:09 schreef Deansensitized het volgende:
Naar Zweden om lekker befrunnikt te worden door Zweedse dames
ik denk nou even heel simpel, geen idee of het werktquote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:14 schreef jslavenburg het volgende:
Iemand die mij zou kunnen helpen met dit probleem?
Proxy -.-'
Loontjah misschien als vrouwelijke ICT Collega?
Ik befrunnik mijn vriendin alquote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:18 schreef HansU het volgende:
goedemorgen allemaal!
Als julie dan befrunnikt worden in Zweden, wie blijft er dan over om mij te befrunikken??
mooizo, dan kan jouw vriendin mij komen befrunikken?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:20 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik befrunnik mijn vriendin al![]()
quote:
Nee want die befrunnikt mijquote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:24 schreef HansU het volgende:
[..]
mooizo, dan kan jouw vriendin mij komen befrunikken?
600 stuks zekerquote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:39 schreef Loontjah het volgende:
Haha ik heb een mini promotie gehad.
Ik mag dadelijk de certificaten voor de studenten hier ondertekenen namens de directeur ...
WOEIII
Whahaha.. Het was nog leuker als je zijn handtekening moest fakenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:39 schreef Loontjah het volgende:
Haha ik heb een mini promotie gehad.
Ik mag dadelijk de certificaten voor de studenten hier ondertekenen namens de directeur ...
WOEIII
misschien moet ze dat ook welquote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:43 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Whahaha.. Het was nog leuker als je zijn handtekening moest faken
stuur maar op, ik kan wel een knuffel gebruikenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:45 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Moet ik mijn Mega-Wup aan je geven?
die heb ik ook nogquote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:45 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Moet ik mijn Mega-Wup aan je geven?
En ik heb volgensmij ook nog zo een hele stel van die kleine wuppiesquote:
een Furby was toch zo'n soort dure Wuppie die geluid kon maken?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:52 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
En ik heb volgensmij ook nog zo een hele stel van die kleine wuppies
Een furby heb ik helaas niet meer
Iedere keer als jij ze post sta ik er niet inquote:Op woensdag 31 oktober 2007 07:32 schreef Deansensitized het volgende:
Dagcijfers van dinsdag 30 oktober 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
009. 086 Houniet
038. 045 HansU
050. 040 Deansensitized
069. 036 Etcetera
112. 028 eer-ik
120. 026 PieterBas
Joa en hij praatte en hij kon eten en slapen enzo?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:54 schreef HansU het volgende:
[..]
een Furby was toch zo'n soort dure Wuppie die geluid kon maken?
Vroegah welquote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:16 schreef Deansensitized het volgende:
Hadden jullie ook allemaal een Tamagochi zeker??
nooit ook maar aan een van die rages meegedaan, behalve de Flippo's dan. Die waren namelijk gratizquote:
Lego! Daar heb ik mooie maar ook minde mooie tijden mee beleeft. Ik werd altijd furieus als ik een blokje niet kon vinden, Lego kastelen heb ik de de kamer heen getraptquote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:41 schreef Deansensitized het volgende:
Ik deed ook nooit aan rages, wij hadden thuis Lego
ik heb het ooit eens in één partij verkocht, voor toendertijd 125 gulden. Nieuwaarde was het 6 dubbele, maarja. Wou een paar nieuwe playstation spelletjes toendertijdquote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:47 schreef Deansensitized het volgende:
Lego
Heb het nogsteeds trouwens hoor, en dat gaat ook nooit meer weg!
ach, dat waren de kastelen en autotjes en dergelijke. De gewone bouwblokjes zonder functie staan nog stof te happen bij 'm'n ouders op zolder. Dus als je een keer langskomt, mag je er wel mee spelen hoorquote:
leuk gespreksonderwerp!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:12 schreef Etcetera het volgende:niveau hier
net een 'discussie' over fappen gehad
ik denk dat iedereen voldaan is.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:19 schreef Deansensitized het volgende:
Hahaha, ben je mooi klaar mee
Ook een conclusie uit gekomen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |