abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54254466
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 22:06 schreef El-Salvador het volgende:

[..]

Je 'club' staat 12e en je bent weer Ajacied ofzo?
Nee, maar ik heb altijd al gezegd dat ik graag het niveau van de Eredivisie an sich omhoog zie gaan. En een goed voorbeeld doet volgen. Sowieso heeft Ajax natuurlijk altijd veel potentie, dus lijkt me alleen maar goed voor de andere clubs ook als Ajax spelers kan behouden en daarmee mee (hopelijk) laat zien dat je dan WEL op hoog niveau (CL) je mannetje (club) kan staan. Wellicht haalt dat mensen over langer spelers binnen te houden.

Ik kijk graag Champions League en UEFA Cup ook al spelen er twee buitenlandse clubs, maar het is toch een stuk leuker als Nederlandse clubs dan wat meer te vertellen hebben.

Voor de rest ben ik niet zo gecharmeerd van Ajax hoor, Ten Cate leek mij een bal en figuren zoals Suarez moeten lekker op een grasmaaier gaan zitten en niet met de tanden werken als ze het gras willen korten.

Alleen Johnny, Stekelenburg en Huntelaar vind ik okay, die stralen op 1 of andere manier een soort van clubliefde uit of passie voor het spelletje.
pi_54254554
quote:
Jong Ajax loot Jong Feyenoord in achtste finales beker
Jong Ajax heeft zich door een broodnodige overwinning op FC Volendam in de laatste poulewedstrijd weten te plaatsen voor de achtste finales van de beker voor beloftenelftallen. Jong Ajax won uiteindelijk met 1-2 in Volendam door doelpunten van Chakib Tayeb en Marvin Hasselbaink. Manucharyan kwam weer eens in actie voor Jong Ajax.
Het is een wonder.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_54254790
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 22:58 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Het is een wonder.
'kwam weer eens' Ze worden er zelf dus ook moe van
pi_54254974
pi_54255138
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 23:06 schreef Nashje het volgende:

[..]

'kwam weer eens' Ze worden er zelf dus ook moe van
Dat is de tekst van Ajax netwerk.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 00:37:14 #181
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54256382
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind dit topic momenteel aardig hylarisch:

De wijze waarop stam wordt geprezen vind ik echt absurd; jazeker het is vorig seizoen een goede speler voor jullie geweest, maar nu heeft hij dus gewoon eerst alsnog de beslissing genomen om door te gaan, maar zowel z'n slechte spel de laatste tijd, als z'n stoppen nu, naait hij jullie gewoon keihard. Als hij er al zo lang mee zit had hij of moeten stoppen in de zomer, of als hij dan toch doorgaat moet hij ook z'n verantwoordelijkheid moeten nemen en minstens doorspelen tot de winter; doe je het niet om persoonlijke motivatie, dan maar uit plichtsbesef.

quote van Cyberia: "Huntelaar is er overigens niet de man naar om midden in het seizoen te vertrekken. Hij bekritiseerde Ten Cate al vanwege zijn vlucht naar Chelsea en Ajax wil hem volgens de Engelse media pas na het EK voetbal laten gaan."
gelukkig hebben jullie hem zelf ook niet midden in het seizoen gehaald.

Maduro spreekt voor vrijwel de hele selectie en voor de aanhang als hij een duidelijk beleid wil met een trainer voor een jaar of 6; maar vervolgens na een paar maanden slecht presteren wordt al weer om het hoofd van de volgende trainer gevraagd.

De verdedigers worden opnieuw de grond in geboord, maar hebben volgens de mensen hier wel transferwaardes van 10-15 miljoen

ga zo maar door
pi_54256490
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 00:37 schreef Steve_I. het volgende:

quote van Cyberia: "Huntelaar is er overigens niet de man naar om midden in het seizoen te vertrekken. Hij bekritiseerde Ten Cate al vanwege zijn vlucht naar Chelsea en Ajax wil hem volgens de Engelse media pas na het EK voetbal laten gaan."
Je hebt zelf door dat bovenstaande citaat niet uit mijn mond kwam?
pi_54256517
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 00:37 schreef Steve_I. het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind dit topic momenteel aardig hylarisch:

De wijze waarop stam wordt geprezen vind ik echt absurd; jazeker het is vorig seizoen een goede speler voor jullie geweest, maar nu heeft hij dus gewoon eerst alsnog de beslissing genomen om door te gaan, maar zowel z'n slechte spel de laatste tijd, als z'n stoppen nu, naait hij jullie gewoon keihard. Als hij er al zo lang mee zit had hij of moeten stoppen in de zomer, of als hij dan toch doorgaat moet hij ook z'n verantwoordelijkheid moeten nemen en minstens doorspelen tot de winter; doe je het niet om persoonlijke motivatie, dan maar uit plichtsbesef.
Snap niet waarom je zo oordeelt over Stam. Je weet helemaal niet hoe hij zich momenteel voelt en hoe z'n blessures/kracht aanvoelen.
quote:
Stap van Heerenveen naar Ajax is net iets anders dan Ajax naar de buitenlandse top. En zeker in deze moeilijk tijd.
quote:
Maduro spreekt voor vrijwel de hele selectie en voor de aanhang als hij een duidelijk beleid wil met een trainer voor een jaar of 6; maar vervolgens na een paar maanden slecht presteren wordt al weer om het hoofd van de volgende trainer gevraagd.
Logisch. Wij moeten presteren, jullie zijn heel wat anders gewend.
quote:
De verdedigers worden opnieuw de grond in geboord, maar hebben volgens de mensen hier wel transferwaardes van 10-15 miljoen
Dan mag jij haarfijn quoten welke mensen dat hier vinden.

Al met al vind ik het wel goed dat je je zorgen maakt om je stiekeme liefde .
pi_54256544
Jaap.

Elk nadeel heb z'n voordeel, Van der Wiel zal meer minuten krijgen en da's goed voor zijn ontwikkeling.
Nadeeltje is wel weer dat de kans nu groter wordt dat Colin vaker aan spelen toekomt....
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 01:02:39 #185
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_54256593
anders dondert het Ajax logo even van me muur
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 01:15:57 #186
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_54256670
AZ'ers en f'noorders die hele betogen schrijven in het Ajax-topic.
pi_54256679
Ik vind het domweg absurd dat volwassen goedbetaalde mensen als Stam en Ten Cate de club en de supporters in de steek laten vroeg in het seizoen na het verliezen van wat potjes.

Ik zie alle reden om als supporters massaal de seizoenkaarten in te leveren en restitutie van het aankoopbedrag te eisen. Hoe kun je nou als supporter nog de motivatie opbrengen om iedere keer je middag in dat stadion te laten vergallen, waar denken die lui dat ze voor betaald krijgen?

En luitjes als Maduro en Huntelaar hebben helaas groot gelijk dat ze vertrekken zodra de mogelijkheid zich voordoet, onder deze omstandigheden. Laten we nou wel eerlijk wezen: zo'n Maduro en Huntelaar hebben elk voor zich al meer betekend voor Ajax dan die Ten Cate en Stam met al hun zogenaamd onschatbare inzicht en ervaring bij elkaar.

Misschien moet ik respect hebben voor zo'n carriereals die van Stam, maar als ajacied mag ie de schoenen van mensen als Dickie Schoenaker en Peter Boeve nog niet poetsen. Ik krijg er echt nare kriebels van als ik bedenk wat die lui aan euros hebben opgestreken aan salaris en tekengeld. Voor dat geld mag je echt nog wel een paar maandjes de zoden uit het gras opeten hoor, ook als de resultaten wat minder zijn, of beter: juist als de resultaten wat minder zijn.

Moet ik nou zeggen vanneh: klasse Jaap, dat je zo manhaftig uitspreekt dat mijn club de mooiste van Nederland is? Rot toch op! Al is het een grote sjacherijnige gemene slangenkuil onderling tussen die voetballers, trainers en bestuurders, wat maakt dat uit? Generaties kleine amsterdamse jongetjes hebben ervan gedroomd ooit in het Ajax-shirt te spelen, waar is die amsterdamse trots en bluf gebleven? Als je in de spiegel kijkt voor de wedstrijd, en jezelf ziet in het Ajax-shirt, dan klop je jezelf op de borst, trekt het boordje van je shirt omhoog, en ben je fier dat je een krijger mag zijn van een van de grootste clubs van Europa!

Maar nee hoor, de bestuurders degraderen ajax tot een opleidingsclub en de centrale verdediger en de trainer peren hem als het een paar potjes tegen zit. Er zijn fucking weinig clubs in Europa en de wereld die aan de prijzenkast van Ajax kunnen tippen, waar is het voetbalhart gebleven van de mensen die voor de club mogen werken en ballen? En dan zeggen ze dat de supporters zo lastig zijn, oh please! Zijn de supporters dan nog de enigen die snappen wat het woord competitie betekend? En wat eerzucht is? En wat clubliefde is?

Een bom op die Arena! De laatste weken wordt duidelijker dan ooit dat Ajax gewoon verkwanseld is aan praatjesmakers en zakkenvullers, zelfs die pisbak van een Olympisch Stadion heb ik met terugwerkende kracht ineens romantische herinneringen aan.

Applaus van de journalisten bij de persconferentie. Terecht, want die verheugen zich er alweer op dat ze hun kolommen kunnen vullen met de ellen van de ajax-supporter. En terecht misschien gezien de palmares van Stam bij vele mooie clubs. Maar als Ajacied verdient ie pek en veren, meer niet.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_54256756
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 00:51 schreef Nashje het volgende:

[..]
Snap niet waarom je zo oordeelt over Stam. Je weet helemaal niet hoe hij zich momenteel voelt en hoe z'n blessures/kracht aanvoelen.
[..]
Ach gut, ja.
En die arme jongen had zich om laten praten voor het seizoen begon, wat zielig dat ie nu niet lekker in zijn vel zit.

Gvd, we hebben het over onze centrale verdediger, van Ajax!
We heten toch niet FC Maatschappelijk Werk ofzo?!

Problemen bespreekt ie maar fijn met zijn vrouw, en met Ten Cate kan ie rustig bellen als ie behoefte heeft aan een goed gesprek. Maar je stopt gvd niet in lastige tijden als je zogenaamd een bikkel bent.
twee violen en een trommel en een fluit
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 01:40:19 #189
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54256799
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 00:48 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Je hebt zelf door dat bovenstaande citaat niet uit mijn mond kwam?
jawel, bedoelde het ook niet te doen voorkomen alsof het van jou was, maar quotes quoten werkt niet, en er stond geen bron bij
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 01:47:58 #190
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54256834
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 00:51 schreef Nashje het volgende:

[..]

[..]

Stap van Heerenveen naar Ajax is net iets anders dan Ajax naar de buitenlandse top. En zeker in deze moeilijk tijd.
[..]
Ik oordeel niet specifiek over Stam, of over een ajaxied, in het leven moet je gewoon je verantwoordelijkheden nemen. Weggaan bij ajax of bij heerenveen maakt wat dat betreft geen verschil; je laat je club stikken.
pi_54257475
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 01:47 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

Ik oordeel niet specifiek over Stam, of over een ajaxied, in het leven moet je gewoon je verantwoordelijkheden nemen. Weggaan bij ajax of bij heerenveen maakt wat dat betreft geen verschil; je laat je club stikken.
"Ajaxied"
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 08:40:07 #192
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54257912
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 17:53 schreef Jasza het volgende:

[..]

Ik geef me SCC mee aan een gast uit Gelderland, die lukt het bijna elke wedstrijd, is een goede sigarenboer met een gast die goed is met de ticketbox, haalde er vorige keer ook 7 uit voor Utrecht dus moet gaan lukken i guess.
Moet je je SCC met de post versturen, werkt prima. Vraag PLAE@ maar!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54258225
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 17:53 schreef Jasza het volgende:

[..]

Ik geef me SCC mee aan een gast uit Gelderland, die lukt het bijna elke wedstrijd, is een goede sigarenboer met een gast die goed is met de ticketbox, haalde er vorige keer ook 7 uit voor Utrecht dus moet gaan lukken i guess.
Hey, zou ik mogen weten waar in Gelderland hij ze altijd haalt? Waar ik altijd uitkaarten voor Feyenoord ga halen, staat er op zaterdags altijd zo'n doos achter de kassa die er geen verstand van heeft. Met als resulataat... Bijna altijd uitverkocht.
pi_54259127
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 22:40 schreef __________ het volgende:

[..]

Ik denk niet dat iemand die bij PSV een breuk forceerde voor het grote geld een familie man is om te beginnen. Ten 2e denk ik niet dat het aan PSV ligt dat Stam nu motivatie problemen heeft.

Maar ja, hij zal wel pissed zijn dat ie niet terug mocht zoals Cocu die wel netjes z'n contract had uitgedient en bij dit zooitje terecht is gekomen. Soms is het beter om je trots te laten varen en gewoon weg te lopen van de elende.
Omg
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_54259749
quote:
Oud Ajax-aanvoerder Stam kan aftrainen bij Zwolle
Datum: 30-okt-2007 09:34

Jaap Stam kan bij FC Zwolle in alle rust aftrainen. Zwolle-trainer Jan Everse heeft dat de verdediger, die maandag officieel een punt achter zijn loopbaan zette, aangeboden. Zo meldt De Telegraaf. Everse ziet ook een rol voor Stam in de organisatie van Zwolle. Stam gaf maandag echter aan voorlopig afstand te willen nemen van het voetbal.
quote:
Martin Jol wil nadenken over Ajax

Martin Jol sluit een terugkeer naar Nederland niet uit. De oefenmeester geeft er echter de voorkeur aan eerst enige tijd rust te nemen, maar daarna is Ajax volgens de Scheveninger een optie.

"Ik wil eerst m'n batterij opvullen. Als er iets leuks komt, wil ik dat overdenken", bekende Jol telefonisch in de uitzending van FC Het Gesprek, het sportprogramma van Frits Barend en Ton Boot. "Ik woon hier nu al drie jaar en Engeland vind ik fantastisch. Maar als ik een goed gevoel bij Ajax heb, dan wil ik daar wel over nadenken. Ik zou wel eens landskampioen willen worden met een club."

Eerst heeft Jol enkele reizen naar Spanje, Italië en Brazilië in de planning staan. "Daarna is alles mogelijk. Een andere club in Engeland, een ander buitenland. Of terug naar Nederland", vertelt de vorige week ontslagen coach in het AD. "Óf ik stap straks ergens in om het helemaal vanaf de grond op te bouwen, óf ik kies een gevestigde ploeg met ervaren spelers, omdat je met hen nou eenmaal het makkelijkst iets wint."
pi_54259775
Nouja, ben benieuwd wat we er van bakken tegen FC Alves.
pi_54260068
Jol in de winterstop dus naar Ajax denk ik zo.
pi_54260139
Ik denk dat Koster het seizoen afmaakt en anders Marco van Basten zodra hij het Nederlands elftal kwalificeerd voor het EK. Foppe de Haan zal dan het EK spelen met Oranje.
pi_54260369
Wie willen we liever Adriaanse of Jol? Ik twijfel maar ik neig naar Jol.
lollig
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 11:22:30 #200
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_54260491
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 11:15 schreef ub40_bboy het volgende:
Wie willen we liever Adriaanse of Jol? Ik twijfel maar ik neig naar Jol.
dat heb ik ook. co zie ik eigenlijk niet meer zo zitten
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')