Nee, maar ik heb altijd al gezegd dat ik graag het niveau van de Eredivisie an sich omhoog zie gaan. En een goed voorbeeld doet volgen. Sowieso heeft Ajax natuurlijk altijd veel potentie, dus lijkt me alleen maar goed voor de andere clubs ook als Ajax spelers kan behouden en daarmee mee (hopelijk) laat zien dat je dan WEL op hoog niveau (CL) je mannetje (club) kan staan. Wellicht haalt dat mensen over langer spelers binnen te houden.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:06 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Je 'club' staat 12e en je bent weer Ajacied ofzo?
Het is een wonder.quote:Jong Ajax loot Jong Feyenoord in achtste finales beker
Jong Ajax heeft zich door een broodnodige overwinning op FC Volendam in de laatste poulewedstrijd weten te plaatsen voor de achtste finales van de beker voor beloftenelftallen. Jong Ajax won uiteindelijk met 1-2 in Volendam door doelpunten van Chakib Tayeb en Marvin Hasselbaink. Manucharyan kwam weer eens in actie voor Jong Ajax.
Dat is de tekst van Ajax netwerk.quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:06 schreef Nashje het volgende:
[..]
'kwam weer eens'Ze worden er zelf dus ook moe van
Je hebt zelf door dat bovenstaande citaat niet uit mijn mond kwam?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:37 schreef Steve_I. het volgende:
quote van Cyberia: "Huntelaar is er overigens niet de man naar om midden in het seizoen te vertrekken. Hij bekritiseerde Ten Cate al vanwege zijn vlucht naar Chelsea en Ajax wil hem volgens de Engelse media pas na het EK voetbal laten gaan."
gelukkig hebben jullie hem zelf ook niet midden in het seizoen gehaald.
Snap niet waarom je zo oordeelt over Stam. Je weet helemaal niet hoe hij zich momenteel voelt en hoe z'n blessures/kracht aanvoelen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:37 schreef Steve_I. het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind dit topic momenteel aardig hylarisch:
De wijze waarop stam wordt geprezen vind ik echt absurd; jazeker het is vorig seizoen een goede speler voor jullie geweest, maar nu heeft hij dus gewoon eerst alsnog de beslissing genomen om door te gaan, maar zowel z'n slechte spel de laatste tijd, als z'n stoppen nu, naait hij jullie gewoon keihard. Als hij er al zo lang mee zit had hij of moeten stoppen in de zomer, of als hij dan toch doorgaat moet hij ook z'n verantwoordelijkheid moeten nemen en minstens doorspelen tot de winter; doe je het niet om persoonlijke motivatie, dan maar uit plichtsbesef.
Stap van Heerenveen naar Ajax is net iets anders dan Ajax naar de buitenlandse top. En zeker in deze moeilijk tijd.quote:quote van Cyberia: "Huntelaar is er overigens niet de man naar om midden in het seizoen te vertrekken. Hij bekritiseerde Ten Cate al vanwege zijn vlucht naar Chelsea en Ajax wil hem volgens de Engelse media pas na het EK voetbal laten gaan."
gelukkig hebben jullie hem zelf ook niet midden in het seizoen gehaald.
Logisch. Wij moeten presteren, jullie zijn heel wat anders gewend.quote:Maduro spreekt voor vrijwel de hele selectie en voor de aanhang als hij een duidelijk beleid wil met een trainer voor een jaar of 6; maar vervolgens na een paar maanden slecht presteren wordt al weer om het hoofd van de volgende trainer gevraagd.
Dan mag jij haarfijn quoten welke mensen dat hier vinden.quote:De verdedigers worden opnieuw de grond in geboord, maar hebben volgens de mensen hier wel transferwaardes van 10-15 miljoen
Ach gut, ja.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:51 schreef Nashje het volgende:
[..]
Snap niet waarom je zo oordeelt over Stam. Je weet helemaal niet hoe hij zich momenteel voelt en hoe z'n blessures/kracht aanvoelen.
[..]
jawel, bedoelde het ook niet te doen voorkomen alsof het van jou was, maar quotes quoten werkt niet, en er stond geen bron bijquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je hebt zelf door dat bovenstaande citaat niet uit mijn mond kwam?
Ik oordeel niet specifiek over Stam, of over een ajaxied, in het leven moet je gewoon je verantwoordelijkheden nemen. Weggaan bij ajax of bij heerenveen maakt wat dat betreft geen verschil; je laat je club stikken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:51 schreef Nashje het volgende:
[..]
Snap niet waarom je zo oordeelt over Stam. Je weet helemaal niet hoe hij zich momenteel voelt en hoe z'n blessures/kracht aanvoelen.
[..]
Stap van Heerenveen naar Ajax is net iets anders dan Ajax naar de buitenlandse top. En zeker in deze moeilijk tijd.
[..]
"Ajaxied"quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 01:47 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Ik oordeel niet specifiek over Stam, of over een ajaxied, in het leven moet je gewoon je verantwoordelijkheden nemen. Weggaan bij ajax of bij heerenveen maakt wat dat betreft geen verschil; je laat je club stikken.
Moet je je SCC met de post versturen, werkt prima. Vraag PLAE@ maar!quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:53 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik geef me SCC mee aan een gast uit Gelderland, die lukt het bijna elke wedstrijd, is een goede sigarenboer met een gast die goed is met de ticketbox, haalde er vorige keer ook 7 uit voor Utrecht dus moet gaan lukken i guess.
Hey, zou ik mogen weten waar in Gelderland hij ze altijd haalt? Waar ik altijd uitkaarten voor Feyenoord ga halen, staat er op zaterdags altijd zo'n doos achter de kassa die er geen verstand van heeft. Met als resulataat... Bijna altijd uitverkocht.quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:53 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik geef me SCC mee aan een gast uit Gelderland, die lukt het bijna elke wedstrijd, is een goede sigarenboer met een gast die goed is met de ticketbox, haalde er vorige keer ook 7 uit voor Utrecht dus moet gaan lukken i guess.
Omgquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:40 schreef __________ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand die bij PSV een breuk forceerde voor het grote geld een familie man is om te beginnen. Ten 2e denk ik niet dat het aan PSV ligt dat Stam nu motivatie problemen heeft.
Maar ja, hij zal wel pissed zijn dat ie niet terug mocht zoals Cocu die wel netjes z'n contract had uitgedient en bij dit zooitje terecht is gekomen. Soms is het beter om je trots te laten varen en gewoon weg te lopen van de elende.
quote:Oud Ajax-aanvoerder Stam kan aftrainen bij Zwolle
Datum: 30-okt-2007 09:34
Jaap Stam kan bij FC Zwolle in alle rust aftrainen. Zwolle-trainer Jan Everse heeft dat de verdediger, die maandag officieel een punt achter zijn loopbaan zette, aangeboden. Zo meldt De Telegraaf. Everse ziet ook een rol voor Stam in de organisatie van Zwolle. Stam gaf maandag echter aan voorlopig afstand te willen nemen van het voetbal.
quote:Martin Jol wil nadenken over Ajax
Martin Jol sluit een terugkeer naar Nederland niet uit. De oefenmeester geeft er echter de voorkeur aan eerst enige tijd rust te nemen, maar daarna is Ajax volgens de Scheveninger een optie.
"Ik wil eerst m'n batterij opvullen. Als er iets leuks komt, wil ik dat overdenken", bekende Jol telefonisch in de uitzending van FC Het Gesprek, het sportprogramma van Frits Barend en Ton Boot. "Ik woon hier nu al drie jaar en Engeland vind ik fantastisch. Maar als ik een goed gevoel bij Ajax heb, dan wil ik daar wel over nadenken. Ik zou wel eens landskampioen willen worden met een club."
Eerst heeft Jol enkele reizen naar Spanje, Italië en Brazilië in de planning staan. "Daarna is alles mogelijk. Een andere club in Engeland, een ander buitenland. Of terug naar Nederland", vertelt de vorige week ontslagen coach in het AD. "Óf ik stap straks ergens in om het helemaal vanaf de grond op te bouwen, óf ik kies een gevestigde ploeg met ervaren spelers, omdat je met hen nou eenmaal het makkelijkst iets wint."
dat heb ik ook. co zie ik eigenlijk niet meer zo zittenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:15 schreef ub40_bboy het volgende:
Wie willen we liever Adriaanse of Jol? Ik twijfel maar ik neig naar Jol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |