ag als Aisatti een jaartje bij ons heeft gevoetbald zegt hij hetzelfde als Jaap. in eindhoven kennen ze geen clubliefdequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:41 schreef Fides het volgende:
Aisatti is volgens mij wel meer een '10' dan Defour. Defour is alleen wel meer blessurebestendig en geen PSVer...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
bij de wanhopige zwarthandelaar moet dat wel lukkenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:26 schreef De_Brandweer het volgende:
Weet iemand of je halverwege de wedstrijd nog een kaartje kan kopen?
Jasza, had je mijn PM nog gelezen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:45 schreef Jasza het volgende:
Op de 1 of andere manier denk ik dat ik alsnog een kaartjehaal morgen
quote:In augustus dit jaar heeft Ajax gepolst of een overgang bespreekbaar was.
Ik heb dat vriendelijk afgewimpeld: de competitie was al begonnen, het draaide goed,
ik was net aanvoerder geworden en kon Standard niet in de steek laten.
In Luik krijg ik veel respect - dat speelt ook mee.
Ajax had daar begrip voor. Ik hoor dat ze me nog steeds volgen.
Met Wesley Sonck heb ik al gepraat, die zei dat ik niet mocht twijfelen.
Met Vermaelen heb ik ook al veel gepraat.
De sfeer bij Ajax zou de laatste jaren sterk verbeterd zijn.
Eerst Ajax en dan Real Madrid, dat zou een droom zijn.
Dus ze zien ons in Europa echt als een tussenstation?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:54 schreef Radegast het volgende:
Steven Defour in de Humo van deze week:
[..]
Ja, op dit moment wel.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:58 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Dus ze zien ons in Europa echt als een tussenstation?![]()
![]()
Johquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:58 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
![]()
er zullen toch geen zwarthandelaren zijn? het is niet eens uitverkocht.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
bij de wanhopige zwarthandelaar moet dat wel lukken
Zoals ik al zei, de auto's van John Jaakke en Maarten Fontein moeten in de fik! Laten zien dat het menens is, want nu lacht men alleen maar om de kritiek. Want waarom ook niet?quote:Menno Pot over Fontein “een veel grotere bedreiging voor het voetbal dan alle stenengooiers en hooligans samen.” Verder vind hij de babbelaar een hele nare man en in feite ook een behoorlijke mafketel: “Zulke figuren mogen best eens flink door de fanatieke aanhang van hun club aan het schrikken gemaakt worden.”
Randdebiel, mocht je dit serieus menen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, de auto's van John Jaakke en Maarten Fontein moeten in de fik! Laten zien dat het menens is, want nu lacht men alleen maar om de kritiek. Want waarom ook niet?
Alsof dat ooit anders is geweest.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:58 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
![]()
Maar geld mocht toch geen excuus zijn voor echte supporters om niet te gaan? Of geldt dit dan weer alleen voor competitie?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:48 schreef M0NTANA het volgende:
Het is sowieso allemaal maar duur, met alleen het wedstrijdkaartje ben je er nog lang niet. Daarbij is het supportershome gesloten, juist één van de trekpleisters bij dit soort doordeweekse bekerduels. De wedstrijd kijk ik daarom maar een keer thuis, zondag ben ik weer in de Amsterdam ArenA te vinden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |