quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:54 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
[..]
Zal me niets verbazen als ze het in de zomer al wisten.
Ik zei het toch...quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:56 schreef Blight het volgende:
[..]
Wat lul je nou slap? Wacht nou eerst de reden eens af. Nogmaals: Ajax ontbindt dat contract echt niet zomaar.
Ik wacht ook even op een samenvatting, want we hebben hier helemaal geen tvquote:Op maandag 29 oktober 2007 13:26 schreef De_Brandweer het volgende:
Waarom is die nou we gegaan heb die dat nou al gezegt? die kanker at5 doet het niet hier
Fysiek kan hij het gewoon niet meer opbrengen. Hij kan niet meer geven wat hij in het verleden heeft gedaan. Jammer maar helaas...quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:26 schreef De_Brandweer het volgende:
Waarom is die nou we gegaan heb die dat nou al gezegt? die kanker at5 doet het niet hier
quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:26 schreef Cyberia18 het volgende:
''Ik ben blij dat ik bij de mooiste club van Nederland heb mogen voetballen''
![]()
Vd Wiel is de vervanger misschien wel?quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:27 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
[..]
[..]
Ik zei het toch...
Hij was er al maanden mee bezig. En het bestuur wist er vanaf.
Wat een enorm slecht beleid. Er had allang een vervanger moeten zijn.
Er zit echt mis daar in Amsterdam.
1. Vd Wiel is nog lang geen Stamquote:Op maandag 29 oktober 2007 13:33 schreef Jasza het volgende:
[..]
Vd Wiel is de vervanger misschien wel?![]()
Nog een blessure in de verdediging erbij (Ogararu, VD Wiel, Heitinga) en je bent de lul. Met een beetje pech mist Sjon Feyenoord-uit door een schorsing, dan blijft er niet veel over.quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:33 schreef Jasza het volgende:
[..]
Vd Wiel is de vervanger misschien wel?![]()
Vervanger van Stam is al aanwezig hoor, alleen beetje jong nog.quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:27 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Ik zei het toch...
Hij was er al maanden mee bezig. En het bestuur wist er vanaf.
Wat een enorm slecht beleid. Er had allang een vervanger moeten zijn.
Er zit echt mis daar in Amsterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |