Precies, niet zo'n handige opmerking van Ratna maar ik denk idd dat ze opgelucht is dat het over is tussen Huub en Lieke.quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:23 schreef Inukshuk het volgende:
Ik denk dat de zus (halfzus toch?) al weken met kromme tenen achter de streams zit. Niet dat dit iets afneemt van een waarschijnlijk in opwelling/opluchting geplaatste opmerking, maar wel goed om rekening mee te houden.
Nog altijd beter te begrijpen dan mama Netty die het okidoki vind dat zoonlief zijn dinnetjes een hengst verkoopt.
Wat ontzettend vervelend voor hemquote:Op maandag 29 oktober 2007 14:26 schreef petraa het volgende:
Brian is uit de download top 10 bij 538
Nope, Huub wil eerst nog een gesprek met Lieke maar daar heeft Lieke nogsteeds geen zin in.quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:26 schreef Kinga het volgende:
Weet de rest al dat het uit is?
NOu erg he!!!!quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat ontzettend vervelend voor hem.
Ratna en Gaby kennen elkaar toch door en sedert DGK. Gaby had vaker kontakt met Huub's familie.quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies, niet zo'n handige opmerking van Ratna maar ik denk idd dat ze opgelucht is dat het over is tussen Huub en Lieke.
En over The Mother from Hell wil ik het niet eens hebben, eng wijf.
bijna 100% zeker wetenquote:Op maandag 29 oktober 2007 14:08 schreef avonne het volgende:
[..]
ik vind het ook (zacht uitgedrukt) abnormaal. Zou het zijn zus wel zijn?
Ik moet hier toch wel om lachen. Brian heeft alles geprobeerd, mensen aan het werk gezet en Huub roept het af en toe over de streams en zie daar.........quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:26 schreef petraa het volgende:
[ afbeelding ]
Brian is uit de download top 10 bij 538
misschien wordt gaby de nieuwe gastspelerquote:Op maandag 29 oktober 2007 14:04 schreef neehe het volgende:
Als dit gescript is, dan komt er een gastspeelster voor Huub ( Hedda ? )
Want Huub moet toch sex hebben.
Als ze het zo bedoelt vind ik het prima, als hoer in DGK voor Huub ben ik niet voor.quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ratna en Gaby kennen elkaar toch door en sedert DGK. Gaby had vaker kontakt met Huub's familie.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:33 schreef DrsH het volgende:
Ik was toevallig van plan om het komende weekend bij het plaatselijke tuincentrum op zoek te gaan naar een tuinkabouter voor bij de vijver maar nu kan ik naar alle waarschijnlijkheid volstaan met een mutsje en een hengeltje dan kan huub de komende jaren wat bijverdienen aan mijn waterkant.![]()
![]()
![]()
![]()
, beequeen mag hem dan zo af en toe komen voeren.
Lijkt me juist wel leuk als er nu een jongen voor hem in komtquote:Op maandag 29 oktober 2007 14:34 schreef lorence1 het volgende:
[..]
misschien wordt gaby de nieuwe gastspeler
hoop het niet..... laat nu eerst maar eens iemand komen tegen Brian en Amandaquote:Op maandag 29 oktober 2007 14:34 schreef lorence1 het volgende:
[..]
Hee Drs !quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:33 schreef DrsH het volgende:
Ik was toevallig van plan
dan moet ze d'r maskertje afquote:Op maandag 29 oktober 2007 14:34 schreef lorence1 het volgende:
[..]
zal best maar ze roep hem op om haar "in functie" de villa binnen te latenquote:Op maandag 29 oktober 2007 14:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ratna en Gaby kennen elkaar toch door en sedert DGK. Gaby had vaker kontakt met Huub's familie.
Is het heel erg als ik zeg dat ik ook geen zin heb in die discussies......na weken lang klef en bef op de streams de slettebakken met trillende billen en dan de porties gezeik en het liekegesnerp heb ik het eigenlijk wel gehad. Ik wil verdorie dat het spel gespeeld gaat worden!quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, Huub wil eerst nog een gesprek met Lieke maar daar heeft Lieke nogsteeds geen zin in.
3 keer per week, noem het maar bijna nooit.quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:13 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
Ja best vreemd, maar hij sprak het zo wel uit vorige week toen er de discussie was dat Huub en Lieke bijna nooit sex hadden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |