Het gaat niet om de OP maar om de inhoudquote:
Nog wel ff ben ik bang. Maar AC komt er aanquote:
Echt DJ_quote:Op maandag 29 oktober 2007 08:53 schreef DJ_ het volgende:
vrijdag is naruto rise of a ninja uit![]()
hopelijk is die regio vrij dan hoef ik niet weer een week te wachten voor ik hem heb
zijn ubisoft games wel vaker regio vrij of niet ?
Elke Ubi game is regio vrijquote:Op maandag 29 oktober 2007 08:53 schreef DJ_ het volgende:
vrijdag is naruto rise of a ninja uit![]()
hopelijk is die regio vrij dan hoef ik niet weer een week te wachten voor ik hem heb
zijn ubisoft games wel vaker regio vrij of niet ?
naruto is vet manquote:Op maandag 29 oktober 2007 08:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Echt DJ_![]()
Wat speel je toch voor spellen de laatste tijd jong!
mooi vrijdag even naar de winkel danquote:
quote:
duh, in die demo zit ook een kut motor.quote:Op maandag 29 oktober 2007 08:18 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Motoren vind ik zwaar klote rijden in de demo iig.. En je valt er best snel vanaf.. En zoveel sneller zijn ze uiteindelijk niet..
Yeah ik ook, en daarnaast is er ook nog zoveel te spelen de komende tijd.... Mass Effect kijk ik de kat ook nog even van uit de boom...quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:47 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben echt zo bang dat Assasins Creed tegen gaat vallen he... Ik ga hem toch maar niet kopen met de release maar wacht het weekje af tot er een hoop meer reacties hier zijn over de game
Juiste een perfecte combinatie! Assassin's Creed voor de single en Call of Duty 4 voor de multiplayerquote:Op maandag 29 oktober 2007 09:51 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik zit dan sowieso CoD4 MP te doen, dus geen tijd voor AC.
level 65 Prestige mode zsm halen.
Ik hoop dat Bart Smit weer gaat stunten en het spel 5 dagen van te voren in de winkels legt, net als bij PES2008
Whehe geniaalquote:Op maandag 29 oktober 2007 09:31 schreef AQuila360 het volgende:
N.Frufo is echt gek men![]()
1 en 2
Echt te grappig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |