(dit was in VLC)quote:ffmpeg: more than 5 seconds of late video -> dropping frame (computer too slow ?)
Ja, klopt, dat heb ik ook in de guided tour gezien. Enorm gave feature. Het leuke is dat -ie het ook schijnt te doen met vage omschrijvingen als 'next tuesday' enzo. Beetje fuzzy logic, erg gaaf.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:03 schreef Geqxon het volgende:
Kolere, wat is dat Mail toch stoer.
Staat er in een email (met als onderwerp: "Begeleiders dineer") de tekst: "zaterdag 17 november is ook een optie".
Dus ik klik op "Add to iCal", hij maakt keurig iCal venstertje open met als ontwerp "Begeleiders dineer", op zaterdag 17 november 2007. Even op "OK" klikken, en hij staat in iCal. Zonder iCal zelfs geopend te hebben!![]()
hoe doe je dat dan? Kies je dan voor AOL in het eerste scherm? (moet daar kiezen tussen AOL of .Mac en kan niet verder zonder die keuze)quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:43 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nee hoor kan er ook gewoon op met Gmail
Da's wel suf.quote:Op het eerste gezicht zien de iPhone-abonnementen van T-Mobile er net zo uit als die in de VS, maar in de kleine lettertjes blijkt dat de slogan “Für jeden der passende Tarif” niet helemaal geldt. Een onbeperkte databundel is namelijk niet verkrijgbaar. De download wordt bij de verschillende databundels boven een bepaalde hoeveelheid data (respectievelijk 200 MB, 1 GB en 5 GB) per maand afgeknepen tot een snelheid van maximaal 64 kbit/s (download) en 16 kbit/s (upload).
quote:L: So you're in favor of the unlocking and jailbreaking for third-party applications?
SW: From a business point of view, Apple owns what they have done. They have a right to lock it. But I am really for the unlockers, the rebels trying to make it free. I'd really like it to be open to new applications. I'd like to install some nice games. Why in the world can I not install a ringtone that I've made? How would that hurt AT&T's network? Here is Steve Jobs sending letters to the record companies saying [they] should provide music that's unprotected, but here he is taking the opposite approach with the iPhone. I don't know to what extent AT&T is involved in the thinking and direction.
quote:LAPTOP: You were recently quoted as saying that a lot of the intuitiveness had gone away from Apple's programs. Do you think Leopard might change that?
SW: Early on with the first Apples, we had these dreams that the computer would let you know what you wanted to do. The idea was that little icons or words would suggest what you wanted to do, but now I have to find my way around to odd little icons that aren't positioned in the prominent places. When conducting a common task, I have to go searching around in folders or the bottom of the screen. I don't think any of it will be solved with Leopard because I don't think there is incentive to. They want to make things easy, and if it seems easy and it can be demonstrated quickly then it's okay. The real dreams of how it will work for someone who knows nothing about the computer have been lost and don't get addressed anymore.
lol en met Hi kan je voor 10 euro ook onbeperkt sms'en...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:07 schreef De_Hertog het volgende:
Die prijzen liggen op zich prima in verhouding met de Duitse T-Mobile prijzen en de Amerikaanse iPhone prijzen. 100 minuten kost daar ook al 28 euro, 20 erbij voor de data, en een euro voor de smsjes, en je zit op 49. Alleen die limieten zijn belachelijk.
Ik vraag me alleen af hoe ze dat hier gaan doen, waar 100 minuten ongeveer een tientje zijn en unlimited data ook zo iets
Nee, Archive & Install wil zeggen dat hij een schone systeem installatie doet maar desgewenst je accountgegevens en instelingen (incl. documenten, applicaties weet ik even niet), weer terug zet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:05 schreef E.T. het volgende:
Ok, vanavond gaat hier het grote leopard-avontuur beginnen![]()
Hoe zit dat nou met Archive&Install? Die maakt een backup van je complete Tiger-installatie? En kan je uit die backup later willekeurig dingen 'terugplukken'? Apps terugzetten bijv? Maar wel een 'overbodige' useraccount van OSX laten vervallen? Dan wel zelf je instellingen en accounts van bijv. Mail weer invullen neem ik aan..
En verder is Leopard dan een 'clean install'?
Iemand die weet hoe het zit met mail uit Entourage? Swets wil z'n mailtjes natuurlijk wel behouden, maar weet niet goed hoe en wat de makkelijkste manier is..
Tnx
Stuffit Expander?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:27 schreef Sjoewe het volgende:
Is er een unzip programma voor OSX dat om kan gaan met split archives in .zip?
Que?!quote:Type: Pakket
Status: Afgeleverd
Afgeleverd op: 26/10/2007 10:31 's morgens
Wow.. wat een pech heb je toch met Leopard!quote:
http://mac.softpedia.com/get/Utilities/Split-Concat.shtmlquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:27 schreef Sjoewe het volgende:
Is er een unzip programma voor OSX dat om kan gaan met split archives in .zip?
Met pakjes in het algemeen, eigenlijk..quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:23 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Wow.. wat een pech heb je toch met Leopard!
Bij je buren afgegeven?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:24 schreef Jarno het volgende:
Ja, Leopard dus. Zoals het er nu staat zou -ie dus vrijdag afgeleverd zijn, nou, dat geloof ik dus niet, of ze bedoelen 30/10 om 10:31 maar voor zover ik weet is er niemand thuis vandaag... Vaag.
Ik heb net een 2-jarig abonnement met onbeperkt internet afgesloten. HTC Touch erbij gekregen en die bevalt prima. Synchroniseren met mijn mac werkt m.b.v. missing sync ook perfect. iPhone komt er over 2 jaar wel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:01 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook al is T-mobile in Duitsland schreeuwend duur, wat een absurde tarieven zeg.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:24 schreef Jarno het volgende:
Ja, Leopard dus. Zoals het er nu staat zou -ie dus vrijdag afgeleverd zijn, nou, dat geloof ik dus niet, of ze bedoelen 30/10 om 10:31 maar voor zover ik weet is er niemand thuis vandaag... Vaag.
Open het eens in "DVD Player", VLC zuigt nogal als het om HD gaat.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 00:01 schreef DutchErrorist het volgende:
Klopt het dat een MacBook geen 1080p HDDVD aan kan
[..]
(dit was in VLC)
NIet dat ik weet iig.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:36 schreef Sjoewe het volgende:
Heb je een jaloerse ex die bij de post werkt?
Hoezo? Vandaag worden de ADC pakketten verstuurd...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:51 schreef Sjoewe het volgende:
Ik moet ook nog een maandje wachten op m'n cd
Van oktober ja. En hij zou met november mee komen. Want in die van Oktober zit 'ie nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Hoezo? Vandaag worden de ADC pakketten verstuurd...
Ja, oke maar de ADC pakketten met Leopard zijn vandaag opgestuurd. Zo stond in het mailtje. Je krijgt ze dan op z'n laatst een keer volgende week binnen, zolang is dat toch ook niet wachten?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Van oktober ja. En hij zou met november mee komen. Want in die van Oktober zit 'ie niet
Hij kan geen .mkv openenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:40 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Open het eens in "DVD Player", VLC zuigt nogal als het om HD gaat.
Ja, dat heet iTunes.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:31 schreef -Menn0- het volgende:
* Menno iPod Touch ophalen gaat![]()
Bestaat een programma wat automatisch album art bij je albums zet in iTunes?
Ze zijn er wel, maar ik vind ze allemaal niet goed werken. Ik heb een widget die het doet, maar dan moet ik eerst bij iTunes een nummer aandoen, dan via F12 naar widgets en als die widget dan een plaatje kan vinden moet ik hem aanklikken om hem toe te voegen als albumart. Beetje omslachtig en hij vindt ook niet altijd een cover helaas. Ik wacht nog op een betere oplossingquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:31 schreef -Menn0- het volgende:
* Menno iPod Touch ophalen gaat![]()
Bestaat een programma wat automatisch album art bij je albums zet in iTunes?
Ik ga eens kijken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:35 schreef Sjoewe het volgende:
iPartition.
Kan ik nou met die demo versie helemaal niets? Er staat nu zo'n leuke "Pending-list", maar ik kan nergens op "Go" drukkenquote:
Voor die ene keer dat ik het gebruik ga ik echt geen 25+ pond neerleggenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:57 schreef DaFrenk het volgende:
Klopt, in de trial modus kan je de wijzigingen niet toepassen...
Ik dacht trouwens dat de nieuwe Disk Utility wel partities kon vergroten/verkleinen zonder te hoeven formatteren?
Overigens zit je wel met fragmentatie, je moet altijd een vrij stuk ruimte hebben om te kunnen werken. Dus wellicht heb je van dezelfde makers ook iDefrag nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |