Mijn Disk Utility kan het iig nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:05 schreef DaFrenk het volgende:
Tja, als je het echt zo legaal wil doen. Dan zit er idd weinig anders op![]()
Maar zoals ik al zei, kan Disk Utility het niet doen dan? Ik meende dat gelezen te hebben, al zal hij denk ik ook problemen hebben met gefragmenteerde vrije ruimte.
Ohquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:06 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Mijn Disk Utility kan het iig niet
Ik zit nog in Tiger he
Dan doe ik eerst Leopard er wel op en zie ik vanzelf wel of het dan wel lukt. Zo niet moet Time Machine maar ff wachten...quote:
Uhm nee want ik heb geen iTunes account, geen creditcardquote:
Thanks, ik ga het eens bekijkenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:38 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ze zijn er wel, maar ik vind ze allemaal niet goed werken. Ik heb een widget die het doet, maar dan moet ik eerst bij iTunes een nummer aandoen, dan via F12 naar widgets en als die widget dan een plaatje kan vinden moet ik hem aanklikken om hem toe te voegen als albumart. Beetje omslachtig en hij vindt ook niet altijd een cover helaas. Ik wacht nog op een betere oplossing![]()
Hier kun je hem downloaden: http://www.liquidx.net/albumartwidget/
Kan ook gewoon met een bankmachtiging.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:50 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Uhm nee want ik heb geen iTunes account, geen creditcard
[..]
Thanks, ik ga het eens bekijken
Dan heb ik em dus een weekje of 3 eerder..quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:33 schreef Sjoewe het volgende:
Mja er is een verschil tussen een ADC pakket, dat is zo'n doos:
[ afbeelding ]
Voor de nieuwe members. Zit een het shirt in, OSX, en de eerste ADC-cd. Voor de nieuwe ADC members zal er wel Leopard in zitten ja.
Voor de andere ADC members zou 'ie meekomen met de november-mailing. En dat is gewoon een los CD'tje. Tenminste zo heb ik het begrepen.
Weet van niks. Balen zeg. Heb je vanavond meer tijd om schoon te maken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
NIet dat ik weet iig.
In het meest positieve scenario was vrouwlief vanochtend thuis en heeft ze het pakje aangenomen, en heeft UPS alleen de afleverdatum op de 26e gezet omdat ze geen zin in gezeik hadden. In het meest negatieve scenario heeft UPS nu gezegd dat het afgeleverd is terwijl het dat helemaal niet is..
Straks vrouwlief maar even bellen dan.
Click and buy?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Kan ook gewoon met een bankmachtiging.
Niet echt heel zaligmakende methodequote:System Preferences
Network
Airport
Advanced
802.1x
Domain: User
+knop voor een nieuwe config. noem het WLAN of University ofzo
Username: studentnummer@university.nl
Password: je wachtwoord
Wireless Network: "WLAN van je Uni of Hogeschool"
Authentication: TTLS (anderen uit)
Selecteer TTLS en kies: Configure
Selecteer PAP, laat Outer Identity leeg en klik OK.
Klik OK om de Airport setup uit te komen.
Bij Network Name, kies "Join Other Network"
Network Name: "WLAN van je Uni of Hogeschool"
Security: 802.1x WEP
User Name: studentnummer@university.nl
Password: je wachtwoord
802.1X: WLAN of University
Remember this network: Yes
Join
*schoonmaken vrij vertaalt als 'bankhangen en stargate kijken*quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:05 schreef YPPY het volgende:
[..]
Weet van niks. Balen zeg. Heb je vanavond meer tijd om schoon te maken.
Male power.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:09 schreef Jarno het volgende:
[..]
*schoonmaken vrij vertaalt als 'bankhangen en stargate kijken*
Vergeet je dan niet even de voetjes van de vloer te halen, zodat YppY er met de stofzuiger bij kan..quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:09 schreef Jarno het volgende:
[..]
*schoonmaken vrij vertaalt als 'bankhangen en stargate kijken*
Ik heb vandaag een mailtje van Komplett.nl terug gehad. Ze hebben een nieuwe Firewire 800 kabel naar me toegestuurd, helemaal voor noppesquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:52 schreef DaFrenk het volgende:
Zo, de nieuwe MyBook Pro is binnen. Weer 500GB om te vullen![]()
Ze staan mooi naast elkaarEnige verschil is dat de adapter van de nieuwe zo'n 10% kleiner is dan die ik al had. Da's altijd prettig. De FW800 kabel zit er overigens bij.
Heb je AppleCare? Als het goed is staat het op de Apple TechTool Deluxe disk..quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:55 schreef DaFrenk het volgende:
Hoe kan je een schijf echt op fouten controleren in Mac OS X? Dus echt om te controleren of er foute clusters op staat enz?
Denk niet dat ie HFS+ partities kan lezen, tenzij je Linux hebt...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:06 schreef DaFrenk het volgende:
Nou Disk Utility is in een paar seconden klaar met het controleren van de schijf. Die controleer denk ik alleen de bestanden en niet de schijf zelf.
Ik hang hem ff aan de PC en controleer het even via daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |