De grote 6 van de ronde tafel die de grootste waffel hebben.?quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:39 schreef rgras het volgende:
Nah, daar heb je wel gelijk. De A6 maakt toch wel de beslissingen daar.
Precies. Met zo'n instelling vraag je er om om slecht behandeld te worden.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:54 schreef DAMH het volgende:
ach, je vader ook nog ze excuses aanbieden,, pff geen ruggegraat heet dat,, daarom hebben ze geen respect voor je,,
Dit geniale topic mag natuurlijk niet verpest worden door offtopic-geleuterquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Blijf je even ontopic TS
De zes grootste afdelingen. Ja dus.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:42 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
De grote 6 van de ronde tafel die de grootste waffel hebben.?
Je zit er zelf bij dus ?quote:
Ik had precies hetzelfde gedaan als er 2 oudjes bij zouden zijn, maar als ik alleen zou zijn was het een heel ander verhaal geweest.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:56 schreef Ringo het volgende:
En die ouwe van je biedt dan toch maar z'n excuses aan??
Zo gaat het dus verkeerd, hè. De toegeef-cultuur. Zit ons waarschijnlijk in het bloed. En dat tuig maar lachen.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:09 schreef rgras het volgende:
http://zoeken.fok.nl/index.php?q=polen&match=&ts=&sort=rel&f%5B%5D=5&type=alle&van=&tot=
Wil je het nog steeds proberen te ontkennen?
quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:05 schreef Mopst3r het volgende:
Ook dat is slechts een kleine groep onrsuststokers die het verpesten voor de rest hoor!!
Het is fok!quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:14 schreef rgras het volgende:
Serieus?
Ik hoop dat dat sarcastisch bedoeld was.
Die komma'squote:Op zondag 28 oktober 2007 22:54 schreef DAMH het volgende:
ach, je vader ook nog ze excuses aanbieden,, pff geen ruggegraat heet dat,, daarom hebben ze geen respect voor je,,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |