ach, ik ben meer een VVD stemmer. Maar Geert is wat nationalistischer ingesteld. Misschien is Rita ook wel een oplossing.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:48 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Oplossing is ze het land uitzetten, maar niet geert wilders gast
quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:53 schreef RickoKun het volgende:
echte marok-haters hebben een pistool bij zich om ze neer te schieten!
mn vader is misschien ook wel een mietje vergeleken met onze coureur.quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:54 schreef DAMH het volgende:
ach, je vader ook nog ze excuses aanbieden,, pff geen ruggegraat heet dat,, daarom hebben ze geen respect voor je,,
ik zou mn excuses ook niet aanbieden maar ik zou me ook zeker niet op laten naaien door zo'n triest gastje ik zou me trouwens wel altijd verdedigen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:01 schreef Kanjer het volgende:
Van mijn leven niet dat ik in zo'n situatie excuses zou aanbieden.
De krik van de auto had ie kunnen krijgen als ie niet snel had gemaakt dat ie weg kwam.
En voor degenen die gaan zeggen "makkelijk praten achter je pc",
Het duurt lang voor je mij kwaad krijgt, maar als je me zover hebt, ben ik blind ook.
Ben nog nooit opzij gegaan voor tuig en zal het nooit doen ook, zeer tot verdriet van mijn vrouw, want die is bang dat ik nog eens thuis kom met een mes tussen mijn ribben, nou jammer dan, maar dan gaat er minstens 1 mee.
Verder sterkte toegewenst en ik snap je wel, alleen ik zou dat niet kunnen.
Ook dat is slechts een kleine groep onrsuststokers die het verpesten voor de rest hoor!!quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:04 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik ben net terug van een week Marokko, ging er zonder vooroordelen heen. Ik wilde best geloven dat de Marokkanen hier in Nederland radicaliseren, maar kwam er helaas achter dat het gewoon zo is. Althans, ik kreeg van een Marokkaan met een voor daar goede baan, namelijk soortement van kinderbegeleider bij Club Med, te horen dat iedereen die geen Moslim is, een beest is volgens hem. Zo heb ik nog wel een aantal andere voorbeelden. Ik weet dat ik niet de hele cultuur erop kan beoordelen, maar zulke dingen maken dat erg lastig.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:05 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Ook dat is slechts een kleine grote groep onruststokers die het verpesten voor de rest hoor!!
![]()
ik pis in mn broek manquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:01 schreef GlazenKaak het volgende:
En jij post nu wel heel stoer op Fok! maar je durfde je bek vast niet goed open te trekken toen het gebeurde![]()
de integratie is daar 1000 jaar geleden ook misluktquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:04 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik ben net terug van een week Marokko, ging er zonder vooroordelen heen. Ik wilde best geloven dat de Marokkanen hier in Nederland radicaliseren, maar kwam er helaas achter dat het gewoon zo is. Althans, ik kreeg van een Marokkaan met een voor daar goede baan, namelijk soortement van kinderbegeleider bij Club Med, te horen dat iedereen die geen Moslim is, een beest is volgens hem. Zo heb ik nog wel een aantal andere voorbeelden. Ik weet dat ik niet de hele cultuur erop kan beoordelen, maar zulke dingen maken dat erg lastig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |