quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie dat mijn haai zijn werk niet heeft gedaan. In tegendeel, er zit nog meer stom spul in de jacuzzi. Morgen maar eens een barracuda inhuren.
Dreft is ook je favoriete douchegel?quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:05 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Sinds ik Dennis heb leren kennen gebruik ik het nu ook. Vooral voor schaamhaar is
het ideaal spul !! Je kunt er allerlei vormpjes in maken![]()
Mja... punt is, zelfs haaien hebben smaak.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:08 schreef Desii het volgende:
[..]
doe er dan gelijk vier, die vet veel honger hebben
![]()
Piranha's schijnen niet zo kieskeurig te zijnquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Mja... punt is, zelfs haaien hebben smaak.
Okeeeee..... Ik bel morgen even met mijn contact in Florida. Krokodillen, nog een optie.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Piranha's schijnen niet zo kieskeurig te zijn![]()
Die knallen 100% !! elke dag uur in uur uit !! Toppie !!quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Piranha's schijnen niet zo kieskeurig te zijn![]()
Ze was ook flink aangekomen, had al bijna net zo'n bolle kop als Dennis.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:02 schreef carpediem23 het volgende:
Vond die zus van DenniX echt op een paard lijken.
Nee voor het douchen gebruik ik Dennis Ultra Groen !!quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dreft is ook je favoriete douchegel?![]()
![]()
Slaap zachtquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:18 schreef beequeen het volgende:
Ik duik mijn mand in, succes voor de nachtploeg, welterusten en tot morgen.![]()
Nee.. dit telt voor Amanda niet. Ze moet weer bij Dennis in bed duiken.. dan pas zal Amanda Nadia er op aanspreken (denk ik)quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:18 schreef Kaleddis het volgende:
Hoe duidelijk wil Amanda het trouwens hebben. 1% zit continue bij 0% te kleffen en heeft geen aandacht voor Luc. Ze heeft ze er zeker nog niet op aangesproken...
He watte?quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:14 schreef beequeen het volgende:
Holy Moses, Naad verlult zich weer.
Abortus dus niet na 3 weken maar na 3 maanden.
Ik zou mijn er mijn Puch nog niet mee willen schoonmaken, agressief spul hoor.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:17 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nee voor het douchen gebruik ik Dennis Ultra Groen !!
[ afbeelding ]
Als je je huid mooi en gezond wilt houden.......... niet te lang in dat ding, hooguit een uurtjequote:Op zondag 28 oktober 2007 23:05 schreef Djeda het volgende:
Ze zitten vanaf 8 uur in de jacuzzi, das ook niet gezond!
valt wel meequote:Op zondag 28 oktober 2007 23:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zou mijn er mijn Puch nog niet mee willen schoonmaken, agressief spul hoor.
Nu ben ik echt weg.![]()
naaidieja was ooit in het verleden zwanger, en heeft het verwijderd na 3 maanden.quote:
Tis maar goed dat ze hier in de villa alles fakedquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:24 schreef misslady83 het volgende:
[..]
naaidieja was ooit in het verleden zwanger, en heeft het verwijderd na 3 maanden.
Zeker zelf gedaan, vandaar die drie navels.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:24 schreef misslady83 het volgende:
[..]
naaidieja was ooit in het verleden zwanger, en heeft het verwijderd na 3 maanden.
Gaat dat uberhaupt nog na 3 maanden? Is dat niet de grens?quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:24 schreef misslady83 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:26 schreef neehe het volgende:
[..]
Zeker zelf gedaan, vandaar die drie navels.![]()
ik denk dat het eerder voorpagina nieuws is als ze eens niet met iemand het bed induiktquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:26 schreef Kaleddis het volgende:
Amanda:"Ik ga wel een keer met Nadia naar bed. Maar niet hier hoor, thuis, anders staan alle kranten enzo weer vol"![]()
is wel de grens zei ze geloofquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:27 schreef Kinga het volgende:
[..]
Gaat dat uberhaupt nog na 3 maanden? Is dat niet de grens?
ik hoop dat er nog een bedscene tussen nad en brian in het script staanquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:29 schreef Dark het volgende:
Amanda doet niets met Naad, dat bewaren ze voor 'thuis'!
Brian zou niet de show stoppen als A het met een vrouw zou doen, wel met een man.
Als B een andere vrouw zou zoenen, zou A de show stoppen. Luc gelooft haar niet.
A zou wel al z'n kleren in de vijver gooien en een auto bestellen, zodat ie naar huis kan.
Uhhh, ja sure, heb al zoveel abortussen achter de rugquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Is het geen 9 weken of zo iets? Maar kom op jullie vrouwen weten dat toch wel?
Als ik dit zo lees denk ik : Is Amandel weer dronken ?quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:29 schreef Dark het volgende:
Amanda doet niets met Naad, dat bewaren ze voor 'thuis'!
Brian zou niet de show stoppen als A het met een vrouw zou doen, wel met een man.
Als B een andere vrouw zou zoenen, zou A de show stoppen. Luc gelooft haar niet.
A zou wel al z'n kleren in de vijver gooien en een auto bestellen, zodat ie naar huis kan.
in t geval nix zou ik voorstellen om t op te schuiven tot 24 jaar na de geboortequote:Op zondag 28 oktober 2007 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
In Nederland is de grens dacht ik 24 weken.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Truste !quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:32 schreef misslady83 het volgende:
ik ga pitten veel plezier met de verrimpelde jacuzigangers![]()
22 wekenquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:35 schreef rooie3 het volgende:
[..]
In Nederland is de grens dacht ik 24 weken.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Die griet wil geen kind, dan gaat alle aandacht naar dat kind, en niet naar haar ,jank jank jank.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:35 schreef Kinga het volgende:
Wiki zegt iig al iets van 13 weken ongeveer, of ze moet al een levenloze foetus gebaard hebben![]()
Wat erg waarschijnlijk is.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:35 schreef Kinga het volgende:
Wiki zegt iig al iets van 13 weken ongeveer, of ze moet al een levenloze foetus gebaard hebben![]()
Zet hem dan op mute !!quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:39 schreef grazygirl het volgende:
mijn god kan die nix zijn stemmetje niet even een paar dagen kwijtraken ?
Zou wel kunnen denk ik, met deze methode:quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:40 schreef Ziet het volgende:
dat klopt dus niet hoor, 24 weken!
dat is over de helft van een zwangerschapsduur!
27 weken is de grens voor levensvatbaarheid, maar er worden ook kindjes geboren die nog jonger zijn, en die kunnen ook nog weleens in leven worden gehouden.
volgens mij is 3 maanden gewoon de grens.
Toch is het echt zo.Daarom wilde ze de grens ook 12 weken maken maar dat is er niet doorgekomen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:40 schreef Ziet het volgende:
27 weken is de grens voor levensvatbaarheid, maar er worden ook kindjes geboren die nog jonger zijn, en die kunnen ook nog weleens in leven worden gehouden.
Wie is "ze"?quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Toch is het echt zo.Daarom wilde ze de grens ook 12 weken maken maar dat is er niet doorgekomen.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:42 schreef Kinga het volgende:
[..]
Zou wel kunnen denk ik, met deze methode:
Bij een prostaglandinenbehandeling die doorgaans bij een zwangerschapsduur van meer dan 13 weken wordt toegepast, maakt de arts het vruchtvlies stuk, zodat het vruchtwater wegloopt en de vrucht in de baarmoeder sterft. De vrouw krijgt vervolgens weeënopwekkende prostaglandinen ingespoten waardoor ze na 6 tot 12 uur een levenloze foetus baart. Tijdens deze behandeling krijgt ze valium toegediend, zodat het niet te pijnlijk is.
Bron: wikipedia
Vandaar mijn vorige post.
4 uur in de jacuzzi ! Kan iemand morgen de reinigingsdienst langs laten komen dan ?quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:49 schreef Ziet het volgende:
nadia en dennis gaan daar sterven denk ik
in de jacuzi.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:50 schreef Dark het volgende:
Naad wordt weer helemaal gek van zichzelf. Ze vindt dat ze op de grond moet gaan liggen.
Ze kan voor Dennis niet meer bij Luc en ze kan voor Luc niet meer bij Dennis!
What to do, what to do????
Gewoon buiten op de keien, snol!
Die ligt straks gewoon bij dennis. Maar wat mij betreft, mag ze de poort uit.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:50 schreef Dark het volgende:
Naad wordt weer helemaal gek van zichzelf. Ze vindt dat ze op de grond moet gaan liggen.
Laat haar dan maar lekker in de jacuzzi. Wellicht sterft ze dan vannacht en hoeft ze ook niet meer te dealen met dit onmenselijke dilemmaquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:50 schreef Dark het volgende:
ik dacht al... wat zit ze met dennis zijn hand voor haar mondquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:54 schreef Dark het volgende:
Dennis en Naad zijn elkaar aan het toezingen, liefdesliedjes![]()
Nog niet officieel, maar duidelijk wel. Ze zijn de hele dag alweer aan het kleffenquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:55 schreef AutumnTears het volgende:
Kan iemand mij even updaten zijn Nadia en Dennis weer samen?
Gelukkig kan ik gewoon naar m'n eigen bedquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:57 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nog niet officieel, maar duidelijk wel. Ze zijn de hele dag alweer aan het kleffen![]()
Het wachten is op de weer eerste zoen, die zit er zo aan te komen. Daarna krijgen we drama over in welk bed ze nu moet gaan slapen![]()
21 weken is de grens nu volgens mijquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:40 schreef Ziet het volgende:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:59 schreef Ziet het volgende:
huub komt maar net boven het bureau uit zo![]()
Ik zie haar nog in staat om Dennix en Luc naar een bed te sturen en zelf het andere bed te pakken.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:57 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nog niet officieel, maar duidelijk wel. Ze zijn de hele dag alweer aan het kleffen![]()
Het wachten is op de weer eerste zoen, die zit er zo aan te komen. Daarna krijgen we drama over in welk bed ze nu moet gaan slapen![]()
Zou ook nog goed kunnen ja. In ieder geval wordt het een hoop drama, gejank en wat moet ik nou, hoe dan ??quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik zie haar nog in staat om Dennix en Luc naar een bed te sturen en zelf het andere bed te pakken.
quote:
Hoe kreeg ze dat nou weer voor elkaar. Met een servetje wilde ze een bord uit de oven pakken en het servetje vloog in de fik. Dan moet die oven toch wel erg heet gestaan hebben .......quote:
je woordgrapjes zijn leuker dan je favo Kooi-bewoner.....quote:
Echt niet ! Als Dennis een mop vertelt lig ik helemaal dubbel !quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:13 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
je woordgrapjes zijn leuker dan je favo Kooi-bewoner.....![]()
Gooit ze er verlogens cassis over heen om het te doven, maar gaat verder lekker aan tafel zitten.quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hoe kreeg ze dat nou weer voor elkaar. Met een servetje wilde ze een bord uit de oven pakken en het servetje vloog in de fik. Dan moet die oven toch wel erg heet gestaan hebben .......
Ja, die horen wij natuurlijk nooitquote:Op maandag 29 oktober 2007 00:14 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Echt niet ! Als Dennis een mop vertelt lig ik helemaal dubbel !
Lopen 2quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:15 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ja, die horen wij natuurlijk nooit![]()
Vertel er eens een.![]()
Ze had m op 240 graden staan (dan zijn de broodjes sneller klaarquote:Op maandag 29 oktober 2007 00:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hoe kreeg ze dat nou weer voor elkaar. Met een servetje wilde ze een bord uit de oven pakken en het servetje vloog in de fik. Dan moet die oven toch wel erg heet gestaan hebben .......
quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:18 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Lopen 2 [ afbeelding ] [ afbeelding ] op straat.
Vraagt die ene [ afbeelding ] aan die andere [ afbeelding ] :"Mag ik in het midden lopen ?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |