Zet hem dan op mute !!quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:39 schreef grazygirl het volgende:
mijn god kan die nix zijn stemmetje niet even een paar dagen kwijtraken ?
Zou wel kunnen denk ik, met deze methode:quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:40 schreef Ziet het volgende:
dat klopt dus niet hoor, 24 weken!
dat is over de helft van een zwangerschapsduur!
27 weken is de grens voor levensvatbaarheid, maar er worden ook kindjes geboren die nog jonger zijn, en die kunnen ook nog weleens in leven worden gehouden.
volgens mij is 3 maanden gewoon de grens.
Toch is het echt zo.Daarom wilde ze de grens ook 12 weken maken maar dat is er niet doorgekomen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:40 schreef Ziet het volgende:
dat klopt dus niet hoor, 24 weken!
dat is over de helft van een zwangerschapsduur!
27 weken is de grens voor levensvatbaarheid, maar er worden ook kindjes geboren die nog jonger zijn, en die kunnen ook nog weleens in leven worden gehouden.
volgens mij is 3 maanden gewoon de grens.
Wie is "ze"?quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Toch is het echt zo.Daarom wilde ze de grens ook 12 weken maken maar dat is er niet doorgekomen.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:42 schreef Kinga het volgende:
[..]
Zou wel kunnen denk ik, met deze methode:
Bij een prostaglandinenbehandeling die doorgaans bij een zwangerschapsduur van meer dan 13 weken wordt toegepast, maakt de arts het vruchtvlies stuk, zodat het vruchtwater wegloopt en de vrucht in de baarmoeder sterft. De vrouw krijgt vervolgens weeënopwekkende prostaglandinen ingespoten waardoor ze na 6 tot 12 uur een levenloze foetus baart. Tijdens deze behandeling krijgt ze valium toegediend, zodat het niet te pijnlijk is.
Bron: wikipedia
Vandaar mijn vorige post.
4 uur in de jacuzzi ! Kan iemand morgen de reinigingsdienst langs laten komen dan ?quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:49 schreef Ziet het volgende:
nadia en dennis gaan daar sterven denk ik
in de jacuzi.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:50 schreef Dark het volgende:
Naad wordt weer helemaal gek van zichzelf. Ze vindt dat ze op de grond moet gaan liggen.
Ze kan voor Dennis niet meer bij Luc en ze kan voor Luc niet meer bij Dennis!
What to do, what to do????
Gewoon buiten op de keien, snol!
Die ligt straks gewoon bij dennis. Maar wat mij betreft, mag ze de poort uit.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:50 schreef Dark het volgende:
Naad wordt weer helemaal gek van zichzelf. Ze vindt dat ze op de grond moet gaan liggen.
Laat haar dan maar lekker in de jacuzzi. Wellicht sterft ze dan vannacht en hoeft ze ook niet meer te dealen met dit onmenselijke dilemmaquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:50 schreef Dark het volgende:
ik dacht al... wat zit ze met dennis zijn hand voor haar mondquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:54 schreef Dark het volgende:
Dennis en Naad zijn elkaar aan het toezingen, liefdesliedjes![]()
Nog niet officieel, maar duidelijk wel. Ze zijn de hele dag alweer aan het kleffenquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:55 schreef AutumnTears het volgende:
Kan iemand mij even updaten zijn Nadia en Dennis weer samen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |