Gaat dat uberhaupt nog na 3 maanden? Is dat niet de grens?quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:24 schreef misslady83 het volgende:
[..]
naaidieja was ooit in het verleden zwanger, en heeft het verwijderd na 3 maanden.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:26 schreef neehe het volgende:
[..]
Zeker zelf gedaan, vandaar die drie navels.![]()
ik denk dat het eerder voorpagina nieuws is als ze eens niet met iemand het bed induiktquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:26 schreef Kaleddis het volgende:
Amanda:"Ik ga wel een keer met Nadia naar bed. Maar niet hier hoor, thuis, anders staan alle kranten enzo weer vol"![]()
is wel de grens zei ze geloofquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:27 schreef Kinga het volgende:
[..]
Gaat dat uberhaupt nog na 3 maanden? Is dat niet de grens?
ik hoop dat er nog een bedscene tussen nad en brian in het script staanquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:29 schreef Dark het volgende:
Amanda doet niets met Naad, dat bewaren ze voor 'thuis'!
Brian zou niet de show stoppen als A het met een vrouw zou doen, wel met een man.
Als B een andere vrouw zou zoenen, zou A de show stoppen. Luc gelooft haar niet.
A zou wel al z'n kleren in de vijver gooien en een auto bestellen, zodat ie naar huis kan.
Uhhh, ja sure, heb al zoveel abortussen achter de rugquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Is het geen 9 weken of zo iets? Maar kom op jullie vrouwen weten dat toch wel?
Als ik dit zo lees denk ik : Is Amandel weer dronken ?quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:29 schreef Dark het volgende:
Amanda doet niets met Naad, dat bewaren ze voor 'thuis'!
Brian zou niet de show stoppen als A het met een vrouw zou doen, wel met een man.
Als B een andere vrouw zou zoenen, zou A de show stoppen. Luc gelooft haar niet.
A zou wel al z'n kleren in de vijver gooien en een auto bestellen, zodat ie naar huis kan.
in t geval nix zou ik voorstellen om t op te schuiven tot 24 jaar na de geboortequote:Op zondag 28 oktober 2007 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
In Nederland is de grens dacht ik 24 weken.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Truste !quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:32 schreef misslady83 het volgende:
ik ga pitten veel plezier met de verrimpelde jacuzigangers![]()
22 wekenquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:35 schreef rooie3 het volgende:
[..]
In Nederland is de grens dacht ik 24 weken.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Die griet wil geen kind, dan gaat alle aandacht naar dat kind, en niet naar haar ,jank jank jank.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:35 schreef Kinga het volgende:
Wiki zegt iig al iets van 13 weken ongeveer, of ze moet al een levenloze foetus gebaard hebben![]()
Wat erg waarschijnlijk is.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:35 schreef Kinga het volgende:
Wiki zegt iig al iets van 13 weken ongeveer, of ze moet al een levenloze foetus gebaard hebben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |