Niet gezienquote:Op maandag 29 oktober 2007 08:31 schreef M0NTANA het volgende:
Was lekker, gisteren!
Briljante actie trouwens ook van KJH, toen hij ging liggen na wat vuurwerk. Wat een humor heeft die kerel!
I told you so! I told you so! I told you so!quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:27 schreef Longmen het volgende:
Tja Luque, t gaat toch wat worden met hem he? Ik heb hoop!
quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:53 schreef BigKahuna het volgende:
Trouwens, Jaakke die niet wilt dat Van Geel uitbundig juicht omdat dat respectloos is tegenover de tegenstander...![]()
![]()
Wat dat betreft is Ajax wel goed bezig vind ik. Heel veel oude spelers bij de club halen.quote:Ajax in gesprek met Jonk
Uitgegeven: 29 oktober 2007 09:38
AMSTERDAM - Ajax wil Wim Jonk als individuele trainer aanstellen. Technisch directeur Martin van Geel zegt dat de leiding van de Amsterdamse club in gesprek is met de oud-voetballer.
Jonk, die tussen 1988 en 1993 voor Ajax speelde, moet de tweede individuele trainer bij de regerend bekerwinnaar worden. Simon Tahamata werkt al langer persoonlijk met spelers aan specifieke onderdelen van het voetbalspel.
Jonk (41) stapte in april dit jaar op bij Volendam als bestuurslid technische zaken. Hij sprak dit seizoen ook al met de leiding van Willem II over een trainersfunctie. Dat leverde toen niets op.
Winter
Jonk treft veel voormalige collega's wanneer hij bij Ajax aan de slag gaat. Aron Winter, Sonny Silooy, Frank de Boer, Michel Kreek, Bryan Roy en Arnold Mühren werken allemaal in de opleiding van de Amsterdamse club. Zij hebben een specifiek elftal onder hun hoede.
Bronquote:Ajax in gesprek met Jonk
AMSTERDAM - Ajax wil Wim Jonk als individuele trainer aanstellen. Technisch directeur Martin van Geel zegt dat de leiding van de Amsterdamse club in gesprek is met de oud-voetballer.
Jonk, die tussen 1988 en 1993 voor Ajax speelde, moet de tweede individuele trainer bij de regerend bekerwinnaar worden. Simon Tahamata werkt al langer persoonlijk met spelers aan specifieke onderdelen van het voetbalspel.
Jonk (41) stapte in april dit jaar op bij Volendam als bestuurslid technische zaken. Hij sprak dit seizoen ook al met de leiding van Willem II over een trainersfunctie. Dat leverde toen niets op.
Jonk treft veel voormalige collega's wanneer hij bij Ajax aan de slag gaat. Aron Winter, Sonny Silooy, Frank de Boer, Michel Kreek, Bryan Roy en Arnold Mühren werken allemaal in de opleiding van de Amsterdamse club. Zij hebben een specifiek elftal onder hun hoede.
Hoop dat ze Martin Jol hebben vastgelegd, maar zal wel niet.quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:56 schreef versteegrob het volgende:
http://highlow.nl/CMS/index.php?option=content&task=view&id=828
Hadden ze in dat geval de beurs stilgelegd? En is dit gebeurd?quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoop dat ze Martin Jol hebben vastgelegd, maar zal wel niet.
Ik zie bij Paultjuuh nog steeds de FOK! is traag avatarquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:09 schreef Malibu-06 het volgende:
Wel goed dat je je aan je afspraak houdt Paultjuhhh
Nee, hij heeft echt die Ajax/Calimero-avatarquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zie bij Paultjuuh nog steeds de FOK! is traag avatar, daar heb je 't toch over. Gebruik de nieuwe lay-out.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zie bij Paultjuuh nog steeds de FOK! is traag avatar, daar heb je 't toch over. Gebruik de nieuwe lay-out.
Nee joh geen Martin Jol. Vind hem hetzelfde type als Ten Cate. En dan kun je ook zwaaien naar Davids.quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar wat zal het wel zijn dan? Het zal vast wel om een trainer gaan, of iets wat te maken heeft met dat tripje naar Zuid-Amerika.quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wie moet dan de nieuwe trainer/coach worden? Duizendmaal liever Martin Jol dan Marco van Basten!quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:18 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee joh geen Martin Jol. Vind hem hetzelfde type als Ten Cate. En dan kun je ook zwaaien naar Davids.
John Jaakke weg? Nieuwe speler? Nieuwe trainer/coach? Denk dat het één van deze drie opties zal zijn.quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:19 schreef Blight het volgende:
[..]
Maar wat zal het wel zijn dan? Het zal vast wel om een trainer gaan, of iets wat te maken heeft met dat tripje naar Zuid-Amerika.
Transferwindow is gesloten dus dat lijkt me niet. Nieuwe trainer lijkt me vreemd aangezien alle uitspraken en rust die ze willen hebben. Ik denk dat er iemand gaat opstappen. En dan doel ik op Jaakkequote:Op maandag 29 oktober 2007 10:19 schreef Blight het volgende:
[..]
Maar wat zal het wel zijn dan? Het zal vast wel om een trainer gaan, of iets wat te maken heeft met dat tripje naar Zuid-Amerika.
Om met woorden van ons bestuur te spreken: "De spelersgroep heeft geen inspraak wie de nieuwe trainer wordt. Zoiets moet worden besloten door de bestuurders, in het belang van de club".quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:18 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee joh geen Martin Jol. Vind hem hetzelfde type als Ten Cate. En dan kun je ook zwaaien naar Davids.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |