abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54572320
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 11:57 schreef Calyptus het volgende:
ook nog eens melden, binnen 2 uurtjes BW push-press proberen, 107.5kg. 3x102.5 was vorige week geen enkel probleem.

Ik ben 4 kg af op 1 week(ga ik ms wel voelen in de push-press) en sta nu iets onder de 106kg, vollop bezig drastisch te cutten, gaat lekker met veel groene thee, tabatas en complexes. Ik hoop rond een droge 100kg te zitten rond nieuwjaar.

Het is nu 5 maanden geleden dat ik nog degelijk gebenched heb, buiten af en toe eens een max. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat zou nu zou gaan, maar het past niet echt in mn schema. Ook al een tijdje geen zware deadlifts of squats gedaan, wel bw in tabatas(fucking hard) en licht gewicht in complexes.

Voor de rest ga ik vanaf midden december terug beginnen met thuistraining.

Alleen een barbell en 100kg aan schijven moet wel genoeg zijn in het begin, voor een eurotje of 150 aan te schaffen.
Pushpress van 107,5kg zou heel netjes zijn. In het verleden was ik hiermee aardig sterk maar vandaag deed ik military presses met 70kg en het viel me redelijk zwaar.

Droog 100kg zou zeer goed zijn. Komt er nog een keer een pic van jouw hier te staan.

Voor de geinterresseerden: Ik heb net op DBB mijn recente pic van vandaag ge-upload, 'mimango' is de nick.
pi_54575295
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 07:09 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Hahahhahaa Heb me net ingeschreven voor sterkste man van het Noorden. Dat is drenthe friesland en groningen, en friesland heeft nog altijd gewonnen omdat ze bij Wout kunnen trainen

Ik ben er zaterdag voor het eerst wezen trainen, was echt vet roeg. Allemaal lompe sterke friezen die schelden en friese grapjes maken. Heb zandzak over 4,75 gegooid terwijl dat bij sterkste man van groningen nog 4m was. Timberwalk met 95kg ging helemaal verkeerd, ik wou er mee rennen maar had het totaal niet onder controle. Dus ik ging op me bek en 1 timber viel vol op me poot. Gevoel 3 blauwe tenen en me voet half blauw. Daarna deden we boom, heb ik 100kg boven me kop gekregen. Met de 110 viel ik bijna achterover. Volgens wout kon ik beter op techniek gaan trainen Daarna carcircle gedaan (met zon balk in je armen rondjes lopen) had ik 1 rondje met 250kg. En heb gedeadlift met een bak 250kg 1x Owja stenen ook gedaan, 85kg en 100kg kreeg ik erop (enorme hoogte) daarna kreeg ik de 110kg net niet hoog genoeg, en wilde het niet nog een x proberen. De 130kg kreeg ik er wel op.
Al met al viel het me best tegen, die timbers, boom en stenen bv zijn zulke logge onhandelbare gewichten. Dat is echt geen kinderspel meer. En overal spierpijn natuurlijk Ga over 20 dagen verhuizen, en koop dan me eigen powerrack. Als alles dan een beetje op orde is ga ik een totaal ander schema doen, waarschijnlijk iets met 3x fullbody ofzo.
Hij is bekeerd

Abandon hope all yeh who enter here.
  dinsdag 13 november 2007 @ 14:25:29 #128
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_54575339
mja maar ivo heeft ook wel een heel ander doel dan bodybuilden
pi_54575412
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 14:23 schreef LedZep het volgende:

[..]

Hij is bekeerd

Abandon hope all yeh who enter here.
Ik zit ook wel eens aan fullbody te denken, maar als ik dan m'n rugoefening heb gedaan bijvoorbeeld dan wil ik perse nog een rugoefening doen... en dat met elke spiergroep.
  dinsdag 13 november 2007 @ 14:46:18 #130
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_54575877
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 14:28 schreef McGilles het volgende:

[..]

Ik zit ook wel eens aan fullbody te denken, maar als ik dan m'n rugoefening heb gedaan bijvoorbeeld dan wil ik perse nog een rugoefening doen... en dat met elke spiergroep.

heb ik ook, ik doe nu een split en daar heb ik net voldoende tijd. En dan moet ik nog opschieten ook en doe ik veel met supersets

Vanavond ook weer trainen maar ik val hier op me werk al in slaap achter de pc Gaat dus weer leuk worden :x
pi_54576924
6 boterhammen met pindakaas/kipfilet, 1 appel, 2 glazen melk, 1 bak kwark en een punt chocoladetaart gaan nu onder veel genot verdwijnen in mijn hongerige maag :D JUMMIE!!
pi_54578553
quote:

[..]

Dan doe je toch gewoon een hoger volume op die ene oefening.
  dinsdag 13 november 2007 @ 16:51:55 #133
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_54579017
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 09:37 schreef McGilles het volgende:

[..]

Damn man, wat een gewichten zeg! Daar zou ik persoonlijk niet mee overweg kunnen Respect!

Hopelijk zien we jou over een paar jaar op de tv bij de sterkste man! Lijkt me cool
Dat zou wel helemaal de bom zijn. Maar al die gasten kuren als een gek, tijdens het trainen hebben ze het er ook over. Ik zat maar wat grapjes te maken of het een nieuw merk creatine is
En om daar te komen zal ik eerst eerste van het noorden moeten worden volgens mij. En dat is echt onmogelijk met al die sterke friezen. Maar ik vind het allemaal leuk en zie wel waar het schip strand.
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 10:27 schreef mister_popcorn het volgende:
mooie verhalen ivo. Als je meer moois meemaakt moet je wel posten!

Ik ga nu ook maar ff trainen, al zal het wel niet denderend gaan met een klein griepje oid onder de leden. Cleans, pistols en nog iets voor het bovenlichaam. Daarna even hiit en klaar is kees.
Haha wat moois zegt ie. Ik kan vandaag voor het eerst weer fatsoenlijk lopen met me blauwe pootje.
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 11:57 schreef Calyptus het volgende:
ook nog eens melden, binnen 2 uurtjes BW push-press proberen, 107.5kg. 3x102.5 was vorige week geen enkel probleem.

Ik ben 4 kg af op 1 week(ga ik ms wel voelen in de push-press) en sta nu iets onder de 106kg, vollop bezig drastisch te cutten, gaat lekker met veel groene thee, tabatas en complexes. Ik hoop rond een droge 100kg te zitten rond nieuwjaar.

Het is nu 5 maanden geleden dat ik nog degelijk gebenched heb, buiten af en toe eens een max. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat zou nu zou gaan, maar het past niet echt in mn schema. Ook al een tijdje geen zware deadlifts of squats gedaan, wel bw in tabatas(fucking hard) en licht gewicht in complexes.

Voor de rest ga ik vanaf midden december terug beginnen met thuistraining.

Alleen een barbell en 100kg aan schijven moet wel genoeg zijn in het begin, voor een eurotje of 150 aan te schaffen.
Jij had toch al gruwelijk gecut laatst? Flink sterk gebleven dus!
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 14:25 schreef Fugie het volgende:
mja maar ivo heeft ook wel een heel ander doel dan bodybuilden
Toch wil ik wel een "fatsoenlijk" lichaam blijven houden. Ik wil bv me trainriem op het strakste gaatje kunnen doen. En dat gaat best lastig de laatste tijd.
quote:

[..]

Dat heb ik ook wel, daarom ga ik een enorm apart schema maken. Denk iets van 3x in de week trainen, maar dan wel meerdere keren per dag.
pi_54579140
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 16:51 schreef ivosnivo het volgende:

Toch wil ik wel een "fatsoenlijk" lichaam blijven houden. Ik wil bv me trainriem op het strakste gaatje kunnen doen. En dat gaat best lastig de laatste tijd.
[..]
lol, als ik die riem op het strakste gaatje zet dan hangt ie nog als een "heuptasje" tussen m'n benen als ik er een schijf aan hang.

Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
  dinsdag 13 november 2007 @ 17:10:07 #136
140141 ivosnivo
pi_54579440
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 16:56 schreef BertV het volgende:

[..]

lol, als ik die riem op het strakste gaatje zet dan hangt ie nog als een "heuptasje" tussen m'n benen als ik er een schijf aan hang.

Zijn ook meerdere maten he
  dinsdag 13 november 2007 @ 17:11:19 #137
140141 ivosnivo
pi_54579475
Wat me ook ideaal lijkt aan thuis trainen is dat ik dan eindelijk kan gaan oefenen op me pushpress en me squat, met stang alleen zodat me techniek wat beter wordt.
pi_54579977
quote:
wat zit jij hier muziekclips te posten? - lekkere griet op jou site trouwens

heb overigens net RDL's liggen oefenen, met een paar schijven om de halter wat omhoog te werken lukt het wel.

toch een vraagje: benen dus kaarsrecht en rug ook helemaal zelfs de onderrug? dan ga je toch kleiner dan 90° tussen je benen en je bovenlichaam als je de bar oppikt van de grond?
Only when close to death, you really feel alive
  dinsdag 13 november 2007 @ 20:24:30 #139
140141 ivosnivo
pi_54584430
pi_54584527
Hij is toch ook buff?
  dinsdag 13 november 2007 @ 20:30:13 #141
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_54584582
zo net wezen trainen, ging erg matig maja dat had ik wel verwacht

Teruglopen was ook debiel zwaar, ik besloot dit keer ook ff de trap op te hardlopen Niet tof als je vier hoog woont
pi_54588271
Ik moet dit jaar m'n ouders een shitload aan cash betalen. Plan is om volgend jaar, als ik mijn zuurverdiende geld wél kan houden, ook wat equipment te kopen om thuis te trainen. Powerrack, stang, gewichten, all I need.
  dinsdag 13 november 2007 @ 23:25:14 #143
140141 ivosnivo
pi_54589508
Iemand nog goede sites? Ik ga deze week me zooi bestellen denk ik. Zoals het er nu uitziet ga ik voor het goedkope rack van helisport. Alleen moet ergens anders schijven vandaan zien te fixen want ik wil mooie ronde.
pi_54590195
Al op marktplaats gekeken? Misschien dat je de mazzel hebt dat je een mooie tweedehands op de kop kan tikken.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_54593623
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 23:25 schreef ivosnivo het volgende:
Iemand nog goede sites? Ik ga deze week me zooi bestellen denk ik. Zoals het er nu uitziet ga ik voor het goedkope rack van helisport. Alleen moet ergens anders schijven vandaan zien te fixen want ik wil mooie ronde.
Dat ding is useless, die houdt het nooit lang uit, alleen maar slechte dingen over gehoord.
Dit is wel goed spul en ook redelijk goedkoop: http://www.fitness-seller(...)_Barbarian-Line.html

Of op marktplaats idd, maar daar weet je nooit zo goed wat voor kwaliteit je aantreft. Mss kan je via een van die strongmen / highlanders iets overnemen, die hebben ook nog wel eens wat spul staan.
pi_54594064
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 23:25 schreef ivosnivo het volgende:
Ik weet niet hoeveel haast je hebt maar mijn gym gaat binnenkort alle apparaten vervangen en dus ook het powerrack. Misschien iets voor jou? Alleen hoe krijg je zo'n ding thuis
pi_54594209
quote:
Op woensdag 14 november 2007 08:32 schreef LedZep het volgende:

[..]

Dit is wel goed spul en ook redelijk goedkoop: http://www.fitness-seller(...)_Barbarian-Line.html
Leuke spullen zeg! Misschien ga ik nog wel een keer een dip en chin gevalletje kopen. Altijd handig voor thuis!
pi_54607651

had ie 't maar wat rustiger aan gedaan
Only when close to death, you really feel alive
pi_54608621
Pushing the envelope with slin and hgh.
  woensdag 14 november 2007 @ 22:13:02 #150
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_54613126
Yates was idd 1 van de eersten die het gebruik van slin (icm GH) onder de knie heeft gekregen ja.
Godfather Bodybuilding topic reeks
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')