hehehe, ik ruik een baco-b0i.quote:Op maandag 5 november 2007 11:07 schreef BertV het volgende:
Ik dip "weighted" met een 14kg dumbell 3 setjes van 7.
Het leuke van dippen is dat het zo simpel lijkt maar dat je er toch echt op moet oefenen.
Tijd geleden komt er vlak na mijn setjes een jongen die vol zelfvertrouwen in de startpositie ging.
Moment later hoor ik een ingehouden kreet achter me en hangt ie met 1 oksel aan die greep.
"Het leek zo makkelijk" zegt ie nog. lol
ik ben gewoon te slap ofzoquote:Op maandag 5 november 2007 15:01 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
hehehe, ik ruik een baco-b0i.
En fugie, dippen is ECHT een goede oefening, dus ik zou 'm heul snel aanleren![]()
Train je al lang? Anders zou ik het eerst nog ff een paar jaar zonder proberen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:27 schreef Bjorned het volgende:
Heb op aanraden van een vriend een emmer whey en een doos met creatine gekocht, ik heb alleen geen idee hoeveel ik hiervan moet innemen na een training? En kan ik creatine en whey gewoon bij elkaar doen in een shakebeker?
Wat kan er gebeuren als je er meteen mee begint dan?quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:31 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Train je al lang? Anders zou ik het eerst nog ff een paar jaar zonder proberen.
Ja, ik train al wel langer jaquote:Op dinsdag 6 november 2007 16:31 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Train je al lang? Anders zou ik het eerst nog ff een paar jaar zonder proberen.
Gewoon zoals ivosnivo al zei, 5 gram creatine voor je workout en na je workout.quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:00 schreef Bjorned het volgende:
Ik had twee eetlepels met 300 ml water, weet niet of ik het goed heb gedaan? Zoiets stond volgens mij op de verpakking. Kan ik de creatine gewoon bij de whey doen trouwens?
Ik ben nu, na een paar daagjes niet helemaal 100 te zijn, toch maar lekker naar de gym gegaan.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:03 schreef Fugie het volgende:
als je wil aankomen moet je gewoon zakje pindas a 2500kcal eten per dag
bij mij komt er tot morgen niets van trainenZuigt wel dat ik er niet meer aan toe kom om te trainen. Hopelijk kan ik vanaf volgende week gewoon weer een volle week trainen
Volgens mij is een theelepel 5 gram.quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:00 schreef Bjorned het volgende:
Ik had twee eetlepels met 300 ml water, weet niet of ik het goed heb gedaan? Zoiets stond volgens mij op de verpakking. Kan ik de creatine gewoon bij de whey doen trouwens?
Ik doe er ook wel bijna half uur over denk ik. Als ik 3x3 oefeningen doe, en tussendoor nog wat praat.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:54 schreef mister_popcorn het volgende:
ppff wat vind ik mensen die een half uur aan een stuk biceps trainen toch dom. Niet normaal meer vandaag, twee jochies die ruim 30 minuten bezig waren met biceps. Allerlei rare vormen werden erbij gehaald. "nee ik deed laatst 7,8 en 9 reps met 12 kg met de armen ver naar buiten" enz enz enz. En beide geen benen, geen rug, geen schouders, en in feite ook nauwelijks biceps ook. Stumperds![]()
bij mijn gym kan ik me er ook wel aan ergeren. Dan willen ze per se voor de spiegel en dan pakken ze de barbell van het squatrek en gaan ze een beetje curls lopen doen voor een half uur.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:54 schreef mister_popcorn het volgende:
ppff wat vind ik mensen die een half uur aan een stuk biceps trainen toch dom. Niet normaal meer vandaag, twee jochies die ruim 30 minuten bezig waren met biceps. Allerlei rare vormen werden erbij gehaald. "nee ik deed laatst 7,8 en 9 reps met 12 kg met de armen ver naar buiten" enz enz enz. En beide geen benen, geen rug, geen schouders, en in feite ook nauwelijks biceps ook. Stumperds![]()
Misschien omdat niemand hen dat duidelijk maakt? Je kunt er wel over klagen op een forum maar beter leg je hen uit wat je ervan denkt.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:04 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
bij mijn gym kan ik me er ook wel aan ergeren. Dan willen ze per se voor de spiegel en dan pakken ze de barbell van het squatrek en gaan ze een beetje curls lopen doen voor een half uur.Terwijl er dan soms echt mensen staan te wachten om te squatten, en er nog genoeg andere barbells liggen. Maar ze begrijpen geloof ik ook niet helemaal de bedoeling van dat rek, ze trainen namelijk nooit hun benen.
Misschien is het verstandig eerst de op door te lezen alvorens domme vragen te stellen.quote:Op donderdag 8 november 2007 10:42 schreef Henk-B het volgende:
Hoi allen,
Ben nu alweer 2 maanden bezig en doe voornamelijk oefeningen voor het bovenlichaam.
Borst Biceps enz.
Dit doe ik 3 keer in de week, Zaterdag, Dinsdag en Donderdag.
Is dit goed of moet ik meer rust er tussen nemen?
Ik doe dus dezelfde oefeningen op elke dag.
Mijn oprechte excuses!quote:Op donderdag 8 november 2007 11:02 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Misschien is het verstandig eerst de op door te lezen alvorens domme vragen te stellen.
het is ze al vaak genoeg duidelijk gemaakt maar zij willen per se bij dat rek omdat ze het fijn vinden om tussen de sets door de barbell te laten rusten op een bepaalde hoogte. Gelukkig kom ik dat volk alleen 's avonds tegen en ik zorg ik ervoor dat ik mijn benen train op dagen dat ik overdag kan.quote:Op donderdag 8 november 2007 10:05 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Misschien omdat niemand hen dat duidelijk maakt? Je kunt er wel over klagen op een forum maar beter leg je hen uit wat je ervan denkt.
Mijn broertje squat ook alleen in een smith- machine. Het is misschien niet ideaal, maar hij heeft er tot nu toe behoorlijke benen van gekregen. Anders zou je het eventueel kunnen doen door zware dumbells in je handen te houden, maar ook dat lijkt me niet ideaal.quote:Op donderdag 8 november 2007 13:12 schreef Pietjuh het volgende:
Ik ben sinds kort begonnen met de wondere wereld van de krachttraining, en wel met het bekende programma van Mark Rippetoe, uit zijn boek starting strength. Ik train op het moment op het sportcentrum van de universiteit leiden, die eigenlijk niet ideaal is. Ze hebben namelijk geen squatrack daar. Is er toch een verantwoorde manier om squats te doen, zonder een squatrack te hebben? Ze hebben wel een smith machine, maar zo'n ding lijkt me ook verre van ideaal.... ook voor presses lijkt het me niet zo handig om geen rack te hebben.
Jullie zullen nu vast in serie gaan roepen: zoek een andere sportschool!
mja, ik doe het nt voor de looks dus ga ik er weer hard tegenaan. bulken heb ik opgegeven want dat lukt me echt nietquote:Op donderdag 8 november 2007 19:40 schreef no-look het volgende:
hehe dat is wel een lichaam waar de vrouwen van houden. Lekker ecto en droog
Het laatste. Bovenaan de pagina heb ik een verhaaltje getypt over wide vs close grip. Supinatie of pronatie heeft als enig verschil dat bij supinatie de biceps in een sterkere positie staat en bij pronatie de onderarm dat werk overneemt. Spreken in termen als "chinnen vs pull ups" is volslagen krankzinnig omdat het een en de dezelfde oefening is.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:07 schreef PrincePolly het volgende:
Hier effe een vraagje van mij:
Het verschil tussen chinnen en pull ups. Is er een verschil.
Mijn leraar zei altijd: He Prince P. heb je er al zelf over nagedacht. Ja dus:
Chinnen -> met de greep naar voren
Pull ups -> met de greep naar achteren
Chinnen -> vnl. rug
Pull ups -> borst, biceps, schouders??
Klopt dit een beetje of praat ik poep?
quote:Op donderdag 8 november 2007 23:00 schreef PrincePolly het volgende:
zit er verschil in greep naar voren/greep naar achteren??
quote:Op donderdag 8 november 2007 22:47 schreef LedZep het volgende:
[..]
Het laatste. Bovenaan de pagina heb ik een verhaaltje getypt over wide vs close grip. Supinatie of pronatie heeft als enig verschil dat bij supinatie de biceps in een sterkere positie staat en bij pronatie de onderarm dat werk overneemt. Spreken in termen als "chinnen vs pull ups" is volslagen krankzinnig omdat het een en de dezelfde oefening is.
Ik zie toch wel potentie als jij je kapot vreet ouwequote:Op donderdag 8 november 2007 18:56 schreef Tommy_808 het volgende:
volgende week (of morgen) vlieg ik er terug in![]()
vorig jaar woog ik 73 @ 8% @ 1m82
nu blijft er nog 64 van over![]()
![]()
[ afbeelding ]
na een jaar praktisch niets te doen en teveel te zuipen![]()
Deze week ga ik vandaag pas voor de 2e keer. Heb wel spierpijn in mijn lats zeg, niet normaal. Vast omdat ik nog niet helemaal 100 ben.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:37 schreef Den_Haag het volgende:
Vanavond nog een bonustraining doen, had eigenlijk verwacht niet te kunnen. Moet nog even verzinnen wat ik ga doen
Ik ga er altijd snel "in liggen" nadat m'n squat setjes weer 's tegenvallen.quote:Op donderdag 8 november 2007 14:07 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Voordat ik ging squatten gebruikte ik altijd een decline leg press- apparaat
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:55 schreef McGilles het volgende:
[..]
Deze week ga ik vandaag pas voor de 2e keer. Heb wel spierpijn in mijn lats zeg, niet normaal. Vast omdat ik nog niet helemaal 100 ben.
Vandaag maar eens de schouders rustig aan trainen en daarna armen. Misschien nog wat buikspieren en onderrug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |