Netjes bezig, je mist alleen nog wat breedte in de rug. Wat doe je nu meestal voor oefeningen voor je rug?quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:12 schreef Videopac het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer hetzelfde. Ik probeer redelijk gezond te eten en dat lukt ook wel. Alleen heb ik zo nu en dan (iets van 1x per maand) enorm zin in patat of zoMaar als ik dat dan naar binnen gewerkt heb dan denk ik: was dat het nou?
Met gezond / goed eten heb ik dat nooit.
Overigens: nieuwe pics (NSFW).
Stats: 1.90m, 96kg, BF: ?? (ben wel iets vetter geworden volgens mij).
Het gewicht was je kan benchen/squatten etc is altijd inclusief stang, dus hij deed het goed.quote:Op zondag 4 november 2007 22:34 schreef Teteteterek het volgende:
Misschien een beetje domme vraag maar: als iemand het over een bepaald gewicht heeft bij Bench/Squat of wat dan ook, is dat dan inclusief de barbell of zonder? Een vriend van mij vertelde mij laatst heel stoer dat ie 60kg kon drukken , maar rekende daar dus 20kg voor de barbell bij. Doet hij dat terecht of alleen omdat dan het gewicht zwaarder lijkt?
tsk, decent hier... als iedereen in mijn sportschool daar minimaal aan moet voldoen gaat het nog rustigquote:Op maandag 5 november 2007 10:13 schreef LedZep het volgende:
Ik voel mij genoodzaakt deze informatie te geven, hoewel het misschien enige vorm van minderwaardigheidscomplex kan veroorzaken.
The John Allstadt Guide to Pullup Greatness
Bodyweight pullups...
15 = decent
Weighted pullups for 5 reps....
120% Bodyweight = decent
One arm pullups.....
+/- 1 = decent (worstelend)
hehehe, ik ruik een baco-b0i.quote:Op maandag 5 november 2007 11:07 schreef BertV het volgende:
Ik dip "weighted" met een 14kg dumbell 3 setjes van 7.
Het leuke van dippen is dat het zo simpel lijkt maar dat je er toch echt op moet oefenen.
Tijd geleden komt er vlak na mijn setjes een jongen die vol zelfvertrouwen in de startpositie ging.
Moment later hoor ik een ingehouden kreet achter me en hangt ie met 1 oksel aan die greep.
"Het leek zo makkelijk" zegt ie nog. lol
ik ben gewoon te slap ofzoquote:Op maandag 5 november 2007 15:01 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
hehehe, ik ruik een baco-b0i.
En fugie, dippen is ECHT een goede oefening, dus ik zou 'm heul snel aanleren![]()
Train je al lang? Anders zou ik het eerst nog ff een paar jaar zonder proberen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:27 schreef Bjorned het volgende:
Heb op aanraden van een vriend een emmer whey en een doos met creatine gekocht, ik heb alleen geen idee hoeveel ik hiervan moet innemen na een training? En kan ik creatine en whey gewoon bij elkaar doen in een shakebeker?
Wat kan er gebeuren als je er meteen mee begint dan?quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:31 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Train je al lang? Anders zou ik het eerst nog ff een paar jaar zonder proberen.
Ja, ik train al wel langer jaquote:Op dinsdag 6 november 2007 16:31 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Train je al lang? Anders zou ik het eerst nog ff een paar jaar zonder proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |