abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 november 2007 @ 10:49:05 #31
153812 Frautie
Frautilicious
pi_54334453
@No-look: Dat je meisje zo ff 25 kg kan benchen is echt goed !

@Videopac: Ziet er best goed uit. Je mist wat breedte aan je rug, dus chinnen En je bovenkant borst loopt volgens mij wat achter En vergeet niet meer te eten....eten, slapen, trainen je kent het wel

Ik voel me niet eens zo schuldig om 't 'slecht' eten, er zijn teveel lekkere eetbare dingen op deze wereld
Waar ik wel van baal is dat ik dan gelijk weer een bolle buik krijg

Ik heb echt onmeug veel spierpijn aan alles Dus hopen dat 't volgende week minder is. Voor de rest gaat 't wel weer lekker
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
pi_54338729
Frautie: ik zal het zeggen Ze denkt nu over een 10-trainingskaart van 50 euro. Als ze die voor kerst niet koopt, geef ik haar er een. Vind het wel leuk met haar te trainen, dan ziet ze ook hoe mooi het is en gaat ze het misschien waarderen als ik op Eurosport strongmen zit te kijken.

Net een PR op chinnen: 11 keer met brede grip, tot aan mijn schouders erboven (heel m'n nek + hoofd boven stang dus). Daarna kon armen trainen echt niet meer. Alles was verzuurd en gewoon leeg. Military press brutale 40 kg een paar setjes en seated row met 20 kg minder dan normaal. Maar het was het waard

ben nu ook veel pistols aan het oefenen. Heb eindelijk door hoe ik makkelijk ass-to-the-grass ga. Maar het probleem is dat ik de hele tijd omflikker
pi_54351366
Mijn lichaam heeft besloten maar weer eens ziek te worden. Het was weer meer dan een jaar geleden dus nu ben ik weer aan de beurt. Voel me verrot en overal spierpijn, echt jammer.

Hoop dat het snel over gaat want ik had net weer zo'n zin om voluit te knallen in de gym!
  zondag 4 november 2007 @ 18:01:26 #34
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_54360797
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:12 schreef Videopac het volgende:

[..]

Ik heb ongeveer hetzelfde. Ik probeer redelijk gezond te eten en dat lukt ook wel. Alleen heb ik zo nu en dan (iets van 1x per maand) enorm zin in patat of zo Maar als ik dat dan naar binnen gewerkt heb dan denk ik: was dat het nou? Met gezond / goed eten heb ik dat nooit.

Overigens: nieuwe pics (NSFW).
Stats: 1.90m, 96kg, BF: ?? (ben wel iets vetter geworden volgens mij).
Netjes bezig, je mist alleen nog wat breedte in de rug. Wat doe je nu meestal voor oefeningen voor je rug?

Zo extreem heb ik het gelukkig niet meer. Heb 4 jaar ofzo super extreem geleeft, maar dat hoeft van mij allemaal niet meer. Ik eet 2x per week niet zo gezond avondeten. In het weekend wel is chips of/en ijs. Daar heb ik geen slecht gevoel over. Heb nu tijdje gebulkt en dan was het elke dag chips, ijs, chocolade, pannekoeken enz. Daar voelde ik me wel slecht over, maar het was wel lekker
pi_54367940
Misschien een beetje domme vraag maar: als iemand het over een bepaald gewicht heeft bij Bench/Squat of wat dan ook, is dat dan inclusief de barbell of zonder? Een vriend van mij vertelde mij laatst heel stoer dat ie 60kg kon drukken , maar rekende daar dus 20kg voor de barbell bij. Doet hij dat terecht of alleen omdat dan het gewicht zwaarder lijkt?
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
pi_54369126
Gewicht is inclusief barbell.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_54373514
quote:
Op zondag 4 november 2007 22:34 schreef Teteteterek het volgende:
Misschien een beetje domme vraag maar: als iemand het over een bepaald gewicht heeft bij Bench/Squat of wat dan ook, is dat dan inclusief de barbell of zonder? Een vriend van mij vertelde mij laatst heel stoer dat ie 60kg kon drukken , maar rekende daar dus 20kg voor de barbell bij. Doet hij dat terecht of alleen omdat dan het gewicht zwaarder lijkt?
Het gewicht was je kan benchen/squatten etc is altijd inclusief stang, dus hij deed het goed.
pi_54373969
Ik ga vandaag PR frontsquat zetten. En zwaar deadliften.

Laatst 11* bw gechinned, wat ik vrij stoer vind van mezelf
pi_54374493
Ik voel mij genoodzaakt deze informatie te geven, hoewel het misschien enige vorm van minderwaardigheidscomplex kan veroorzaken.

The John Allstadt Guide to Pullup Greatness

Bodyweight pullups...
15 = decent
25 = good
35 = very good
45+ = physical badass!

Weighted pullups for 5 reps....
120% Bodyweight = decent
145% BW = good
170% BW = very good
200% BW = physical badass!

One arm pullups.....
1 = good
5 = very good
10 = physical badass!
pi_54374776
quote:
Op maandag 5 november 2007 10:13 schreef LedZep het volgende:
Ik voel mij genoodzaakt deze informatie te geven, hoewel het misschien enige vorm van minderwaardigheidscomplex kan veroorzaken.

The John Allstadt Guide to Pullup Greatness

Bodyweight pullups...
15 = decent

Weighted pullups for 5 reps....
120% Bodyweight = decent

One arm pullups.....
+/- 1 = decent (worstelend)
tsk, decent hier... als iedereen in mijn sportschool daar minimaal aan moet voldoen gaat het nog rustig
worden daar. Vraag me af of het hier gaat om volledige "ROM" pullups en niet van die vluchtige knikjes.

http://www.specialtactics.com/pullsforcombat.pdf

"For those of you who are thinking that this means they had sloppy form, you don’t know Pavel and you don’t know about hightension principles. Keep reading"

[ Bericht 7% gewijzigd door BertV op 05-11-2007 10:37:11 ]
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
pi_54374854
Full ROM
pi_54374860
ik zag het... lol
Ik heb thuis zo'n balk hangen. Moet er toch maar weer aan geloven, ik deed ze weer alleen eenmaal per week in de sportschool.

Lees net dat wide-grip onzin is. Precies wat ik wil horen.

"Wide grip pull-ups and Pull-ups behind the neck.
For some reason,bodybuilders think that a very wide grip makes for very wide lats! Ha! This is bogus for a few reasons, the first being the greatly reduced range of motion, the second being the greatly reduced
leverage, and the third being the extreme stress on your rotator cuffs. Optimal leverage is
extremely important in strength training."

[ Bericht 72% gewijzigd door BertV op 05-11-2007 10:39:56 ]
pi_54375326
ja chinnen is mooi werk. Doe ze de laatste tijd ook meer, mijn pr is 14 x bw, maar moet bij vermeldt worden dat het wel einde van de training was. Maar blijft een mooie, net zoals dippen.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_54375522
Ik dip "weighted" met een 14kg dumbell 3 setjes van 7.

Het leuke van dippen is dat het zo simpel lijkt maar dat je er toch echt op moet oefenen.

Tijd geleden komt er vlak na mijn setjes een jongen die vol zelfvertrouwen in de startpositie ging.
Moment later hoor ik een ingehouden kreet achter me en hangt ie met 1 oksel aan die greep.
"Het leek zo makkelijk" zegt ie nog. lol
  maandag 5 november 2007 @ 13:03:00 #45
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_54378209
dippen kan ik echt niet

chinnen doe ik altijd aan het eind van me training icm met biceps, kom niet verder dan 3x6.
pi_54381028
quote:
Op maandag 5 november 2007 11:07 schreef BertV het volgende:
Ik dip "weighted" met een 14kg dumbell 3 setjes van 7.

Het leuke van dippen is dat het zo simpel lijkt maar dat je er toch echt op moet oefenen.

Tijd geleden komt er vlak na mijn setjes een jongen die vol zelfvertrouwen in de startpositie ging.
Moment later hoor ik een ingehouden kreet achter me en hangt ie met 1 oksel aan die greep.
"Het leek zo makkelijk" zegt ie nog. lol
hehehe, ik ruik een baco-b0i.

En fugie, dippen is ECHT een goede oefening, dus ik zou 'm heul snel aanleren
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  maandag 5 november 2007 @ 15:22:27 #47
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_54381540
quote:
Op maandag 5 november 2007 15:01 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

hehehe, ik ruik een baco-b0i.

En fugie, dippen is ECHT een goede oefening, dus ik zou 'm heul snel aanleren
ik ben gewoon te slap ofzo maar ik ga als het meezit morgen weer triceps trainen dus dan zal ik eens kijken wat ik teweeg kan brengen
  maandag 5 november 2007 @ 21:59:52 #48
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_54390784
TVp
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
pi_54398594
chins met brede grip zijn zwaarder, ik zal van de week eens kijken hoeveel ik er kan met smalle grip. Zal niet veel schelen denk ik
pi_54401494
chinnen met brede grip lijkt mij ook onzinnig.

Je hebt een beperkte ROM en je trekt door die onnatuurlijke beweging alleen maar aan de spieren die je arm in de kom houden.

Beetje als bankdrukken op je tenen en schouders en een holle rug en dit volhouden omdat het zo lekker zwaar gaat.
pi_54402902
Je moet wide grip chins niet geheel gaan kleineren, het is niet te vergelijken met close grip. Je moet je afvragen waarom wide grip zwaarder is dan close grip. Allereerst staat de biceps in een zwakke positie en is er geen maximale elleboogflexie.

Daarnaast werken close grips veel meer op de lats door de retroflexie v/d schouder. Lats zijn de grootste en sterkste spieren v/d rug, dus in deze beweging (handen op schouderbreedte) ben je altijd het sterkste. Bij een wijde grip heb je eigenlijk alleen maar adductie van de schouder, die in een zeer beperkt deel wordt gefired door de lats, maar voor het grootste deel door de teres major en RC. Daar deze veel kleiner en zwakker zijn ben je nooit zo sterk als in close grip, tenzij je een verstoorde spierbalans hebt.

Ik zou beide bewegingen doen om beide motorpatronen te trainen voor optimale spierbalans in de rug-achterkant schouder.
pi_54407639
Heb op aanraden van een vriend een emmer whey en een doos met creatine gekocht, ik heb alleen geen idee hoeveel ik hiervan moet innemen na een training ? En kan ik creatine en whey gewoon bij elkaar doen in een shakebeker?
  dinsdag 6 november 2007 @ 16:30:30 #53
140141 ivosnivo
pi_54407709
Ik pak hem altijd breed. Voelt voor mij toch beter, smal voel ik hem toch meer in me biceps en pak ik hem veel meer met me armen. Dippen kan ik wel redelijk goed. Als ik eerst schouders doe en 2 oefeningen triceps kan ik er nog wel 3 setjes van 10 uitpersen met 20kg tussen me benen.
  dinsdag 6 november 2007 @ 16:31:33 #54
140141 ivosnivo
pi_54407733
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 16:27 schreef Bjorned het volgende:
Heb op aanraden van een vriend een emmer whey en een doos met creatine gekocht, ik heb alleen geen idee hoeveel ik hiervan moet innemen na een training ? En kan ik creatine en whey gewoon bij elkaar doen in een shakebeker?
Train je al lang? Anders zou ik het eerst nog ff een paar jaar zonder proberen.
  dinsdag 6 november 2007 @ 17:44:49 #55
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_54409301
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 16:31 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Wat kan er gebeuren als je er meteen mee begint dan?
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
pi_54409772
Kanker. Serieus.
pi_54411181
tvp
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
pi_54411793
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 16:31 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Ja, ik train al wel langer ja . Heb het nu een jaar zonder gedaan, maar ik wil er nu wat fanatieker in worden zodat ik sneller aankom. Heb alleen geen idee hoeveel ik ervan moet nemen en wanneer.
  dinsdag 6 november 2007 @ 21:01:05 #59
140141 ivosnivo
pi_54414087
5 Gram voor en na het trainen. Zit er geen scheppie in?

Vandaag een pr gezet met deadliften 240kg 2x! Eerst ging vrij makkelijk. 2e Pakte ik vol op me rug eigenlijk, maar nergens last van Wil deze maand eigenlijk 250 halen. Daarna ga ik verhuizen, en heb ik even minder tijd enzo denk ik. Dan heb ik me doelstelling voor dit jaar gehaald, volgend jaar voor de 300.
pi_54417682
Ik had twee eetlepels met 300 ml water, weet niet of ik het goed heb gedaan ? Zoiets stond volgens mij op de verpakking. Kan ik de creatine gewoon bij de whey doen trouwens?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')