Een aantal wil wel accoord gaan met contractverlenging met minder salaris, maar niet iedereen.quote:Op donderdag 1 november 2007 18:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan zou ik veel contracten proberen te vernieuwen met minder salaris en veel spelers proberen te verkopen.
Dan kan je niet zelf regelen.quote:Op donderdag 1 november 2007 21:36 schreef Damzkieee het volgende:
Thats it? Geen nieuw sponsorcontract ofzo?
Jammer, bij Total Club Manager kon dat altijd wel, evenals de kaartverkoop en prijzen enzo.quote:Op donderdag 1 november 2007 21:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dan kan je niet zelf regelen.
Of dat moet deze versie veranderd zijn.
Lijkt me niet dat ze die optie ooit in het spel zullen stoppen. Heeft namelijk niks te maken met het coach zijn van een club.quote:Op donderdag 1 november 2007 21:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Of dat moet deze versie veranderd zijn.
Je hebt toch gewoon de optie attributes?quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:57 schreef Damzkieee het volgende:
Kan iemand mij trouwens uitleggen hoe ik snel en makkelijk op skills kan zoeken in de transferlijst? Dus dat ik zo contractloze spelers die wel skills hebben kan zoeken? Ik kan wel op 'contract' zoeken en filteren op aanvaller ofzo, maar dan moet ik nog iedereen los selecteren om hun skills te zien.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je hebt toch gewoon de optie attributes?
Dan zou ik toch eens de handleiding door lezenquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:07 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ben nog niet zo'n ervaren speler...
Niet eens aan toegekomenquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan zou ik toch eens de handleiding door lezen![]()
Domme vragen bestaan niet, wel overbodige vragenquote:
What's the difference.quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:10 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Domme vragen bestaan niet, wel overbodige vragen
Voor mezelf wel, voor de club niet.quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:21 schreef Damzkieee het volgende:
Was dat je doelstelling dan Sjimz?
Bij ADO heb ik dit seizoen (eerste seizoen Eredivisie) geen doel meegekregen. Werkt volgens mij ontspannend op de spelers, sta nu 12e na 17 wedstrijden.
Had vorig jaar 4 miljoen euro winst gemaakt en sta dit jaar al op 6 miljoen euro winst, mede doordat ik in de kwartfinale van de FA cup zat en daar thuis tegen Manchester United mocht spelen, dat bracht me aardig wat centjes op.quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:26 schreef Damzkieee het volgende:
Je krijgt in elk geval niet de bons. Hoe sta je er financieel voor eigenlijk? Ik ben zelf bang dat dat me de kop gaat kosten als het niet snel beter gaat.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Had vorig jaar 4 miljoen euro winst gemaakt en sta dit jaar al op 6 miljoen euro winst, mede doordat ik in de kwartfinale van de FA cup zat en daar thuis tegen Manchester United mocht spelen, dat bracht me aardig wat centjes op.
Kwestie van je kostenposten in de gaten houdenquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:29 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Jezus in het Championship maak je gewoon meer winst dan ik in de Eredivisie.
Kon hem voor dertig miljoen euro verkopen, maar heb hem niet laten gaan. Alleen als men met een dergelijk bedrag voor Valon Behrami komt, verkoop ik hem, vervanger loopt namelijk al in de jeugd. Zelf heb ik slechts twee aankopen gedaan: Fabricio Coloccini (Deportivo la Coruņa) en Arturo Vidal (Bayer Leverkusen).quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:57 schreef VlaDje het volgende:
Ben met lazio begonnen, zelfde probleem weer...
Nu verkoopt m'n bestuur Goran Pandev![]()
wel heel veel centen voor gevangen...
Dus op zoek naar een goedkope vervanger, en de rest van de transfergelden in een keeper en talent steken
Bestuur verkocht Pandev, ik had hem graag gehouden...quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kon hem voor dertig miljoen euro verkopen, maar heb hem niet laten gaan. Alleen als men met een dergelijk bedrag voor Valon Behrami komt, verkoop ik hem, vervanger loopt namelijk al in de jeugd. Zelf heb ik slechts twee aankopen gedaan: Fabricio Coloccini (Deportivo la Coruņa) en Arturo Vidal (Bayer Leverkusen).
Weer niet hoeveel je nog te besteden hebt, maar Rodrigo Palacio (Boca Juniors) is een aanrader.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:08 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Bestuur verkocht Pandev, ik had hem graag gehouden...
loopt veel talent in de jeugd rond idd... heb nu Aaritalo gehaald, maar ben eigenlijk nog op zoek naar een meer zekere spits![]()
Die heeft west ham al weggekaapt, ik heb 19 mil te bestedenquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Weer niet hoeveel je nog te besteden hebt, maar Rodrigo Palacio (Boca Juniors) is een aanrader.![]()
thnx.. ik zal et eens even toepassen op mijn PSV game.. Ik heb er wel de spelers voor zie ik.. alleen wat veel AM spelertjes maar goed.. Heb je ook nog voor de spelers zelf speciale instellingen? die hoef ik niet gepost hoor.. das te veel werk voor je haha, maar dan kan ik zelf even wat gaan knutselenquote:Op donderdag 1 november 2007 18:02 schreef M0NTANA het volgende:
Zojuist uit bij AS Roma gewonnen, sta (nog altijd ongeslagen) derde.
Hier mijn geweldige 3-5-2:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
misschien een leuk expiriment voor je jeugdteam?quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:07 schreef druide het volgende:
Heeft iemand wel eens geprobeerd om een beweeglijke, kopsterke verdediger als targetman in de spits te zetten? Ben wel benieuwd wat daar uit komt rollen...
ligt eraan wat je te besteden hebquote:Op vrijdag 2 november 2007 12:54 schreef Wurdsje het volgende:
Iemand nog een goed idee voor een D/WBL?
Ik heb wel eens een grote kopsterke verdediger er neer gezet. Scoorde toen ook nog de gelijkmaker.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:07 schreef druide het volgende:
Heeft iemand wel eens geprobeerd om een beweeglijke, kopsterke verdediger als targetman in de spits te zetten? Ben wel benieuwd wat daar uit komt rollen...
Die wordt door mn scouts slechts gezien als decent.. maar goed voor die prijs kan ik em wel halen.. hij wordt toch mn reserve achter Zonneveld.. thnx voor de tipquote:
AZ wil niks aan me verkopen.. dus pocognoli krijg ik nooit voor 4 miljoen.. Ik had em ook al geprobeerd te halen namelijk..quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:34 schreef druide het volgende:
Boujenoui of pocognoli.
Esparza is trowuens ook wel goed.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:37 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Die wordt door mn scouts slechts gezien als decent.. maar goed voor die prijs kan ik em wel halen.. hij wordt toch mn reserve achter Zonneveld.. thnx voor de tip
[..]
AZ wil niks aan me verkopen.. dus pocognoli krijg ik nooit voor 4 miljoen.. Ik had em ook al geprobeerd te halen namelijk..
Die andere zal ik even bekijken... thnx voor de tips
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |