abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54269590
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 20:15 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Ik heb een bug gevonden jaap stam zit nog bij Ajax Zijn ze echt zo dom bij SI?

Het had dommer geweest als ADO nog in de Ere had gespeeld nietwaar?
pi_54269600
Lekker snel kampioen geworden met PSV.. volgens mij nog nooit zo snel kampioen geweest..

pi_54269694
Pressing is veranderd in de Beta-patch
Nu eigen helft, hele veld enz.
pi_54269778
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 20:17 schreef Wurdsje het volgende:
Lekker snel kampioen geworden met PSV.. volgens mij nog nooit zo snel kampioen geweest..

[ afbeelding ]
wie heeft ze er voor jou allemaal ingejast dan?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_54269846
Ik word echt helemaal para ervan dat stam nog bij ajax zit, hij blijft scoren
pi_54269859
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 20:26 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

wie heeft ze er voor jou allemaal ingejast dan?
Farfan (24), Ääritalo (13) en Piatti (10) zijn mijn topscorers.. daarna komt Koevermans met slechts 5...
pi_54270366
Zo, net even een flinke match tegen Feyenoord gehad. Moest hem winnen om volledig op afstand van ze te blijven. Was de stand na de 45 minuten al 5-1 met 4 goals binnen het kwartier
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_54270544
Wie weet nog een goeie mc/amc voor Cambuur, 75K te besteden
pi_54270641
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 21:08 schreef andre347 het volgende:
Ekdahl uit Zweden 17 of 18 jaar.. leuk talentje..
pi_54270664
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 21:08 schreef andre347 het volgende:
hmm voordat bedrag heb ik voormezelf alleen een leuke spits kunnen vinden caccavallo.
En Kashiev doet het bij mij heel goed, maar ja, in fm2007 had ik hem ook voor 40 miljoen verkocht aan RMadrid lol
pi_54270727
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 21:14 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

Ekdahl uit Zweden 17 of 18 jaar.. leuk talentje..
Kon ik zo benaderen, maar is nog niet Cambuur-Basis waardig
pi_54270786
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 21:15 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

hmm voordat bedrag heb ik voormezelf alleen een leuke spits kunnen vinden caccavallo.
En Kashiev doet het bij mij heel goed, maar ja, in fm2007 had ik hem ook voor 40 miljoen verkocht aan RMadrid lol
Bedankt maar zijn allemaal een beetje te duur.
pi_54271116
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 21:19 schreef andre347 het volgende:

[..]

Bedankt maar zijn allemaal een beetje te duur.
Wat te denken van Restrepo?
Die heb ik gekocht voor 35k in het begin van het seizoen.
Basisspeler bij mijn elftal in grunn
pi_54271174
Zojuist begonnen met Litex Lovech... wel ff wennen nog
pi_54271280
Welke formatie spelen jullie altijd? Ik 4-4-2 Diamond, maar ik heb het gevoel dat dat niet altijd de juiste is...

Suggesties?
pi_54271380
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 21:39 schreef Zinton het volgende:
Welke formatie spelen jullie altijd? Ik 4-4-2 Diamond, maar ik heb het gevoel dat dat niet altijd de juiste is...

Suggesties?
uhm, hangt af tegen wie ik moet, en welke spelers ik heb
Met groningen zelf heb ik 1 buitenspeler extra gekocht, en vond dat ik sterk genoeg op de vleugels zit, 1 diepe spits, en 1 zwervend daarachter. 4-4-1-1 dus Alleen soms tegen de moeilijkere tegenstander speel ik nog wel eens 4-1-3-2

Hat gaat heeerlijk
pi_54271404
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 21:32 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Wat te denken van Restrepo?
Die heb ik gekocht voor 35k in het begin van het seizoen.
Basisspeler bij mijn elftal in grunn
Heb een bod uitgebracht, heb die Zweedse jonge ook al gehaald. De supporters waren erg blij met hem . Ik had nog maar 13K maar met een paar omwegen moeten ze het wel accepteren.
pi_54271499
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 21:43 schreef andre347 het volgende:

[..]

Heb een bod uitgebracht, heb die Zweedse jonge ook al gehaald. De supporters waren erg blij met hem . Ik had nog maar 13K maar met een paar omwegen moeten ze het wel accepteren.
Restrepo heeft bij mij 10 doelpunten en 12 assists gegeven in 28 wedstrijden, als rechtsbuiten, en staat 3e in de hoogst gemiddelde ranking van spelers in de competitie
En dat voor luttele 35k
pi_54271684
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 21:47 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Restrepo heeft bij mij 10 doelpunten en 12 assists gegeven in 28 wedstrijden, als rechtsbuiten, en staat 3e in de hoogst gemiddelde ranking van spelers in de competitie
En dat voor luttele 35k
hier heb ik een restrepo(voorhoede ergens) van anderhalf miljoen en 1tje van 8k(linksback).

ik denk niet dat Cambuur anderhalf miljoen te besteden heeft voor die voorhoedespeler
pi_54271724
spelers uit je eigen competitie met aflopend contract kun je geen contract aanbieden?
Vind dat echt klote wonderkind Wijnaldum zou ik wel graag willen hebben....
Wonderkind Bojan dan van Barcelona al een half seizoen geen contract nog steeds bij Barca maar hij accepteert ook niks niet van Barca en niet van mij
pi_54271785
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 21:55 schreef VlaDje het volgende:

[..]

hier heb ik een restrepo(voorhoede ergens) van anderhalf miljoen en 1tje van 8k(linksback).

ik denk niet dat Cambuur anderhalf miljoen te besteden heeft voor die voorhoedespeler
Die restrepo die ik in het begin heb gekocht was 35k en is nu net geen 1.5 miljoen
Volledige naam, Oscar Restrepo
pi_54271824
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 21:59 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Die restrepo die ik in het begin heb gekocht was 35k en is nu net geen 1.5 miljoen
Volledige naam, Oscar Restrepo
ok chill. niet inm ijn spel
pi_54272141
Jeuj! 1e seizoen met groningen, toch nog kampioen geworden, was nog erg slordig op het laatst, maar toch gehaald

Nevland by far mn beste speler en uiteraard meeste gescoord

en oja, deze oscar restrepo bedoelde ik

Nu verder met de halve finale Uefa cup en halve finale beker
pi_54273010
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 21:17 schreef andre347 het volgende:

[..]

Kon ik zo benaderen, maar is nog niet Cambuur-Basis waardig
ach.. nou ja ik heb em bij PSV ook in mn reserves voetballen en ik heb Titov als zn Tutor aangesteld.. vond ie wel erg leuk..

maar wat ik me nou afvraag:
"wat voor nut heeft dat tutor gebeuren nou eigenlijk?"

Gomes is nu tutor van Cassió en die Cassió was eerst unhappy en nu enorm happy, dus dat is al een voordeel.. maar heeft het nog invloed op zn stats of zo?
pi_54273077
Hoe activeer je dat tutorgebeuren eigenlijk? Ik wil dit ook doen maar kom het nergens tegen
pi_54273129
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 22:50 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

ach.. nou ja ik heb em bij PSV ook in mn reserves voetballen en ik heb Titov als zn Tutor aangesteld.. vond ie wel erg leuk..

maar wat ik me nou afvraag:
"wat voor nut heeft dat tutor gebeuren nou eigenlijk?"

Gomes is nu tutor van Cassió en die Cassió was eerst unhappy en nu enorm happy, dus dat is al een voordeel.. maar heeft het nog invloed op zn stats of zo?
dat lijkt me wel, een versterkte invloed op de stats voor de jongeling
pi_54273494
Pfft, nadat ik in mn eerste seizoen de treble heb gepakt, uefa/beker/competitie, beginnen de spelers ineens te zeiken, ja ik wil weg .. ik wil prijzen winnen ..

LOL!
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 23:35:09 #128
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_54274008
Hmm, jammer, in de betapatch is de bug dat de prestaties van de voorgaande manager invloed hebben op hoe het bestuur jou werken beoordeeld nog niet weggewerkt. Begin ik halverwege het seizoen bij Wolverhampton Wanders, is het bestuur meteen ontevreden met me omdat we 20e staan dankzij mijn voorganger.

Na de eerste wedstrijd verandert het naar de opmerking dat het bestuur weet dat je niet alle wedstrijden de trainer was en daarom niet daarop beoordeeld wordt.
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 23:11 schreef sitting_elfling het volgende:
Pfft, nadat ik in mn eerste seizoen de treble heb gepakt, uefa/beker/competitie, beginnen de spelers ineens te zeiken, ja ik wil weg .. ik wil prijzen winnen ..

LOL!
Ach, ik heb al eens het nieuwsbericht gehad dat Robben wegwilde bij Real Madrid omdat hij naar een grotere club wilde.

[ Bericht 15% gewijzigd door ethiraseth op 30-10-2007 23:55:33 ]
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 23:47:12 #129
122179 m0ri
Ik kwam, ik zag, ik faalde.
pi_54274305
Hmmm,

Perrotta: 7 gespeeld (4 invalbeurten, 3x gewisseld) : 3 rode en 2 gele kaarten.

Iemand die me dat nadoet/overtreft?
kutg0thics ook altijd.
  woensdag 31 oktober 2007 @ 00:23:59 #130
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_54275109
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 23:47 schreef m0ri het volgende:
Hmmm,

Perrotta: 7 gespeeld (4 invalbeurten, 3x gewisseld) : 3 rode en 2 gele kaarten.

Iemand die me dat nadoet/overtreft?
Jim Goodwin bij mijn Scunthorpe game had er ook een handje van, was het niet 2x geel dan maar direct rood _!
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_54275796
is er al een patch?
pi_54276464
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 00:59 schreef nicomart het volgende:
is er al een patch?
beta-patch
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_54277277
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 22:53 schreef Zinton het volgende:
Hoe activeer je dat tutorgebeuren eigenlijk? Ik wil dit ook doen maar kom het nergens tegen
Staat gewoon in het boekje dat je erbij krijgt als je hem koopt.
pi_54277668
Ik heb de goede download Geen San Marino op het EK
Gaat best lekker al heb ik echt focking moeite met Groningen . Win met 3-0 van Real Madrid, 4-1 van PSV en 5-1 van Heerenveen maar Groningen... nee hoor.
pi_54277984
nu eerst een dagje stagelopen, en dan FMen
Gistren 2 uurtjes gespeeld en het begint er op te lijken dat ik nu al een verslaving heb
pi_54277991
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 08:13 schreef Rumille het volgende:
Gaat best lekker al heb ik echt focking moeite met Groningen . Win met 3-0 van Real Madrid, 4-1 van PSV en 5-1 van Heerenveen maar Groningen... nee hoor.
wie heeft een foute download dan?
  woensdag 31 oktober 2007 @ 09:23:58 #137
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_54278463
Ontslag genomen bij Fortuna Sittard en aan de slag gegaan met Telstar die drie plaatsen lager staat dan Fortuna.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_54279256
quote:
Muahahahaha, 1e seizoen met groningen met fm2008 de treble gepakt. Uefa/beker en kampioenschap!
pi_54279484
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 10:10 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Muahahahaha, 1e seizoen met groningen met fm2008 de treble gepakt. Uefa/beker en kampioenschap!
maak er een quattro van Europeesche Supercup
pi_54279516
maar hoezo foute download?
  woensdag 31 oktober 2007 @ 10:28:41 #141
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_54279637
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 10:22 schreef VlaDje het volgende:
maar hoezo foute download?
Er is een downloadversie (van de demo?) waarin je bij het EK (of WK?) de teams die onderaan in de groepen voor de kwalificatie eindigen op het EK verschijnen, in plaats van de nummers 1 en 2.. Dit heeft SI gedaan tegen het illegaal downloaden etc.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_54279834
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 10:28 schreef donroyco het volgende:

[..]

Er is een downloadversie (van de demo?) waarin je bij het EK (of WK?) de teams die onderaan in de groepen voor de kwalificatie eindigen op het EK verschijnen, in plaats van de nummers 1 en 2.. Dit heeft SI gedaan tegen het illegaal downloaden etc.
oei, dan moet ik maar ff zien als ik thuis ben vanmiddag...
Maar het is een demoversie? of ook gewoon de volledige versies?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 31 oktober 2007 @ 10:47:45 #143
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_54279987
Moet maar weer verder gaan met FM
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 31 oktober 2007 @ 10:56:51 #144
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_54280147
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 10:28 schreef donroyco het volgende:

[..]

Lekker boeiend zoiets. Interlandvoetbal heb ik nog nooit wat meegedaan in FM.
Elite
Tegen TTIP
pi_54280287
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 10:56 schreef Happel het volgende:

[..]

toch zie ik liever dat mijn brazilianen een WK winnen dan mijn senegalezen
pi_54280576
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 10:56 schreef Happel het volgende:

[..]

Volgens mij is het niet alleen in het interlandvoetbal, maar ook bijvoorbeeld in de CL-poules. En dan is het toch minder cool.

En het is trouwens in de gedownloade (volledige!) versie.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_54281133
quote:
kan je me aub ff een linkje PMen? just in case?
pi_54282617
Ik heb zojuist ontdekt dat je voor mooi combinatiespel niemand of bijna niemand met d bal moet laten lopen. Alleen als een speler echt de ruimte en de klasse heeft, moet je voor met de bal lopen voor gevarieerd kiezen.
Je länger ein Blinder lebt, desto mehr sieht er - Viva la revolucion !
pi_54282677
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 13:21 schreef druide het volgende:
Ik heb zojuist ontdekt dat je voor mooi combinatiespel niemand of bijna niemand met d bal moet laten lopen. Alleen als een speler echt de ruimte en de klasse heeft, moet je voor met de bal lopen voor gevarieerd kiezen.
hmmz ik zal dat eens even testen.. ben toch al kampioen.. alhoewel ik eigenlijk wel het liefst ongeslagen kampioen wordt..
pi_54282862
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 13:24 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

hmmz ik zal dat eens even testen.. ben toch al kampioen.. alhoewel ik eigenlijk wel het liefst ongeslagen kampioen wordt..
Succes gegarandeerd.

Meestal denken mensen dat wanneer de tegenpartij steeds kansen creeert en zijzelf niet, dat ze nog aanvallender moeten spelen, maar dat zorgt alleen maar voor veel balverlies. Het beste is om zelf zo min mogelijk fouten te maken, de fouten van de tegenstander te bestraffen en naar gelang het talent van je spelers combineren.
pi_54282885
Dubbel.
pi_54282992
quote:
je bent az dus, hehe, reginiussen haalde ik altijd vorig jaar met fm07.
Welke spelers heb je nog meer gekocht?
pi_54283324
De belangrijkste spelers zijn±
Alex (Vasco de Gama)
Aaron (Valenica)
Tuia
Bruno Mezenga
Lulinha
Malul
Omar Esparza
Aaritalo
Bicfalvi
Marko Marin
Rigione
Barbosa
Nengomashe

Maar de helft van deze spelers heb ik al niet meer, omdat Scheringa op bijna ieder bod ingaat... Financieel gaat het niet al te best namelijk.

Speel jij trouwens ook met az?
pi_54284133
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 14:06 schreef druide het volgende:
Alex (Vasco de Gama)
Aaron (Valenica)
Tuia
Bruno Mezenga
Lulinha
Malul
Omar Esparza
Aaritalo
Bicfalvi
Marko Marin
Rigione
Barbosa
Nengomashe

Maar de helft van deze spelers heb ik al niet meer, omdat Scheringa op bijna ieder bod ingaat... Financieel gaat het niet al te best namelijk.

Nope, ik speel met goningen, zit in mn 2e seizoen, 1e seizoen uefa/beker/competitie gewonnen.
Ik ga nu weer voor de titel en iig kwartfinale champions l.
pi_54285032
Net opnieuw begonnen met Arsenal, omdat ik met Newcastle gewoon echt niet uit kon winnen, lukt het met Arsenal ook niet!

Eerst 3-5-2 gespeeld, dus erg aanvallend, kan ik nog steeds geen doelpunten maken, nu 4-1-2-1-2 aan et spelen, nog steeds geen doelpunten kunnen maken, terwijl ik toch echt met Adriano, Van Persie, Adebayor, Walcott en Eduardo voorin speel, en als AMC heb ik Riquelme aangetrokken, ook niet verkeerd dacht ik zo...Maar zonet weer 2-1 verloren bij Fulham op bezoek, zal wel kloppen ja :S
pi_54285063
3-1 voor Fulham geworden zie ik net...Uit veiligheid voor men laptop maar het spel afgesloten....niet echt motiverend zo :x
pi_54285301
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 15:37 schreef Zinton het volgende:
3-1 voor Fulham geworden zie ik net...Uit veiligheid voor men laptop maar het spel afgesloten....niet echt motiverend zo :x
ach dat heb ik ook vaak genoeg, dan heb ik mijn inziens een veel beter elftal, veeeel beter, en toch krijg ik dik aan de broek. Een volledige wisseling van de wacht qua spelers helpt bij mij altijd.
pi_54286030
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 13:36 schreef druide het volgende:

[..]

Succes gegarandeerd.

Meestal denken mensen dat wanneer de tegenpartij steeds kansen creeert en zijzelf niet, dat ze nog aanvallender moeten spelen, maar dat zorgt alleen maar voor veel balverlies. Het beste is om zelf zo min mogelijk fouten te maken, de fouten van de tegenstander te bestraffen en naar gelang het talent van je spelers combineren.
maar dan heb je pressing ook niet aan ofwel? Want door pressing gaan ze uit positie lopen om druk te kunnen zetten.. en welke passing gebruik je dan? Short of direct?
  woensdag 31 oktober 2007 @ 16:40:06 #160
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_54286038
Vandaag met Cambuur begonnen, de oefenwedstrijden verliepen wel redelijk zelfs de laatste met 4-1 tegen Roda JC gewonnen!
De voorzitter vond een bod van 625k voor Davy Veltman een niet te missen kans en liet hem voor dit bedrag dan ook vertrekken naar RKC. Ikzelf heb tot op dit moment 4 speler aangetrokken, Mike Romer de keeper heb ik voor erbij gehaald (gratis) en zijn Kenneth Goudmijn en Milko Pieren terug bij Cambuur gekomen om mij voor een seizoen te versterken. Als laatste is ook Ferry de Haan gekomen voor in de verdediging.
Bezig ben ik nog met Richard Witschge en Alex, dat zouden de enige spelers moeten zijn waarvoor ik geld neer zou moeten tellen.
Ben in ieder geval benieuwd wat dit seizoen zal brenngen voor de lokale SC!
Bernie en ik zijn tof.
pi_54286162
Waar ligt de Potential ability van een wonderkind tussen?

Ik heb dean Bouzanis GK ( wonderkind) aangetrokken voor 17 miljoen in de winterstop van liverpool
enige mindere van hem is uitkomen en dan heeft die ook nog eens uitkomen op voorzetten 15. maar had een keeper nodig given is alweer 35.
pi_54286340
In de voorbereiding paar x ontiegelijk op de donder gekregen...

wel 5-1 in de EURO Cup qual's gewonnen,,,

nog zoeken naar de juiste tactiek dus
pi_54286366
Heeft dat niet meer te maken met de huidige ability? Ik dacht altijd dat een jonge speler ( -21?) met een ability van over de 150 een wonderkid is?
- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
pi_54286623
Wat ik zo raar vind is dat scouts bij spelers van 20+ al snel zeggen dat ze aan hun top zitten..
Ik dacht dat jongens van een jaar of 22 echt nog wel beter kunnen worden
Hajeto!
pi_54286732
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 16:40 schreef mordradead het volgende:
Vandaag met Cambuur begonnen, de oefenwedstrijden verliepen wel redelijk zelfs de laatste met 4-1 tegen Roda JC gewonnen!
De voorzitter vond een bod van 625k voor Davy Veltman een niet te missen kans en liet hem voor dit bedrag dan ook vertrekken naar RKC. Ikzelf heb tot op dit moment 4 speler aangetrokken, Mike Romer de keeper heb ik voor erbij gehaald (gratis) en zijn Kenneth Goudmijn en Milko Pieren terug bij Cambuur gekomen om mij voor een seizoen te versterken. Als laatste is ook Ferry de Haan gekomen voor in de verdediging.
Bezig ben ik nog met Richard Witschge en Alex, dat zouden de enige spelers moeten zijn waarvoor ik geld neer zou moeten tellen.
Ben in ieder geval benieuwd wat dit seizoen zal brenngen voor de lokale SC!
Ik speel ook met Cambuur, ik heb wel aardig wat transfers gedaan. Ook wat spelers verkocht. Tactic werkt nog niet optimaal, verloor 7-1 van Palermo
pi_54286793
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 17:01 schreef GeneraalUli het volgende:
Heeft dat niet meer te maken met de huidige ability? Ik dacht altijd dat een jonge speler ( -21?) met een ability van over de 150 een wonderkid is?
Heeft zowel met CA als met PA te maken.
pi_54287213
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 17:36 schreef sjimz het volgende:

[..]

Heeft zowel met CA als met PA te maken.
Ik las net ergens op een forum weet niet of die persoon gelijk heeft maar dat je een CA van minimaal 120 moet hebben en een PA van minimaal 180...
pi_54287355
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 18:10 schreef magic_dreamer het volgende:

[..]

Ik las net ergens op een forum weet niet of die persoon gelijk heeft maar dat je een CA van minimaal 120 moet hebben en een PA van minimaal 180...
Ik dacht dat de PA maar iets van 160 hoeft te zijn ofzo maar de CA moet rond de 120 zijn idd.
pi_54287762
tvp
Amstelveen de beste
pi_54287805
Heb het spel nu pas, naja zoals altijd mn eerste game met Ajax net gestart.
pi_54288185
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 18:10 schreef magic_dreamer het volgende:

[..]

PA hoeft niet minimaal 180 te zijn, dat was alleen zo in FM 2006 en ouder. Ik denk dat het rond de 160 moet zijn, zoals Sjimz ook al zei. Verder heeft het ook met reputatie te maken. Een goede jonge speler bij een topclub zal eerder de beschrijving Wonderkind krijgen dan een speler van een kleine club, ook al zijn ze even goed.

Het is nu ook niet meer zo dat een wonderkind sowieso uitgroeit tot wereldtopper.
pi_54288397
Sergio Aguero was geblesseerd en voor hij weer in m'n selectie komt laat ik 'm een paar wedstrijden in de reserves laten voetballen. Zie ik 'n 13-1 overwinning tegen de reserves van Everton staan met 9! keer Aguero

Ik denk dat ie weer klaar is voor 't echte werk, al heeft ie 't daar nog niet laten zien
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_54288532
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 19:05 schreef Nywuob het volgende:

[..]

PA hoeft niet minimaal 180 te zijn, dat was alleen zo in FM 2006 en ouder. Ik denk dat het rond de 160 moet zijn, zoals Sjimz ook al zei. Verder heeft het ook met reputatie te maken. Een goede jonge speler bij een topclub zal eerder de beschrijving Wonderkind krijgen dan een speler van een kleine club, ook al zijn ze even goed.

Het is nu ook niet meer zo dat een wonderkind sowieso uitgroeit tot wereldtopper.
ok dat maakt het duidelijker maar vind het wel laag want veelbelovende spelers hebben toch ook al een PA van 150..?
pi_54288605
argh, ik probeer coach te worden van een spaanse club, heb nu ong 1.5 seizoen bij grunn gespeeld, en bij villareal/espanyol zitten mensen steeds op de wip, maar worden niet ontslagen -_-
pi_54289185
Wat voor zin heeft het om uberhaupt '' interesse " te tonen in een baan? .. het enige wat ik hoor is gezeik van mn bestuur -_-
pi_54293754
Na het kampioenschap ook de beker weten te winnen.. De finale ging tussen mij en Heerenveen.. het werd een krappe 1 - 0.. wat me trouwens wel opvalt is dat naarmate mijn ongeslagen status langer duurt het winnen steeds moeizamer gaat..

Mn supporters zijn erg tevreden over mijn verrichtingen, ze vinden alleen dat het echt niet kan dat ik in de kwartfinale van de Champions League uit bij Barcelona met 1 - 0 verloor..

[ Bericht 36% gewijzigd door Wurdsje op 01-11-2007 00:16:41 ]
pi_54294865
hmmz, die financiële bug speelt mij nu ook parten.. Ik heb voor het 2de seizoen helemaal geen geld om uit te geven. Het geld lijkt weg te stromen.. voor de zomer had ik een balans van 15 miljoen.. na de zomer is daar nog maar 3 van over.. waar het heen is gegaan werkelijk geen idee.. Ik moet eerst verkopen alvorens ik kan gaan kopen.. Gaat leuk worden zo..
pi_54294903
quote:
Op donderdag 1 november 2007 00:11 schreef Wurdsje het volgende:
Na het kampioenschap ook de beker weten te winnen.. De finale ging tussen mij en Heerenveen.. het werd een krappe 1 - 0.. wat me trouwens wel opvalt is dat naarmate mijn ongeslagen status langer duurt het winnen steeds moeizamer gaat..

Mn supporters zijn erg tevreden over mijn verrichtingen, ze vinden alleen dat het echt niet kan dat ik in de kwartfinale van de Champions League uit bij Barcelona met 1 - 0 verloor..
lol. Sja, champions leauge thuis tegen goteborg, 2-0 gewonnen, fans waren boos dat de score niet hoger was uitgevallen.

Ohja, hoogste score tot nu toe, 9-1 tegen psv in de comp. lol
pi_54297468
ik heb FM gister boos afgesloten omdat ik dik achterstond tegen Arsenal. Zie ik dat ik nu 12 wedstrijden opnieuw moet spelen
pi_54297571
quote:
Op donderdag 1 november 2007 10:09 schreef magic_dreamer het volgende:
ik heb FM gister boos afgesloten omdat ik dik achterstond tegen Arsenal. Zie ik dat ik nu 12 wedstrijden opnieuw moet spelen
wheheh
pi_54297717
quote:
Op donderdag 1 november 2007 10:09 schreef magic_dreamer het volgende:
haha ik save altijd sowieso om de 4 wedstrijden..
  donderdag 1 november 2007 @ 10:33:51 #182
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54297772
Speel met Lazio en heb de beschikking over een heerlijke voorhoede, Tommaso Rocchi en Goran Pandev lopen beide één op één, terwijl ook Stefano Mauri kort daarachter geweldig presteert. In de Serie A sta ik derde achter AC Milan en Internazionale, nog altijd zonder nederlaag. Het 3-5-2-systeem met opkomende WB's op de flanken, doet het geweldig. Een aanrader!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 1 november 2007 @ 11:01:01 #183
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_54298188
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 14:06 schreef druide het volgende:
Alex (Vasco de Gama)
Aaron (Valenica)
Tuia
Bruno Mezenga
Lulinha
Malul
Omar Esparza
Aaritalo
Bicfalvi
Marko Marin
Rigione
Barbosa
Nengomashe

Zeker alle bekende talenten binnen het spel? Is het niet leuker om met AZ te scouten binnen Nederland, jonge spelers met potentie binnen te halen en ze laten uitgroeien tot internationale toppers, zoals AZ nu zelf poogt in de werkelijkheid?

Lijkt mij leuker dan hoe je het nu doet, maar dat is persoonlijk...
Elite
Tegen TTIP
pi_54298210
quote:
Op donderdag 1 november 2007 10:33 schreef M0NTANA het volgende:
Speel met Lazio en heb de beschikking over een heerlijke voorhoede, Tommaso Rocchi en Goran Pandev lopen beide één op één, terwijl ook Stefano Mauri kort daarachter geweldig presteert. In de Serie A sta ik derde achter AC Milan en Internazionale, nog altijd zonder nederlaag. Het 3-5-2-systeem met opkomende WB's op de flanken, doet het geweldig. Een aanrader!
heb je er misschien een plaatje van evenals de teaminstellingen?
pi_54298802
quote:
Op donderdag 1 november 2007 11:02 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

heb je er misschien een plaatje van evenals de teaminstellingen?
pcies, heb ook wel interesse
pi_54298925
Nou seizoen 2 lijkt een ramp te gaan worden.. Financieel zit de club praktisch aan de grond en ik heb niet eens spelers gekocht.. Voor de zomer was er 15 miljoen in kans en na de zomer was er op onverklaarbare wijze nog maar 3 van over.. Alsof ze et geld daar door de plee spoelen.... Spelers willen allemaal weg naar een grotere club (Salcido, Farfan), zijn niet blij (Koevermans) of willen hun contract niet verlengen (Aissati, Simons).. Er is dus geen geld voor vervangers en mn concurrentie kan zo even voor 50 miljoen spelers aantrekken..
Daarnaast loopt het zo bejubelde systeem van vorig seizoen dik in de stront..
  donderdag 1 november 2007 @ 11:56:37 #187
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54298942
Doe ik vanavond.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54299005
quote:
Op donderdag 1 november 2007 11:56 schreef M0NTANA het volgende:
Doe ik vanavond.
mijn dank is groot
Hopelijk kan dat systeem mn PSV game redden
pi_54300242
Nu gaat het weer wat beter, thuis en uit gewonnen van Lazio zelfs

Net weer thuis gewonnen van Sunderland maar daarvoor uit niet kunnen winnen bij Portsmouth....

De spelers beginnen het vertrouwen in mij te verliezen, ik heb ook pas voor 11 goals in 13 wedstrijden gezorgd, waaronder 4 in 1 wedstrijd, thuis tegen West Ham...

Heeft iemand een gegarandeerde goalgetter? Ik heb Adriano aangetrokken maar die heeft nog geen 1 keer gescoord

Hoewel die Bendtner er al wel 4 in heeft liggen, Riquelme 5 en van Persie 4...

Iemand nog suggesties? Alles is welkom!
pi_54301281
Zou iemand die net is begonnen eens kunnen kijken wat voor stats deze speler in het begin van het spel heeft?

speelt op dat moment bij Club Monarcas Morelia
Hajeto!
  donderdag 1 november 2007 @ 16:25:13 #191
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_54301361
ADO zit ook krap bij kas trouwens. Elke maand dik verlies en ik heb geen idee om uit de schulden te komen. Transfers zijn al helemaal uit den boze en spelers contracten aanbieden ook vrijwel onmogelijk. Iemand tips voor schuldsanering? Sta trouwens wel 10e in de eredivisie na 1,5 seizoen spelen.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_54301441
quote:
Op donderdag 1 november 2007 16:18 schreef Crack_david het volgende:
Zou iemand die net is begonnen eens kunnen kijken wat voor stats deze speler in het begin van het spel heeft?

[ afbeelding ]

speelt op dat moment bij Club Monarcas Morelia
59 kg
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_54301469
quote:
Op donderdag 1 november 2007 16:25 schreef Damzkieee het volgende:
ADO zit ook krap bij kas trouwens. Elke maand dik verlies en ik heb geen idee om uit de schulden te komen. Transfers zijn al helemaal uit den boze en spelers contracten aanbieden ook vrijwel onmogelijk. Iemand tips voor schuldsanering? Sta trouwens wel 10e in de eredivisie na 1,5 seizoen spelen.
Alle onnodige spelers een vrije transfer regelen.
Al je spelers een verlaagd contract aanbieden.
  donderdag 1 november 2007 @ 16:48:26 #194
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_54301608
quote:
Op donderdag 1 november 2007 16:31 schreef sjimz het volgende:

[..]

Alle onnodige spelers een vrije transfer regelen.
Al je spelers een verlaagd contract aanbieden.
Vrije transfer kost ook 15k ofzo per speler. En verlaagd contract? Gewoon een nieuw contract aanbieden dus? Ongeacht de huidige looptijd?
29.10 Novastar HMH
pi_54301683
quote:
Op donderdag 1 november 2007 16:48 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Vrije transfer kost ook 15k ofzo per speler. En verlaagd contract? Gewoon een nieuw contract aanbieden dus? Ongeacht de huidige looptijd?
Ja gewoon een nieuw contract aanbieden en dan flink onder het huidige loon.
Hoe hoog zijn je loonlasten?
  donderdag 1 november 2007 @ 18:02:49 #196
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54302320
Zojuist uit bij AS Roma gewonnen, sta (nog altijd ongeslagen) derde.

Hier mijn geweldige 3-5-2:

pi_54302958
de keeper van heracles (remco pasveer) scoort gewoon even tegen mijn ajax met maarten stekelenburg!

Gewoon van uit een uittrap die over stekelenburg heen stuitert!! Wat een onzing
pi_54303132
Ik sta 8e met Feyenoord, volgens mij doe ik iets nie goed :p
  donderdag 1 november 2007 @ 18:41:31 #199
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_54303135
quote:
Op donderdag 1 november 2007 16:54 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ja gewoon een nieuw contract aanbieden en dan flink onder het huidige loon.
Hoe hoog zijn je loonlasten?
655.803- vorige maand. totale salriskosten.
Verlies: 288.799
29.10 Novastar HMH
pi_54303232
quote:
Op donderdag 1 november 2007 18:41 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

655.803- vorige maand. totale salriskosten.
Verlies: 288.799
Dan zou ik veel contracten proberen te vernieuwen met minder salaris en veel spelers proberen te verkopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')